smashgoor Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 Cześć, proszę o analizę logów. http://vaglogi.pl/log-002_033_Fivd0.html http://vaglogi.pl/log-003_020_w8um32.html http://vaglogi.pl/log-115_118_K5xQr3D.html Jestem zielony w tych tematach, proszę o wyrozumiałość.
Shhaddoww Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 Po pierwsze przepływka pokazuje za mało przepływu , przepływ wskazuje na około 165km Turbo puźno wstaje. Mocno cofa zapłony, świece pewnie do wymiany Zacznij od sprawdzenia szczelności za przepływką i DV-ki. 1
smashgoor Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 (edytowane) Ok, dzięki za informację. Czy przyczyną cofania zapłonu mogą być irydowe świece? Auto jest bez instalacji LPG. Edytowane 16 Września 2018 przez smashgoor
jacek70 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 Owszem mogą . Wymień świece na takie jak powinny być czyli NGK PFR6Q 1
przem8 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 Pytanie jeszcze czy jeździsz na pb98? Wróci przepływ to i stuki znikną, a na pewno się znacząco zmniejszą. 1
smashgoor Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 @przem8 BP @95, niestety mam teraz cały bak ? Wymienię świecę na te NGK i zaleję 98 i będę obserwował.
Łukasz13 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 Sprawdz szczelność dolotu najlepiej kompresorem, wykreć kata i sprawdz czy wkład nie oberwany, jak szczelnosć wyjdzie ok to przepływka do wymiany. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się