Elektrykwysokichnapiec Opublikowano 26 Września 2018 Opublikowano 26 Września 2018 Witam jakiś rok temu kupiłem Audi A4 3.0 ASN. Pojezdzilem 3 miesiące i pierwsze usterki. 1.Uciekajacy płyn chlodniczy.(nie było wiadomo gdzie) 2.Wypadanie zapłonu na 5tym cylindrze. Więc czytając forum szukałem mechaników zachodniopomorskie Kołobrzeg. Nie znalazłem nikogo kto by chciał i umiał obsłużyć ten silnik. Więc wziolem kupiłem blokady i rozebralem głowice. Pytanie czy dół ruszać też tzn. Czy tulejowac tuleje na Żeliwne. I czy kolega z Forum by mi zrobił i za ile. Pozdrawiam
BeyerBrown Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Pytaj na PW kolegę WASKIVW, on chyba robił komuś tulejowanie i ogólnie zjadł zęby na tym silniku
Elektrykwysokichnapiec Opublikowano 27 Października 2018 Autor Opublikowano 27 Października 2018 Pisałem do waskiwv ale nie odpowiada. Poczekam jeszcze ale chciał bym do zimy uruchomić auto bo stoi już 6 miesięcy w garażu i marnuje się. Pozdrawiam forumowiczów
rafalek0124 Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 Kupuj drugi silnik z gwarancja i wstawiaj. Nie opłaca się tulejować bo duże koszta.
mirek31071977 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 W dniu 9.11.2018 o 07:12, rafalek0124 napisał: Kupuj drugi silnik z gwarancja i wstawiaj. Nie opłaca się tulejować bo duże koszta. A 2 silnik wiesz,co kupisz?Też sporo kosztuje i robota do tego.Każdy radzi silnik,silnik nowy.A znajdź pewny,kiedy większość tych ASN przez złe serwisowanie jest padłami.
Elektrykwysokichnapiec Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 Silnik kupiony wraz z A6 z Niemiec za tydzień przekłada 1
rafalek0124 Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 Wyrzuć katalizatory odrazu i powinno śmigać bez problemu latami.
mirek31071977 Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 5.02.2019 o 08:28, rafalek0124 napisał: Wyrzuć katalizatory odrazu i powinno śmigać bez problemu latami. To nie jest takie pewne przez ten alumniowy blok.Miałem nowe katy i blok i tak poszedł.Zapchane katy nic do bloku nie mają,jak tutaj niektórzy twierdzą. Edytowane 10 Lutego 2019 przez mirek31071977 1
Elektrykwysokichnapiec Opublikowano 8 Maja 2019 Autor Opublikowano 8 Maja 2019 Odswierzam temat silnik kupiony pół roku temu na chodzie z A6. Po przekłada do mojej A4 nie pracuje. Mechanik 4 miesiące próbuje go zrobić i nie daje rady. Auto poszło do Kołobrzegu i też stoi 1 miesiąc. Mechanicy mówią że problem jest z synchronizacją wału z walkami w głowicach auto spała ale nie reaguje na gaz i nie pracuje równo. Silnik wyjęty z A6 że skrzynią multitronik a u mnie jest Tiptrinic może w tym jest problem bo czujnik położenia wału jest w skrzyni. Kto miał taki problem proszę i pomoc. Dziekuje
rogigor Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 Przecież w A6 był silnik o oznaczeniu BBJ, a nie ASN. Przełożyłeś licząc, że będzie tak po prostu działać?
Elektrykwysokichnapiec Opublikowano 14 Maja 2019 Autor Opublikowano 14 Maja 2019 Kurde mechanik przekładał a nie ja....powinien zauważyć różnicę.....nie wiedziałem że w a6 jest bbj ... To co teraz trzeba podmienić komputer z bbj? nie ma już tej a6 i jest problem
Elektrykwysokichnapiec Opublikowano 14 Maja 2019 Autor Opublikowano 14 Maja 2019 Jaka jest różnica między ASN a BBJ? Inny komputer ?
rogigor Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 ECU na pewno ma inny numer OEM, zatem wątpię, aby z ASN'a działało normalnie. Czy coś więcej poza ECU - nie wiem.
Elektrykwysokichnapiec Opublikowano 16 Maja 2019 Autor Opublikowano 16 Maja 2019 Mam kompa z bbj przekazałem mechanikowi. Ciekawe czy ktoś miał kiedyś taki przypadek
pila24 Opublikowano 16 Maja 2019 Opublikowano 16 Maja 2019 (edytowane) W dniu 14.05.2019 o 13:01, rogigor napisał: Przecież w A6 był silnik o oznaczeniu BBJ, a nie ASN. Przełożyłeś licząc, że będzie tak po prostu działać? Były oba w A6c5, BBJ ma 218KM. Doczytałem ze występował pod koniec produkcji c5 i na początku produkcji..... c6! Tak tak,jeździł w c6 Edytowane 16 Maja 2019 przez pila24
Elektrykwysokichnapiec Opublikowano 18 Maja 2019 Autor Opublikowano 18 Maja 2019 ECU od bbj przełożone lecz dalej jest problem z utrzymaniem obrotów i brak reakcji na gaz. Może wtryski od asna trzeba również przełożyć z bbj czy są takie same?
pila24 Opublikowano 18 Maja 2019 Opublikowano 18 Maja 2019 Jedyna różnica między ASN a BBJ to tłoki i ulepszone chłodzenie bloku w BBJ. Innych różnic nie doszukałem się.
Elektrykwysokichnapiec Opublikowano 27 Maja 2019 Autor Opublikowano 27 Maja 2019 Witam potrzebuje koło zamachowe od silnika 3.0 bbj. Prawdopodobnie to jest różnica między ASN a BBJ. Jak by ktoś miał to proszę o kontakt 505696754.
pila24 Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 (edytowane) 17 godzin temu, Elektrykwysokichnapiec napisał: Witam potrzebuje koło zamachowe od silnika 3.0 bbj. Prawdopodobnie to jest różnica między ASN a BBJ. Jak by ktoś miał to proszę o kontakt 505696754. Według etki do asn/bbj występują 2 koła zamachowe: 06C105266B skrzynia manualna 06C105269A skrzynia automatyczna Edytowane 28 Maja 2019 przez pila24
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się