doradca 5 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 dzis umowilem sie na termin regeneracji napedu pompy w moim b8, Gosc berze 600 zl, trwa to 3 dni. Kraków jak ktos chce dam namiary. jedrex nie bedziesz mial objawów..... to pada nagle, czerwona kontrolka oleju jak szybko nie zgasisz to zatarty silnik. generalnie gosc mowi ze te modele tylko to boli a poza tym to bardzo udany motor. Pochwal się jaki masz przebieg i jak wyglądał imbus jeżeli gość wogóle pokaże Twój.. Ludzie nie bądźcie naiwni i nie szukajcie problemu tam gdzie go nie ma.... Napęd w 2.0 tdi przed 2010 jest faktycznie felerny ale w przypadku silników CR nie jest tak straszny. W mojej B8 własnie stukło 220 000 km i przyszedł czas na kolejny serwis olejowo filtrowy. W związku z tym, iż mój silnik to CAGA 143 KM to mogę jak niektórzy może wiedzą (bo razem z Arekp pisałem o tym ) wymienić bez zwalania rozrządu imbus (w CAHA jest już to nie możliwe) A wiec mechanik zwalił miskę i zabrał się za wymianę - ps nowy imbus jest już pełny a nie z "dziurką". Po wyciągnięciu okazało się że po 220k km imbus był lekko draśnięty i spokojnie kolejne 100k można by było zrobić. No ale dla świetego spokoju założyliśmy nowy imbus (ten sam rozmiar - kupiony w ASO) Także jak czytam, że ktoś robi to przy 120 000 - 180 000 km przebiegu i ma zjechany totalnie - to powiem Wam jedno - Wasze auta mają grubo ponad 300k na liczniku pierwotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 dzis umowilem sie na termin regeneracji napedu pompy w moim b8, Gosc berze 600 zl, trwa to 3 dni. Kraków jak ktos chce dam namiary. jedrex nie bedziesz mial objawów..... to pada nagle, czerwona kontrolka oleju jak szybko nie zgasisz to zatarty silnik. generalnie gosc mowi ze te modele tylko to boli a poza tym to bardzo udany motor. dlaczego 3 dni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 mam 181 kkm przebiegu, 3 dni dlatego ze w pierwszym gosc rozbiera i poszerza gniazdo, na ori imbus naklada jakąś nakretke z twardego materialu bo on rwierdzi ze gniazdo ma tyljo zewnetrzne ściany utwardzane a id strony imbusa jest miekko, potem klei to czymś, schnie to jeden dzien i sklada w trzeci, doradca tu nawet nie chodzi i scieranie imbusa bo on sam kosztuje grosze, tylko wyciera sie gniazdo w ktotym on siedzi i wymiana imbusa na nowy pozornie rozwiazuje problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Za wkręcenie tulejki od klucza imbusowego 600 zł?Zastanów się co robisz abyś później nie płakał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Za wkręcenie tulejki od klucza imbusowego 600 zł?Zastanów się co robisz abyś później nie płakał... swiete slowa ja przerabialem walek i chlopaki mi to ogarneli na sprzecie to tego przystosowanym w niecale 2h - przerobili walek po zabierak 100 mm i tyle jak fabryka nakazała, juz mnie dwoch mechanikow namawialo na wspawanie na stale zabieraka itp . to ich wysmialem a zreszta kazdy robi co uwaza ...... doradca dobrze mowisz ale nie do konca bo gniazdo jak i zabierak niszczy sie od czestego odpalania auta wiec dystans nie koniecznie musi miec wplyw na zuzycie zabieraka , u mnie 160 bylo nalatane i widzialem swoj zabierak 75 mm delikatne otarcia czarnej farby na sciankach nic poza tym spokojnie by pochulal jeszcze ze 100 tysi przy moim trybie jazdy Edytowane 26 Marca 2015 przez lukas309 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
casavio 1 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 dzis umowilem sie na termin regeneracji napedu pompy w moim b8, Gosc berze 600 zl, trwa to 3 dni. Kraków jak ktos chce dam namiary. jedrex nie bedziesz mial objawów..... to pada nagle, czerwona kontrolka oleju jak szybko nie zgasisz to zatarty silnik. generalnie gosc mowi ze te modele tylko to boli a poza tym to bardzo udany motor. Pochwal się jaki masz przebieg i jak wyglądał imbus jeżeli gość wogóle pokaże Twój.. Ludzie nie bądźcie naiwni i nie szukajcie problemu tam gdzie go nie ma.... Napęd w 2.0 tdi przed 2010 jest faktycznie felerny ale w przypadku silników CR nie jest tak straszny. W mojej B8 własnie stukło 220 000 km i przyszedł czas na kolejny serwis olejowo filtrowy. W związku z tym, iż mój silnik to CAGA 143 KM to mogę jak niektórzy może wiedzą (bo razem z Arekp pisałem o tym ) wymienić bez zwalania rozrządu imbus (w CAHA jest już to nie możliwe) A wiec mechanik zwalił miskę i zabrał się za wymianę - ps nowy imbus jest już pełny a nie z "dziurką". Po wyciągnięciu okazało się że po 220k km imbus był lekko draśnięty i spokojnie kolejne 100k można by było zrobić. No ale dla świetego spokoju założyliśmy nowy imbus (ten sam rozmiar - kupiony w ASO) Także jak czytam, że ktoś robi to przy 120 000 - 180 000 km przebiegu i ma zjechany totalnie - to powiem Wam jedno - Wasze auta mają grubo ponad 300k na liczniku pierwotnie. A czym różni się dół CAHA od CAGA że trzeba zwalać rozrząd do wymiany imbusa?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 to żeście mi nabili głowe.....odwołałem wizyte u mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen 4 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 imbus musi mieć luz roboczy a nie pospawany czy sklejony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigor 7 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 A co daje ten luz roboczy? Nie wystarczyl by luz między zabierakiem a pompą oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen 4 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Widocznie jak by nie był potrzebny to by wszyscy spawali i załatwione bez przerabiania gniazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Koledzy czy w slniku CAGC jest krótki czy długi zabierak pompy oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 rocznik kolego, jaki rocznik.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie77 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Pytanie: Czy w A4 B8 z 07.2009 (2.0 TDi 120KM) modelowo rocznik 2010 - to jest krótki imbus czy długi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artek04 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Pytanie: Czy w A4 B8 z 07.2009 (2.0 TDi 120KM) modelowo rocznik 2010 - to jest krótki imbus czy długi? Na 1 stronie tego wątku jest napisane ,że do 10.2009 r. był imbusik krótszy 77 mm ,potem dłuższy 100 mm :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie77 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 tak wiem, ale skoro modelowo jest to rocznik 2010, to może już zastosowali te dłuższe imbusiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artek04 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 tak wiem, ale skoro modelowo jest to rocznik 2010, to może już zastosowali te dłuższe imbusiki Możesz mieć auto z lipca 2009 a modelowo będzie 2010:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doradca 5 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 dzis umowilem sie na termin regeneracji napedu pompy w moim b8, Gosc berze 600 zl, trwa to 3 dni. Kraków jak ktos chce dam namiary. jedrex nie bedziesz mial objawów..... to pada nagle, czerwona kontrolka oleju jak szybko nie zgasisz to zatarty silnik. generalnie gosc mowi ze te modele tylko to boli a poza tym to bardzo udany motor. Pochwal się jaki masz przebieg i jak wyglądał imbus jeżeli gość wogóle pokaże Twój.. Ludzie nie bądźcie naiwni i nie szukajcie problemu tam gdzie go nie ma.... Napęd w 2.0 tdi przed 2010 jest faktycznie felerny ale w przypadku silników CR nie jest tak straszny. W mojej B8 własnie stukło 220 000 km i przyszedł czas na kolejny serwis olejowo filtrowy. W związku z tym, iż mój silnik to CAGA 143 KM to mogę jak niektórzy może wiedzą (bo razem z Arekp pisałem o tym ) wymienić bez zwalania rozrządu imbus (w CAHA jest już to nie możliwe) A wiec mechanik zwalił miskę i zabrał się za wymianę - ps nowy imbus jest już pełny a nie z "dziurką". Po wyciągnięciu okazało się że po 220k km imbus był lekko draśnięty i spokojnie kolejne 100k można by było zrobić. No ale dla świetego spokoju założyliśmy nowy imbus (ten sam rozmiar - kupiony w ASO) Także jak czytam, że ktoś robi to przy 120 000 - 180 000 km przebiegu i ma zjechany totalnie - to powiem Wam jedno - Wasze auta mają grubo ponad 300k na liczniku pierwotnie. A czym różni się dół CAHA od CAGA że trzeba zwalać rozrząd do wymiany imbusa?. Nie wiem - nie jestem mechanikiem ale mechanik mój twierdzi że w CAHA nie ma dostępu do imbusa po zdjęciu miski olejowej - a gosc zajmuje sie tylko audi. Swoją drogą sposób ten wyczytany został przez Arka z audizone czy jakiegoś innego zagranicznego forum gdzie własnie też potwierdzają, że operacje wymiany imbusa tylko w caga można zrobić. Oczywiście zabieg polega na wymianie imbusa na nowy ale 77mm - moja B8 przy przebiegu 220kkm miała go w stanie do zniesienia - martinomen może wrzuci zdjecie bo przekazałem mu imbus dla potomnych przy sprzedazy auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadowiak 3 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Wielokrotnie na forum wałkujemy że silnik CAGA czy CAHA jest taki sam, Różnica jest w osprzęcie np TURBO, mapy paliwowe Czyli nie może byc różnicy w wymianie imbusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doradca 5 Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 powtarzam to co powiedział mechanik i o czym było napisane na zagranicznych forach - nie wnikam w szczegóły wiem tylko ze w CAGA to możliwe bez sciagania rozrządu bo to robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigor 7 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 powtarzam to co powiedział mechanik i o czym było napisane na zagranicznych forach - nie wnikam w szczegóły wiem tylko ze w CAGA to możliwe bez sciagania rozrządu bo to robiłem Mechanik jest mądrzejszy od elsy. w której procedura demontażu pompy oleju w silnikach CAGA i CAHA jest taka sama i nie wymaga prac przy rozrządzie. btw Z Etki wynika że zabierak zmieniono od 19.10.2009 Mam wrażenie że całe zamieszanie polega na tym, że o ile sama wymiana imbusa w CAGA/CAHA nie wymaga pracy przy rozrządzie, to regeneracja wałka pociąga za sobą konieczność demontażu modułu wałków wyrównoważających co z kolei wymaga blokady rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się