Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPRZEDAM - ZIMA/WIOSNA 2021! CzArnuLka [216HP 325Nm] \ A4 B7 1.8T \ Full S-line \ 19" RS4 \ Quattro \ Sedan \ Bixy \ 320/288


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lato już na aucie ? Udało się wyrwać opony z połowy 2018 roku ? choć większośc wulkanizatorów twierdziła, że taki rozmiar to jedynie z 2017...

20190323_124527.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No i extra, że już lato założyłeś... tyle, że zimówki też miałeś na 19" :whistling:

Opublikowano

Czarnulka była kupiona na zimówkach. Prawdopodobnie na zime wpadnie 18". Tylko nie wiem czy na tą czy kolejną, bo opony 19 są jeszcze w dobrym stanie, a takich opon nikt raczej nie kupi... ?

Opublikowano

Jak nie są złe to je wystaw na forum..

Nie jedna osoba ma w aucie takie wielkie zimówki:decayed:

Opublikowano

Ostatnimi tygodniami dręczyła mnie nieszczęsna żólta ikonka silnika ?

Wyskakiwała ona średnio co tydzień od usunięcia błędu... Jak się okazało winna jest pompa sai, która była już wymieniana. Kupiona na forum, pochodziła może miesiąc czasu... ?

Dzisiaj dzięki pomocy kolegi @Łukasz13 (jeszcze raz dzięki) została ona całkowicie wyłączona programowo i błąd już nie powienien się więcej pojawić ? Mechaniczne zapewne też będzie usunięta, ale to przy okazji jak coś większego się będzie robiło pod maską... ?

Opublikowano

Czyli dobre Ci dałem namiary :P:P:P

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dobre, dobre i tylko 50km ode mnie ?

Opublikowano
Godzinę temu, Gremlin0209 napisał:

Dobre, dobre i tylko 50km ode mnie ?

Do Erwina dalej:whistling:

Opublikowano
10 minut temu, Adam87 napisał:

Do Erwina dalej:whistling:

Na tygodniu teraz nie mam jak do niego bo zawsze po 15 wracam albo i później, a za nim dojadę do niego to juz będzie zamknięte... a w soboty ma zamknięte... chyba że coś zmienił... Tak to bym już dawno do niego jechał :decayed:

Ale problem rozwiązany, tak że głowa już spokojna ?

Opublikowano
19 minut temu, Gremlin0209 napisał:

Na tygodniu teraz nie mam jak do niego bo zawsze po 15 wracam albo i później, a za nim dojadę do niego to juz będzie zamknięte... a w soboty ma zamknięte... chyba że coś zmienił... Tak to bym już dawno do niego jechał :decayed:

Ale problem rozwiązany, tak że głowa już spokojna ?

Nic się nie zmieniło.. pon-pt 8.00-18.00, sobota :no:

Opublikowano

Panowie potrzebuję małej Waszej pomocy... Ubywa mi płynu chłodniczego ? Zlokalizowałem już wyciek, wychodzi na to że to króciec za silnikiem, bo widać ślady płynu na skrzyni, jeśli by spojrzeć od strony katalizatora...

I tu teraz moje pytanie. Czy ktoś może posiada numer tego elementu? Czy trzeba tam jeszcze coś wymienić czy tylko sam króciec? Chce żeby tam tylko raz zajrzeć i nie wracać ?

Opublikowano

To te beztalencia z Audi nawet w modelu B7 nie potrafili tego porządnie zaprojektować? Jeśli jest taki sam jak w B5 to od strony łączenia z głowicą jest oring (i ten jest zawsze razem z nowym króćcem w pudełku) oraz drugi oring od prawej strony gdzie króciec łączy się z metalową rurką - tego oringu nie ma w opakowaniu, trzeba dobrać i kupić samemu (niestety nie pamiętam rozmiaru) oraz trzeci oring jest tam gdzie wchodzi termostat i tego oringu też nie ma w pudełku (można zostawić oryginał).

Wymieniałem to gówno 5 razy w ciągu trzech lat i to na pewno nie koniec - góra 4-6 miesięcy i zaczyna ciec od strony głowicy. Na nic aplikowanie sylikonu itd... może mam krzywą płaszczyznę głowicy, nie wiem.

Generalnie producent nie ma znaczenia czy to Febi czy ASO czy co - zawsze to jest plastikowy shit, nie warty więcej niż 10zł tak na oko.

Jak nie masz usuniętego w 100% systemu SAI to dostaniesz kur...icy próbując wymienić ten króciec - 2-3h leżenia na silniku i wsadzanie ręki między silnik a grodź w ciemno... a są tam do odkręcenia 3 śrubki M8 lub M10 przy głowicy i dwie przy rurce.

 

Gdybym miał takie znajomości to bym zlecił komuś zrobienie tego króćca metalowego i kazał przyspawać do głowicy i do rurki :D Bo spuszczanie płynu co pół roku zaczyna irytować. Audi - przewaga dzięki technice...

Opublikowano

Właśnie sai jest nadal, ale już wyłączony programowo i czeka na wywalenie mechaniczne. To może by od razu sai wywalić i króciec wymienić ?

Może ktoś się jeszcze wypowie kto ma B7 czy faktycznie to króciec czy a nóż coś innego...

Opublikowano

Łukasz łap:

Bez tytułu.png

Do tego:

  • oring 36 x 3,15 - 037121687 
  • oring 19,6 x 3,65 - N  90316801 (czujnika)

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzięki @kamil-vag Czyli tylko króciec i 2 oringi tak? Bez tego przy termostacie?

Dzisiaj korzystając z pogody i że święta już jutro, przyszedł czas na wypucowanie laluni ?

@Adam87 tak jak mówiłem na zlocie, czarnulka wymyta ręcznie ?

 

20190420_133631.jpg

20190420_133658.jpg

20190420_134624.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Łukasz od termostatu jest inne całkiem, więc musisz zdecydować, o który chodzi... ten, który podałem jest z czujnikiem temp silnika...

Termostat jest z boku silnika, po lewej:

Bez tytułu.png

 

P.S No ładnie wylizałeś :)

 

Opublikowano

Właśnie dzisiaj wymieniałem ten króciec bo ciekło na skrzynię, okazało się że było delikatne pęknięcie. Wyczyściłem dobrze ten element i mocno ściskałem przewód z płynem jak najbliżej tego króćca żeby zrobić ciśnienie i pojawiły się kropelki w połowie tego elementu.Zamówilem w ASO,jest od razu z uszczelką oringiem, dodatkowo wziąłem od razu oring czujnika dla pewności. Trochę Ci z tym zejdzie...

Opublikowano

Dzięki Jarek za odpowiedź ?

Czyli trzeba zamówić króciec i 2 oringi co Kamil wstawił. Ja nie będę trgo robił raczej ? bo będę chciał za jednym zamachem zapewne od razu wywalić pompe SAI. Muszę się umówić z mechanikiem na termin dogodny, oby jak najszybciej... Bo zbankrutuje na płynie, choć nie ubywa go aż tak dużo, ale jednak...

Jeszcze raz dzięki Panowie :hi:

 

Opublikowano

Dzisiaj wpadł mały serwis filtrów gazu, bo nie wiadomo kiedy poprzedni właściciel wymieniał... A Ja sam już od kupna auta zrobiłem prawie 15 tys. km. Prins to jednak droga instalacja, dwa filterki wymienione, a zapłaciłem więcej jak za wymianę oleju z filtrem, powiedział bym, że nawet dużo więcej :thumbdown: :facepalm: Ale teraz przynajmniej spokojna głowa ?

W najbliższym czasie planuję ścieme szyb... Doradźcie, która opcje wybrać:

1) wszystkie szyby za kierowcą (5) na około 70%

2) szyby za kierowcą smoła + 2 przednie boczne delikatnie, żeby przejście było widoczne z przodu na tył

Nie wiem, która opcja lepsza dla czarnego lakieru... ?

Opublikowano

Opcja 2 !!! :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...