Gremlin0209 Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Opublikowano 23 Marca 2019 Lato już na aucie ? Udało się wyrwać opony z połowy 2018 roku ? choć większośc wulkanizatorów twierdziła, że taki rozmiar to jedynie z 2017... 1
Adam87 Opublikowano 23 Marca 2019 Opublikowano 23 Marca 2019 No i extra, że już lato założyłeś... tyle, że zimówki też miałeś na 19"
Gremlin0209 Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Opublikowano 23 Marca 2019 Czarnulka była kupiona na zimówkach. Prawdopodobnie na zime wpadnie 18". Tylko nie wiem czy na tą czy kolejną, bo opony 19 są jeszcze w dobrym stanie, a takich opon nikt raczej nie kupi... ?
Adam87 Opublikowano 23 Marca 2019 Opublikowano 23 Marca 2019 Jak nie są złe to je wystaw na forum.. Nie jedna osoba ma w aucie takie wielkie zimówki
Gremlin0209 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Ostatnimi tygodniami dręczyła mnie nieszczęsna żólta ikonka silnika ? Wyskakiwała ona średnio co tydzień od usunięcia błędu... Jak się okazało winna jest pompa sai, która była już wymieniana. Kupiona na forum, pochodziła może miesiąc czasu... ? Dzisiaj dzięki pomocy kolegi @Łukasz13 (jeszcze raz dzięki) została ona całkowicie wyłączona programowo i błąd już nie powienien się więcej pojawić ? Mechaniczne zapewne też będzie usunięta, ale to przy okazji jak coś większego się będzie robiło pod maską... ?
Gremlin0209 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Dobre, dobre i tylko 50km ode mnie ?
Adam87 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Godzinę temu, Gremlin0209 napisał: Dobre, dobre i tylko 50km ode mnie ? Do Erwina dalej
Gremlin0209 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2019 10 minut temu, Adam87 napisał: Do Erwina dalej Na tygodniu teraz nie mam jak do niego bo zawsze po 15 wracam albo i później, a za nim dojadę do niego to juz będzie zamknięte... a w soboty ma zamknięte... chyba że coś zmienił... Tak to bym już dawno do niego jechał Ale problem rozwiązany, tak że głowa już spokojna ?
Adam87 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 19 minut temu, Gremlin0209 napisał: Na tygodniu teraz nie mam jak do niego bo zawsze po 15 wracam albo i później, a za nim dojadę do niego to juz będzie zamknięte... a w soboty ma zamknięte... chyba że coś zmienił... Tak to bym już dawno do niego jechał Ale problem rozwiązany, tak że głowa już spokojna ? Nic się nie zmieniło.. pon-pt 8.00-18.00, sobota
Gremlin0209 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Panowie potrzebuję małej Waszej pomocy... Ubywa mi płynu chłodniczego ? Zlokalizowałem już wyciek, wychodzi na to że to króciec za silnikiem, bo widać ślady płynu na skrzyni, jeśli by spojrzeć od strony katalizatora... I tu teraz moje pytanie. Czy ktoś może posiada numer tego elementu? Czy trzeba tam jeszcze coś wymienić czy tylko sam króciec? Chce żeby tam tylko raz zajrzeć i nie wracać ?
Unf Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 To te beztalencia z Audi nawet w modelu B7 nie potrafili tego porządnie zaprojektować? Jeśli jest taki sam jak w B5 to od strony łączenia z głowicą jest oring (i ten jest zawsze razem z nowym króćcem w pudełku) oraz drugi oring od prawej strony gdzie króciec łączy się z metalową rurką - tego oringu nie ma w opakowaniu, trzeba dobrać i kupić samemu (niestety nie pamiętam rozmiaru) oraz trzeci oring jest tam gdzie wchodzi termostat i tego oringu też nie ma w pudełku (można zostawić oryginał). Wymieniałem to gówno 5 razy w ciągu trzech lat i to na pewno nie koniec - góra 4-6 miesięcy i zaczyna ciec od strony głowicy. Na nic aplikowanie sylikonu itd... może mam krzywą płaszczyznę głowicy, nie wiem. Generalnie producent nie ma znaczenia czy to Febi czy ASO czy co - zawsze to jest plastikowy shit, nie warty więcej niż 10zł tak na oko. Jak nie masz usuniętego w 100% systemu SAI to dostaniesz kur...icy próbując wymienić ten króciec - 2-3h leżenia na silniku i wsadzanie ręki między silnik a grodź w ciemno... a są tam do odkręcenia 3 śrubki M8 lub M10 przy głowicy i dwie przy rurce. Gdybym miał takie znajomości to bym zlecił komuś zrobienie tego króćca metalowego i kazał przyspawać do głowicy i do rurki Bo spuszczanie płynu co pół roku zaczyna irytować. Audi - przewaga dzięki technice...
Gremlin0209 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Właśnie sai jest nadal, ale już wyłączony programowo i czeka na wywalenie mechaniczne. To może by od razu sai wywalić i króciec wymienić ? Może ktoś się jeszcze wypowie kto ma B7 czy faktycznie to króciec czy a nóż coś innego...
kamil-vag Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Łukasz łap: Do tego: oring 36 x 3,15 - 037121687 oring 19,6 x 3,65 - N 90316801 (czujnika) 1
Gremlin0209 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Dzięki @kamil-vag Czyli tylko króciec i 2 oringi tak? Bez tego przy termostacie? Dzisiaj korzystając z pogody i że święta już jutro, przyszedł czas na wypucowanie laluni ? @Adam87 tak jak mówiłem na zlocie, czarnulka wymyta ręcznie ? 1
kamil-vag Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Łukasz od termostatu jest inne całkiem, więc musisz zdecydować, o który chodzi... ten, który podałem jest z czujnikiem temp silnika... Termostat jest z boku silnika, po lewej: P.S No ładnie wylizałeś
JarekST202 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Właśnie dzisiaj wymieniałem ten króciec bo ciekło na skrzynię, okazało się że było delikatne pęknięcie. Wyczyściłem dobrze ten element i mocno ściskałem przewód z płynem jak najbliżej tego króćca żeby zrobić ciśnienie i pojawiły się kropelki w połowie tego elementu.Zamówilem w ASO,jest od razu z uszczelką oringiem, dodatkowo wziąłem od razu oring czujnika dla pewności. Trochę Ci z tym zejdzie...
Gremlin0209 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Dzięki Jarek za odpowiedź ? Czyli trzeba zamówić króciec i 2 oringi co Kamil wstawił. Ja nie będę trgo robił raczej ? bo będę chciał za jednym zamachem zapewne od razu wywalić pompe SAI. Muszę się umówić z mechanikiem na termin dogodny, oby jak najszybciej... Bo zbankrutuje na płynie, choć nie ubywa go aż tak dużo, ale jednak... Jeszcze raz dzięki Panowie
Gremlin0209 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Dzisiaj wpadł mały serwis filtrów gazu, bo nie wiadomo kiedy poprzedni właściciel wymieniał... A Ja sam już od kupna auta zrobiłem prawie 15 tys. km. Prins to jednak droga instalacja, dwa filterki wymienione, a zapłaciłem więcej jak za wymianę oleju z filtrem, powiedział bym, że nawet dużo więcej Ale teraz przynajmniej spokojna głowa ? W najbliższym czasie planuję ścieme szyb... Doradźcie, która opcje wybrać: 1) wszystkie szyby za kierowcą (5) na około 70% 2) szyby za kierowcą smoła + 2 przednie boczne delikatnie, żeby przejście było widoczne z przodu na tył Nie wiem, która opcja lepsza dla czarnego lakieru... ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się