Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kris, a jesteś w stanie oszacować jak szybko (przejechane kilometry lub czas) nagrzewa Ci się silnik do temperatury roboczej z nowym termostatem? U mnie przy aktualnej pogodzie to około 8-9 km przy jeździe 90km/h.

Opublikowano
1 godzinę temu, animaes napisał:

Kris, a jesteś w stanie oszacować jak szybko (przejechane kilometry lub czas) nagrzewa Ci się silnik do temperatury roboczej z nowym termostatem? U mnie przy aktualnej pogodzie to około 8-9 km przy jeździe 90km/h.

Ciężko stwierdzić ale teraz przy porannych przymrozkach jadąc do pracy po 5km strzalka temp.  Rusza się na jakieś 70st. Tak wiec myślę że jest podobnie.  Taki urok diesla że się długo nagrzewa ważne by trzymał temperature..

Opublikowano

Fajnie mody ?

Dokladka i lustra super( gdzie kupowałem folię do oklejania, ciężko było ją wyprofilować ? )

Masz może numer tego inbusa do pompy?

Mam 300 nalatane i też chyba do niego zerknę 

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, tommy24 napisał:

Fajnie mody ?

Dokladka i lustra super( gdzie kupowałem folię do oklejania, ciężko było ją wyprofilować ? )

Masz może numer tego inbusa do pompy?

Mam 300 nalatane i też chyba do niego zerknę 

Dzięki.  

Folie kupowałem na allegro.  Coś takiego: https://allegro.pl/oferta/152x50-folia-szczotkowane-aluminium-srebrny-3d-4820756624

Co do aplikacji to jest z tym trochę zabawy i trzeba być cierpliwym.  Nakładalem ja na sucho z opalarka  fajnie się naciąga  ale ważne by nie przeciągnąć za bardzo bo niszczy się struktura szczotki. 

Numeru imbusa nie mam musiałbym poszukać w papierach.  Zależy który masz rocznik bo jak masz chyba - - - > 10.2009 to raczej jest tam ulepszony zabierak 100mm ale ja dla świętego spokoju wymieniłem. 

Edytowane przez wielik
Opublikowano

Krótkie pytanie??? dokładkę mocowałeś na klej do szyb plus wkręty??

Opublikowano
14 minut temu, kris67 napisał:

Krótkie pytanie??? dokładkę mocowałeś na klej do szyb plus wkręty??

Dokładnie tak jak piszesz. 

Opublikowano (edytowane)

Mała zapowiedź odnowy lakieru i wnętrza;)

Zobaczymy jak się sprawdzi chińska ceramika.. 

083b24429fcd.jpg fead03f33ff7.jpg

a5b9ab270106.jpg

Edytowane przez wielik
Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, wielik napisał:

Mała zapowiedź odnowy lakieru i wnętrza;)

Zobaczymy jak się sprawdzi chińska ceramika.. 

083b24429fcd.jpg fead03f33ff7.jpg

a5b9ab270106.jpg

Przed nałożeniem ceramiki proponuję zrobić test kapsla. Moja wogole nie zastyga tylko odparowala. ??

Edytowane przez zlocio
Opublikowano

No to działam dzis  od 6. Kawa rano i jedziemy z tematem  :)

Wczoraj  trzykrotnie umyty  i wyglinkowany. 

f30ec77c3f4e.jpg

b7a5e464ae0b.jpg

2da8a6db7ef4.jpg

5eb1f5673cd2.jpg

 

Opublikowano (edytowane)

Korekta lakieru i detailing wnętrza zakończony.

Czas pracy ok 20 h...

Lakier:

- 3x mycie piana akrywna RR, gąbka+ pędzęlkowanie szczelin

- glinkowanie z szamponem RR 

- polerowanie pastami MENZERNA w trzech krokach 1100 / 2500 / 3500

w trakcie korekty  wszystko odtłuszczane alkoholem isopropylowym  i sprawdzane; zastosowałem trzy twardości gąbek 

-na bieżąco pomiar grubości lakieru  (jest dobrze) 

- po korekcie odtłuszczenie i nałożenie powłoki ceramicznej 9H MR FIX ( w sumie z ciekawości)

ebaeffd4d034.jpg 

455011972b5c.jpg

489a41e6ce51.jpg

Dziś rano po nałożonej powłoce na wieczór:

9a9034aee639.jpg

cf58482dbb50.jpg

d9600687b07d.jpg

84fdfa3e5b88.jpg

48f500a8aae3.jpg

c8231f6b5360.jpg

- dresing opon

Środek:

- odkurzanie 

- Czyszczenie zakamarków plastików i skóry APC RR 1:10

- Konserwacja skóry Turtle leather

45850dc37dd3.jpg

4080e0dede01.jpg

 

 

 

Edytowane przez wielik
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No furka calkiem ladnie wyglada zrob coz z moca, bo zewnatrz robi sie coraz bardziej agresywnie a pod maska bocianów wiecej by sie przydało.

Gdybys zastosował turbo z wersji 170 konnej np. lub 177 to sadze ze na nowym sprzegle i jesli resta podzespolow ok moze udalo by sie nawet 190-200

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, golden87 napisał:

No furka calkiem ladnie wyglada zrob coz z moca, bo zewnatrz robi sie coraz bardziej agresywnie a pod maska bocianów wiecej by sie przydało.

Gdybys zastosował turbo z wersji 170 konnej np. lub 177 to sadze ze na nowym sprzegle i jesli resta podzespolow ok moze udalo by sie nawet 190-200

Dzięki. 

Program jest w planach jednak w ostatnim czasie poszło sporo kasy w auto i narazie  program musi trochę poczekać,aczkolwiek nie ma tragedii  w trasie nawet spoko się zbiera tym bardziej że już nie szaleje tak jak kiedyś.  

Podobno z cag wyciągają te 190 na seryjnych gratach,  jedynie co dpfa zapchac  potrafi a ja nie mam z tym problemu i szkoda go poki co usuwac.  

Czas pokaże :)

Edytowane przez wielik
Opublikowano

Dobra robota, efekt mówi sam za siebie ?

Powodzenia w dalszych modach ?

Opublikowano
2 godziny temu, krystian3769 napisał:

Dobra robota, efekt mówi sam za siebie ?

Powodzenia w dalszych modach ?

Dzięki.  Robim co możem żeby to jakoś wyglądało :)

 

Opublikowano

Jestem po pierwszym myciu auta po nałożeniu powłoki ceramicznej.  Wszystko spływa z auta myjąc  sama myjka.  Jak narazie rewelacja :)

c4c3a0617023.jpg

 

 

Opublikowano

Małe odświeżenie tematu. 

Samochód jeździ więc raczej nic nowego się nie dzieje. 

Z ciekawości sprawdzone korekty wtryskiwaczy  common rail - jest ok :)

3c7f88466451.jpg

Mały patent na montaż gaśnicy (pod fotelem pasazera) 

385ed41f4785.jpg

Tak wygląda po deszczu i naturalnym osuszaniu (ceramika daje rade) 

10c23f35082f.jpg

f0250bd4de81.jpg

Opublikowano (edytowane)

Dawno mnie tutaj nie było.  Widzę, że wszystkie zdjęcia mi sie pokasowały :kwasny:

Od ostatniego czasu audica troche się wizualnie pozmieniała.

Listwy  boczne poszły w kolor dyfuzora i dokładki -srebrny z palety audi ale nie pamietam kodu -wczesniej był L1rr (moim zdaniem za ciemny)Wpadły kratki halogenów w plaster miodu. Splitter z czarnego wymieniłem na ala carbon.

Z rzeczy odatkowych:

- udało mi się zakodować Audi drive select - o dziwo tryb dynamiczny zmienia charakterystyke silnika az sie zszokowałem jak bardzo na + , układ kierowniczy również się utwardza

-przekodowanie sterownika Harman na nastawy B&O - dźwiek  z głośników jest teraz niesamowity :wink:

utaj kilka poglądowych zdjęc z urlopu w Chorwacji i Bośni nowszych brak :)

9cd53906709d.jpg

aa3fbf1bb619.jpg

ae2f21ecab94.jpg

c00733ce1627.jpg

398ffef24ae6.jpg

b6720b29102c.jpg

d9e5513cbb4a.jpg

0a0697ef8b9f.jpg

 

 

 

 

Edytowane przez wielik
Opublikowano

-kratki plaster miodu 

4ea3d6238c07.jpg

21c2c2188060.jpg

-podświetlane kratki nawiewów za 15 zl (regulacja jasnosci i zalaczanie dziala jak ori) :wink:

2a57aca77c42.jpg

6b3bebf2d503.jpg

472dba3408a6.jpg

8dcc0716f3d5.jpg

-nowa galka biegów ( z serii zaczal odchodzic chrom)

8a1f5344dc92.jpg

-to mnie czeka jak sie zbiora checi

d6f4e339f731.jpg

 

Opublikowano

Ładnie ten Twój front patrzy

Opublikowano

Ostatnio mniej jeżdżę po dłuższych trasach i zauważyłem pewną dolegliwość. 

Na zimnym silniku co pewien czas odczuwalne były telepania silnika do momentu dogrzania się silnika. Błędów brak.

Przeszukane internety w większości obstawiane czujniki zawory na szynie cr. Ja jednak wycelowalem w EGR i jak się okazało był to strzał w dziesiątkę:wink:

Przed:

3c3ed7c6dd14.jpg

28563702123b.jpg

7c68a9e8177c.jpg

 

Po:

06f8b56d177e.jpg

acd48b937527.jpg

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...