animaes Opublikowano 27 Marca 2019 Opublikowano 27 Marca 2019 Kris, a jesteś w stanie oszacować jak szybko (przejechane kilometry lub czas) nagrzewa Ci się silnik do temperatury roboczej z nowym termostatem? U mnie przy aktualnej pogodzie to około 8-9 km przy jeździe 90km/h.
wielik Opublikowano 27 Marca 2019 Autor Opublikowano 27 Marca 2019 1 godzinę temu, animaes napisał: Kris, a jesteś w stanie oszacować jak szybko (przejechane kilometry lub czas) nagrzewa Ci się silnik do temperatury roboczej z nowym termostatem? U mnie przy aktualnej pogodzie to około 8-9 km przy jeździe 90km/h. Ciężko stwierdzić ale teraz przy porannych przymrozkach jadąc do pracy po 5km strzalka temp. Rusza się na jakieś 70st. Tak wiec myślę że jest podobnie. Taki urok diesla że się długo nagrzewa ważne by trzymał temperature..
tommy24 Opublikowano 28 Marca 2019 Opublikowano 28 Marca 2019 Fajnie mody ? Dokladka i lustra super( gdzie kupowałem folię do oklejania, ciężko było ją wyprofilować ? ) Masz może numer tego inbusa do pompy? Mam 300 nalatane i też chyba do niego zerknę
wielik Opublikowano 28 Marca 2019 Autor Opublikowano 28 Marca 2019 (edytowane) 17 minut temu, tommy24 napisał: Fajnie mody ? Dokladka i lustra super( gdzie kupowałem folię do oklejania, ciężko było ją wyprofilować ? ) Masz może numer tego inbusa do pompy? Mam 300 nalatane i też chyba do niego zerknę Dzięki. Folie kupowałem na allegro. Coś takiego: https://allegro.pl/oferta/152x50-folia-szczotkowane-aluminium-srebrny-3d-4820756624 Co do aplikacji to jest z tym trochę zabawy i trzeba być cierpliwym. Nakładalem ja na sucho z opalarka fajnie się naciąga ale ważne by nie przeciągnąć za bardzo bo niszczy się struktura szczotki. Numeru imbusa nie mam musiałbym poszukać w papierach. Zależy który masz rocznik bo jak masz chyba - - - > 10.2009 to raczej jest tam ulepszony zabierak 100mm ale ja dla świętego spokoju wymieniłem. Edytowane 28 Marca 2019 przez wielik
kris67 Opublikowano 28 Marca 2019 Opublikowano 28 Marca 2019 Krótkie pytanie??? dokładkę mocowałeś na klej do szyb plus wkręty??
wielik Opublikowano 28 Marca 2019 Autor Opublikowano 28 Marca 2019 14 minut temu, kris67 napisał: Krótkie pytanie??? dokładkę mocowałeś na klej do szyb plus wkręty?? Dokładnie tak jak piszesz.
wielik Opublikowano 28 Marca 2019 Autor Opublikowano 28 Marca 2019 (edytowane) Mała zapowiedź odnowy lakieru i wnętrza;) Zobaczymy jak się sprawdzi chińska ceramika.. Edytowane 29 Marca 2019 przez wielik
zlocio Opublikowano 29 Marca 2019 Opublikowano 29 Marca 2019 (edytowane) 17 godzin temu, wielik napisał: Mała zapowiedź odnowy lakieru i wnętrza;) Zobaczymy jak się sprawdzi chińska ceramika.. Przed nałożeniem ceramiki proponuję zrobić test kapsla. Moja wogole nie zastyga tylko odparowala. ?? Edytowane 29 Marca 2019 przez zlocio
wielik Opublikowano 30 Marca 2019 Autor Opublikowano 30 Marca 2019 No to działam dzis od 6. Kawa rano i jedziemy z tematem Wczoraj trzykrotnie umyty i wyglinkowany.
wielik Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Opublikowano 31 Marca 2019 (edytowane) Korekta lakieru i detailing wnętrza zakończony. Czas pracy ok 20 h... Lakier: - 3x mycie piana akrywna RR, gąbka+ pędzęlkowanie szczelin - glinkowanie z szamponem RR - polerowanie pastami MENZERNA w trzech krokach 1100 / 2500 / 3500 w trakcie korekty wszystko odtłuszczane alkoholem isopropylowym i sprawdzane; zastosowałem trzy twardości gąbek -na bieżąco pomiar grubości lakieru (jest dobrze) - po korekcie odtłuszczenie i nałożenie powłoki ceramicznej 9H MR FIX ( w sumie z ciekawości) Dziś rano po nałożonej powłoce na wieczór: - dresing opon Środek: - odkurzanie - Czyszczenie zakamarków plastików i skóry APC RR 1:10 - Konserwacja skóry Turtle leather Edytowane 31 Marca 2019 przez wielik 1
golden87 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 No furka calkiem ladnie wyglada zrob coz z moca, bo zewnatrz robi sie coraz bardziej agresywnie a pod maska bocianów wiecej by sie przydało. Gdybys zastosował turbo z wersji 170 konnej np. lub 177 to sadze ze na nowym sprzegle i jesli resta podzespolow ok moze udalo by sie nawet 190-200
wielik Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2019 (edytowane) 12 godzin temu, golden87 napisał: No furka calkiem ladnie wyglada zrob coz z moca, bo zewnatrz robi sie coraz bardziej agresywnie a pod maska bocianów wiecej by sie przydało. Gdybys zastosował turbo z wersji 170 konnej np. lub 177 to sadze ze na nowym sprzegle i jesli resta podzespolow ok moze udalo by sie nawet 190-200 Dzięki. Program jest w planach jednak w ostatnim czasie poszło sporo kasy w auto i narazie program musi trochę poczekać,aczkolwiek nie ma tragedii w trasie nawet spoko się zbiera tym bardziej że już nie szaleje tak jak kiedyś. Podobno z cag wyciągają te 190 na seryjnych gratach, jedynie co dpfa zapchac potrafi a ja nie mam z tym problemu i szkoda go poki co usuwac. Czas pokaże Edytowane 11 Kwietnia 2019 przez wielik
krystian3769 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Dobra robota, efekt mówi sam za siebie ? Powodzenia w dalszych modach ?
wielik Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2019 2 godziny temu, krystian3769 napisał: Dobra robota, efekt mówi sam za siebie ? Powodzenia w dalszych modach ? Dzięki. Robim co możem żeby to jakoś wyglądało
wielik Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Jestem po pierwszym myciu auta po nałożeniu powłoki ceramicznej. Wszystko spływa z auta myjąc sama myjka. Jak narazie rewelacja
wielik Opublikowano 10 Maja 2019 Autor Opublikowano 10 Maja 2019 Małe odświeżenie tematu. Samochód jeździ więc raczej nic nowego się nie dzieje. Z ciekawości sprawdzone korekty wtryskiwaczy common rail - jest ok Mały patent na montaż gaśnicy (pod fotelem pasazera) Tak wygląda po deszczu i naturalnym osuszaniu (ceramika daje rade)
wielik Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Opublikowano 14 Listopada 2019 (edytowane) Dawno mnie tutaj nie było. Widzę, że wszystkie zdjęcia mi sie pokasowały Od ostatniego czasu audica troche się wizualnie pozmieniała. Listwy boczne poszły w kolor dyfuzora i dokładki -srebrny z palety audi ale nie pamietam kodu -wczesniej był L1rr (moim zdaniem za ciemny). Wpadły kratki halogenów w plaster miodu. Splitter z czarnego wymieniłem na ala carbon. Z rzeczy odatkowych: - udało mi się zakodować Audi drive select - o dziwo tryb dynamiczny zmienia charakterystyke silnika az sie zszokowałem jak bardzo na + , układ kierowniczy również się utwardza -przekodowanie sterownika Harman na nastawy B&O - dźwiek z głośników jest teraz niesamowity utaj kilka poglądowych zdjęc z urlopu w Chorwacji i Bośni nowszych brak Edytowane 14 Listopada 2019 przez wielik
wielik Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2020 -kratki plaster miodu -podświetlane kratki nawiewów za 15 zl (regulacja jasnosci i zalaczanie dziala jak ori) -nowa galka biegów ( z serii zaczal odchodzic chrom) -to mnie czeka jak sie zbiora checi
wielik Opublikowano 31 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2020 Ostatnio mniej jeżdżę po dłuższych trasach i zauważyłem pewną dolegliwość. Na zimnym silniku co pewien czas odczuwalne były telepania silnika do momentu dogrzania się silnika. Błędów brak. Przeszukane internety w większości obstawiane czujniki zawory na szynie cr. Ja jednak wycelowalem w EGR i jak się okazało był to strzał w dziesiątkę Przed: Po:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się