Ivanek Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 16 minut temu, _małyTM_ napisał: Ważyłeś brykę po takim zabiegu? Wpisane ma 1875 więc sądzę że dwójka na pokładzie i chyba bagaże na wakacje były. V6 benzynowa i quattro powinno ważyć 1650 z odrobiną paliwa bez kierowcy
pila24 Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 47 minut temu, Ivanek napisał: V6 benzynowa i quattro powinno ważyć 1650 z odrobiną paliwa bez kierowcy Moja bez Q na pusto waży 1670kg... od czasów opuszczenia fabryki przytyło jej się 100kg
george Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 2 godziny temu, Ivanek napisał: V6 benzynowa i quattro powinno ważyć 1650 z odrobiną paliwa bez kierowcy 1605 kg w dowodzie ma 1,8 T Q z odrobiną wyposażenia. Ważyłem na składzie węgla to 1590 kg z połową kotła i kołami 205/55R16. @pila24 , kocioł LPG w głównej mierze podnosi Ci wagę, dodatkowe wyposażenie to kwestia kilkunastu, może kilkudziesięciu kilogramów. Jaki masz rozmiar kół?
pila24 Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 (edytowane) 8 godzin temu, george napisał: 1605 kg w dowodzie ma 1,8 T Q z odrobiną wyposażenia. Ważyłem na składzie węgla to 1590 kg z połową kotła i kołami 205/55R16. @pila24 , kocioł LPG w głównej mierze podnosi Ci wagę, dodatkowe wyposażenie to kwestia kilkunastu, może kilkudziesięciu kilogramów. Jaki masz rozmiar kół? Koła 17" s-line,na takich wyjechało auto z fabryki więc wliczone w masę fabryczną (1562kg). Wiem że to głównie butla od lpg podnosi wagę,ale butla waży około 30 kg,było w niej ok 20L lpg (10 kg),a sprzętu dołożyłem sporo jak widać + wygłuszenie drzwi które też trochę waży (z 20kg)? Ważyłem na złomie miesiąc temu i wyszło 1670kg,w środku tylko lekki fotelik dla dziecka (jakieś 5kg ),zbiorniki paliwa na 30% pełne. Edytowane 13 Maja 2022 przez pila24
george Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 33 minuty temu, pila24 napisał: sprzętu dołożyłem sporo jak widać + wygłuszenie drzwi które też trochę waży (z 20kg)? Wygłuszenie potrafi dać nawet kilka kg na każde drzwi.
MichałA4 Opublikowano 13 Maja 2022 Autor Opublikowano 13 Maja 2022 (edytowane) U mnie nie ma wiele z serii , dołożone zostało quattro, hamulce , recaro, sam silnik waży praktycznie 200 kg, więc z tym co jest w dowodzie to już nie ma wiele wspólnego. Jak się uda to zważę go i zobaczymy ile mu się przytyło. Edytowane 13 Maja 2022 przez MichałA4
Langista Opublikowano 14 Maja 2022 Opublikowano 14 Maja 2022 14 godzin temu, george napisał: Wygłuszenie potrafi dać nawet kilka kg na każde drzwi. Ja ważyłem całe wygłuszenie, które kupiłem i u mnie na całe auto siadło ok 50 kg. Na drzwi poszło maks 2-3 kg ? 1
DarekS4 Opublikowano 15 Maja 2022 Opublikowano 15 Maja 2022 Kocur i tyle.... Btw dyfuzor zderzaka tył spoko gdzie taki dostanę i czy pasuje do sedana ? Raczej powinien
MichałA4 Opublikowano 16 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2022 (edytowane) Dawno nic nie skrobnąłem w temacie tak że trzeba to nadrobić, a4ka póki co lata czasem ma jakieś humorki ,ale wszystko na bieżąco ogarniam . Ostatnio musiałem zająć się pokrywami bo zaczęły się pocić i olej palił się na kolektorze, dopadł mnie tez problem wypadania zapłonów i tu winna okazała się cewka na 4tym garku, na szczęście ster mam z diagnostyką to w miarę sprawnie udało się namierzyć problem. W kolejce czeka jeszcze kilka innych tematów, ale o tym później ? Edytowane 16 Grudnia 2022 przez MichałA4
george Opublikowano 16 Grudnia 2022 Opublikowano 16 Grudnia 2022 11 minut temu, MichałA4 napisał(a): na szczęście ster mam z diagnostyką to w miarę sprawnie udało się namierzyć problem. Rozbudowane ECU względem serii?
MichałA4 Opublikowano 16 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2022 1 minutę temu, george napisał(a): Rozbudowane ECU względem serii? Mam poliftowy z bardziej rozbudowaną diagnostyką .
pawlo_SL Opublikowano 17 Grudnia 2022 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Masz na myśli sterownik 1MB 7.1.1 z BESa ?
MichałA4 Opublikowano 17 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2022 35 minut temu, pawlo_SL napisał(a): Masz na myśli sterownik 1MB 7.1.1 z BESa Nie wiem czy akurat z BESa tam siedzi , ale właśnie między innymi BES, BEL i ARE mają już diagnostykę zapłonów.
pawlo_SL Opublikowano 18 Grudnia 2022 Opublikowano 18 Grudnia 2022 Tak, generalnie silniki gdzie cewki już są 4-pinowe typu tfsi bez modułów zapłonowych. Ja mam właśnie BESa
Aleksandrooo Opublikowano 3 Stycznia 2023 Opublikowano 3 Stycznia 2023 (edytowane) Gratulacje projektu, czasami zastanawiam się czy nie byłoby bardziej opłacalne swapowanie 2.7tt niż grube modzenie TDI(gdzie ciężko osiągnąć wartości jakie 2.7tt przyjmuje na serii :D), może jeszcze kiedyś przejdę tą samą drogę Edytowane 3 Stycznia 2023 przez Aleksandrooo
MichałA4 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2023 W końcu znalazłem trochę czasu i od dziś jest to już prawilne A4 B6 AVANT 2.7bit motor doczekał się swojego miejsca w dowodzie . 3
Skowrix Opublikowano 27 Stycznia 2023 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Długa była przeprawa z urzędasami/diagnostami czy udało się w miarę po ludzku ogarnać papierologię? Potrzebowałeś rzeczoznawcy czy wystarczył diagnosta?
MichałA4 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2023 2 minuty temu, Skowrix napisał(a): Długa była przeprawa z urzędasami/diagnostami czy udało się w miarę po ludzku ogarnać papierologię? Potrzebowałeś rzeczoznawcy czy wystarczył diagnosta? Poszło sprawnie , nie potrzebny był rzeczoznawca jedynie rozszerzony przegląd i to wszystko, w urzędzie komunikacji tez nie robili problemów , kazali tylko za granicę nie jeździć 1
Ivanek Opublikowano 27 Stycznia 2023 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Ubezpieczalnia krzyczy byś płacił teraz większy haracz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się