Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, sky2k napisał:

A ja się zapytam bo nie mailem nigdy styczności wcześniej z dv, czy w serii bfb on występuje? 

w kazdej turbobenzynie jest ten zawór

inaczej turbo pojdzie w piz... papappa

Edytowane przez Dev
Opublikowano
Godzinę temu, Vexart napisał:

Dla mnie to jest naśmiewanie.

Nie zbieram na turbinę nie żałuje pieniędzy na samochód, gdzie tak napisałem?? Turbinę mam całą nową.

Wysłałeś mi link tylko nie popatrzyłeś ze brak towaru i nie zamówię.

Jak chcesz psss to zamontuj blow off. 

Tylko wiec ze blow off robiac to pss "upuszcza powietrze z silnika, nadmiar gazów do atmosfery" to powietrze powinno wrócić do motoru, jak je upuscisz to troche:

zmienisz ilosc zmiezonego powietrza przez przeplywke, silnik będzie myslal ze ma więcej a tu niespodzianka. 

Turbo szybciej padnie 

Ogólnie cuda moga sie dziać. 

Co innego jak mial bys z 800ps i doladowanie ze 3 bary ......

Montuj oryginal, najtaniej wyjdzie i najlepiej.  Co do samego pss, kojarzy mi sie z subaru a nie audi, w audi psuje caly urok auta. Jak cos zle napisalem na temat blow off to niech ktos mnie poprawi. 

Opublikowano
42 minuty temu, Dev napisał:

w kazdej turbobenzynie jest ten zawór

inaczej turbo pojdzie w piz... papappa

a czy fabryczny w bfb ogarnie 250 ps ? bo rozumiem z wypowiedzi powyższych że tak ?

Opublikowano

Ogarnie 

Opublikowano

bez problemu

Opublikowano (edytowane)

Dobrze założę oryginał.

Chyba że jeszcze gdzieś poszukam.

A swag czy febi?

https://www.czesciauto24.pl/swag/12852450

https://www.czesciauto24.pl/febi-bilstein/12828375

to nie będzie to samo? kosztuje tyle co dv do skody:

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1817182214211-06A_145_710-2---oe-vw-1,scr_dItems.html

 

Edytowane przez Vexart
Opublikowano
21 minut temu, Vexart napisał:

Dobrze założę oryginał.

Chyba że jeszcze gdzieś poszukam.

A swag czy febi?

https://www.czesciauto24.pl/swag/12852450

https://www.czesciauto24.pl/febi-bilstein/12828375

to nie będzie to samo? kosztuje tyle co dv do skody:

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1817182214211-06A_145_710-2---oe-vw-1,scr_dItems.html

 

przeciez to jest to samo

Opublikowano

Ok to biorę swaga :)

Opublikowano

Nowe to nowe wiadomo...

Jak dla mnie cena z kosmosu. Za pare groszy więcej kupiłem 550cc. Targane z Wielkiej Brytanii. 

Opublikowano (edytowane)

160zł za sztukę to dużo? i tak jakaś zniżka jest.

Ale one spokojnie dadzą rade przy 250-270km?

Czy znaleźć większe?

Edytowane przez Vexart
Opublikowano (edytowane)

Dla mnie drogo... 

Według tematu o podnoszeniu mocy w 1.8t te wtryski 063 daja rade do 280ps 

Edit. A sory moje 550cc kosztowaly mniej niz te co chcesz kupic i to dużo mniej,  wlasnie sprawdziłem w histori 

Edytowane przez Patryk94
Opublikowano (edytowane)

Nowe boscha brałeś?? no dobra to kupię tylko dv bez wtrysków w takim razie.

Poszukam czego innego.

Edytowane przez Vexart
Opublikowano (edytowane)

Tak nowe.  Brałem nowe bo wiem ze nie zadowole sie stage 2.... gdybym chciał tylko 250-270 to szukał  bym wtryskow z saba 2.3t 

 

Edytowane przez Patryk94
Opublikowano

https://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification

Potrzebne będą te zaworki pod kolektorem? N112 i n249

Przy okazji wywalenia sai chce trochę Wyczyścić pod maską. 

Opublikowano

zostaw i nie kombinuj ? 

Opublikowano

No ale pompę Sai wywalam tak jak zawór combi. Powywalał bym to co w tym linku.

Opublikowano

Chyba będę musiał odesłać N75. Nowe będzie idealnie szczelne? 

Bo ten zawór co przyszedł ustami dmucham to przepuszcza nie całkiem ale teoche. 

Opublikowano
23 minuty temu, Vexart napisał:

Chyba będę musiał odesłać N75. Nowe będzie idealnie szczelne? 

Jakiś czas temu miałem nowy n75 z aso i przy mocniejszym dmuchnięciu też przepuszczał, a stary w ogóle. Po montażu i jeździe próbnej wszystko było ok więc teoria, a praktyka to dwie różne rzeczy. Ja go zwróciłem, bo to nie była przyczyna. Poza tym jest coś takiego jak gwarancja i nigdy nie spotkałem się z jej odrzuceniem w przypadku zakupu u autoryzowanego dealera.

Opublikowano (edytowane)

Tutaj jakoś bardzo mocno nie trzeba dmuchać by przepuścił. no i stary zaworek mniej przepuszcza.

To jest ważne by był jak najbardziej szczelny?

Edytowane przez Vexart

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...