Dev Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) 1 minutę temu, sky2k napisał: A ja się zapytam bo nie mailem nigdy styczności wcześniej z dv, czy w serii bfb on występuje? w kazdej turbobenzynie jest ten zawór inaczej turbo pojdzie w piz... papappa Edytowane 10 Lutego 2019 przez Dev
Patryk94 Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 Godzinę temu, Vexart napisał: Dla mnie to jest naśmiewanie. Nie zbieram na turbinę nie żałuje pieniędzy na samochód, gdzie tak napisałem?? Turbinę mam całą nową. Wysłałeś mi link tylko nie popatrzyłeś ze brak towaru i nie zamówię. Jak chcesz psss to zamontuj blow off. Tylko wiec ze blow off robiac to pss "upuszcza powietrze z silnika, nadmiar gazów do atmosfery" to powietrze powinno wrócić do motoru, jak je upuscisz to troche: zmienisz ilosc zmiezonego powietrza przez przeplywke, silnik będzie myslal ze ma więcej a tu niespodzianka. Turbo szybciej padnie Ogólnie cuda moga sie dziać. Co innego jak mial bys z 800ps i doladowanie ze 3 bary ...... Montuj oryginal, najtaniej wyjdzie i najlepiej. Co do samego pss, kojarzy mi sie z subaru a nie audi, w audi psuje caly urok auta. Jak cos zle napisalem na temat blow off to niech ktos mnie poprawi.
sky2k Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 42 minuty temu, Dev napisał: w kazdej turbobenzynie jest ten zawór inaczej turbo pojdzie w piz... papappa a czy fabryczny w bfb ogarnie 250 ps ? bo rozumiem z wypowiedzi powyższych że tak ?
Vexart Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) Dobrze założę oryginał. Chyba że jeszcze gdzieś poszukam. A swag czy febi? https://www.czesciauto24.pl/swag/12852450 https://www.czesciauto24.pl/febi-bilstein/12828375 to nie będzie to samo? kosztuje tyle co dv do skody: https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1817182214211-06A_145_710-2---oe-vw-1,scr_dItems.html Edytowane 10 Lutego 2019 przez Vexart
Dev Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 21 minut temu, Vexart napisał: Dobrze założę oryginał. Chyba że jeszcze gdzieś poszukam. A swag czy febi? https://www.czesciauto24.pl/swag/12852450 https://www.czesciauto24.pl/febi-bilstein/12828375 to nie będzie to samo? kosztuje tyle co dv do skody: https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1817182214211-06A_145_710-2---oe-vw-1,scr_dItems.html przeciez to jest to samo
Vexart Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) Warto zakupić nowe wtryski? https://www.czesciauto24.pl/bosch/1150390 Czy bez znaczenia i brać używki??? Edytowane 11 Lutego 2019 przez Vexart
Patryk94 Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 Nowe to nowe wiadomo... Jak dla mnie cena z kosmosu. Za pare groszy więcej kupiłem 550cc. Targane z Wielkiej Brytanii.
Vexart Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) 160zł za sztukę to dużo? i tak jakaś zniżka jest. Ale one spokojnie dadzą rade przy 250-270km? Czy znaleźć większe? Edytowane 11 Lutego 2019 przez Vexart
Patryk94 Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) Dla mnie drogo... Według tematu o podnoszeniu mocy w 1.8t te wtryski 063 daja rade do 280ps Edit. A sory moje 550cc kosztowaly mniej niz te co chcesz kupic i to dużo mniej, wlasnie sprawdziłem w histori Edytowane 11 Lutego 2019 przez Patryk94
Vexart Opublikowano 11 Lutego 2019 Autor Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) Nowe boscha brałeś?? no dobra to kupię tylko dv bez wtrysków w takim razie. Poszukam czego innego. Edytowane 11 Lutego 2019 przez Vexart
Patryk94 Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) Tak nowe. Brałem nowe bo wiem ze nie zadowole sie stage 2.... gdybym chciał tylko 250-270 to szukał bym wtryskow z saba 2.3t Edytowane 11 Lutego 2019 przez Patryk94
Vexart Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Opublikowano 13 Lutego 2019 https://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification Potrzebne będą te zaworki pod kolektorem? N112 i n249 Przy okazji wywalenia sai chce trochę Wyczyścić pod maską.
Vexart Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Opublikowano 13 Lutego 2019 No ale pompę Sai wywalam tak jak zawór combi. Powywalał bym to co w tym linku.
Vexart Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Opublikowano 13 Lutego 2019 Chyba będę musiał odesłać N75. Nowe będzie idealnie szczelne? Bo ten zawór co przyszedł ustami dmucham to przepuszcza nie całkiem ale teoche.
przem8 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 23 minuty temu, Vexart napisał: Chyba będę musiał odesłać N75. Nowe będzie idealnie szczelne? Jakiś czas temu miałem nowy n75 z aso i przy mocniejszym dmuchnięciu też przepuszczał, a stary w ogóle. Po montażu i jeździe próbnej wszystko było ok więc teoria, a praktyka to dwie różne rzeczy. Ja go zwróciłem, bo to nie była przyczyna. Poza tym jest coś takiego jak gwarancja i nigdy nie spotkałem się z jej odrzuceniem w przypadku zakupu u autoryzowanego dealera.
Vexart Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) Tutaj jakoś bardzo mocno nie trzeba dmuchać by przepuścił. no i stary zaworek mniej przepuszcza. To jest ważne by był jak najbardziej szczelny? Edytowane 13 Lutego 2019 przez Vexart
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się