Wiktoro Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 jakie macie przebiegi w swoich 1.9?? ja mam 300tys 1.9 avf wydaje się prawdziwe nie kręcone 2004r i tak zastanawiam sie ile jeszcze polata...hmmm????
luki19862121 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Do miliona daleko 340tys też AVF
Wiktoro Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 15 minut temu, luki19862121 napisał: Do miliona daleko 340tys też AVF myslisz ze damy rade???:) milion...hehehe
piotrsob1 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Godzinę temu, Wiktoro napisał: jakie macie przebiegi w swoich 1.9?? ja mam 300tys 1.9 avf wydaje się prawdziwe nie kręcone 2004r i tak zastanawiam sie ile jeszcze polata...hmmm???? To są jedne z lepszych ( jak nie najlepsze TDI PD ), przebiegi rzedu 400-500 kkm nie należą w nich do rzadkości Oczywiście jak silnik miał normalnego kierowcę normalny serwis
luki19862121 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Ostatnio na fcb ktoś wrzucił tylko nie pamiętam czy awx czy avf grubo ponad milion miał salon polska 1 właściciel
misiek95 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Mam przyjemność serwisować passata b5fl avf 2004 z przebiegiem w okolicach 700k. Właściciel świadomy, motul co 10kkm i pozostałe filtry co 20kkm. Kiedyś robiłem mu szklanki i wałek. Ostatnio uszczelniacze pompek. Chodzi całkiem ładnie, jak większość
Langista Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Ja mam 355k, co 10-12k robiona wymiana oleju i wszystkich filtrów. Sam zrobiłem nim 55k, przez pierwsze 30k leciała fabryka - castrol edge turbo diesel 5W40. Od 25k leci Milers Oils 5W40 (wymieniam co 10-12k) i nie narzekam na niego. Silnik chodzi dużo lepiej, ciszej i się tak nie grzeje jak na Castrolu.
piotrsob1 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Większość aut z importu ma zrobione szafy i spokojnie można im dodać do widocznego przebiegu 100-150 kkm, wtedy realny przebieg w dużej części tych aut ( z tych lat ) będzie przekraczał pól bańki ... Od aut poliftowych z rocznika 99 ( EDC 15 i wyżej ) można w sterowniku silnika odczytać przebieg auta. Jak się nie da tego zrobić ( wywala komunikat o braku możliwości lub nieudanym odczycie lub przebieg 0 km ) to nasi tam byli i na 95 % to co na szafie ma niewiele wspólnego z rzeczywistością
Wiktoro Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 moj tesc ma b5 PASSATA:) ma chyba najechane 250 czy 270 ale koleszka który pomagał mi przy zakupie mojej audi mówi tak : postaw swoja obok teścia i odpal silniki , twojego nie będzie słychać ze chodzi...:) tylko ze teść kupił od handlarza;/ troche mnie uspokoiliście bo mam do zrobienia uszczelkę pod głowicą i tak zastanawiałem się czy warto??... WARTO...:)
Langista Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Ja tam sie nie kłócę, ale jak dwumasę wymieniałem przy 320k to na dwumasie znaczek audi był
Wiktoro Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 56 minut temu, Langista napisał: Ja mam 355k, co 10-12k robiona wymiana oleju i wszystkich filtrów. Sam zrobiłem nim 55k, przez pierwsze 30k leciała fabryka - castrol edge turbo diesel 5W40. Od 25k leci Milers Oils 5W40 (wymieniam co 10-12k) i nie narzekam na niego. Silnik chodzi dużo lepiej, ciszej i się tak nie grzeje jak na Castrolu. Ja mam lany wlasnie castrol:( mowisz ze lipa??:(
Langista Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) 3 minuty temu, Wiktoro napisał: Ja mam lany wlasnie castrol:( mowisz ze lipa??:( Lipa straszna, silnik klekocze niemożliwie (zauważysz różnicę po wlaniu innego oleju) do tego na autostradzie maks prędkość to 120, później olej zaczyna przekraczać 120 stopni, na Milersie przy 120 mam pomiędzy 90 a 100 stopni, jak jadę 130-140 to temperatura oscyluje między 100 a 110, no i pobór oleju. Na początku zalałem Millersa i dodatek jaki oferują, przez całą podróż 900km jechałem ok 140-160 i temperatura oleju w gorące lato (34 stopnie na autobanie) nie przekraczała 110 stopni, do tego nie wziął nic oleju, stan na bagnecie był taki sam jak przy wlewaniu). Przy Castrolu musiałem po podróży dolać 0,5l no i tempo jazdy było wolniejsze, maks 120. Edytowane 13 Stycznia 2019 przez Langista
Wiktoro Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 Teraz, Langista napisał: Lipa straszna, silnik klekocze niemożliwie (zauważysz różnicę po wlaniu innego oleju) do tego na autostradzie maks prędkość to 120, później olej zaczyna przekraczać 120 stopni, na Milersie przy 120 mam pomiędzy 90 a 100 stopni, jak jadę 130-140 to temperatura oscyluje między 100 a 110. kurcze a w listopadzie zalalem swiezy....:( trudno po zimie bedzie zmiana:)
Langista Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Cena może odstraszyć, ale wierz mi warto. Zamów u mechanika ich środek do płukanki i dodatek do oleju jak będzie Cie stać (80 zł o ile pamiętam - co wymianę trzeba brać nowy).
Wiktoro Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 2 minuty temu, Langista napisał: Cena może odstraszyć, ale wierz mi warto. Zamów u mechanika ich środek do płukanki i dodatek do oleju jak będzie Cie stać (80 zł o ile pamiętam - co wymianę trzeba brać nowy). 6 minut temu, Langista napisał: Cena może odstraszyć, ale wierz mi warto. Zamów u mechanika ich środek do płukanki i dodatek do oleju jak będzie Cie stać (80 zł o ile pamiętam - co wymianę trzeba brać nowy). a co to za dodatek do oleju???
piotrsob1 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Dont panic Jak Castrol jest ori i trzyma normę odpowiednią dla Twojego silnika to na pewno go nie popsuje Spokojnie dojeździj do następnej wymiany i zmień na coś lepszego . Stosowanie płukanek też konieczne nie jest , dzisiejsze oleje o podobnych klasach są mieszalne ze sobą i nic się nie stanie po zmianie oleum na inne
Langista Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 19 minut temu, Wiktoro napisał: a co to za dodatek do oleju??? Poprawia lepkość i jakość filmu smarnego, który i tak w tym oleju jest niebo lepszy jak Castrol. Jak poprzednik pisze, on nie popsuje Ci silnika, ale jest po prostu słabej jakości.
mirek31071977 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Szwagier żony AVF 2002 370,ale nie wiadomo,czy nie skręcony.Śmiga aż miło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się