Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik 1.8 T i gaz


lider57

Rekomendowane odpowiedzi

sorry za kolejny OT ale otfwebd możesz wpaść we wtorek bo siedzimy średnio do 23:00 na początku pod realem na parkingu a później w MC Donalds kolo BP w stronę na Wrocław

to pokażesz to swoje 1.8 T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak na marginesie nabijania się z kolegi - czy należy wtryski gazowe po jakimś czasie wymienić na nowe? Czy jest to element nie podlegający wymianom - no chyba, ze "zostaną" zasmarowane mazutem?

przy przegladzie sprawdzaja wtryski. jak sie jakis wczesniej wysra to bedziesz czul bo jakby na jeden gar nie chodzil

otfwebd faktycznie wrzuciles zdjecie jak ci przy montazu obcieli pol pokrywy silnika

Jak wtrysk się wysra to komp wejdzie w tryb awaryjny zapiszczy 3 razy jak masz staga i kontrolką bedzie mrugać szybciej niż podczas jazdy na Pb. Objawy padającego wtrysku to poszarpywanie podczas zmiany na LPG, nierówna raca na zimnym silniku później nawet na ciepłym - falowanie obrotów.

A co do odgłosów to zależy jakie wtryski masz. Valdemary to od nowości klepią jak diesel na mrozie, magiki raczej są ciche do konca choć zdarzają om sie też odgłosy. Matrixy z tego co sie orjentuje nie wydają odgłosów. Wtryski typu rail i inna chinszczyzna klepie od nowości do samego wysrania sie w niedalekiej przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak stag dla goscia jest mega shit to ja nie mam pytan :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak stag dla goscia jest mega shit to ja nie mam pytan :)

Gość z montera zrobił sie kowalem. Nauczył sie tłuc jeden typ instalacji i tak do emerytury zamierza robić bo po co sie rozwijać jak można wrzucić drogą instalację, która jest idioto odporna a w dodatku zawsze jakoś tam będzie chodzić jak przerośnie umiejętności montera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadałem pytanie z tymi wtryskami dlatego, że od kilku dni (gdy zrobiła się zdecydowanie wyższa temperatura) zaczęły mi falować obroty. Czasami nawet samochód ma tendencje do "mocnego zatrzęsienia się". I teraz czy zaczynają padać wtryski, czy po prostu może mam "zabity" filtr powietrza (dawno nieczyszczony), czy może jeszcze jest na stacjach gaz "zimowy"? (wtryski mam Valtek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Otfwebd szkoda ci kasy na hamownię to wpadnij kiedyś na spota do Gliwic (jak będzie ciepło) a puścimy cię z B5 która ma faktycznie 260 kucy (oczywiście z rolki bo ty masz Q a on ma ośkę) i zobaczymy jak bardzo w d*pie mu zostaniesz :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ja też zaczynam zastanawiać się nad montażem instalacji LPG do swojego AEB. Byłem dzisiaj na rozmowie u jednego z miejscowych "szamanów", żeby dowiedzieć się jakie klocki proponuje do tego silnika.

Więc tak:

- sterownik STAG 300, na początek wspomniał o wersji "Premium" ale po podpięciu magicznego testera okazało się, ze nie może jak to nazwał zidentyfikować złącza (chyba tak to określił), co wcale mnie nie zdziwiło, bo ten sterownik zalecany jest do aut powyżej roku 2002 chyba, ostatecznie był by STAG 300 PLUS,

- reduktor - nie wiem jakie idą w gotowych zestawach ze STAG'iem, ale ostatecznie zaproponował MAGIC 3, taki:

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=981259285

(podobno obrabia nawet 300-350 kucy), na moją propozycję SCORPIONA ST lub GT zaczął kręcić nosem, że to polskie, że nie trwałe i że nie poleca, montował kilka ale wg niego nie są dobre, na moje wnikliwe i po raz kolejny zadane pytanie "ale dlaczego?" stwierdził, że po max 2 latach będzie to szrot,

- wtryski - zaproponował VALTEC, podobno jakiś nowy model, czerwone takie jak te:

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=971376027

pokazywał też żółte VALTEC i chyba MAGIC JET (takie niebieskie), oczywiście zapytałem go o wymieniane wielokrotnie w tym wątku MATRIX'y HD544 to oczywiście tez zaczął trochę kręcić nosem, że w przypadku jakichś problemów to nie ma zestawów naprawczych i cos tam jeszcze po marudził,

- zasilanie parownika rurką fi-6mm wg niego wystarczy z powodzeniem, na moje pytanie czemu nie fi-8mm zapytał, czy mam zamiar ciągać 4 przyczepki. :)

I teraz jestem w kropce. Po rozmowie wywnioskowałem, że człowiek nauczył się pchać gotowe zestawy i obawia się, że coś może nie wypalić i nie uda mu się tego wystroić. Oczywiście na wstępie zaznaczyłem, że instalacja ma być rozwojowa, tzn. żeby miała rezerwy na obsłużenie większej mocy (okolice 180-190 kucy), na wypadek, gdybym kiedyś chciał dłubnąć motor i nie musiał po tym zabiegu wymieniać połowy instalacji. Oczywiście dostałem wywód jak to te silniki szybko się sypią po podniesieniu mocy bo są przecież takie wyżyłowane. :) Ogólnie montował instalacje kilku moim znajomym i sobie chwalą ale raczej zbyt wymagający to oni nie są.

Co myślicie o zaproponowanym zestawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem twojej "kropki"... to jest 28 strona tematu jakie instalacje ludzie wsadzaja do 1.8t. bylo powiedziane wszystko o wszystkich reduktorach, wtryskach, sterownikach a ty dalej masz problem z wybraniem?? idziesz do gazownika, mowisz to i to chce i kiedy mam odebrac fure, jak ma watpliwosci to idziesz tam gdzie ich nie maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam, czytam i ja w piatek montuje BRC SQ 24. Od razu bede mial okazje sprawdzic bo jade na deske (ok 2k km). Powiedzcie mi jakie podzespoly maja byc zeby gralo i jechalo? Chce sprawdzic co mi zalozyli zebym nie zostal zrobiony. Moj brat montowal w CZAKRAM i mu inne graty wsadzili :thumbdown:... Jaka temperature przelaczania najlepiej? 6 czy 8mm przewod od zbiornika? jak macie u siebie? jaki reduktor itp

Z tego co widzę, to tez zadawałeś pytania odnośnie elementów instalacji pomimo tego, że kilka postów wyżej takowe zostały wypisane. Czy mam rozumieć, że tylko Ty możesz zadawać pytania a inni nie mogą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sylwiasty olej tego "szamana" jak masz zamiar podnosić moc to skorpion GT i matrixy ewentualnie magicjety (są srebne jakby chromowane nie niebieskie) a i miedź 8mm różnica w koszcie nieduża ale monter ma 2x trudniej ja poprowadzić:) do 150km wystarczyła by ci 6mm i jak wszystko jest dobrze to i 180km powinna obsłużyć ale lepiej mieć zapas.

Wątpie żeby reduktor Megic3 obsłużył 300km prawidłowo oczywiście, i co niby się nie brudzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sylwiasty olej tego "szamana" jak masz zamiar podnosić moc to skorpion GT i matrixy ewentualnie magicjety (są srebne jakby chromowane nie niebieskie) a i miedź 8mm różnica w koszcie nieduża ale monter ma 2x trudniej ja poprowadzić:) do 150km wystarczyła by ci 6mm i jak wszystko jest dobrze to i 180km powinna obsłużyć ale lepiej mieć zapas.

Wątpie żeby reduktor Megic3 obsłużył 300km prawidłowo oczywiście, i co niby się nie brudzi?

I tak też pewnie zrobię. Dzięki Piotr za odpowiedź. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego

Włóż najlepsze wtryski na jakie możesz sobie pozwolić, zapewni ci to bezproblemową jazdę przez tysiace kilometrów. Poczytaj na forum lpg: lpg-forum.pl, Magic Jety-ja bym się zastanowił, bo sporo osób pisało źle o nich-zima zweryfikowała wszystkie zachwyty nad tymi wtryskami. Ja bym zakladał Matrix HD 544-i nic innego jeśli instalacja ma być składakiem. Jeśli gotowy zestaw to wiadomo: Landi Renzo albo BRC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magic Jety-ja bym się zastanowił, bo sporo osób pisało źle o nich-zima zweryfikowała wszystkie zachwyty nad tymi wtryskami.

I tak i nie jeżeli założysz dobry filtr poliestrowy a nie papierowy np matrix i ustawisz temperaturę przelanczania na 35 stopni to jest wmiare ja przejechałem około 30tyś i jest ok no ale to jeszcze mało. Faktycznie sa wrazliwe na brud i trzeba je chronic jak sie da.

Pójdziesz w matrixy bedzie o niebo lepiej a jakbys załozył Landi Renzo na Medach to one słyna z niezniszczalności.

Jeśli gotowy zestaw to wiadomo: Landi Renzo albo BRC.

tylko Landi Renzo z tych dwóch i raczej niema konkurencji!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jaki koszt tej instalki od Landi Renzo? Obstawiam, że nie mały. W moich okolicach nie wiem, czy ktoś je montuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magic Jety-ja bym się zastanowił, bo sporo osób pisało źle o nich-zima zweryfikowała wszystkie zachwyty nad tymi wtryskami.

I tak i nie jeżeli założysz dobry filtr poliestrowy a nie papierowy np matrix i ustawisz temperaturę przelanczania na 35 stopni to jest wmiare ja przejechałem około 30tyś i jest ok no ale to jeszcze mało. Faktycznie sa wrazliwe na brud i trzeba je chronic jak sie da.

Pójdziesz w matrixy bedzie o niebo lepiej a jakbys załozył Landi Renzo na Medach to one słyna z niezniszczalności.

Jeśli gotowy zestaw to wiadomo: Landi Renzo albo BRC.

tylko Landi Renzo z tych dwóch i raczej niema konkurencji!!

Szczerze powiem, że mnie zaskoczyłeś? To są ludzie wkładający filtry papierowe :kox:??? U mnie jest właśnie 35 stopni temperatura przałączania i jest dobrze. Landi to klasa sama w sobie, ale dobry zakład+BRC P&D+reduktor Genius Max+wtryski żółte+miedz 8 mm-to powinno działać bez zarzutu :). Ciekawie jak cenowo wyszły by obie instalacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są ludzie wkładający filtry papierowe :kox:???

A zdziwił byś się;) miałem też na myśli filtr który jest przykręcany od dołu tak żeby spokojnie syf się zbierał na dole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Sam się zastanawiałem nad zakupem jakiegoś turbo na benzynie i nawet spędziłem trochę czasu u "magika" który mi zakładał gaz do normalnego 1.8 i powiedział ze bez problemu do 1.8 T idzie ten sam gaz tylko jedna cześć trzeba zamienić i będę latał a nie śmigał :naughty: i nawet bylem blisko takiego zakupu ale trafiło mi się B6 1.9 TDI obok której nie moglem przejść obojętnie no i niestety musiałem się pożegnać z gazem w 1.8T .... ale słyszałem wiele dobrego o takim mixie :) wiec nie przejmować się tylko gazować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ja też zaczynam zastanawiać się nad montażem instalacji LPG do swojego AEB. Byłem dzisiaj na rozmowie u jednego z miejscowych "szamanów", żeby dowiedzieć się jakie klocki proponuje do tego silnika.

Więc tak:

- sterownik STAG 300, na początek wspomniał o wersji "Premium" ale po podpięciu magicznego testera okazało się, ze nie może jak to nazwał zidentyfikować złącza (chyba tak to określił), co wcale mnie nie zdziwiło, bo ten sterownik zalecany jest do aut powyżej roku 2002 chyba, ostatecznie był by STAG 300 PLUS,

- reduktor - nie wiem jakie idą w gotowych zestawach ze STAG'iem, ale ostatecznie zaproponował MAGIC 3, taki:

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=981259285

(podobno obrabia nawet 300-350 kucy), na moją propozycję SCORPIONA ST lub GT zaczął kręcić nosem, że to polskie, że nie trwałe i że nie poleca, montował kilka ale wg niego nie są dobre, na moje wnikliwe i po raz kolejny zadane pytanie "ale dlaczego?" stwierdził, że po max 2 latach będzie to szrot,

- wtryski - zaproponował VALTEC, podobno jakiś nowy model, czerwone takie jak te:

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=971376027

pokazywał też żółte VALTEC i chyba MAGIC JET (takie niebieskie), oczywiście zapytałem go o wymieniane wielokrotnie w tym wątku MATRIX'y HD544 to oczywiście tez zaczął trochę kręcić nosem, że w przypadku jakichś problemów to nie ma zestawów naprawczych i cos tam jeszcze po marudził,

- zasilanie parownika rurką fi-6mm wg niego wystarczy z powodzeniem, na moje pytanie czemu nie fi-8mm zapytał, czy mam zamiar ciągać 4 przyczepki. :)

I teraz jestem w kropce. Po rozmowie wywnioskowałem, że człowiek nauczył się pchać gotowe zestawy i obawia się, że coś może nie wypalić i nie uda mu się tego wystroić. Oczywiście na wstępie zaznaczyłem, że instalacja ma być rozwojowa, tzn. żeby miała rezerwy na obsłużenie większej mocy (okolice 180-190 kucy), na wypadek, gdybym kiedyś chciał dłubnąć motor i nie musiał po tym zabiegu wymieniać połowy instalacji. Oczywiście dostałem wywód jak to te silniki szybko się sypią po podniesieniu mocy bo są przecież takie wyżyłowane. :) Ogólnie montował instalacje kilku moim znajomym i sobie chwalą ale raczej zbyt wymagający to oni nie są.

Co myślicie o zaproponowanym zestawie?

witam! też mam w audi stag 300. oprócz tego gościu przed instalacją powiedział mi że włożą mi 2 reduktory ze względu na turbine(chyba z troski :) ) ,wtryski chyba też te same o których piszesz. Wszystko działa idealnie, obroty nie skaczą,nic sie nie dzieje niedobrego, spalanie na trasie 10l, miasto 12-15(zależy od tego jak ciężka noga)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...