srokett Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 witam. dowiedziałem się, że mam spory wyciek oleju, mechanik nie jest w stanie powiedzieć skąd dokładnie i powiedział, że silnik do wyjęcia i uszczelni go całego i wówczas da mi gwarancję, że później nie będzie żadnych z tym problemów. ta zabawa ma mnie skrobnąć ponad 3 tys. może brzmi ta informacja zbyt ogólnie, ale tylko tyle wiem na chwilę obecną, bo pracuję daleko od domu i samochodu. poradźcie coś proszę, bo powietrze ze mnie zeszło na tą wieść. pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 dowiedziałem się, że mam spory wyciek oleju, mechanik nie jest w stanie powiedzieć skąd dokładnie i powiedział, że silnik do wyjęcia i uszczelni go całego mechanik i nie potrafi zlokalizować wycieku - uszczelni go całego - co ma go zamiar zalać żywicą epoksydową ? radzę Ci pilnie poinformować tego mechanika aby nie dotykał łapami tego samochodu.
Flyer Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 No i tekst o wyciaganiu silnika... chce Cie naciagnac na kase. Wystarczy podnosnik i odpiecie przodu.
Sqarek Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 witam. dowiedziałem się, że mam spory wyciek oleju, mechanik nie jest w stanie powiedzieć skąd dokładnie i powiedział, że silnik do wyjęcia i uszczelni go całego i wówczas da mi gwarancję, że później nie będzie żadnych z tym problemów. ta zabawa ma mnie skrobnąć ponad 3 tys. może brzmi ta informacja zbyt ogólnie, ale tylko tyle wiem na chwilę obecną, bo pracuję daleko od domu i samochodu. poradźcie coś proszę, bo powietrze ze mnie zeszło na tą wieść. pozdrawiam Kolego zadzwoń do domu powiedz żeby zmienili mechanika, albo niech poczekają z naprawą do Twojego powrotu, bo ten "mechanik" fachowiec to raczej nie pomoże tylko chce Cię naciągnąć na wydatki. Pewnie któraś uszczelka się popsuła i wystarczy ją wymienić, silnika też nie trzeba wyciągać tak jak już Flyer pisał, dobry mechanik dysponuje podnośnikiem i wcale nie musi być drogi. Pozdrawiam.
DeeJay_Kill Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Jakby Ci się bezpiecznik spalił, to on by robił pewnie przegląd całej elektryki... Wziąć trzeba lampę, podnieść auto i obejrzeć, a źródło wycieku się znajdzie. Pewnie jakiś simmering się wysypał.
Grzesiek234 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Koledzy mają rację to czyste naciąganie, miałem trochę do czynienia z tym silnikiem w A6 i jest tam ciasno pod maską ale praktycznie wszystko da się uszczelnić bez wyjmowania silnika.
Arkady27 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Ja miałem podobną sytuacje, koleś powiedział ze nie może zlokalizować wycieku bo silnik wokoło zalany olejem. Pojechałem na myjnie wymyli mi silnik pojeździłem dwa dni i było widać dokładne miejsce wycieku a okazało sią ze to uszczelka pod klawiaturą zaworów (koszt 50 zł)
vikis4 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Z własnego doświadczenia: To już mój drugi V6 więc wiem co piszę! -Górna miska olejowa -uszczelki pod pokrywami zaworów -chłodnica oleju -i najlepsze: Pokrywa z przodu silnika w której jest osadzony simer wału korbowego To są miejsca w krórych najczęściej pojawiają się wycieki-oczywiście może leciec z innego miejsca! A co do twojego mechanika to koledzy wyżej się już wypowiedzieli [br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 16:26_________________________________________________Aha zmień prefix rodzaj napędu RWD w A4?
srokett Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Opublikowano 3 Marca 2009 co do mycia - próbowałem kiedyś wymyć 'flaki' no i przyznam, że ciężko było i całego go nie domyłem, ale abstrahując od wspomnianego 'fachowca' nasuwa mi się inne pytanie - czy lepiej znaleźć wyciek i wymienić uszczelkę a po kilkuset kilometrach szukać źródła ew. następnego wycieku? - dostałem ememesem fotkę śladów wycieku i faktycznie garaż jest nieźle zawalony. co do mechanika - samochód zabieram!
vikis4 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Gdzie jest najbrdziej nakapane?-oczywiście na postoju! Prawa czy lewa strona silnika?
srokett Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Opublikowano 3 Marca 2009 patrząc po śladach na zdjęciu to raczej od strony kierowcy
marcin j Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Te silniki lubią się też pocić z powodu np. zapchanej odmy, kiedy wymieniałeś.? Silnik mogą ci umyć w warsztacie mechnicznym, spryskują specjalnymi środkami i później wodą pod ciśnieniem. Wtedy zlokalizujesz dokładne miejsce.
noname08 Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Dokładnie popryskaj CAR MAX jakoś tak to się nazywa butla 0,5 litra kosztuje 12 zł potem na myjke ciśnieniem i masz czyściocha, a skoro jest tak duży wyciek będziesz wiedział już jak z myjki do domu dolecisz. Najlepiej jak na podnośniku będziesz mył, to już wtedy z góry i z dołu będzie fajny matowy, a zaraz potem gdzieś się będzie świecił.
GILI Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 patrząc po śladach na zdjęciu to raczej od strony kierowcy Jak od strony to może lecieć z powrotu z turbiny, lub spod miski.
Piotruś Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 3 tysiaki za uszczelnienie silnika - nawet z wybudowaniem - to cena jakaś abstrakcyjna, a wręcz niewiarygodnie wysoka. To oczywiste ... . Jednak ... aby "oddać sprawiedliwość" nie zapominajmy, że w razie wycieku spod TYLNEGO uszczelnienia wału korbowego - demontaż silnika jest nieunikniony i konieczny "natychmiast" (np. dla dobra sprzęgła). Reasumując sądzę, że mechanik użył jakiegoś skrótu myślowego lub Srokett czegoś po prostu niedosłyszał. 3 kzł. ... JEDYNIE za uszczelnienie V6-tki nie jest możliwe ... .
grzes1150 Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Mi jak by jakiś "pseudomechanik" powiedział że: "uszczelni go całego i wówczas da mi gwarancję" to pewnie by mnie już nie zobaczył. A może spuścił by połowe oleju i zalał na stan doktorami i oto całe uszczelnianie. Zmień mechanika!!!
srokett Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Opublikowano 4 Marca 2009 witam ponownie. rozmawiałem z gościem i sens jego wypowiedzi mniej więcej mieści się w zakresie mojego opisu całej sytuacji. pytałem go o szczegóły, ale jak usłyszałem, że nie ma sensu wyszorować silnika i najpierw tak sprawdzić i dopiero potem ferować wyroki rozmowa szybko się skończyła. szkoda, bo już kilka razy z jego usług korzystałem i byłem bardzo zadowolony. w każdym razie samochód pojechał do innego kolesia, pułap cenowy radykalnie się zmniejszył i rozmowa była dużo bardziej merytoryczna. dzięki wielkie za pomoc. temat na szczęście zamknięty
Flyer Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Jak naprawisz auto, to pochwal sie rezultatem [usterkami].
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się