Tomi2005 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Ok. A czy np. jak kupię nowy ori syzoryk to da się przełożyć elektronikę i całą resztę, aby wszystko działało jak należy...? A może lepiej wymienić pompkę i wtedy dokupić ori scyzoryk...? Moja pompka ma takie oznaczenie: 8D0.862.257 C - 1999-2003 - Bez alarmu. Bez pilota. (Audi A3/A4 P.s Czy wypowie się ktoś ogranięty w temacie? Edytowane 4 Marca 2015 przez Tomi2005
piotrzaba5 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 "Zamieszczone przez witux Nie będę się powtarzał bo część materiału i zdjęć jest tu -> http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_dom...-t18219.0.html Są tam pokazane konektory oraz miejsce gdzie należy to robić oraz narzędzia. Zacznę od AUDI A4 rok 1995/1996 ( zg. ze schematem "sterowanie zamkiem pneumatycznym" ) Podłączenie zasilania, sterowania centralnym zamkiem oraz kierunkowskazów. 1) Zasilanie. Zasilanie +12V należy podłączyć do grubego przewodu czerwonego z niebieskim paskiem lub innego czerwonego, na którym jest stale +12V. Przewód taki znajduje się poniżej wtyczki ze sterowaniem centralnym zamkiem. Masę można dołączyć do grubego brązowego przewodu lub przykręcić do śrubki na karoserii (taka śrubka znajduje się nieco powyżej zespołu złącz). Próbówka powinna się zaświecić po podłączeniu do czerwonego i do śrubki na karoserii. 2) Sterowanie centralnym zamkiem. UWAGA! Przed sprawdzeniem przewodu sterującego, należy zamknąć drzwi kierowcy lub zablokować mechanizm śrubokrętem, tak aby możliwe było blokowanie i rozlokowywanie zamka. Sterowanie centralnym zamkiem i domykaniem zależy podłączyć do pierwszej, górnej wtyczki (pierwsza od lewej, na samej górze zespołu złącz). Aby upewnić się, czy jest to właściwa wtyczka, należy ją wypiąć a następnie spróbować zamknąć samochód kluczykiem z zewnątrz. Jeśli centralny zamek nie będzie się zamykał ani otwierał, oznaczać to będzie znalezienie właściwego przewodu. W przeciwnym razie należy wypinać następne wtyczki i sprawdzać, czy centralny zamek nadal jest sterowany z drzwi kierowcy. Przewód sterujący ma przeważnie kolor żółty z niebieskim paskiem. Aby upewnić się, co do tego przewodu należy żabkę próbówki podłączyć do masy zaś szpicem dotykać do sprawdzanego przewodu. Zapalanie i gaśnięcie próbówki podczas zamykania i otwierania centralnego zamka, oznaczać będzie znalezienie właściwego przewodu. Szczegóły dotyczące podłączenia: 1. Przewód sterujący (żółty z niebieskim paskiem) należy rozciąć. 2. W tym momencie został on rozdzielony na dwa odcinki: - pierwszy: idący od miejsca rozcięcia do siłownika w drzwiach kierowcy (wchodzi do przelotki drzwiowej) - drugi: idący od miejsca rozcięcia w wiązkę na tył auta do pompki powietrznej. 3. Do przewodu idącego do pompki należy podłączyć przewód sterownika ( zg. ze schematem sterownika ). Do przewodu idącego do siłownika w drzwiach kierowcy należy podłączyć przewód sterownika ( zg. ze schematem sterownika ). 4. Resztę przewodów sterownika należy podłączyć odpowiednio. 3) Domykanie szyb Przewód odpowiedzialny za domykanie szyb znajduje się w tej samej wtyczce co sterowanie centralnym zamkiem. Przeważnie jest to przewód koloru czerwonego z brązowym paskiem. Aby się upewnić należy odsunąć szyby, żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem dotknąć do tego przewodu. Domykanie się szyb będzie oznaczało znalezienie właściwego przewodu. 4) Podłączenie kierunkowskazów. Kierunkowskazy można je znaleźć w zespole złącz lekko poniżej wtyczki ze sterowaniem centralnym zamkiem. Aby upewnić się co do tych przewodów należy włączyć światła awaryjne, żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem sprawdzać te przewody. Mruganie próbówki (równo ze światłami) będzie oznaczało znalezienie właściwych przewodów. Przewód sterownika należy podłączyć do anod diod prostowniczych, zaś katody (oznaczone jasnym paskiem) podłączyć do przewodów od kierunkowskazów. ( A więc kupić diody prostownicze 3A lub 4A ) AUDI A4 rok II połowa 1997/1998 ( zg. ze schematem "sterowanie "-" ) - ( 2x masa) Tu będzie wszystko tak samo lecz zmieni się tylko sterowanie oraz kolorystyka przewodów. A więc : Sterowanie centralnym zamkiem i domykanie szyb. Należy odnaleźć przewody: brązowy z białym paskiem (zamykanie) i szary z białym paskiem(otwieranie). Aby upewnić się co do tego czy są to właściwe przewody należy żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem wkłuwać w badane kable. Otwieranie się i zamykanie centralnego zamka oznaczać będzie znalezienie przewodów sterujących. (Ważne aby przy sprawdzaniu zablokować mechanizm zamka w drzwiach kierowcy -tak, jakby drzwi były zamknięte). Uwaga. Może zdarzyć się że w aucie na przewodzie zamykania - brązowy z białym paskiem (-) będzie też domykanie szyb (-), w takim przypadku przewód zamykania idący od sterownika można pominąć bo przewód domykania impuls 30 sek. masy (-) zamknie zamek i domknie szyby. W przypadku gdy nasze auto nie posiada domykania szyb należy podłączyć przewód zg. ze schematem ( czyli nie pomijać przewodu zamykania wychodzącego ze sterownika ). Kolorystyka przewodów może sie różnić !!! Więc jest wszystko napisane jak znaleźć przewody ręcznie . Więcej mogę pomóc na maila lub priv. I polecam sterowniki MAXICAR 286-3901 oraz Maxicar 286-3409. Te właśnie zakładam w AUDI i bardzo polecam z uwagi na ich nie zawodność...." ---------------------------------- ja kierowałem się tymi wskazówkami, patrz na rocznik auta pzdr, Podpowiedź bardzo przydatna. Poszło bez większych problemów Dzięki
BEpower07 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Witam posiadam moduł centralnego zamka bx 10 carprotect, moje pytanie brzmi: Jaki kabel odpowiada domykaniu szyb z pilota w tym module i gdzie go podczepić w Audi a4 b5 rocznik 99. Serdecznie Pozdrawiam.
rafal9119 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Witam mam domykanie szyb z pilota tylko jest taki problem gdy zamykam auto to musze przytrzymać przycisk zamykania samochodu aby szyby sie zamkneły. da rade zrobic tak aby nietrzeba by było trzymać przycisku???
prezesik Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Pilot ori? To nie da rady jeżeli masz sterowanie z innej centralki to można Wysłane z IPHONA 6 PLUS Edytowane 28 Lutego 2015 przez prezesik
prezesik Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Pilot ori scyzoryk. Niestety w ori musisz trzymać Wysłane z IPHONA 6 PLUS
MrFork Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Witam. Obecnie posiadam pompkę centralnego 4A0.862.257 J - 1990-1996 - Pilot podczerwieni. Alarm. Czy jest jakaś możliwość zamontowania innej pompki centralnego która obsługiwałaby ori scyzoryk ? Czy zostaje mi tylko dokupienie takiego jak w tym temacie sterownika? Edytowane 1 Marca 2015 przez MrFork
Tomi2005 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) "Zamieszczone przez witux Nie będę się powtarzał bo część materiału i zdjęć jest tu -> http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_dom...-t18219.0.html Są tam pokazane konektory oraz miejsce gdzie należy to robić oraz narzędzia. Zacznę od AUDI A4 rok 1995/1996 ( zg. ze schematem "sterowanie zamkiem pneumatycznym" ) Podłączenie zasilania, sterowania centralnym zamkiem oraz kierunkowskazów. 1) Zasilanie. Zasilanie +12V należy podłączyć do grubego przewodu czerwonego z niebieskim paskiem lub innego czerwonego, na którym jest stale +12V. Przewód taki znajduje się poniżej wtyczki ze sterowaniem centralnym zamkiem. Masę można dołączyć do grubego brązowego przewodu lub przykręcić do śrubki na karoserii (taka śrubka znajduje się nieco powyżej zespołu złącz). Próbówka powinna się zaświecić po podłączeniu do czerwonego i do śrubki na karoserii. 2) Sterowanie centralnym zamkiem. UWAGA! Przed sprawdzeniem przewodu sterującego, należy zamknąć drzwi kierowcy lub zablokować mechanizm śrubokrętem, tak aby możliwe było blokowanie i rozlokowywanie zamka. Sterowanie centralnym zamkiem i domykaniem zależy podłączyć do pierwszej, górnej wtyczki (pierwsza od lewej, na samej górze zespołu złącz). Aby upewnić się, czy jest to właściwa wtyczka, należy ją wypiąć a następnie spróbować zamknąć samochód kluczykiem z zewnątrz. Jeśli centralny zamek nie będzie się zamykał ani otwierał, oznaczać to będzie znalezienie właściwego przewodu. W przeciwnym razie należy wypinać następne wtyczki i sprawdzać, czy centralny zamek nadal jest sterowany z drzwi kierowcy. Przewód sterujący ma przeważnie kolor żółty z niebieskim paskiem. Aby upewnić się, co do tego przewodu należy żabkę próbówki podłączyć do masy zaś szpicem dotykać do sprawdzanego przewodu. Zapalanie i gaśnięcie próbówki podczas zamykania i otwierania centralnego zamka, oznaczać będzie znalezienie właściwego przewodu. Szczegóły dotyczące podłączenia: 1. Przewód sterujący (żółty z niebieskim paskiem) należy rozciąć. 2. W tym momencie został on rozdzielony na dwa odcinki: - pierwszy: idący od miejsca rozcięcia do siłownika w drzwiach kierowcy (wchodzi do przelotki drzwiowej) - drugi: idący od miejsca rozcięcia w wiązkę na tył auta do pompki powietrznej. 3. Do przewodu idącego do pompki należy podłączyć przewód sterownika ( zg. ze schematem sterownika ). Do przewodu idącego do siłownika w drzwiach kierowcy należy podłączyć przewód sterownika ( zg. ze schematem sterownika ). 4. Resztę przewodów sterownika należy podłączyć odpowiednio. 3) Domykanie szyb Przewód odpowiedzialny za domykanie szyb znajduje się w tej samej wtyczce co sterowanie centralnym zamkiem. Przeważnie jest to przewód koloru czerwonego z brązowym paskiem. Aby się upewnić należy odsunąć szyby, żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem dotknąć do tego przewodu. Domykanie się szyb będzie oznaczało znalezienie właściwego przewodu. 4) Podłączenie kierunkowskazów. Kierunkowskazy można je znaleźć w zespole złącz lekko poniżej wtyczki ze sterowaniem centralnym zamkiem. Aby upewnić się co do tych przewodów należy włączyć światła awaryjne, żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem sprawdzać te przewody. Mruganie próbówki (równo ze światłami) będzie oznaczało znalezienie właściwych przewodów. Przewód sterownika należy podłączyć do anod diod prostowniczych, zaś katody (oznaczone jasnym paskiem) podłączyć do przewodów od kierunkowskazów. ( A więc kupić diody prostownicze 3A lub 4A ) AUDI A4 rok II połowa 1997/1998 ( zg. ze schematem "sterowanie "-" ) - ( 2x masa) Tu będzie wszystko tak samo lecz zmieni się tylko sterowanie oraz kolorystyka przewodów. A więc : Sterowanie centralnym zamkiem i domykanie szyb. Należy odnaleźć przewody: brązowy z białym paskiem (zamykanie) i szary z białym paskiem(otwieranie). Aby upewnić się co do tego czy są to właściwe przewody należy żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem wkłuwać w badane kable. Otwieranie się i zamykanie centralnego zamka oznaczać będzie znalezienie przewodów sterujących. (Ważne aby przy sprawdzaniu zablokować mechanizm zamka w drzwiach kierowcy -tak, jakby drzwi były zamknięte). Uwaga. Może zdarzyć się że w aucie na przewodzie zamykania - brązowy z białym paskiem (-) będzie też domykanie szyb (-), w takim przypadku przewód zamykania idący od sterownika można pominąć bo przewód domykania impuls 30 sek. masy (-) zamknie zamek i domknie szyby. W przypadku gdy nasze auto nie posiada domykania szyb należy podłączyć przewód zg. ze schematem ( czyli nie pomijać przewodu zamykania wychodzącego ze sterownika ). Kolorystyka przewodów może sie różnić !!! Więc jest wszystko napisane jak znaleźć przewody ręcznie . Więcej mogę pomóc na maila lub priv. I polecam sterowniki MAXICAR 286-3901 oraz Maxicar 286-3409. Te właśnie zakładam w AUDI i bardzo polecam z uwagi na ich nie zawodność...." ---------------------------------- ja kierowałem się tymi wskazówkami, patrz na rocznik auta pzdr, Podpowiedź bardzo przydatna. Poszło bez większych problemów Dzięki No tak, tylko nadal nie wiem, co będzie lepsze, bo jakoś mnie nie przekonują te scyzoryki od tych sterowników. Edytowane 4 Marca 2015 przez Tomi2005
Szpila Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Ogarnięte. Trochę inszy sposób połączeń kabla wybrałem, szybkozłączki. Bez lutowania i cięcia, a zdzierają tylko izolację. Mam zestaw ze scyzorykami, co prawda scyzoryki bardzo odbiegają od oryginału, ale obejdą. Bardzo pomocny temat, dzięki[emoji2] Edytowane 6 Marca 2015 przez Szpila
dliwski Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 ze swojej strony mogę tylko polecić sterownik STIG - dobrze działa i scyzoryk naprawdę solidnie wykonany
Piteros1 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 a co powiecie na to ze gdy jest zimno mroz to otwieranie auta raz dziala raz nie , teraz gdy powyzej 0 stopni to lapie idealnie nawet z daleka
jacoxd11 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Witam ma audi z 1999r podłaczyłem wszystko zgodnie z instrukcja i gdy otworze auto z pilota to automatycznie otwiera sie bagaznik ( w sesie ze otwiera sie tak jak bym nacisna przycisk styłu na klapie ) gdzie jest przyczyna ?. prosze o pomoc .
rafik8484 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zakupiłem sterownik CARPROTECT bx70 i podlączyłem wg instrukcji witux wszystko działa oprocz domykania szyb. Pomimo iż zrobiłem: 3) Domykanie szybPrzewód odpowiedzialny za domykanie szyb znajduje się w tej samej wtyczce co sterowanie centralnym zamkiem. Przeważnie jest to przewód koloru czerwonego z brązowym paskiem. Aby się upewnić należy odsunąć szyby, żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem dotknąć do tego przewodu. Domykanie się szyb będzie oznaczało znalezienie właściwego przewodu. Działa jak robię zworę z masą jednak nie działa jak podłącze sterownik. Podpowie ktoś jak podłączyć aby działało?
sowi825 Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) Temat (opis) kolegi - bardzo pomocny Co prawda zamontowałem sterownik innej firmy, a mianowicie: Carprotect bx20 i o dziwo kolorystyka przewodów tego sterownika zgadzała się z tym który jest tutaj opisany. Fakt, że w moim sterowniku brak przewodu do domykania szyb, a przewód od kierunkowskazów jest tylko jeden, ale "problem" ten rozwiązałem w prosty sposób - zrobiłem rozgałęzienie, a że by uniknąć mostkowania lewego i prawego kierunku w czasie włączenia kierunków (by nie świeciły się tak jak awaryjne) zastosowałem diody prostownicze 6A i jak narazie działa Centralka została podłączona zgodnie ze schematem "C" (sterowanie minusem), a piny/przewody pomarańczowy, biało pomarańczowy i czerwono-czarny(od bagażnika) wypiąłem z kostki Zworkę ustawiłem na blokowanie pneumatyczne 3,5S Ale żeby nie było tak łatwo... kostki opisane w samochodzie były umiejscowione w tych samych miejscach ale po przyjrzeniu się im okazało się, że w moich kostkach jest więcej pinów niż u kolegi więc tu postanowiłem pobawić się miernikiem i okazało się że nie wszystkie przewody u mnie są tak samo oznaczenie kolorystycznie jak u kolegi (no chyba, że mój wzrok zaczął mnie już zawodzić) Ale tu pojawia się dobra wiadomość: umiejscowienie pinów w kostkach jest takie samo jak u kolegi Edytowane 1 Maja 2015 przez sowi825
drzycim03 Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 (edytowane) Witam. Mam małe pytanko. Posiadam jeden kluczyk i nieoryginalny pilot, mam audi z 95r Teraz nasuwa się moje pytanie: Czy jeśli zakupiłbym jeszcze jeden sterownik wraz z pilotami: np taki http://allegro.pl/sterownik-zamka-scyzoryk-noxon-vw-golf-passat-polo-i5152526831.html to czy będę mógł zamienić sterownik z tym nowym zakupionym, a nowe groty zrobić w miejscu dorabiania kluczy na wzór mojego kluczyka i dokupic pastylke immo i ja zakodowac ? ? Czy zda to egzamin tak bym miał po prostu nowego pilota i dwa nowe kluczyki ? Pozdrawiam Edytowane 7 Maja 2015 przez drzycim03
Slawioster Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Dziś instalowałem sterownik według opisu Mentosa, obyło się bez żadnych niespodzianek wszystko hula jak talala
Damiandix Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 Witam. Mam małe pytanko. Posiadam jeden kluczyk i nieoryginalny pilot, mam audi z 95r Teraz nasuwa się moje pytanie: Czy jeśli zakupiłbym jeszcze jeden sterownik wraz z pilotami: np taki http://allegro.pl/sterownik-zamka-scyzoryk-noxon-vw-golf-passat-polo-i5152526831.html to czy będę mógł zamienić sterownik z tym nowym zakupionym, a nowe groty zrobić w miejscu dorabiania kluczy na wzór mojego kluczyka i dokupic pastylke immo i ja zakodowac ? ? Czy zda to egzamin tak bym miał po prostu nowego pilota i dwa nowe kluczyki ? Pozdrawiam To zależy czy w Twoim obecnym sterowniku i tym z aukcji jest identyczny schemat połączeń i wtyczek. Jeśli tak to przepinasz puszkę i działasz na nowych pilotach - scyzorykach.
bul3k88 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 U mnie było trochę inaczej musiałem przeciąć kabel i jeden koniec do pomki drugi idzie do zamka w drzwiach i jest ok u mnie sterowanie jest na przemian jak drzwi otwarte jest stały plus a jak zamkne pojawia się masa to wszystklo zależy od rocznika samochodu PODŁĄCZENIE STEROWNIKA CENTRALNEGO ZAMKA NA PILOTA Nie będę się powtarzał bo część materiału i zdjęć jest tu -> http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_domykanie_szyb_z_pilota-t18219.0.html Są tam pokazane konektory oraz miejsce gdzie należy to robić oraz narzędzia. Zacznę od AUDI A4 rok 1995/1996 ( zg. ze schematem "sterowanie zamkiem pneumatycznym" ) Podłączenie zasilania, sterowania centralnym zamkiem oraz kierunkowskazów. 1) Zasilanie. Zasilanie +12V należy podłączyć do grubego przewodu czerwonego z niebieskim paskiem lub innego czerwonego, na którym jest stale +12V. Przewód taki znajduje się poniżej wtyczki ze sterowaniem centralnym zamkiem. Masę można dołączyć do grubego brązowego przewodu lub przykręcić do śrubki na karoserii (taka śrubka znajduje się nieco powyżej zespołu złącz). Próbówka powinna się zaświecić po podłączeniu do czerwonego i do śrubki na karoserii. 2) Sterowanie centralnym zamkiem. UWAGA! Przed sprawdzeniem przewodu sterującego, należy zamknąć drzwi kierowcy lub zablokować mechanizm śrubokrętem, tak aby możliwe było blokowanie i rozlokowywanie zamka. Sterowanie centralnym zamkiem i domykaniem zależy podłączyć do pierwszej, górnej wtyczki (pierwsza od lewej, na samej górze zespołu złącz). Aby upewnić się, czy jest to właściwa wtyczka, należy ją wypiąć a następnie spróbować zamknąć samochód kluczykiem z zewnątrz. Jeśli centralny zamek nie będzie się zamykał ani otwierał, oznaczać to będzie znalezienie właściwego przewodu. W przeciwnym razie należy wypinać następne wtyczki i sprawdzać, czy centralny zamek nadal jest sterowany z drzwi kierowcy. Przewód sterujący ma przeważnie kolor żółty z niebieskim paskiem. Aby upewnić się, co do tego przewodu należy żabkę próbówki podłączyć do masy zaś szpicem dotykać do sprawdzanego przewodu. Zapalanie i gaśnięcie próbówki podczas zamykania i otwierania centralnego zamka, oznaczać będzie znalezienie właściwego przewodu. Szczegóły dotyczące podłączenia: 1. Przewód sterujący (żółty z niebieskim paskiem) należy rozciąć. 2. W tym momencie został on rozdzielony na dwa odcinki: - pierwszy: idący od miejsca rozcięcia do siłownika w drzwiach kierowcy (wchodzi do przelotki drzwiowej) - drugi: idący od miejsca rozcięcia w wiązkę na tył auta do pompki powietrznej. 3. Do przewodu idącego do pompki należy podłączyć przewód sterownika ( zg. ze schematem sterownika ). Do przewodu idącego do siłownika w drzwiach kierowcy należy podłączyć przewód sterownika ( zg. ze schematem sterownika ). 4. Resztę przewodów sterownika należy podłączyć odpowiednio. 3) Domykanie szyb Przewód odpowiedzialny za domykanie szyb znajduje się w tej samej wtyczce co sterowanie centralnym zamkiem. Przeważnie jest to przewód koloru czerwonego z brązowym paskiem. Aby się upewnić należy odsunąć szyby, żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem dotknąć do tego przewodu. Domykanie się szyb będzie oznaczało znalezienie właściwego przewodu. 4) Podłączenie kierunkowskazów. Kierunkowskazy można je znaleźć w zespole złącz lekko poniżej wtyczki ze sterowaniem centralnym zamkiem. Aby upewnić się co do tych przewodów należy włączyć światła awaryjne, żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem sprawdzać te przewody. Mruganie próbówki (równo ze światłami) będzie oznaczało znalezienie właściwych przewodów. Przewód sterownika należy podłączyć do anod diod prostowniczych, zaś katody (oznaczone jasnym paskiem) podłączyć do przewodów od kierunkowskazów. ( A więc kupić diody prostownicze 3A lub 4A ) AUDI A4 rok II połowa 1997/1998 ( zg. ze schematem "sterowanie "-" ) - ( 2x masa) Tu będzie wszystko tak samo lecz zmieni się tylko sterowanie oraz kolorystyka przewodów. A więc : Sterowanie centralnym zamkiem i domykanie szyb. Należy odnaleźć przewody: brązowy z białym paskiem (zamykanie) i szary z białym paskiem(otwieranie). Aby upewnić się co do tego czy są to właściwe przewody należy żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem wkłuwać w badane kable. Otwieranie się i zamykanie centralnego zamka oznaczać będzie znalezienie przewodów sterujących. (Ważne aby przy sprawdzaniu zablokować mechanizm zamka w drzwiach kierowcy -tak, jakby drzwi były zamknięte). Uwaga. Może zdarzyć się że w aucie na przewodzie zamykania - brązowy z białym paskiem (-) będzie też domykanie szyb (-), w takim przypadku przewód zamykania idący od sterownika można pominąć bo przewód domykania impuls 30 sek. masy (-) zamknie zamek i domknie szyby. W przypadku gdy nasze auto nie posiada domykania szyb należy podłączyć przewód zg. ze schematem ( czyli nie pomijać przewodu zamykania wychodzącego ze sterownika ). Kolorystyka przewodów może sie różnić !!! Więc jest wszystko napisane jak znaleźć przewody ręcznie . Więcej mogę pomóc na maila lub priv. I polecam sterowniki MAXICAR 286-3901 oraz Maxicar 286-3409. Te właśnie zakładam w AUDI i bardzo polecam z uwagi na ich nie zawodność. Montowałem u kumla jakieś tydzień temu w A4 rok 96 i już był inny schemat nie tak jak to zrobiłem u siebie tylko tak jak jest w pierwszym poście czyli oba minusy. I nie wiem od czego to wszystko zależało. Według mnie stosowano różne sterowania w tych rocznikach Dla audi a4 z 95 roku niestety sterowanie zamkiem pneumatycznym wedlug tego opisu nie działalo wcale znaczy z moim obserwacji wyszło tak ze pompka dostawała za mało prądu. Natomiast opis Mentosa jak najbardziej działał
drzycim03 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Witam. Mam małe pytanko. Posiadam jeden kluczyk i nieoryginalny pilot, mam audi z 95r Teraz nasuwa się moje pytanie: Czy jeśli zakupiłbym jeszcze jeden sterownik wraz z pilotami: np taki http://allegro.pl/sterownik-zamka-scyzoryk-noxon-vw-golf-passat-polo-i5152526831.html to czy będę mógł zamienić sterownik z tym nowym zakupionym, a nowe groty zrobić w miejscu dorabiania kluczy na wzór mojego kluczyka i dokupic pastylke immo i ja zakodowac ? ? Czy zda to egzamin tak bym miał po prostu nowego pilota i dwa nowe kluczyki ? Pozdrawiam To zależy czy w Twoim obecnym sterowniku i tym z aukcji jest identyczny schemat połączeń i wtyczek. Jeśli tak to przepinasz puszkę i działasz na nowych pilotach - scyzorykach. Schemat nawet jak by był inny to mozna zawsze to zrobic ale rozchodzi mi się tez o to czy tych scyzoryków mogłbym uzywać jako kluczyków do uruchamiania samochodu jak juz bym zrobił groty na wzór starego. Co z immo ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się