grippen Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 poczekaj sekunde[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:00_________________________________________________[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:03_________________________________________________czerwono czarny to będzie bagażnik [br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:06_________________________________________________tylko spoglądając na schemat, jeżeli będziesz robił potwierdzenie kierunkami musisz wykorzystać diode jednokierunkową bo masz tylko wyjście jednego kabla na kierunki
elmo814 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 a wiesz jak to ogarnac? tzn gdzie wpiac bagaznik(czarno czerowny) , i jak wykombinowac z ta dioda?
grippen Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 musisz zobaczyć który to kabelek jest od bagażnika weź sobie probówkę i spróbuj w tych kostkach poszukać dotykaj kabli na którymś powinien działać sam bagażnik, a Aby upewnić się co do tych przewodów należy włączyć światła awaryjne, żabką próbówki złapać się do masy, zaś szpicem sprawdzać te przewody. Mruganie próbówki (równo ze światłami) będzie oznaczało znalezienie właściwych przewodów. Przewód sterownika należy podłączyć do anod diod prostowniczych, zaś katody (oznaczone jasnym paskiem) podłączyć do przewodów od kierunkowskazów. ( A więc kupić diody prostownicze 3A lub 4A )
karol889 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Witam. Jakiś czas temu w A4 B5 97 podłączałem taki sterownik, wszystko działa elegancko, tylko nie mogłem znaleźć przewodów od otwierania i zamykanie szyb z pilota tak jak to jest z kluczyka. Może ktoś wie które to są przewody albo ewentualnie jak je znaleźć. Pzdr
prezesik18 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Ja ostatnio podłączałem ten sterownik do passata b5 97r. - centralny zamek sterowany minusami. Aby zrobić domykanie szyb musisz: przewód domykania ze sterownika (zielony) łączymy z zamykającym zamek (biały). Posiadam konkretną instrukcję w PDF wraz ze zdjęciami. Także jak ktoś chciałby to mogę podesłać na email
darooo Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Ja ostatnio podłączałem ten sterownik do passata b5 97r. - centralny zamek sterowany minusami. Aby zrobić domykanie szyb musisz: przewód domykania ze sterownika (zielony) łączymy z zamykającym zamek (biały). Posiadam konkretną instrukcję w PDF wraz ze zdjęciami. Także jak ktoś chciałby to mogę podesłać na email To ja bym chętnie w końcu podłączył u siebie owe kabelki Proszę na [email protected]
turbobastard Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 znaczy sie ze co ze bagażnika klapa sie otwiera z tego pilota? To jakie Elmo u ciebie jest to centralne w twoim ahu bo u mnie otwiera sie wszystko naraz i zamyka. twoje ahu jest 2 lata młodsze to może i ma jakoś inaczej, ciekawe.
barto-team Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Witam was wszystkich serdecznie :gwizdanie: szukałem szukałem i nic nie znalazłem... więc postanowiłem napisać tutaj... Mam taki problem, że nie działa mi sterowanie centralnego zamka z ori pilota. Zamykając kluczykiem, wszystko pięknie działa łącznie z domykaniem szyb i szyberdachu. Moje pytanie jest takie czemu nie działa pilot :?: (baterie kupiłem nowe) czy warto to w ogóle naprawiać czy kupić nową centralkę na allegro i założyć :?: Pozdrawiam
turbobastard Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 sprawdź lepiej ten pilocik, może tam te przyciski nie dociskają czy cos w tym stylu, te centralki z allegro są trochę o kant pipy i lepiej mi sie wydaje sprobować chociaż oryginalna naprawić, jeśli sie opłaca oczywiście.
barto-team Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 byłem wczoraj u dwóch elektro-mechaników. Oboje sprawdzili mi pilota i pilot jest dobry. chcieli go zakodować na nowo ale ja mam tylko jeden kluczyk, a oni twierdzą że potrzebne są dwa więc lipa troszke
Kosmy Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Wszystko ładnie pięknie korzystam z fotostory i montuje w moim bolidzie alarm Stig 43+ niby przysłali rozpiskę dedykowaną do A4 z1996 ale zaciąłem się na podłączenie wg schematu dla centralnego zamka ale skąd u lichę mam wziąć ten schemat liczyłem na łopatologiczne wyjaśnienie co i gdzie a tu podłącz wg schematu ja w elektronice elektryce i tym podobnych naukach jestem niekumaty może moglibyście mi co nieco pomóc Dodałem trochę większe fotki bo na poprzednich sam nic nie wiedziałem i licze że koledzy mi pomogą z góry dzięki i pozdrawiam
turbobastard Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 jak dla mnie to te fotki dalej sa za male
Kosmy Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Jeszcze raz zmieniłem i teraz na pewno są większe
Gość karex Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 ja rowniez mam problem poniewaz nie moege zaprogramowac pilota drugiego
Kosmy Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Witam co nieco przy alarmie mam zrobione (czerwona kreska) ale z resztą mam duże kłopoty pomóżcie
virus191 Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Jak to jest w końcu z tym automatycznym domykaniem szyb ? Trzeba mieć do tego moduł komfort żeby to działało ?
Lo-buz Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Witam, mam podobny a nawet identyczny sterownik centralki co autor tematu. I mam pytanie, podlaczylem zasilanie centralki pod staly plus i minus od stacyjki a nie pod zapalniczke, i mam pytanie, czy na odpalonym samochodzie moge zamknac samochod, jesli podlaczone jest pod stacyjke ? Bo mam zamontowany Turbo Timer i nie slysze nawet w centralce przekaznika od centralki i dopiero gdy samochod zgasnie moge, zamknac samochod z pilota. Drugie pytanie czy rowniez macie ze jak zamykacie samochod i zapalaja sie wam kierunki to i rowniez podswietla sie razem na 1 sec wyswietlacz przebytych km ? Trzecie pytanie, raz samochod mi sie otwiera a raz nie, czasem postoii z caly dzien i otworzy sie, a czasem wracam po 3 godzinach i tylko mruga swiatlami i zero reakcji. Zamyka sie zawsze dobrze tylko ma jakies zawiechy z otwieraniem. - pompka ?
Kraker Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Co do trzeciego pytania... Ja mam podobnie, raz się otwiera, raz nie. Na szczęście zawsze się zamyka. Podejrzewam, szukając odpowiedzi na forum, że to mogą być czujniki, krańcówki w przednich zamkach.
Lo-buz Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Byc mozliwe ze masz racje bo jak otwieram z kluczyka to otwieraja sie tylko jedne drzwi, ale jak pociagne za klamke to otwiera sie juz wszystko. Chodz kiedy nie chce sie otworzyc to nie slysze przekaznika od pompki, co rowniez jest typowym problemem b5, zimne luty, zacierajacy sie silniczek. A co do drugiego pytania to musze chyba podlaczyc pod zapalniczke centralke bo gdy zamykam i otwieram to na dodatek ze zaswieca sie przebieg km to od razu ruszaja sie wszystki wskazowki, a tak byc nie moze.
kepek20 Opublikowano 1 Października 2011 Opublikowano 1 Października 2011 http://allegro.pl/sterownik-centralnego-zamka-dioda-ii-kan-domykanie-i1835405170.html Mam pytanie czy taki sterownik bedzie dobry czy kupic jakis drozszy co polecicie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się