Virnik Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) Cześć! Pacjent a4b7 3.0 tdi ASB TIP Q Już myślałem, że po ostatnim generalnym remoncie silnika (wtryski przelały tłoki) nie będę musiał zaglądać do tego działu więcej ale niestety... Od 3-4 dni słyszałem dziwne delikatne stuki występujące nieregularnie z tyłu samochodu podczas jazdy 70+, dźwięk porównywalny do kamienia wbitego w oponę, a do tego nad wyraz samochody za mną mi mrugały, a ja za każdym myślałem że to ten sławny BREMS LICHT, który 3 raz w ciągu roku wywalił mi tydzień temu. Dziś jednak wyhamowując dosyć gwałtownie przed skrzyżowaniem skrzynia nie zdążyła płynnie zejść z biegów i były na końcu hamowania szarpnięcia przy zejściu z 3 i 2, a dalej już z 'górki', samochód zaczął delikatnie drgać, aż nagle zaczął bardzo mocno telepać całą budą a dziwne stuki dochodzące z tyłu samochodu się nasiliły, nie wiem czy moc stracił bo skupiłem się tylko na zjeździe na najbliższy przystanek. załączam wideo po ponownym odpaleniu już na poboczu, na początku filmu te szybkie stuku to wyłączanie nawiewu a check engine to niewykodowane klapy po porzednim remoncie. Huk i tak nie jest dobrze oddany ale nawet na wolnych obrotach rzucało budą. Właśnie z lawetą zjechałem do domu, i już rodzą się pytania: - czy szykuje się kolejny remont? - czy to skrzynia, rozrząd, wtryski czy może napęd? - ktoś chce kupić a4b7 3.0 tdi z uszkodzonym czymś? mam dosyć tego auta ? miesiąc temu wszystkie oleje i filtry, motul 5w30 zalany - ogólnie był serwisik klocki tarcze itp. jakby to miało jakieś znaczenie Oraz czy w mazowieckiem jest jakiś spec, który zdiagnozował by problem z komputerem? nie znam niestety tu dobrego mechanika (targówek/ząbki) na 3 każdy walił w ciula albo nie potrafi znaleźć przyczyn prostych usterek. Z góry dzięki za pomoc Edytowane 13 Lutego 2019 przez Virnik
audicoman Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Pamiętam Twój temat z wypalonymi tłokami. Program dalej ten sam czy robiłeś powrót do serii lub korektę programu?
Virnik Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Opublikowano 13 Lutego 2019 6 godzin temu, audicoman napisał: Pamiętam Twój temat z wypalonymi tłokami. Program dalej ten sam czy robiłeś powrót do serii lub korektę programu? Oczywiście seria ..
marcin4x4 Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 a od dołu wszystko jest sztywne? siedzi w swoich miejscach ? bardzo mocne to walenie.
Virnik Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Opublikowano 14 Lutego 2019 (edytowane) Mam pierwszą diagnozę... Przeskoczył rozrząd, w 10 tysiach się podobno nie zamknę ? PS. Na komputerze wywala uszkodzenie mechaniczne 1 wtrysku ? Edytowane 15 Lutego 2019 przez Virnik
marcin4x4 Opublikowano 15 Lutego 2019 Opublikowano 15 Lutego 2019 Zmień mechanika. Jakby Ci rozrząd przeskoczył to byś miał błędy od synchronizacji i czujnika / wału. Ponadto auto powinno mieć problemy z pracą na ciepłym albo na zimnym, odpali o ile przeskok jest minimalny
Virnik Opublikowano 16 Lutego 2019 Autor Opublikowano 16 Lutego 2019 W dniu 15.02.2019 o 10:35, marcin4x4 napisał: Zmień mechanika. Jakby Ci rozrząd przeskoczył to byś miał błędy od synchronizacji i czujnika / wału. Ponadto auto powinno mieć problemy z pracą na ciepłym albo na zimnym, odpali o ile przeskok jest minimalny Już finalna diagnoza, słaba kompresja na 2 cylindrach. Samochód ładnie odpalił 'od strzała' i nie drgał, drgania i dziwne strzały zaczęły się po 10s i były nieregularne. Silnik do wymiany pewnie co? jeżeli remont był robiony 1.5 roku temu łącznie z tłokami itp to jak znów może być słaba kompresja?
Langista Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 Jak remont był robiony i teraz coś wychodzi, to znaczy że ten co robił remont nie zrobił go jak należy
Robero321 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 W dniu 16.02.2019 o 15:58, Virnik napisał: Już finalna diagnoza, słaba kompresja na 2 cylindrach. Jak słaba to pewnie wydmuchało uszczelkę pomiędzy tłokami może nie koniecznie cały silnik do wymiany
Robero321 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 W dniu 13.02.2019 o 06:33, Virnik napisał: nie znam niestety tu dobrego mechanika (targówek/ząbki) W Ząbkach znam gościa od skrzyń mechaniką też się zajmuje. jak coś to pisz
Virnik Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Za wyjęcie silnika i sprawdzenie krzyczą minimum 2k, ktoś chce kupić kota w worku? ?
marcin4x4 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 W dniu 19.02.2019 o 19:26, Robero321 napisał: Jak słaba to pewnie wydmuchało uszczelkę pomiędzy tłokami może nie koniecznie cały silnik do wymiany w tdi ? i to po generalce gdzie wszystko powinno być nowe ?
Langista Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 (edytowane) Możliwe, że ten mechanior 'hehe' włożył starą uszczelkę, a policzył za nową. Możliwe też, że remontu w ogóle nie zrobił tylko silnik umył i hajs zainkasował. Edytowane 12 Kwietnia 2019 przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się