Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Nagły komunikat braku ciśnienia oleju podczas jazdy - OIL PRESSURE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja na razie czuję, jak się zachowuje BKD na postoju i w porównaniu do BLB - to niebo, a ziemia. Wcześniej cała buda trzęsła się tak, że wstyd mi było kogokolwiek wieźć autem, bo bujało w nim jak na statku centralnie gdy tylko stanąłem gdzieś na światłach. A teraz jak odpaliłem nowy silnik, to tylko go było słychać, ale nie czuć! W większości diesli nie ma żadnych wałków i to jeszcze tak idiotycznie rozwiązanych technologicznie, z jakimiś łańcuszkami itp. i wszystko chodzi idealnie. Wydaje mi się, że w BLB te wałki po pewnym czasie po prostu zmieniają swoją rolę i zamiast przeciwstawiać się działaniu tłoków, to na skutek luzów i innych zaczynają chodzić tak jak one, przez co całe drgania wielokrotnie się zwiększają. Tak to przynajmniej wyglądało u mnie pod koniec użytkowania. Podczas jazdy było ok, więc i tutaj będzie OK. A na postoju różnica jest ogromna![br]Dopisany: 29 Marzec 2009, 18:41:27_________________________________________________

038 105 189 F i 038 103 170 B ja takich numerów części w ETCE nie znalazłem, natomiast 038 103 171 s występuje zarówno w BLB jak i BKD jako "Kołnierz uszczelniający z pierścieniem nadajnika imp."

Wszystko jasne - uszczelniaczem jest zatem 038 103 171 S.

Możesz sprawdzić tylko co to jest: 045 906 433 A ? Na zamieszczonym przez AdyN'a screenie z ETKI jest napisane, że w razie potrzeby zastosować tą część. Co to jest?

No i dziękuję Wam wszystkim za pomoc!!! W zamian chciałbym zebrać wszystkie wykorzystane przeze mnie informacje do kupy i założyć jeden wątek, w którym będę zamieszczał konkretne informacje odnośnie bolączek BLB i możliwości ich neutralizacji.

Opublikowano

Dzięki Jaro za odpowieć nie jeździłem takimi autami mam jeszcze jedno pytanie czy koło zamachowe i kompletne sprzęgło można zamontować od BLB do BKD

Opublikowano

trochę za późno ale jak obiecałem to poszukałem

BLB z a4

c124274c853b3cd0m.jpg

zaś BKD z A3

b9face9d2c7409ebm.jpg

niby to samo :mysli:

Opublikowano

Dzięki Jaro za odpowieć nie jeździłem takimi autami mam jeszcze jedno pytanie czy koło zamachowe i kompletne sprzęgło można zamontować od BLB do BKD

Chodzi Ci o montaż silnika BKD w A4? Jeśli tak to można przełożyć sprzegło z BLB do słupka BKD. Bo jeśli chcesz zastosować sprzegło BLB do BKD w nadwoziu np. A3 to nie da się - BKD jest seryjnie zamocowany poprzecznie i ma rozrusznik od strony skrzyni biegów, w BLB jest on od strony silnika. Poza tym sprzegło w BLB ma sprężynowy tłumik drgań w piaście sprzegła, a BKD go nie ma - tam jest sztywna tarcza bez tłumika.

Opublikowano

co to jest: 045 906 433 A ?

czujnik obrotów wału korbowego

Opublikowano

ten numer 045 906 433 A to nadajnik impulsów

tak wyczytałem w etce

Opublikowano

Grzegorz76 - a jaka jest cena w ETCE za 038 103 171 S czyli Kołnierz uszczelniający z pierścieniem nadajnika imp. ?

Ten symbol na pewno widziałem w katalogu FOTA albo Auto Partner (obie firmy dostępne w Trójmieście) i nie pamiętam ceny teraz, ale chętnie porównam sobie z ceną z ASO

Opublikowano

Grzegorz76 - a jaka jest cena w ETCE za 038 103 171 S czyli Kołnierz uszczelniający z pierścieniem nadajnika imp. ?

Ten symbol na pewno widziałem w katalogu FOTA albo Auto Partner (obie firmy dostępne w Trójmieście) i nie pamiętam ceny teraz, ale chętnie porównam sobie z ceną z ASO

W Etce jest 64,78zł ale ja bym się tą ceną nie sugerował. Trzeba by to pomnożyć z 5 razy... :kox:
Opublikowano

038103171S

KOŁNIERZ USZCZELNIAJ

KOLNIERZ

345 zł

cena w aso u Gajosa

moge sie zapytać ile dostane rabatu na ten kołnierz[br]Dopisany: 29 Marzec 2009, 19:05_________________________________________________038103171S KOŁNIERZ USZCZELNIAJĄCY TYŁ SILNIKA

POKRYWA OCTII WALU KORB. Z ZIM. BKD

a do skody kosztuje 422zł :gwizdanie:

Opublikowano

Ja widziałem zamiennik o tym numerze 038 103 171 S za ok 230zł o ile dobrze pamiętam w FOTA albo Auto Partner. W każdym razie teraz wiem na 100% DZIĘKI WAM co potrzebuje.

PS. Cristoforo - z GAJOSA to bym chętnie pożyczył przyrząd do ustalania pozycji wału korbowego, który jest potrzebny przy wymianie tego uszczelnienia... :gwizdanie:

Opublikowano

Tak chcę zamontować w moim A4 silnik BKD choć pierwsza wersja był BKP. Napisz jeszcze jak się ma sprawa z obsługą pompowtrysków przez komputer od BLB.

Opublikowano

aż takich znajomości nie mam na serwisie u chłopaków żeby cos tam porzyczać na zewnątrz jedynie dział cześci jeśli chodzi o rabaty i to spore wzależnosći jaki to asortyment

i tak jestem obcy bo wyłacznie klient :naughty:

dzwoniłeś do Vass serwis w gdyni ?

http://www.vass.pl/

Opublikowano

Nie ma sprawy Piero, myślę, że każdy tutaj trzyma kciuki na udany przeszczep nowego silniczka do Twojej furki ;) Pozdrawiam

Opublikowano

Tak chcę zamontować w moim A4 silnik BKD choć pierwsza wersja był BKP. Napisz jeszcze jak się ma sprawa z obsługą pompowtrysków przez komputer od BLB.

Pompowtryski w BLB i BKD są takie same (BOSCHA), więc nie ma żadnego problemu po przełożeniu.[br]Dopisany: 29 Marzec 2009, 19:26:10_________________________________________________

aż takich znajomości nie mam na serwisie u chłopaków żeby cos tam porzyczać na zewnątrz jedynie dział cześci jeśli chodzi o rabaty i to spore wzależnosći jaki to asortyment

i tak jestem obcy bo wyłacznie klient :naughty:

dzwoniłeś do Vass serwis w gdyni ?

http://www.vass.pl/

Jakbym nie znalazł gdzie indziej to na pewno do nich zadzwonimy.

A co do serwisu... mam nadzieję, że jakoś sobie z tym poradzą u mnie w Warsztacie, inaczej będę musiał zawieźć auto do ASO żeby wymienili to uszczelnienie. Możesz się dowiedzieć jaki byłby koszt wymiany uszczelnienia tylnego wału w B7 u nich w ASO (moge mieć swoją część albo ostatecznie kupic u nich...) ?[br]Dopisany: 29 Marzec 2009, 19:28:15_________________________________________________

NEWS: Moi spece z warsztatu na szczęście mają ten przyrząd o którym pisał Jaro do ustalania pozycji wału korbowego, kołnierz uszczelniający zaraz będzie kupiony (zamiennik) i być może wieczorem odbiorę autko... trzymajcie :good::decayed:

Opublikowano

NEWS: Moi spece z warsztatu na szczęście mają ten przyrząd o którym pisał Jaro do ustalania pozycji wału korbowego, kołnierz uszczelniający zaraz będzie kupiony (zamiennik) i być może wieczorem odbiorę autko... trzymajcie[/b] :good: :decayed

stwierdzam, że to nie byle jaki zakład :) jakby do końca tak było to trzeba ich dodać do tych "polecanych"

Opublikowano

Z przyjemnością mogę poinformować, że auto było już gotowe do odebrania dzisiaj o 12:30, podczas gdy po 8:00 rano podałem dopiero do warsztatu numer tego uszczelniacza. Musieli go kupić i wymienić... nie trwało to dłużej, jak 3h! Później godzina testów, sprawdzenie wszystkiego 50 razy i po 12:00 telefon, że auto jest do odbioru.

O 14:15 samochód został odebrany, przejechałem na razie z Rumii do Gdańska obwodnicą ok 40km i przez całą drogę na mojej twarzy był jeden wielki BANAN :banan2:

WSZYSTKO CHODZI IDEALNIE!!!

Szczegóły postaram się opisać już wieczorem, a tymczasem idę potestować auto... :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

cieszymy sie razem z Tobą :>

tylko go nie katuj za bardzo

i zapodaj opis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...