Radecki_lca Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Witam proszę o analizę logów, pomiary robione na PB. 002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_DtXQ9r.html 003+020 http://vaglogi.pl/log-003_020_QYa4r.html 115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_YQru3.html W samochodzie jest zrobiony program, niestety nic o nim nie wiem, można jakoś ocenić go na podstawie tych logów ? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Misieqq7 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 zapłon tragedia stukowe bardzo wysokie..
przem8 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Na początek wgraj serię, bo jesteś o krok od zniszczenia silnika. Lepiej unikaj dynamicznej jazdy.
bartez90 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 J/w, jest bardzo zle, poki co strach tym dynamicznie jezdzic. Stukowe na granicy uszkodzenia silnika, przeplyw jak dla serii, do tego prawie caly czas leci na ubogo, turbo przeladowuje.
Radecki_lca Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2019 1 minutę temu, bartez90 napisał: J/w, jest bardzo zle, poki co strach tym dynamicznie jezdzic. Stukowe na granicy uszkodzenia silnika, przeplyw jak dla serii, do tego prawie caly czas leci na ubogo, turbo przeladowuje. Tego się właśnie obawiałem... Jestem laikiem i początkującym w tych sprawach, jakie działania polecasz ? Do kogo się zgłosić z tym?
bartez90 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Najlepiej byloby wgrac serie i ponowic logi, wtedy mozna stwierdzic czy to wina programu. Albo od razu jechac do jakiegos ogarnietego tunera zeby obejrzal program.
Radecki_lca Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2019 To teraz będę potrzebował programu seryjnego, jest ktoś na forum kto może pomóc?
traczu_lca Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Może @Łukasz13 ma seryjny wsad do BEX'a. Ja mam zgrany swój seryjny z BFB, ale to raczej słabe rozwiązanie, chyba, żeby zgrać i zobaczyć co wyjdzie na logach.
Łukasz13 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Jasne, mam seryjny, kolega traczu może mógłby pomóc ze wrzuceniu do auta
Radecki_lca Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Przy 6 tys wywala mi też błąd na trzecim cylindrze, prawdopodobnie cefka, może to też być powodem takich wyników ogólnych czy lepiej od razu dawać serię?
przem8 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Wgrywaj serię. Tu jest taki dramat, że nawet jeśli cewka niedomaga, w co wątpię, to nic nie pomoże.
fideks Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 (edytowane) Cześć właśnie się borykam z podobną sprawą poproszę o pomoc - podejrzewam że najlepiej także wgrać serię - nie mam wsadu więc nie wrócę do serii krótko :zakupiłem do remontu -1.8t bfb + lpg-avant quattro- chyba nieporęcznie modowany albo wtryski się zapętlają-w dalszej konsekwencji świeca zalewana olejem - potem żygał olejem przez bagnet oleju/ogólnie - przestawiony rozrząd o 1 ząb do tyłu/ łańcuch też jedno oczko więcej silnik odbudowany po wypłynięciu czwartego tłoka i cylindra do miski olejowej- jak przerzucę zdjęcia - udostępnię ku przestrodze na tę chwilę na wolnych obrotach równo pracuje - statycznie i przy delikatnej jeździe w vag-u czysto na gazie szarpie przy mocniejszym przyśpieszaniu - i podbija obroty po naciśnięciu sprzęgła ( sprawdziłem czujnik sprzęgła - w vagu - wskazuje że ok) cel > żeby jakoś szło jeździć - nie zależy mi na modz-ie poproszę o analizę logów dyn.-(wiem już które mają być zrobione -tak jak kolega powyżej) mam na tę chwilę kanały 002 +011 http://vaglogger.apphb.com/log/5cbe0fe18701a8533c639a1e 115+118 http://vaglogger.apphb.com/log/5cbe14678701a8533c639a20 116+117 http://vaglogger.apphb.com/log/5cbe14ef8701a8533c639a21 i 003+008+011 http://vaglogger.apphb.com/log/5cbe161f8701a8533c639a22 Obecnie po dłuższej energiczniejszej jeździe korekta powiększa dawki i zaczyna chodzić jak traktor. Wyświetla check i wtedy masa błędów - odcina "zapętlone wtryski" i nie pali na wszystkie cylindry. Boję się że znowu powtórzy się historia. Czy jeśli mam wtryski brązowe tj. 2.0/2.3 to może być wgrana seria - czy wtryski też musiałbym wymienić? Nie ma co się raczej zagłębiać w analizę - moim celem jest raczej powrót do serii - czy ktoś może wspomóc ? PS. Koledzy = traczu_lca i Radecki_lca PS. Urodziłem się i pochodzę z okolic Legnicy do szkoły chodziłem na Jaworzyńską 256 Obecnie mieszkam na śląsku w Tarnowskich Górach. Mam prawie praktycznie cały silnik na części 1.8t bfb. Może kolega Marcin mógłby udostępnić wsad? sterownik mam z końcówką AA. Poproszę także na jakieś nakierowania. Edytowane 22 Kwietnia 2019 przez fideks skrócenie
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Z tych logów co zrobiłeś nie widać nic konkretnego, turbo pracuje dobrze, szybko wstaje. Co do reszty zrób komplet logów, i napisz dokładnie jakie błedy się pojawiają.
traczu_lca Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Wsad pomogę wgrać koledze Radeckiemu. Kolego fideks, mogę Ci wysłać ten wsad co zgrałem przed modzeniem, to była raczej seria, myślę, że Łukasz13 mógłby potwierdzić bo wysyłałem mu ten wsad do modzenia. Propo czujnika sprzęgła to też mi podbijał obroty, a pod kompem wszystko ok. Wymieniłem i przestał. Co do wtrysków to mam ori niebieskie z BFB, bo też zmieniałem na brązowe z Saaba ale dopiero po zmianach w sofcie. Nie wiem czy mogą być wydajniejsze wtryski na seryjnym sofcie. Może koledzy się wypowiedzą.
Radecki_lca Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Witam, nowy seryjny soft wgrany, pomiary zrobione na benzynie: 002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_jHI5bc1.html 003+020 http://vaglogi.pl/log-003_020_4Cz5C.html 115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_Lz3UK.html Statyczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_jHI5bc1.html http://vaglogi.pl/log-001_003_JfR6S49.html Proszę o opinie, z tego co widzę stukowe lepiej ale chyba nie najlepiej
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Brakuje 002+033 dynamicznie. Zacznij od wymiany przepływki na bardziej sprawną, do tego świece też jesli nie wymieniałeś.
Radecki_lca Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Mam zrobiony, źle wrzuciłem. Z tym że mam 95 wlaną i chcę wyjeździć i na 98 zrobie powtórkę, słyszałem że też może powodować to stukowe wysokie
Radecki_lca Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Dynamiczny 002+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_48t89.html
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Nawet na 95 na seryjnym programie nie powinno cofac. Podmień przepływke jak masz od kogo, jeśli nie poprawi się trzeba zajrzeć do świec i kata na początek.
Radecki_lca Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Opublikowano 26 Maja 2019 (edytowane) Cześć, zrobiłem dzisiaj logi 002, 033 i 003, 020 na benzynie 98. http://vaglogi.pl/log-002_033_EYP5c.html http://vaglogi.pl/log-003_020_Xe3WCM.html Na moje oko jest trochę lepiej ale proszę o wypowiedź w tym temacie, przepływke będę zmieniał jeszcze na nową więc też wrzuce. Przy okazji, przepływka z silnika 163km będzie pasować do mojego bexa? Edytowane 26 Maja 2019 przez Radecki_lca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się