Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t BEX Analiza logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam proszę o analizę logów, pomiary robione na PB.

002+033    http://vaglogi.pl/log-002_033_DtXQ9r.html

003+020   http://vaglogi.pl/log-003_020_QYa4r.html

115+118  http://vaglogi.pl/log-115_118_YQru3.html

W samochodzie jest zrobiony program, niestety nic o nim nie wiem, można jakoś ocenić go na podstawie tych logów ? :)

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

 

Opublikowano

zapłon tragedia stukowe bardzo wysokie..

Opublikowano

Na początek wgraj serię, bo jesteś o krok od zniszczenia silnika. Lepiej unikaj dynamicznej jazdy.

Opublikowano

J/w, jest bardzo zle, poki co strach tym dynamicznie jezdzic.

Stukowe na granicy uszkodzenia silnika, przeplyw jak dla serii, do tego prawie caly czas leci na ubogo, turbo przeladowuje.

Opublikowano
1 minutę temu, bartez90 napisał:

J/w, jest bardzo zle, poki co strach tym dynamicznie jezdzic.

Stukowe na granicy uszkodzenia silnika, przeplyw jak dla serii, do tego prawie caly czas leci na ubogo, turbo przeladowuje.

Tego się właśnie obawiałem... Jestem laikiem i początkującym w tych sprawach, jakie działania polecasz ? 

Do kogo się zgłosić z tym?

Opublikowano

Najlepiej byloby wgrac serie i ponowic logi, wtedy mozna stwierdzic czy to wina programu. Albo od razu jechac do jakiegos ogarnietego tunera zeby obejrzal program.

Opublikowano

To teraz będę potrzebował programu seryjnego, jest ktoś na forum kto może pomóc?

Opublikowano

Może @Łukasz13 ma seryjny wsad do BEX'a. Ja mam zgrany swój seryjny z BFB, ale to raczej słabe rozwiązanie, chyba, żeby zgrać i zobaczyć co wyjdzie na logach.

Opublikowano

Jasne, mam seryjny,  kolega traczu może mógłby pomóc ze wrzuceniu do auta :)

Opublikowano

Przy 6 tys wywala mi też błąd na trzecim cylindrze, prawdopodobnie cefka, może to też być powodem takich wyników ogólnych czy lepiej od razu dawać serię?

Opublikowano

Wgrywaj serię. Tu jest taki dramat, że nawet jeśli cewka niedomaga, w co wątpię, to nic nie pomoże.

Opublikowano (edytowane)

Cześć

właśnie się borykam z podobną sprawą

poproszę o pomoc - podejrzewam że najlepiej także wgrać serię - nie mam wsadu więc nie wrócę do serii

krótko :zakupiłem do remontu -1.8t bfb + lpg-avant quattro- chyba nieporęcznie modowany albo wtryski się zapętlają-w dalszej konsekwencji świeca zalewana olejem - potem żygał olejem przez bagnet oleju/ogólnie - przestawiony rozrząd o 1 ząb do tyłu/ łańcuch też jedno oczko więcej

silnik odbudowany po wypłynięciu czwartego tłoka i cylindra do miski olejowej- jak przerzucę zdjęcia - udostępnię ku przestrodze

na tę chwilę na wolnych obrotach równo pracuje - statycznie i przy delikatnej jeździe w vag-u czysto

na gazie szarpie przy mocniejszym przyśpieszaniu - i podbija obroty po naciśnięciu sprzęgła ( sprawdziłem czujnik sprzęgła - w vagu - wskazuje że ok)

cel > żeby jakoś szło jeździć - nie zależy mi na modz-ie

poproszę o analizę logów dyn.-(wiem już które mają być zrobione -tak jak kolega powyżej)

mam na tę chwilę kanały

002 +011  http://vaglogger.apphb.com/log/5cbe0fe18701a8533c639a1e

115+118

http://vaglogger.apphb.com/log/5cbe14678701a8533c639a20

116+117

http://vaglogger.apphb.com/log/5cbe14ef8701a8533c639a21

i 003+008+011

http://vaglogger.apphb.com/log/5cbe161f8701a8533c639a22

Obecnie po dłuższej energiczniejszej jeździe korekta powiększa dawki  i zaczyna chodzić jak traktor. Wyświetla check i wtedy masa błędów - odcina "zapętlone wtryski" i nie pali na wszystkie cylindry. Boję się że znowu powtórzy się historia.

Czy jeśli mam wtryski brązowe tj. 2.0/2.3 to może być wgrana seria - czy wtryski też musiałbym wymienić?

Nie ma co się raczej zagłębiać w analizę - moim celem jest raczej powrót do serii -

czy ktoś może wspomóc ?

 

PS. Koledzy =

PS.

Urodziłem się i pochodzę z okolic Legnicy :) do szkoły chodziłem na Jaworzyńską 256 Obecnie mieszkam na śląsku w Tarnowskich Górach. Mam prawie praktycznie cały silnik na części 1.8t bfb. Może kolega Marcin mógłby udostępnić wsad? sterownik mam z końcówką AA.  Poproszę także na jakieś nakierowania.

Edytowane przez fideks
skrócenie
Opublikowano

Z tych logów co zrobiłeś nie widać nic konkretnego, turbo pracuje dobrze, szybko wstaje. Co do reszty zrób komplet logów, i napisz dokładnie jakie błedy się pojawiają.

Opublikowano

Wsad pomogę wgrać koledze Radeckiemu.

Kolego fideks, mogę Ci wysłać ten wsad co zgrałem przed modzeniem, to była raczej seria, myślę, że Łukasz13 mógłby potwierdzić bo wysyłałem mu ten wsad do modzenia.

Propo czujnika sprzęgła to też mi podbijał obroty, a pod kompem wszystko ok. Wymieniłem i przestał. 

Co do wtrysków to mam ori niebieskie z BFB, bo też zmieniałem na brązowe z Saaba ale dopiero po zmianach w sofcie. Nie wiem czy mogą być wydajniejsze wtryski na seryjnym sofcie. Może koledzy się wypowiedzą.  

Opublikowano

Witam, nowy seryjny soft wgrany, pomiary zrobione na benzynie:

002+033     http://vaglogi.pl/log-002_033_jHI5bc1.html

003+020    http://vaglogi.pl/log-003_020_4Cz5C.html

115+118    http://vaglogi.pl/log-115_118_Lz3UK.html

Statyczne: 

http://vaglogi.pl/log-002_033_jHI5bc1.html

http://vaglogi.pl/log-001_003_JfR6S49.html

Proszę o opinie, z tego co widzę stukowe lepiej ale chyba nie najlepiej

 

Opublikowano

Brakuje 002+033 dynamicznie. Zacznij od wymiany przepływki na bardziej sprawną, do tego świece też jesli nie wymieniałeś.

Opublikowano

Mam zrobiony, źle wrzuciłem.

Z tym że mam 95 wlaną i chcę wyjeździć i na 98 zrobie powtórkę, słyszałem że też może powodować to stukowe wysokie

Opublikowano

Nawet na 95 na seryjnym programie nie powinno cofac. Podmień przepływke jak masz od kogo, jeśli nie poprawi się trzeba zajrzeć do świec i kata na początek.

Opublikowano (edytowane)

Cześć, zrobiłem dzisiaj logi 002, 033 i 003, 020 na benzynie 98.

http://vaglogi.pl/log-002_033_EYP5c.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_Xe3WCM.html

Na moje oko jest trochę lepiej ale proszę o wypowiedź w tym temacie, przepływke będę zmieniał jeszcze na nową więc też wrzuce.

Przy okazji, przepływka z silnika 163km będzie pasować do mojego bexa?

Edytowane przez Radecki_lca

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...