Kodzak33 Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 W dniu 13.11.2019 o 14:04, Kosmita napisał: Zrobiłem aktualizacje softu B&O, nawigacji, chyba całego systemu MMI oraz ACC. Ogólnie nic to nie dało. Głośnik przy pewnych tonach skrzeczy, nawigacja regularnie się zacina i resetuje. ACC przynajmniej działa bez zarzutu. Ale co ciekawe coś mi chyba z geometrią spieprzyli bo poza tym, że kierownica jest krzywo o czym pisałem wyżej przy szarpnięciach (np szybkie ruszenie lub mocne hamowanie, a na najlepiej jedno po drugim, słychać metaliczne dźwięki. Więc albo już coś zerwałem albo oni coś zepsuli i obstawiam to drugie. Auto chyba dopiero zostawię u nich jak polecę w grudniu na 2 tygodnie wakacji żeby się nie denerwować. Szkoda opon, czasu i nerwów na aso. Jak raz nie umieli zrobić to kolejny raz może być tylko gorzej...
Kodzak33 Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 W dniu 8.11.2019 o 23:42, Norbas napisał: Stanie nad nimi nic Ci nie da. Gwarancje i reklamacje dla aso są najgorsze bo tam liczy się czas. Nie mieścisz się w czasie to firma traci... Sylwek robi ustawienia codziennie a aso odświętnie. Ogólnie przed ustawieniem powinno się sprawdzić zawieche, napompować koła, skalibrować zawieche o ile jest na pneumatyce, dodatkowo w niektórych autach wrzuca się balast odpowiedni pod wagę przeciętnego kierowcy. U mnie tak było, wszystko sprawdził oraz dociążył. Po wyjechaniu prowadzenie nie do poznania idzie jak po sznurku?
Kosmita Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Takie tam RS i S spot 2x Audi RS5 Sportback 2.9 V6 TFSI 450ps Audi RS5 Coupe 4.2 V8 FSI 450ps Audi RS4 Avant 2.9 V6 TFSI 450ps Audi RS3 Sportback 2.5 R5 TFSI 400ps Audi S7 Sportback 4.0 V8 TFSI 450ps Audi S5 Sportback 3.0 V6 TFSI 460ps Audi S5 Sportback 3.0 V6 TFSI 333ps Audi S5 Coupe 4.2 V8 FSI 354ps Audi S4 Limo 3.0 V6 TFSI 450ps Edytowane 4 Grudnia 2019 przez Kosmita
Bristol Opublikowano 5 Grudnia 2019 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Nogaro jak dla mnie wygrywa wyglądem. Te RS3 z GPFem czy bez? Wczoraj słuchałem RS3 z GPFem i się przeraziłem. Myślałem że wszyscy którzy mówią że GPF "zabił" te auto przesadzają ale jednak mają rację. Tragedia to mało powiedziane.
Kosmita Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2019 Ten jest już z. Musi się przepalić ten wydech i zaczyna gadaç jak i w RS5. Po kilku k km zaczynają lepiej gadać. Najgorzej jak jest całkowicie zimny. Wtedy auta z gpf nie brzmią prawie wcale.
Ogi Opublikowano 6 Grudnia 2019 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Da się tego badziewia pozbyć czy nieusuwalne ?? Tzn. o GPF mi chodzi.
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2019 Opublikowano 6 Grudnia 2019 10 godzin temu, Ogi napisał: Da się tego badziewia pozbyć czy nieusuwalne ?? Tzn. o GPF mi chodzi. na pewno sie da, trzeba tylko poczekac aż tunerzy dojda co i jak bedzie tak samo jak kiedys DPFami
Kodzak33 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Opublikowano 8 Grudnia 2019 W dniu 6.12.2019 o 09:57, Ogi napisał: Da się tego badziewia pozbyć czy nieusuwalne ?? Tzn. o GPF mi chodzi. Już dużo tunerów to usuwa, zasada podobna do dpf 1
DonDżonson Opublikowano 9 Grudnia 2019 Opublikowano 9 Grudnia 2019 W dniu 8.12.2019 o 15:11, Kodzak33 napisał: Już dużo tunerów to usuwa, zasada podobna do dpf Tyle że usunąć legalnie chyba nie ma możliwości. A robienie tego na własna rękę może skończyć się dość niemiło w razie wykrycia. Może w Polsce nie jest to jakoś praktykowane przez nasze służby, ale za zachodnia granica Policja już chyba częściej skora do wysyłania na takie badania.
Ogi Opublikowano 9 Grudnia 2019 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Bez GPF wszelkie wymagane normy spełnisz bez problemu. Oni to pakują żeby średnie normy emisyjne jeszcze mocniej sobie zbić dzięki czemu płacą mniejsze kary/opłaty. 1
DonDżonson Opublikowano 9 Grudnia 2019 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Ale że można legalnie wywalić GPFa? Czy tylko że wywalając go normy da radę spełnić? Pytam właśnie w kwestii Niemiec, gdzie takie znaczące zmiany powinny być potwierdzone ponownym przeglądem technicznym i wpisem w dowód rejestracyjny.
Ogi Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Nie wiem jak to wygląda w DE. W PL samochód ma spełniać normę czystości spalin i nikt za bardzo nie patrzy na to jaką normę EURO powinien spełniać według producenta, raz z uwagi na to że te podawane przez producenta w rzeczywistych warunkach znacząco odbiegają od tego co oni podają a dwa że na ten moment nawet prawo unijne pozwala na to by wynik ponad 2 krotnie odbiegał od podanej normy. GPF aż tak znacząco nie wpłynie na twoja emisję spalin, zamiast w euro 6 bedziesz na granicy miedzy euro 6 a euro 5 . Co do legalnosci to pod wzgledem czysto prawnym w PL nikt ci tego zabronić nie może, prawo odnosi sie tylko do norm emisji, natomiast producent na pewno uwali ci gwarancje jesli jeszcze taka masz, choc czasem sa na tyle wyrozumiali ze tylko na układ wydechowy. 1
Bristol Opublikowano 31 Grudnia 2019 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Kosmita Co powiesz na temat odświeżonej RS5 ?? Bardziej Ci się podoba czy nie zamieniłbyś ??
Kosmita Opublikowano 2 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2020 (edytowane) Zamienić to nie zamieniłbym teraz. Ale jak ktoś kupuje nową to zła też nie jest. Dla mnie są zmiany na plus i na minus. Na plus: fajniejsza maska zakończona tymi sportowymi wlotami, fajniejsze sportowe światła tylne, animacje świetlne (oledowe światła) przy włączeniu/wyłączeniu auta, fajniejsze wzory felg, wewnątrz bardziej nowoczesny i rozwijany system mmi. Na minus: przednie reflektory jakieś takie grzeczniejsze (ledy do jazdy dziennej), z tyłu pseudo dyfuzor z rs6/7, w środku dziura po pokrętle mmi oraz wyświetlacz dosyć daleko od kierowcy, możliwość tylko dotykowej obsługi mmi. Także nadal fajna fura ale żeby zamieniać specjalnie to nie. Edytowane 2 Stycznia 2020 przez Kosmita
jedrekx Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 przecież nie ma dziury tylko jest zamykany schowek.. swoją drogą piękny konfig tego auta, z którego jest zdjęcie, ale cena jak za A5 2.0TDI to przegięcie..: Nowe Audi A5 - 324 500 PLN, 10 km, 2019 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Audi A5, Szary, Diesel, 190 KM, 2 000 cm3. Tapicerka skórzana,
Kosmita Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2020 3 godziny temu, jedrekx napisał: przecież nie ma dziury tylko jest zamykany schowek.. Racja, ale pod schowkiem dziura Mnie to trochę denerwuje, że zrobili taki myk w tej generacji, że dla uatrakcyjnienia modeli zwykłych, dodali dodatki do tej pory zarezerwowane tylko dla modeli S lub RS. I tak zwykła A5 w kopciuchu ma maskę z wlotami jak RS, grill w plastry miodu jak RS, lotkę z tyłu jak S i RS.. Szkoda, że go jeszcze nie poszerzyli.. Owszem, niby RS ma to coś i nadal jest to inne, a te dodatki w S-line są inaczej wykonane ale za bardzo to się zbliżyło do siebie, aby podnieść sprzedaż. Tymczasem RS nic nowego poza nową maską nie dostał. Taka uwaga oczywiście z mojej perspektywy 2
Bristol Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 (edytowane) 7 godzin temu, jedrekx napisał: swoją drogą piękny konfig tego auta, z którego jest zdjęcie, ale cena jak za A5 2.0TDI to przegięcie..: i to jest najgorsze w tym wszystkim. A za chwilę ta A5 po rabacie będzie kosztowała 250 kpln Wiadomo że to dalej nie RS ale jednak już za bardzo podobne... Gdyby ściągnąć tylne emblematy to 90% nie powie że to zwykła A5 tym bardziej że większość ludzi która nie interesuje się motoryzacją myli RS i ES ze zwykłą A5 :/ Kupisz se taką RS5 a za chwile ktoś sprawdzi na otomoto ile taka kosztuje i stwierdzi że 220kpln widząc oczywiście zwykłe A5. RS5 w porównaniu do A5 powinno znacznie się różnić również wizualnie. Edytowane 3 Stycznia 2020 przez Bristol
jedrekx Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 (edytowane) powiem więcej.. A6/A7, które mam skonfigurowane pod siebie wychodzą niecałe 20% drożej niż to A5.. Edytowane 3 Stycznia 2020 przez jedrekx
DonDżonson Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Bristol napisał: Gdyby ściągnąć tylne emblematy to 90% nie powie że to zwykła A5 tym bardziej że większość ludzi która nie interesuje się motoryzacją myli RS i ES ze zwykłą A5 :/ Kupisz se taką RS5 a za chwile ktoś sprawdzi na otomoto ile taka kosztuje i stwierdzi że 220kpln widząc oczywiście zwykłe A5. Tylko co z tego? Jeśli ktoś kupuje samochód dla pokazania się to proponuje uderzyć jednak do innych marek. Jakoś mnie mało interesuje czy ktoś sobie sprawdzi i będzie myślał ze mam samochód za 220 tys jak faktycznie dałem ponad 2x tyle, wręcz nawet niech sobie tak myśli. zaraz wyjdzie że dobrze byłoby żeby kupując nie dostawać rabatu bo dzięki temu podnoszę wartość pojazdu w oczach innych mogąc pomachać im fakturą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się