czarny69 Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 10 godzin temu, LucaPacioli napisał: Gdyby ktoś był ciekaw, przyszło potwierdzenie realizacji na lipiec. I teraz pytanie do Was: ponieważ budżet klęknął w pewnym momencie, a zależało/zależy mi na fotelach sportowych, które w cenie nieco ponad 1,5k (bez alcantary lub bez pakietu sport) dostępne są jedynie w Allroad i modelach Q, czy ktoś podpowie: - czy można jakoś fotele (kierowca+pasażer) w standardowej tapicerce (Tytan) i standardowej cenie (tej z dopłaty, 1660zł) zorganizować; - jak wygląda przekładka; Dzięki! Jeśli znajdziesz odpowiednio wyposażone wnętrze to plug&play. Robota na spokojnie wyjdzie pewnie z pół dnia z piwkiem w ręce. Zwracaj uwagę, żeby były odpowiednikami - jak masz elektrykę bez masażu to żeby było najprościej szukaj takich samych, zwracaj też uwagę na warianty nagłośnienia no i kompletność zestawów.
LucaPacioli Opublikowano 14 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2019 Dyskusji z Audi ciąg dalszy - normalnie serial:-) Dealer nie potrafi wyjaśnić DLACZEGO aby dodać Matrix LED konieczna jest zmiana radia na lepsze (pakiet Connectivity, czyli bez nawigacji "rozmawiającej" z Matrixami) bo inaczej auto się nie wyprodukuje. Dealer nie posiada także informacji o dostępności pełnej instrukcji/opisu działania systemu Audi Drive Select Efficiency i co konkretnie dla poszczególnych systemów oznaczają nastawienia Komfortowy/Zbalansowany/Dynamiczny). Zobaczymy czy centrala Audi też będzie równie skutecznie zbywać. Wracając do tematu foteli sportowych - ktoś na forum ma doświadczenie (warsztat) w zamawianiu elementów u producenta? Ile może kosztować nowy komplet? Na Audi.de można dodać do wersji polift fotele sportowe w standardowej tapicerce za kilka groszy, więc pytanie czy cena luzem też taka dobra? Także tutaj dealer nie potrafi udzielić odpowiedzi - załamka jakaś. Dzięki.
Langista Opublikowano 15 Czerwca 2019 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Nie, nie potrafi, tylko nie chce to dla nich 'czysty' interes. Próbują wmówić Ci, że nie da się tego osobno zamówić żeby nabić na Tobie więcej kasy. Weź zapytaj tego mistrza handlu i naciągacza, że w takim razie idziesz do Mercedesa/BMW, bo tam możesz w pełni wybierać wedle uznania co chcesz mieć, z tego co pamiętam nawet fotel kierowcy możesz mieć inny jak pasażerowie.
Kodzak33 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Opublikowano 15 Czerwca 2019 10 godzin temu, Langista napisał: Nie, nie potrafi, tylko nie chce to dla nich 'czysty' interes. Próbują wmówić Ci, że nie da się tego osobno zamówić żeby nabić na Tobie więcej kasy. Weź zapytaj tego mistrza handlu i naciągacza, że w takim razie idziesz do Mercedesa/BMW, bo tam możesz w pełni wybierać wedle uznania co chcesz mieć, z tego co pamiętam nawet fotel kierowcy możesz mieć inny jak pasażerowie. Trzeba ich brać pod wuj i mówić że w innym salonie nie mieli z tym problemu?
proarnes Opublikowano 18 Czerwca 2019 Opublikowano 18 Czerwca 2019 W dniu 14.06.2019 o 23:38, LucaPacioli napisał: Dealer nie posiada także informacji o dostępności pełnej instrukcji/opisu działania systemu Audi Drive Select Efficiency i co konkretnie dla poszczególnych systemów oznaczają nastawienia Komfortowy/Zbalansowany/Dynamiczny). zerknij sobie czy w tej instrukcji nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytnia: mnie mocno zdziwiło ze tryby Drive Select nie są wogóle opisane w standardowej instrukcji dołączanej do samochodu.
LucaPacioli Opublikowano 20 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2019 (edytowane) O dzięki, świetna lektura. Przydałby się jeszcze zeszyt 646 i 476:) Dalsze informacje dotyczące systemu Audi Drive Select można znaleźć w zeszycie nr 646 „Audi A4 (typ 8W) – urządzenia elektryczne i elektroniczne”. Pytanie czy dla układu napędowego jest osobny zeszyt (czyli jak działa quattro ultra tak na prawdę, w tym w połączeniu Audi Drive Select)? Ano jest: Sportowy mechanizm różnicowy quattro: zeszyt nr 476 „Przekładnia tylnej osi 0BF/0BE i sportowy mechanizm różnicowy”. I może uda się zgromadzić komplet wiedzy o Audi Drive Select. Edytowane 20 Czerwca 2019 przez LucaPacioli
YOGI3000 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Ile waży B9 2.0 diesel quattro automat kombi?
czarny69 Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 W dniu 20.06.2019 o 11:46, LucaPacioli napisał: O dzięki, świetna lektura. Przydałby się jeszcze zeszyt 646 i 476:) Dalsze informacje dotyczące systemu Audi Drive Select można znaleźć w zeszycie nr 646 „Audi A4 (typ 8W) – urządzenia elektryczne i elektroniczne”. Pytanie czy dla układu napędowego jest osobny zeszyt (czyli jak działa quattro ultra tak na prawdę, w tym w połączeniu Audi Drive Select)? Ano jest: Sportowy mechanizm różnicowy quattro: zeszyt nr 476 „Przekładnia tylnej osi 0BF/0BE i sportowy mechanizm różnicowy”. I może uda się zgromadzić komplet wiedzy o Audi Drive Select. Cześć, namierzyłeś te zeszyty?
LucaPacioli Opublikowano 27 Lipca 2019 Autor Opublikowano 27 Lipca 2019 Zeszytów nie ma:-( Masa własna: 1690kg wg oferty
LucaPacioli Opublikowano 28 Lipca 2019 Autor Opublikowano 28 Lipca 2019 Ktoś zamawiał jeszcze przed liftowe auto na starych cenach? Jak sobie radzą salony z nowym cennikiem vs stary cennik?
gsa Opublikowano 28 Lipca 2019 Opublikowano 28 Lipca 2019 Puscil Cie juz konfigurator? Odnosnie pytania o Ledy/Matrixy - mozde dlatego wymagane jest wyzsze radio: " światła autostradowe (zwiększony zasięg przy prędkości powyżej 110 km/h, w połączeniu z MMI Navigation plus już powyżej 80 km/h), statyczne światła doświetlające zakręty, automatyczna i dynamiczna regulacja zasięgu świateł, światła doświetlające skrzyżowania (w połączeniu z MMI Navigation plus)"
LucaPacioli Opublikowano 28 Lipca 2019 Autor Opublikowano 28 Lipca 2019 A skąd. Sytuacja jest słaba. Audi zaczęło brakować części dla ostatnich egzemplarzy (m.in. podstawowego wyświetlacza), a doradca zamiast uczciwie to powiedzieć (i zmierzyć się z faktem, że usłyszy, że nie będę dopłacał do braków, tylko niech ładują to co mają na magazynie albo niech fabryka ściągnie element z magazynów serwisowych) wybrał wariant, że lepsze MMI musi być jak są Matrixy i tyle. Tylko, że podpytałem tu i tam i mamy teraz impas.
gsa Opublikowano 28 Lipca 2019 Opublikowano 28 Lipca 2019 Patrzac w moje zamowienie - sa 3 opcje kiedy cena moze ulec zmianie: - zmiana przepisow podatkowych / celnych - wzbogacenie seryjne wyp. podstawowego - wprowdzaenie zmian w obowiazujacym cenniku Wg mnie to nie lapiesz sie w zaden z tych punktow - wiec albo niech biora na klate ta sytuacje albo zwrot zaliczki i jazda z zamowieniem od nowa. Ktory to salon (moze byc na PRIV)?
LucaPacioli Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2019 No i mozna:) Zamowienie anulowane. W miedzyczasie pojawil sie nowy Allroad i trzeba decydowac czy Avant czy Allroad. Jak myslicie?
LucaPacioli Opublikowano 12 Września 2019 Autor Opublikowano 12 Września 2019 Ta sama cena, zupełnie inne auto: ASDGYC9K ?
marcin_o23 Opublikowano 19 Listopada 2019 Opublikowano 19 Listopada 2019 prawdziwy golas, kiedyś będzie rarytasem wśród innych wypasów
LucaPacioli Opublikowano 19 Listopada 2019 Autor Opublikowano 19 Listopada 2019 Byla do wyboru wypasiona Fabia ale jednak „golas” bardziej przypadl do gustu?
Wandej Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 Tablet jest większy w polifcie? Golas nie golas ważne że nie FWD(przynajmniej na papierze)
LucaPacioli Opublikowano 20 Listopada 2019 Autor Opublikowano 20 Listopada 2019 Wiekszy TDI maja normalnego Torsena???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się