lapek85 2 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 kolego mARCIN607 z tą maską to ściema, fmic będzie zamontowany normalnie za zderzakiem, już właściwie auto stoi bez zderzaka i czeka na montaż fmica i wywalenia kata potem dalsze mody, już niebawem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Czekam na fotorelacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michele 0 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 hej gratuluje zamiany , z zewnątrz jak bliźniaczka mojej, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 I jak tam Fmic zrobiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 I jak tam Fmic zrobiony robi się, po 8godz, pracy fmic wisi i zderzak podciety jutro powinno być wszystko gotowe [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 22:42_________________________________________________po paru problemach udało się solidnie zamontować Fmic'a, nie ukrywam, że było łatwo, ale.... oto efekt mojej pracy: dopasowanie kształtu rur i wsporników efekt pracy po pierwszym dniu :> końcowy efekt jaki udało mi się osiągnąć z różnic jakie dało mi się zauważyć po zamontowaniu fmica, to dużo, dużo mniejsze kopcenie, właściwie wcale go nie ma, poza pierwszą fazą mocnego buta jest OK teraz, czas na dalsze mody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Elegancko Siedzi na podobnej wysokosci co u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Way 1 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Przepiękny kolor only for audi Wrzuć foty wnętrza. Mody zacne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olaf 0 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 nooo powiem ci furka ladna musze powiedziec ze fajny masz kolorek noo i gratulacje za mody oraz powodzenia w dalszych ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 po zamontowaniu FMICa w międzyczasie w zakupiłem sprzęgło sachsa performance z dwumasą oraz wywaliłem katalizator, dzisiaj zamontowałem kolektor ssący z AWX i wywaliłem EGR kolejny etap to montaż zewnętrzenej chłodnicy oleju Mocala, większe turbo i wtedy już upragniony chip od rogala [br]Dopisany: 04 Grudzień 2009, 22:38_________________________________________________na święta jak prezent dostałem kieronice od S4, dzisiaj zawitała do auta lepsza, grubsza, fajnie sie prowadzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 bardzo zacna fura zmiany jak najbardziej na plus a pamiętasz może jakie wymiary ma Twój FMIC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 W AHH to bym wtryski 230 wkładał :gwizdanie: Pompa 11 przy tych 216 nadal się marnyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 ładne auto sedan kolor ładny kiera s4 i widać ze nie zniszczona też czekam za taką samą ładna furka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 a pamiętasz może jakie wymiary ma Twój FMIC? wymiary to 550x180x65 mm http://re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=344 W AHH to bym wtryski 230 wkładał :gwizdanie: Pompa 11 przy tych 216 nadal się marnyje wiem, ze można 230 wsadzić, długo nad tym sie zastanawiałem, ale zaważyła kwestia rezerwy bezpieczeństwa dla silnika :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 ale zaważyła kwestia rezerwy bezpieczeństwa dla silnika Kwestia rezerwy bezpieczeństwa odeszła z dniem kiedy zaczołeś modzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 ładnie to wszystko wygląda sprzęgło masz już mocniejsze więc rozważ turbo BRD+końcówki 0,230mm a o silnik sie nie martw 190km to on wytrzyma z palcem w d...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Łapek elegancka ta kiera dobrze ze ją brałeś nie było problemu z tasmą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 tak Kowi, ładna kiera sie trafiła, nie zniszczona wogóle cała zmiana P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1991Kamil 0 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Audi piękne, ale po opisie "Złoty klekot" spodziewałem się więcej, myślałem, że bardziej złoty metalik ale ten też bardzo ładny. Nowa kiera też pasuje. Powodzenia w dalszych modach. A jak kolega, zadowolony z zamiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Tejże zimy Audi zaczeła walic mi fochy a właściwie turbina, przeładowywała sobie czasem i auto wchodziło w tryb awaryjny, łapało muła, a to denerwujące i niebezpieczne więc zawiele nie myśląc postanowiłem wyczyścić turbine, czas pracy 8 godzin, kierownice zapieczone, po wyczyszczeniu już nie przeładowuje a silnik szybciej reaguje na "stopke oporu przyśpiesznika"-słowa mojego prof. od mechaniki :polew: w sumie nie wiem czy warto było to robić, już niedługo będzie GT1749VA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos1234 0 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 ladna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się