Kejsi Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2020 A więc poważniejsza awaria się stała, podniosło czapkę, uciagnelo szpilki (kilka dziesiątek mm) wystarczyło i dmuchnęło uszczelkę, tragedia nie ma ale wkurza że masa roboty ☹️ Macie jakiś pomysł na mocniejsze szpilki? ARP narazie chce uniknąć no jakby nie było to tysiak za 10 szpilek, cena mocno ale to mocno nie adekwatna. Fabryczne chyba 10.9? szpilki poległy przy 2,2 bara przy kolejnym odcięciu ? szła jak wściekła 2 gubi trakcje, 3 tak samo, 4 gaz w podłogę lekka zmulka i siwo za mną, zassała płynu, korby całe, tłoki całe głowica jutro jedzie na szczelność i planowanie i w weekend składanie ? tylko załamuje mnie cena arp, macie jakieś inne pomysły? ?
hopek03 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 (edytowane) bierz ARP są kilkakrotnego użytku Edytowane 13 Kwietnia 2020 przez hopek03
Kejsi Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2020 (edytowane) To nie musi być kilkukrotne, tylko wieczne ? Co myślicie na temat szpilek 1,5dci do 1.8t? Dobra nie ma co żałować, ścisnąć poślady na kolejnego tysiaka i dmuchać 2,5 bara ? 600 pęknie A miałem jutro jechać na hamownie z doładowaniem 2,2 ☹️ Edytowane 13 Kwietnia 2020 przez Kejsi
kakamber1 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 A stuków nie było przy takim doładowaniu? Zdążyłeś zrobić jakieś logi? Jaki masz stopień sprężania? Przepraszam że tak dopytuję, ale lepiej się uczyć na cudzych błedach.
hopek03 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 stukowce pewnie wyciszone a w sumie na takim kolektorze i wielkiej dupce w turbo to nie powinno być złe
Kejsi Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Jednak wpada arp, @Devwałek ssący mam inny niż J jeszcze wyższy 1.8 bez zmiennej (ten co mi połamał seryjne sprężyny wcześniej) Stuki wyciszone, najwięcej pojawia się w chwili uderzenia powietrza maks 3-4, zapłon kolo 10 pgm, przeplyw jest mega 306g przy 5 tys potem nie widać bo zamknięty maf, ogólnie to niedługo koniec dowalania mocy bo wtryski 980ccm przy 3 bar (u mnie 4 bar jakieś 1100ccm) latają na granicy przy afr 12-11,5
Kejsi Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Wałek sprawdziłem ma literkę 0581 W i dalej N a co do jego wyższych krzywek to tak zasłyszałem xd Dzieje się ładnie a będzie więcej bo w planach twin turbo żeby jechało od 2k rpm a na koniec skrzynia automat bo lamie strasznie w manualu a zresztą wyrosłem z bajek że manual lepszy ?
Dev Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 3 minuty temu, Kejsi napisał: Wałek sprawdziłem ma literkę 0581 W i dalej N a co do jego wyższych krzywek to tak zasłyszałem xd Dzieje się ładnie a będzie więcej bo w planach twin turbo żeby jechało od 2k rpm a na koniec skrzynia automat bo lamie strasznie w manualu a zresztą wyrosłem z bajek że manual lepszy ? kup sobie eSe B8 , po co chcesz sie pchac kase w tego starocia ?
Kejsi Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Strasznie mnie to jara, nie ma chyba innego wytłumaczenia na tą chorobę ? Furka ma dożywocie jak się znudzi będzie latać jako gruz na torach ? 1
morelo Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 (edytowane) Zapytam kolegi piszesz o przepływie 306g, czyli maf się kończy na tym, nie odczyta więcej? Wspominasz że obudowa przepływki jest z VR6 a sam przepływomierz z? Edytowane 27 Kwietnia 2020 przez morelo
Kejsi Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Dziś będą kreski Wkład z 1.8t a obudowa vr6, Sharan 2,8 jeden ciort I tak więcej jak 306,26 nie pokazuje ?
Kejsi Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Trzeba niuta zdjąć na 600 żeby jakoś to wyglądało, odblokować wkońcu revlimitera i 520 będzie ? 1
morelo Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 6 godzin temu, Kejsi napisał: Trzeba niuta zdjąć na 600 żeby jakoś to wyglądało, odblokować wkońcu revlimitera i 520 będzie ? Ile teraz dmucha?
Kejsi Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2020 (edytowane) 2,2pik zejście do 2,0 Karol z @SOFT-MOD PERFORMANCE jeszcze się pobawi, bo turbo ma spory zapas, wysterowanie na 65% odcina i będzie to wyglądać elegancko ? Trzeba bo trochę delikatniej to uzyskiwać niż przed awarią ? Edytowane 28 Kwietnia 2020 przez Kejsi 1
Kejsi Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Opublikowano 16 Maja 2020 No i się udało wkońcu wypluć 522 konie ? zostało tylko wyrównać niutona, Karol @Galettoz SOFT-MOD PERFORMANCE już działa ? ogarnie taki temat zdalnie, jak macie mpps i troszkę oleju w głowie śmiało do niego piszcie, pomoże ? 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się