Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] LY7W | S-line | BIX | DRL CLH | PDC | 1BV+talerze B5 | 320/288 | Quattro|BBS RS861 19' custom|GTC1549|FMIC


jaras99

Rekomendowane odpowiedzi

Coś około 130zł?

Jski czas operacyjny wymiany? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Ivanek napisał(a):

Coś około 130zł?

Jski czas operacyjny wymiany? 

150 zeta. Wymiana w sumie prosta. 45 min na spokojnie robiąc to pierwszy raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek klawo furacz się prezentuje , jedyne co bym zmienił to końcówy wydechu. Lufy troche odstajo.

Ja swoje ori MG motorsport fi100 mm zdjąłem i zapodałem własnoręcznie przerobione i dopasowane fi 100mm z Ultera. Potem poszły w czarny proszek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wrócę ze szwabów to będę montował swoje lufy 4" :)

IMG_20230209_114100.thumb.jpg.7e31d24177e9150c974669d78b5ad9a0.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Ivanek napisał(a):

Ja wrócę ze szwabów to będę montował swoje lufy 4" :)

IMG_20230209_114100.thumb.jpg.7e31d24177e9150c974669d78b5ad9a0.jpg

  Good move . :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, dekiel 13 napisał(a):

  Good move . :thumbup1:

Powinien dalej ogień lecieć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, dekiel 13 napisał(a):

Jarek klawo furacz się prezentuje , jedyne co bym zmienił to końcówy wydechu. Lufy troche odstajo.

Ja swoje ori MG motorsport fi100 mm zdjąłem i zapodałem własnoręcznie przerobione i dopasowane fi 100mm z Ultera. Potem poszły w czarny proszek.

Może kiedyś jak wpadnę na pomysł montażu kwasiaka to wpadną 100tki:kox: 

Narazie inne priorytety. Wielkimi krokami zbliża się montaż pompek AL, tarcza w kevlar i najpewniej docisk z BRD. Przy jednej robocie do wymiany łożyska mechanizmu różnicowego bo luźno na flanszach się zrobiło :cool1: niektóre graty leżą już od roku na półce i czekają na jakieś dwa dni urlopu na montaż :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopara opada, kiedy przeglądam co dzieje się z tym autem ?

Zazdroszczę chęci i zapału. Mój gdzieś ostatnimi czasy uleciał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, R4xx napisał(a):

Kopara opada, kiedy przeglądam co dzieje się z tym autem ?

Zazdroszczę chęci i zapału. Mój gdzieś ostatnimi czasy uleciał ?

A dziękuję ? z tym że jeszcze trochę mi brakuje żeby osiągnąć Twój pułap zajebistości? 

Zapał to ja mam tylko czasu brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, zapał powrócił? tym razem skupienie w pełni na układzie napędowym. Wczoraj zrzucona skrzynia w celu wymiany łożysk mechanizmu różnicowego. Przy okazji weryfikacja zespołu sprzegłowego (Ori 340kkm) z zamiarem obicia tarczy LUKiem 8090s.

jak to w życiu bywa, kupiłem wcześniej dwa łożyska jedno Ori ASO, drugie zamiennik SKF, gdzie de facto Ori tez SKF było. Niby te same ale jednak nie? zamienniki o tych samych wymiarach nie pasują bo nie mają zatoczenia w które wchodzi na mechanizm różnicowy. różnice wrzucam na foto poniżej. Dzisiaj szukanie po całym regionie odpowiedniego łożyska i ni…uja, jechałem nawet 50 km bo mnie zapewnili ze mają takie w zamienniku ale na miejscu okazało się ze jednak jest inne. Także w temacie łożysk różnicowki - tylko ASO nr 01X409123. A Aso, ze mają ale w Niemczech, czas oczekiwania tydzień ?. Znalazłem Ori z leżaków magazynowych na Allegro, jedzie do mnie, w pt ma być. 
Po zrzuceniu sprzęgła weryfikacja uszczelniacza wału, było wilgotno, decyzja o wymianie.

IMG_0963.jpeg

IMG_0970.jpeg

IMG_0990.jpeg

IMG_0997.jpeg

IMG_0999.jpeg

 

Edytowane przez jaras99
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sprzęgła to sprawa wyglada jak na poniższych fotach. Tarczy już brakowało a na docisku i dwumasie widoczne miejsca od przypalenia. Aktualny niut i LC zapewne przyczyniły sie do tego ?. Znalazłem obok mnie zakład zajmujący sie regeneracją sprzęgieł itp. Mile zaskoczony byłem profesjonalizmem oceny stanu i obsługi. Pan tarczę obije okładziną 8090s, docisk i dwumas wrzuci na tokarkę żeby wyrównać powierzchnie i zebrać przypalenia, docisk ustawi na sprężynach. Dwumasa sprawdził, podsumował że pierwszej młodości nie jest ale po upgradzie zrobi kolejne 200kkm. Także w sumie za śmieszne pieniędze mi to ogarnie i w pt odbiór. Wtedy tez ma dojechać łożysko roznicowki i będę mogł całość składać. No i wleci nowy olej do skrzyni.

IMG_0984.jpeg

IMG_0982.jpeg

IMG_0981.jpeg

IMG_0998.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło widać swoje wciry zebrało, moje po 360k tak nie wyglądało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Langista napisał(a):

Sprzęgło widać swoje wciry zebrało, moje po 360k tak nie wyglądało ?

No po Stage 2 zdarzało się w pełni wykorzystywać walory posiadania Q, LC i 410Nm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.06.2023 o 21:56, jaras99 napisał(a):

No po Stage 2 zdarzało się w pełni wykorzystywać walory posiadania Q, LC i 410Nm ?

A co dopiero przy ~450Nm :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem 500 km od wymiany. Wszystko się już ułożyło, sprzęgło klei dobrze. Chociaż pierwsze kilkadziesiąt km trochę byłem podłamany bo ślizgało gorzej jak przed regeneracją. W momencie jak dostawał konkretnego buta to w pierwszej fazie uslizg był po czym w ułamku sekundy zaczynało już kleić. Teraz jest już petarda. Fotki z regeneracji sprzęgła. 

IMG_1018.jpeg

IMG_1020.jpeg

IMG_1021.jpeg

IMG_1016.jpeg

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, jaras99 napisał(a):

Przejechałem 500 km od wymiany. Wszystko się już ułożyło, sprzęgło klei dobrze. Chociaż pierwsze kilkadziesiąt km trochę byłem podłamany bo ślizgało gorzej jak przed regeneracją. W momencie jak dostawał konkretnego buta to w pierwszej fazie uslizg był po czym w ułamku sekundy zaczynało już kleić. Teraz jest już petarda. Fotki z regeneracji sprzęgła. 

 

No i pięknie, niedużym kosztem będzie śmigać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ivanek napisał(a):

No i pięknie, niedużym kosztem będzie śmigać ?

Wdrożyłem Twoje wskazówki co do docierania sprzęgła, wczoraj dłuższa traska 250 km, spokojna jazda, na koniec kilka pobudzeń niutona i jest elegancko? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jaras99 napisał(a):

Wdrożyłem Twoje wskazówki co do docierania sprzęgła, wczoraj dłuższa traska 250 km, spokojna jazda, na koniec kilka pobudzeń niutona i jest elegancko? 

Różnice jakieś czujesz w pracy sprzęgła czy jak seria? 

Moją byś się musiał przejechać jeszcze raz haha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Ivanek napisał(a):

Różnice jakieś czujesz w pracy sprzęgła czy jak seria? 

Moją byś się musiał przejechać jeszcze raz haha

Brak zauważalnych różnic. No oprócz tego ze teraz klei? 

Do Twojego to muszę trochę łydkę podtrenować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...