Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6C6 3.0 TDI V6 Quattro S-line Sedan Lift.....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 godzin temu, Norbas napisał:

Jak ktoś ma rękę i główe do tych silników to nie ma czego się obawiać ;) 

Dwa łańcuchy to za mało...  im dłuższy łańcuch tym ciężej go naprężyć. Nawet przy 100kkm już potrafiły mieć problemy. Do tego jeszcze często jest basen przy chlodniczce spalin i potem robi się bagno. 

Co do pneumatyki to przednie zestawy są solidne. Tył potrafi szybko się zepsuć. Kompresory padają bo wilgoć się zbiera lub gdy układ jest nie szczelny sporo pracuje aby utrzymać wsio w ryzach. 

Co do pneumatyki, to podobne opinie czytałem. Powinno się co jakiś czas robić adaptacje i przede wszystkim wymieniać jakieś filterki w kompresorze.....tam właśnie jest problem z wilgocią, o czym wspomniałeś. 

Opublikowano

miałem 4 lata pneumatyke w A6 i wymieniłem w tym czasie 1 miech. Auto miało 340 tys jak je sprzedawałem i nic się nie działo z zawieszeniem. 

Opublikowano

5 lat pneumatyka w A8 D3 bez problemow (to chyba to samo co w C6), jedynie co to raz padl czujnik poziomu - ten do wahacza montowany.

Opublikowano

Rzeczywiście wygląda na bezproblemowe. Zobaczymy. Póki co jest ok.

Opublikowano
3 godziny temu, Korton555 napisał:

5 lat pneumatyka w A8 D3 bez problemow (to chyba to samo co w C6), jedynie co to raz padl czujnik poziomu - ten do wahacza montowany.

Pneumatyka ma inną budowę A8 vs A6.

Ja mam A6 ponad 2 lata i raz wymieniałem miech tylny tylko. Cała reszta bez zastrzeżeń póki co działa do dzisiaj. Zero problemów.

Filtr pneumatyki można wymieniać co jakiś czas - ja to robię co 30K km.

 

Opublikowano
Godzinę temu, cinkers napisał:

Pneumatyka ma inną budowę A8 vs A6.

Ja mam A6 ponad 2 lata i raz wymieniałem miech tylny tylko. Cała reszta bez zastrzeżeń póki co działa do dzisiaj. Zero problemów.

Filtr pneumatyki można wymieniać co jakiś czas - ja to robię co 30K km.

 

Ten filtr jest w kompresorze? Jak wygląda wymiana?

Opublikowano

Swoją drogą dziwne, że rozrząd już Ci się odzywa. W CDYA  jest to mocno poprawione wobec Bmk i asb. Ja mam 290 przelotu i póki co cisza i wierzę, że tak będzie nadal 

Opublikowano
5 godzin temu, grzes283 napisał:

Ten filtr jest w kompresorze? Jak wygląda wymiana?

Filtr jest między puchą z filtrem powietrza a lampą - schowany lekko niżej - trzeba się przyjrzeć.

A jest to dokładnie to:

 

FILTR-PALIWA-MERCEDES-E-W211
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 24,71 zł - FILTR PALIWA MERCEDES E (W211) (7853491855). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

Opublikowano
2 godziny temu, skubiszek napisał:

Swoją drogą dziwne, że rozrząd już Ci się odzywa. W CDYA  jest to mocno poprawione wobec Bmk i asb. Ja mam 290 przelotu i póki co cisza i wierzę, że tak będzie nadal 

Dziwne by było , jak bym miał 150-180 tyś. Przy 250 jest już to normą. Wiadomo, kwestia wcześniejszej eksploatacji. Auto jezdziło większość swojego życia po mieście, więc te 250 tyś, to takie niemieckie 350 tyś.?

Ale jak odpalam przy zamkniętych drzwiach, to nic nie słyszę ?

 

 

Opublikowano
1 godzinę temu, cinkers napisał:

Filtr jest między puchą z filtrem powietrza a lampą - schowany lekko niżej - trzeba się przyjrzeć.

A jest to dokładnie to:

 

FILTR-PALIWA-MERCEDES-E-W211
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 24,71 zł - FILTR PALIWA MERCEDES E (W211) (7853491855). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki...

 

Dziękuję?

Opublikowano
3 godziny temu, skubiszek napisał:

Swoją drogą dziwne, że rozrząd już Ci się odzywa. W CDYA  jest to mocno poprawione wobec Bmk i asb. Ja mam 290 przelotu i póki co cisza i wierzę, że tak będzie nadal 

Mylisz oznaczenia, BMK, ASB kończąc na CCWA są praktycznie nieśmiertelne, chyba że właściciel da D... horror zaczyna się od CDU... itd

Opublikowano

Coś w tym jest. Kolega ma BMK 350k nalatane i cisza w rozrządzie....

Opublikowano

Fajna czarnula :thumbup1:

te 20' wziąłbym pod uwagę .. :D

Opublikowano
11 godzin temu, qruku napisał:

Fajna czarnula :thumbup1:

te 20' wziąłbym pod uwagę .. :D

Dzięki. Niestety nie dla mnie. W prawdzie drogi coraz lepsze, ale mimo wszystko  mniejszy komfort i coroczne prostowanie felg skutecznie wybiło mi z głowy 20"

Zdecydowanie lepiej by wyglądał.

Uważam, ze źle dobrali koła do tych A6. Tu powinna być trochę większa opona, żeby powiekszyć obwód. Taki kaliber jak w C7 jest i byłoby ok. To duża buda i na seryjnych 255/35/19 brakuje koła. 255/40 robiło by juz robotę;-)

 

 

Opublikowano

a u mnie w C7 przy 90kkm na gwarancji robili napinacze :decayed:

Opublikowano
40 minut temu, jedrekx napisał:

a u mnie w C7 przy 90kkm na gwarancji robili napinacze :decayed:

Jakie oznaczenie silnika ?

CDU... 

Opublikowano

CDUD, jak w profilu ;)

Opublikowano

Sobotni poranek miło spędzony.....na dłubaniu przy aucie, ale owocnie. Audi bogatsze o elektryczną kolumnę....?

Opublikowano

Ale w czym myle oznaczenia ? 3.0 bmk, asb potem cdya to silnik a6 c6. Jak wyglądają rozrządy w c7 to nie wiem ale przedlifty w c6 miały te rozrządy średnie zwłaszcza Bmk, dopiero polift ma lepszy

Opublikowano

Guzik lepszy. Poprawiony napinacz. Ale to i tak,  jak wyżej wspomniałem kwestia dbania o motor....

Kolega ma bmk prawie od nowości i teraz grubo powyżej 300k i nic się nie dzieje....inny ma C7 z 2014, przebieg ponizej 200k i terkocze napinacz - auto z DE sprowadzone przy 120k.....także jak dbali, tak Ty masz ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...