OGr Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 :polew: pingwiny raczej dobrze sobie radzą z lodem ;-)
Armi Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 Adam a tak na poważnie to czemu robisz Porsche z Audi ? Bo mnie na Porsche (jeszcze) nie stać a tak na poważnie to felgi się "żonie" podobały to kupiłem [br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 12:57_________________________________________________Obczajcie jaka akcja: Wracam z treningu, przyśpieszam delikatnie, przekracza 1.8k obrotów - jak nie szarpnie No to znów gazu i zmiana biegu znów szarpnięcie, tryb awaryjny i kontrolka świec żarowych ;( Mówię, stara logi robimy: 2 Faults Found: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00542 - Needle lift Sensor (G80) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Załamka po maksie, konsultacja z Kowim. Ok, oglądam wtyczki. Podnoszę maskę, silnik włączony - coś dziwnie pracuje, jakoś nierówno I nagle olśnienie: Obie wtyczki powinny mieć "zawleczki" a ma tylko jedna. Ratunek to niezbędna w tuningu trytytka: Problem zniknął :gwizdanie: Zmieniam mechanika - po ostatniej wizycie wypada mi wąż (redukcja afn-awx) i tdi zmienia się w sdi. Teraz ta wtyczka. Jak się samemu nie zrobi i nie dopilnuje to ktoś spiepszy
Michał Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Jak się samemu nie zrobi i nie dopilnuje to ktoś spiepszy niestety doszedłem to identycznych wniosków jakiś czas temu
Gość Damian A4 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Mi wczoraj koles składał przód i mu lampa bix upadła nie muszę mówić co dalej
pastaldo Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Mi wczoraj koles składał przód i mu lampa bix upadła nie muszę mówić co dalej gość żyje?
Gość Damian A4 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Jak do poniedziałku nie złoży to przestanie EOT sorki armi
Armi Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 Spoko luz, ja jestem spokojny i więcej już do tego mechanika nie pojadę. W sumie nie mam do jakiego teraz jeździć Ale kilka siwych włosów mi dziś przybyło Już czułem po kieszeni wymianę wtrysku sterującego
keżor Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Obczajcie jaka akcja: Wracam z treningu, przyśpieszam delikatnie, przekracza 1.8k obrotów - jak nie szarpnie No to znów gazu i zmiana biegu znów szarpnięcie, tryb awaryjny i kontrolka świec żarowych ;( Mówię, stara logi robimy: 2 Faults Found: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00542 - Needle lift Sensor (G80) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Załamka po maksie, konsultacja z Kowim. Ok, oglądam wtyczki. Podnoszę maskę, silnik włączony - coś dziwnie pracuje, jakoś nierówno I nagle olśnienie: Obie wtyczki powinny mieć "zawleczki" a ma tylko jedna. Ratunek to niezbędna w tuningu trytytka: Problem zniknął :gwizdanie: Zmieniam mechanika - po ostatniej wizycie wypada mi wąż (redukcja afn-awx) i tdi zmienia się w sdi. Teraz ta wtyczka. Jak się samemu nie zrobi i nie dopilnuje to ktoś spiepszy chyba mi z nieba spadłeś mam dokładnie to samo i niestety na vagu zero błędów , tylko coś z dolotem , ale to wiem , że gdzieś mam małą nieszczelność ale na pierwszch dwóch biegach jak depne mocniej gaz to mi auto szarpie/gaśnie i nie wiem co robić ... pójde jutro pooglądać wtyczki , ale kurde czemu nie ma błędów a vagu :gwizdanie:
Armi Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 Dzień bez rezania dniem zmarnowanym zrobiłem sobie małą przerwę od lutowania przejściówki pod fisa i zamontowałem ramki na zegary Okrągłe ramki trzeba było zagiąć, środkową niestety kleić. Finalnie wyszło ok _________________________________________________ Było: Jest:
fusse Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Keżor, ogarnij nastawnik, wyglada to na to,ze jest zabrudzony, ewidentny problem z dostawą paliwa, lub mega dziura w dolocie i auto sie dławi.
OGr Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 te ramki zamawiałeś z dido ? pytam bo ja brałem plastikowe i ciekawi mnie jak te od niego ma rozwiązaną ramkę na fis - na klej czy zaginane ?
plastuch Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Jest bardzo niewielu porzadnych mechanikow reszta to partacze:/
uki Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 Pany a jak to jest z montażem zegarów z FISem gdzie FISa nie było? Dużo trzeba kombinować żeby choinka się nie paliła i pokazywały to co trzeba?? Nie chodzi mi o to aby mieć bajerancki FIS tylko moje zegarki czasami mi szaleją ( głównie to chodzi mi o temp płynu bo czasami pokazuje za dużo a jest OK ). Gorzej będzie jak pokaże OK a silniczkowi będzie za ciepło. Moje padło jest z 1997 r. i zegary mam z temp oleju i ładowaniem i żadnego wyświetlacza, tylko 4 duże kontrolki. Łatwiej jest spotkać zegary z FISem niż bez. Co do mechanika to ja mam takiego jednego. Jak coś spier..oli to poprawia w ramach reklamacji.
mrogal Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 Dzień bez rezania dniem zmarnowanym zrobiłem sobie małą przerwę od lutowania przejściówki pod fisa i zamontowałem ramki na zegary Okrągłe ramki trzeba było zagiąć, środkową niestety kleić. Finalnie wyszło ok _________________________________________________ Było: Jest: armi ta chrommadafaka ramka na fis pasyje Jak chrom na metry :/
RafuZG Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 mi się kojarzy z wiochą te chromy na liczniku to samo co na grillu tak to odbieram. Lepiej byłoby w kolorze satynowym albo aluminium
slepy Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 mi się kojarzy z wiochą te chromy na liczniku to samo co na grillu tak to odbieram. Lepiej byłoby w kolorze satynowym albo aluminium podzielam zdanie , mój młody wziął licznik od a6 i tam ma ori ramki, i są za***iste, w satynie
Armi Opublikowano 18 Września 2011 Autor Opublikowano 18 Września 2011 Pewnie masz pół fis Ja bym sprawdził czujniki, porównał ich wskazania ze wskazaniami z climatronica._________________________________________________ Zastanawiam się czy nie sprawić sobie takiego urządzenia: http://allegro.pl/kamera-do-auta-wideorejestrator-na-sd-i-hc-do-32gb-i1807653772.html Jadę sobie spokojnie prawym pasem obok mnie jedzie stary rupiec, zrównał się ze mną i buch na prawy pas. Bez kierunkowskazu, bez spojrzenia w lusterko. Prawie mnie wepchnął na latarnie Już widziałem audika na słupie Gość pewnie by odjechał i tyle bym go widział. I znów sprawa w sądzie, znów bujanie się z jakimś baranem a tak kamerka jest i wszystko rejestruje Jedno jest pewne - człowiek zacznie patrzeć w lustrka bo wylecieliśmy do niego na następnych światłach [br]Dopisany: 18 Wrzesień 2011, 21:21_________________________________________________ mi się kojarzy z wiochą te chromy na liczniku to samo co na grillu tak to odbieram. Lepiej byłoby w kolorze satynowym albo aluminium podzielam zdanie , mój młody wziął licznik od a6 i tam ma ori ramki, i są za***iste, w satynie Jak kupowałem to nie było w satynie Zastanawiam się czy ich nie pomalować w czarny mat coś jak ramki w liczniku od rs4.[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2011, 21:23_________________________________________________Coś takiego:
Rekomendowane odpowiedzi