Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Audik Armiego - koniec przygody - SPRZEDANE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:polew: :polew: pingwiny raczej dobrze sobie radzą z lodem ;-)
  • Odpowiedzi 3.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

widziałem to kiedyś ;-)

sukinkot ;-)

Opublikowano

Sukingwin ;-)

Opublikowano

Adam a tak na poważnie to czemu robisz Porsche z Audi ?

Bo mnie na Porsche (jeszcze) nie stać :polew::wink4:

a tak na poważnie to felgi się "żonie" podobały to kupiłem :)[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 12:57_________________________________________________Obczajcie jaka akcja:

Wracam z treningu, przyśpieszam delikatnie, przekracza 1.8k obrotów - jak nie szarpnie :shocked:

No to znów gazu i zmiana biegu znów szarpnięcie, tryb awaryjny i kontrolka świec żarowych ;(

Mówię, stara logi robimy:

2 Faults Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00542 - Needle lift Sensor (G80)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Załamka po maksie, konsultacja z Kowim. Ok, oglądam wtyczki.

Podnoszę maskę, silnik włączony - coś dziwnie pracuje, jakoś nierówno :mysli:

I nagle olśnienie:

zdj_cie.jpg

Obie wtyczki powinny mieć "zawleczki" a ma tylko jedna.

Ratunek to niezbędna w tuningu trytytka:

zdj_cie_1.jpg

Problem zniknął :gwizdanie:

Zmieniam mechanika - po ostatniej wizycie wypada mi wąż (redukcja afn-awx) i tdi zmienia się w sdi. Teraz ta wtyczka.

Jak się samemu nie zrobi i nie dopilnuje to ktoś spiepszy :wallbash:

Opublikowano

Jak się samemu nie zrobi i nie dopilnuje to ktoś spiepszy :wallbash:

niestety doszedłem to identycznych wniosków jakiś czas temu :disgust:

Opublikowano

Mi wczoraj koles składał przód i mu lampa bix upadła :( nie muszę mówić co dalej :)

Opublikowano

Mi wczoraj koles składał przód i mu lampa bix upadła :( nie muszę mówić co dalej :)

gość żyje?
Opublikowano

Jak do poniedziałku nie złoży to przestanie :decayed:

EOT sorki armi

Opublikowano

Spoko luz, ja jestem spokojny i więcej już do tego mechanika nie pojadę. W sumie nie mam do jakiego teraz jeździć :sick3:

Ale kilka siwych włosów mi dziś przybyło :decayed:

Już czułem po kieszeni wymianę wtrysku sterującego :embarrassed:

Opublikowano

Obczajcie jaka akcja:

Wracam z treningu, przyśpieszam delikatnie, przekracza 1.8k obrotów - jak nie szarpnie :shocked:

No to znów gazu i zmiana biegu znów szarpnięcie, tryb awaryjny i kontrolka świec żarowych ;(

Mówię, stara logi robimy:

2 Faults Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00542 - Needle lift Sensor (G80)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Załamka po maksie, konsultacja z Kowim. Ok, oglądam wtyczki.

Podnoszę maskę, silnik włączony - coś dziwnie pracuje, jakoś nierówno :mysli:

I nagle olśnienie:

zdj_cie.jpg

Obie wtyczki powinny mieć "zawleczki" a ma tylko jedna.

Ratunek to niezbędna w tuningu trytytka:

zdj_cie_1.jpg

Problem zniknął :gwizdanie:

Zmieniam mechanika - po ostatniej wizycie wypada mi wąż (redukcja afn-awx) i tdi zmienia się w sdi. Teraz ta wtyczka.

Jak się samemu nie zrobi i nie dopilnuje to ktoś spiepszy

chyba mi z nieba spadłeś :naughty: mam dokładnie to samo i niestety na vagu zero błędów , tylko coś z dolotem , ale to wiem , że gdzieś mam małą nieszczelność ;) ale na pierwszch dwóch biegach jak depne mocniej gaz to mi auto szarpie/gaśnie i nie wiem co robić ... pójde jutro pooglądać wtyczki , ale kurde czemu nie ma błędów a vagu :gwizdanie:
Opublikowano

Dzień bez rezania dniem zmarnowanym :wink4:

zrobiłem sobie małą przerwę od lutowania przejściówki pod fisa i zamontowałem ramki na zegary :)

P1000487.jpgP1000491.jpg

Okrągłe ramki trzeba było zagiąć, środkową niestety kleić. Finalnie wyszło ok :)

_________________________________________________

Było:

P1000047.jpg

Jest:

P1000512.jpg

Opublikowano

Keżor, ogarnij nastawnik, wyglada to na to,ze jest zabrudzony, ewidentny problem z dostawą paliwa, lub mega dziura w dolocie i auto sie dławi.

Opublikowano

te ramki zamawiałeś z dido ? pytam bo ja brałem plastikowe i ciekawi mnie jak te od niego ma rozwiązaną ramkę na fis - na klej czy zaginane ?

Opublikowano

Jest bardzo niewielu porzadnych mechanikow reszta to partacze:/

Opublikowano

Pany a jak to jest z montażem zegarów z FISem gdzie FISa nie było? Dużo trzeba kombinować żeby choinka się nie paliła i pokazywały to co trzeba?? Nie chodzi mi o to aby mieć bajerancki FIS tylko moje zegarki czasami mi szaleją ( głównie to chodzi mi o temp płynu bo czasami pokazuje za dużo a jest OK ). Gorzej będzie jak pokaże OK a silniczkowi będzie za ciepło. Moje padło jest z 1997 r. i zegary mam z temp oleju i ładowaniem i żadnego wyświetlacza, tylko 4 duże kontrolki. Łatwiej jest spotkać zegary z FISem niż bez.

Co do mechanika to ja mam takiego jednego. Jak coś spier..oli to poprawia w ramach reklamacji. :decayed:

Opublikowano

Dzień bez rezania dniem zmarnowanym :wink4:

zrobiłem sobie małą przerwę od lutowania przejściówki pod fisa i zamontowałem ramki na zegary :)

P1000487.jpgP1000491.jpg

Okrągłe ramki trzeba było zagiąć, środkową niestety kleić. Finalnie wyszło ok :)

_________________________________________________

Było:

P1000047.jpg

Jest:

P1000512.jpg

armi ta chrommadafaka ramka na fis pasyje Jak chrom na metry :/
Opublikowano

mi się kojarzy z wiochą te chromy na liczniku to samo co na grillu tak to odbieram. Lepiej byłoby w kolorze satynowym albo aluminium

Opublikowano

mi się kojarzy z wiochą te chromy na liczniku to samo co na grillu tak to odbieram. Lepiej byłoby w kolorze satynowym albo aluminium

podzielam zdanie :wink4:, mój młody wziął licznik od a6 i tam ma ori ramki, i są za***iste, w satynie :good:

Opublikowano

Pewnie masz pół fis :mysli:

Ja bym sprawdził czujniki, porównał ich wskazania ze wskazaniami z climatronica._________________________________________________

Zastanawiam się czy nie sprawić sobie takiego urządzenia:

http://allegro.pl/kamera-do-auta-wideorejestrator-na-sd-i-hc-do-32gb-i1807653772.html

Jadę sobie spokojnie prawym pasem obok mnie jedzie stary rupiec, zrównał się ze mną i buch na prawy pas.

Bez kierunkowskazu, bez spojrzenia w lusterko.

Prawie mnie wepchnął na latarnie :wallbash: Już widziałem audika na słupie :kwasny:

Gość pewnie by odjechał i tyle bym go widział. I znów sprawa w sądzie, znów bujanie się z jakimś baranem :wallbash: a tak kamerka jest i wszystko rejestruje :mysli:

Jedno jest pewne - człowiek zacznie patrzeć w lustrka bo wylecieliśmy do niego na następnych światłach :decayed:[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2011, 21:21_________________________________________________

mi się kojarzy z wiochą te chromy na liczniku to samo co na grillu tak to odbieram. Lepiej byłoby w kolorze satynowym albo aluminium

podzielam zdanie :wink4:, mój młody wziął licznik od a6 i tam ma ori ramki, i są za***iste, w satynie :good:

Jak kupowałem to nie było w satynie :disgust:

Zastanawiam się czy ich nie pomalować w czarny mat coś jak ramki w liczniku od rs4.[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2011, 21:23_________________________________________________Coś takiego:

C15443856_8.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...