Tamley 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Wandej, Dev bardzo dziękuje za info. Orientujecie się czy można gdzieś kupić gumowe osłonki na linke od hamulca ręcznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro37 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Na tył nie ma czujnika zużycia klocków. Przy tym silniku to pewnie tarcze 245 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaa 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam, Nadszedł czas na wymianę klocków i tarcz hamulcowych (przód i tył). Zdecydowałem się na klocki i tarcze Ferodo. Czy ktoś posiada takie zestawy? Proszę o ceny dla dwóch kompletów: 1. Ferodo tarcze/klocki na przód i tył. 2. Klocki Ferodo DS Performance + Tarcze Ferodo/Zimmermann + tył Ferodo A4 1.8T 163km Avant B7 VIN: WAUZZZ8E86A156532 Pzdr Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez lukaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek80 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Ja mam tarcze zimmermann wiercone plus klocki ferrodo i tarcze,klocki ferrodo na tył. Zestaw fajnie hamuje. Tarcze zimmermann sa fajne pod względem łapania rdzy.Sa na aucie już cztery lata i nadal wygladaja świeżo. Tarcze ferrodo są ok ale szybko łapią rdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krojo 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Potrzebuję zestawu klocków przód i tył najlepiej ferodo FDB1717 i FDB1083 do b7 2.0 2005r oznaczenia hamulców 1KD 1LB chyba się nie pomyliłem? Jak ktoś posiada taki zestaw to poproszę ofertę na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinkers 6 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zmienilem 312/255 na 320/288 i powiem Wam ze d*py nie urywa... Co prawda komplet byl uzywany ale w miare dobrym stanie. Moze mechanik nie odpowietrzyl odpowiednio ukladu? I tak musze cisnac pedal mocno żeby zechcial hamowac... Odpowietrzac jeszcze raz gdzie indziej? Moge jakos yo sprawdzic czy jest dobrze odpowietrzony? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Coś ewidentnie śpie....e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinkers 6 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 No właśnie tylko co... Hamulce niby założone, nic nie trze etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 pedał twardy, miekki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mashet 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zmienilem 312/255 na 320/288 i powiem Wam ze d*py nie urywa... Co prawda komplet byl uzywany ale w miare dobrym stanie. Moze mechanik nie odpowietrzyl odpowiednio ukladu? I tak musze cisnac pedal mocno żeby zechcial hamowac... Odpowietrzac jeszcze raz gdzie indziej? Moge jakos yo sprawdzic czy jest dobrze odpowietrzony? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk ja zmieniłem sam przód na 320, tył został 255. I hamowanie poprawiło się diametralnie, zalany został płyn hamulcowy Motul RBF 660. Na 312 hamulec w podłogę niewiele dawał przy 150, a teraz bajka! Możesz obczaić w moim temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinkers 6 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 pedał twardy, miekki ? Do połowy wchodzi i w miarę twardo choć nie wiem, czy minimalnie nie wciska się dalej przy trzymaniu do końca. Zmienilem 312/255 na 320/288 i powiem Wam ze d*py nie urywa... Co prawda komplet byl uzywany ale w miare dobrym stanie. Moze mechanik nie odpowietrzyl odpowiednio ukladu? I tak musze cisnac pedal mocno żeby zechcial hamowac... Odpowietrzac jeszcze raz gdzie indziej? Moge jakos yo sprawdzic czy jest dobrze odpowietrzony? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk ja zmieniłem sam przód na 320, tył został 255. I hamowanie poprawiło się diametralnie, zalany został płyn hamulcowy Motul RBF 660. Na 312 hamulec w podłogę niewiele dawał przy 150, a teraz bajka! Możesz obczaić w moim temacie. No właśnie. A ja zmieniłem komplet a płyn zalewałem ze 3 miesiące temu Motul RBF600. Przejadę się jeszcze dzisiaj i zrobię hamowanie ze 150 ale zdecydowanie to nie jest to co powinno być moim zdaniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 U mnie tez po przegzaniu chamulcy .zrobil sie slabszy i tski gumowaty plyn tez motul rbr 600 Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebol1204 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Chłopaki wrzuciłem na przód te klocki co mi pisaliście razem z tarczami zimmerman i chodzi miód malina, nic nie piszczy itp. Tyl dopiero bede robił w sobotę. Pisaliacie cos ze smaruje się jedynie tylne zaciski hamulcowe, to prawda? Jakim smarem trzeba to smarować? Z gory dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinkers 6 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 pedał twardy, miekki ? Odpowietrzylismy uklad a nadal hamuje jak w jakims 1.2... Trzeba mocno deptac żeby to hamowalo. Lapie gdzieś na połowie i dalej wpada powoli jak wciskam i trzymam. Tarcze przod miały 29,5 grubości, tyl jakos 12. Co to dalej można sprawdzać? Pompe hamulcowa? Na vagu jakis blad powinien wyskoczyc? Siedzi 320/288 a hamuje tyle co nic Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Kolego, nadal nie odpowiedziałeś na moje.pytanie, pedały jest twardy czy miękki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blaw 2 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 312/255 Jakie klocki tanie i mniej pylące? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie.ma takich No właśnie tylko co... Hamulce niby założone, nic nie trze etc. Kolego, przepraszam Cię, miałem oddzwonić i z głowy mi wypadło. Przapomnij się proszę jutro. Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinkers 6 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Jasne, no problem. Na zgaszonym pedal twardy jak wuj. Drugie wciśnięcie i juz lapie na samym początku i nie puszcza. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audi BEX 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Panowie u mnie też przyszła pora na wymianę hamulca jestem świeży w tym temacie więc też bym chciał zaczerpnąć wiedzy od kogoś kto się na tym zna Co sądzicie o takim zestawie? http://allegro.pl/ferodo-tarcze-klocki-przod-audi-a4-b5-b6-b7-288mm-i6257306929.html bądź coś takiego? http://allegro.pl/ate-tarcze-klocki-przod-tyl-audi-a4-b6-b7-i6209382531.html Gdybym chciał dokupić na tył też FERODO to wyjdzie sporo taniej niż te z ATE ale czy lepiej? Z góry dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rony87 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Cześć. Najpierw parametry auta. Model: A4 Avant (8e5, B6) Silnik: AVB Moc: 101 fabrycznie, podkręcone na 140 Tarcze przód: 8E0615301P Tarcze tył: 8E0615601P Otwory: x5 System hamulcowy: Lucas VIN: WAUZZZ8E73A307890 1) Jakie mam rozmiary tarcz przednich i tylnych? Czy dobrze wnioskuje, że przód to 280 o grubości 20 mm, a tył 245 o grubości 10 mm? 2) Jakie zestawy polecacie? 3) Czy szczęki z systemu hamulcowego TRW zawsze pasują do LUCAS? 4) Mam obecnie tarcze 5 otworowe, czy 9 otworowe też będą pasowały? Czy też mają inne rozstawy? 5) Jakie wymiary, grubość klocków pasuje do mojego LUCASA ? Jak czegoś z tych danych nie można wyczytać to mam jeszcze zdjęcia. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się