george Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 5 minut temu, Dev napisał: nie tylko Większa pojemność cieplna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 31 minut temu, george napisał: Większa pojemność cieplna. Najważniejszy czynnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpd Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Witam, Przymierzam się do wymiany zestawu tarcze + klocki w S4 B6. Proszę o polecenie dobrych tarcz do klocków Ferodo Performance FDS1629. Do tej pory miałem Rotingery GT, ale poddały się ostatnio po 2 mocniejszych hamowaniach na autostradzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Godzinę temu, rpd napisał: Witam, Przymierzam się do wymiany zestawu tarcze + klocki w S4 B6. Proszę o polecenie dobrych tarcz do klocków Ferodo Performance FDS1629. Do tej pory miałem Rotingery GT, ale poddały się ostatnio po 2 mocniejszych hamowaniach na autostradzie... OZty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpd Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 3 minuty temu, Dev napisał: OZty Gładkie czy wiercone? Miałem kiedyś te tarcze OZ 345 wiercone z klockiem Ferodo Premier i powierzchnia tarczy była po nim strasznie pofalowana, pomijam to że biły po stosunkowo małym przebiegu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 4 minuty temu, rpd napisał: Gładkie czy wiercone? Miałem kiedyś te tarcze OZ 345 wiercone z klockiem Ferodo Premier i powierzchnia tarczy była po nim strasznie pofalowana, pomijam to że biły po stosunkowo małym przebiegu :/ Gładkie, a biły bo był zyebany montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Akuku Opublikowano 29 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Mógłby ktoś rozkodować jakie klocki przód/tył po vinie ? WAUZZZ8E77A215796 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 30 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 (edytowane) 16 godzin temu, Akuku napisał: Mógłby ktoś rozkodować jakie klocki przód/tył po vinie ? WAUZZZ8E77A215796 320/288 mm tarcze przód - 8E0 615 301 AD klocki przód - 8E0 698 151 G tarcze tył - 8E0 615 601 M klocki tył - 8E0 698 451 J Edytowane 30 Lipca 2021 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpd Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Miał ktoś okazję testować tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove? Jak to się spisuje na dłuższą metę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 5 godzin temu, rpd napisał: Miał ktoś okazję testować tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove? Nie jakoś znacznie lepiej od Rotingerów GT, które się nie sprawdziły podobnie jak OZ. Może coś w kierunku Centric Carbon + Yellow Stuf lub komplet StopTech Sport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 18 minut temu, KINIAM napisał: Nie jakoś znacznie lepiej od Rotingerów GT, które się nie sprawdziły podobnie jak OZ. Może coś w kierunku Centric Carbon + Yellow Stuf lub komplet StopTech Sport. Zamiast wydawać kilka tyś na te wydumki proponuję jakiś większy zestaw. 4-tłok czy 6-tłok z dużą tarczą. Wyjdzie podobny koszt a efekt znacznie lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpd Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 57 minut temu, Wandej napisał: Zamiast wydawać kilka tyś na te wydumki proponuję jakiś większy zestaw. 4-tłok czy 6-tłok z dużą tarczą. Wyjdzie podobny koszt a efekt znacznie lepszy Do tego 4 czy 6-tłoka też potem trzeba kupić jakieś tarcze Nie potrzebuję nie wiadomo czego do daily S4, ale nie chcę, żeby przy kolejnym awaryjnym hamowaniu na autostradzie tarcze szlag trafił. Rotingery GT wytrzymały 30tyś km u mnie i niestety ostatnio przy awaryjnym się poddały. Z 30mm zostało jeszcze 29mm więc to była dopiero połowa ich nominalnego życia. Mam wycenę na EBC Turbo Groove, Dark Performance Evo i ceny są przyzwoite - EBC 1350zł, a DPE 1080zł z tym, że czas oczekiwania to około miesiąca, więc skłaniam się ku EBC, bo czeka mnie wyjazd i chciałbym to załatwić przed nim. Trudno znaleźć opinie aktualne o EBC, więc nie wiem czy zrobi różnice czy założę zwykłe Textary/OZ/OE Audi czy dopłacę do EBC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 17 minut temu, rpd napisał: Do tego 4 czy 6-tłoka też potem trzeba kupić jakieś tarcze Nie potrzebuję nie wiadomo czego do daily S4, ale nie chcę, żeby przy kolejnym awaryjnym hamowaniu na autostradzie tarcze szlag trafił. Rotingery GT wytrzymały 30tyś km u mnie i niestety ostatnio przy awaryjnym się poddały. Z 30mm zostało jeszcze 29mm więc to była dopiero połowa ich nominalnego życia. Mam wycenę na EBC Turbo Groove, Dark Performance Evo i ceny są przyzwoite - EBC 1350zł, a DPE 1080zł z tym, że czas oczekiwania to około miesiąca, więc skłaniam się ku EBC, bo czeka mnie wyjazd i chciałbym to załatwić przed nim. Trudno znaleźć opinie aktualne o EBC, więc nie wiem czy zrobi różnice czy założę zwykłe Textary/OZ/OE Audi czy dopłacę do EBC Nie będę Cię wyprowadzał z błędu. Jeśli chcesz co 30tys zmieniac tarcze i klocki za 1000-1500zl to tak zrób. W konkret zestaw zainwestujesz 4K u nic się nie pognie tylko wymiana klockow za 300zl. Twój wybor oby tylko tych hebli nie zabrakło Ci kiedy będziesz ich akurat potrzebował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Godzinę temu, Wandej napisał: Zamiast wydawać kilka tyś na te wydumki proponuję jakiś większy zestaw. 4-tłok czy 6-tłok z dużą tarczą. Wyjdzie podobny koszt a efekt znacznie lepszy A masz może jakąś konkretną propozycję kosztową ?. Akurat w S4 znajomy robił swap hamulców biorąc od K-Sport Racing, koszty przemilczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 mozna zrobic 360mm na tarczy z RS4 B5 i na zacisku z phaetona/A8 D3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Godzinę temu, Dev napisał: mozna zrobic 360mm na tarczy z RS4 B5 i na zacisku z phaetona/A8 D3 Z ciekawości jak z kosztem tarczy? Zacisk od D3 można znaleźć w przyzwoitej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 1 godzinę temu, george napisał: Z ciekawości jak z kosztem tarczy? Zacisk od D3 można znaleźć w przyzwoitej cenie. Tarcze dwuczęściowe z RS4 to około 2tyś za kpl. Więc wyjdzie 3-3,5k na gotowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpd Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 10 godzin temu, Dev napisał: mozna zrobic 360mm na tarczy z RS4 B5 i na zacisku z phaetona/A8 D3 Wejdzie to pod 17"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 51 minut temu, rpd napisał: Wejdzie to pod 17"? nie pod każdą, ale wchodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubcio099 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Jak jest z trwałością tych klocków ferodo ds performance w porównaniu do zwykłych ferodo przy tarczy 312? Jaka jest główna różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się