Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik ciśnienia oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zawiozłem auto do mechanika, ściągnął mise olejowa, wyciągnął pompe. Stwierdził delikatny luz na pompie i te dysze olejowe spryskujące tłoki do wymiany. Jutro lece po nowe dysze, pompe odałem do regeneracji. Mam nadzieje że będzie już ok. Napisze pod koniec tygodnia czy wszystko jest już ok.  

Opublikowano

te dysze mogą być przyczyną - daj znać jaki finał..

Opublikowano
W dniu 29.06.2020 o 11:41, Spider005 napisał:

ściągnął mise olejowa, wyciągnął pompe. Stwierdził delikatny luz na pompie

To nie jest wina pompy olejowej jak i wałków balansowych...Wymienisz pół silnika i dalej zostanie to samo...

Opublikowano

Udało się, u mnie problem zniknoł, pojezdziłem kilka dni i jest ok. Testowałem po autostradzie, po loklnych doragach przy wysokiej temperaturze powietrza i jest LUX. Mechanik porównał te dysze NOWE ze starymi była znacząca różnica wiec myśle że w tym był problem, dysze  w aso 360 brutto. Znajomy który kiedyś pracował w AUDI potwierdził, ludzie przyjezdzali z nowymi pompami itp a problem dalej był. Wymieniali te dysze i wszystko było już ok. 

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Masz może numer tych dysz?

Opublikowano
2 minuty temu, czachapll napisał:

Masz może numer tych dysz?

Wczoraj wróciłem z Chorwacji tym autem i wszystko lux, bez problemowo. 

Numer. 038103157C

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Panowie identyczny problem jak wyżej opisany, ktoś miał podobną sytuacje? Wymienił te dysze? Pomogło?

Te dysze gdzie się znajdują jak wygląda wymiana takiej dyszy i koszt w waszym przypadku?

Zamienili stosować czy tylko oryginał? Gdzie to kupić :D

ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 89 zł - DYSZA NATRYSKU OLEJU AUDI VW SEAT 038103157C ASO (8683482156). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

Mój usterka:

 

Edytowane przez Kodii
Opublikowano

Witam ponowie,  problem z ciśnieniem ponowienie wrócił, teraz to już nie mam pomysłu na naprawe. 

Opublikowano

jakie błędy tym razem?

Opublikowano
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 599 zł - WAŁKI WAŁEK POMPA OLEJU 2.0 AUDI A4 B8 VW PASSAT (7684602111). Allegro.pl - Radość...

U mnie niby jest wałek uszkodzony w tej części. W poniedzialek wymiana myslicie ze moze byc to powodem moich obiawów?

Opublikowano

Zapytaniem i jak ktoś sobie poradził ten problem w lifcie ? Mam to samo czujnik wymieniony na nowy i błąd wrócił. Szukam tanich rozwiązań, słyszałem o wymiennie oleju na inna firmę. Aktualnie jest castrol 5w30 ll ale planuje wlać teraz przy 10 tys Valvolain

Opublikowano

Na Allegro kupiłem 

8567455E-7A43-4F5D-AC3F-2603127B9CEA.png

Opublikowano

Na ta chwile pomogła wymiana czujnika albo nowego oleju na inna firmę Valvoline 5w30. Zrobiłem już ok 4 tysięcy km. Zrobiłem duża trasę nawet 1500km dbam o dpf aby wypalał się do końca. 

Opublikowano
W dniu 28.11.2019 o 19:17, marcelinho napisał(a):

Witam wszystkich.  Jak na wstępie .błąd P164D00... występuje tylko na rozgrzanym silniku i im cieplejszy tym coraz częściej piszczy ... Ciśnieniena pompie 0.8 na wolnych i 2.0 przy 2tys .. Pisze ludzie o wymianie  polowy silnika i problemie ktory nie zniknął... ktoś tutaj wspominał iż miał problem taki u siebie i wymieniono mu jakąś cewke która się grzała i powodowała załączanie sie czujnika.  Ale to stary post. POMOCY.  2.0 Tdi polift 2013 

I jak kolego rozwiązałeś ten problem???

Opublikowano (edytowane)

U mnie przy nagrzanym oleju, gdy się zatrzymałem na np. światłach to komunikat 'niskie ciśnienie oleju'. Wymieniłem od razu olej i czujnik, dalej to samo a nawet częściej. Następnie wymiana pompy oleju (delikatne luzy, wymiana na oryginalną), imbus (małe ślady zużycia), dysze natryskujące tłoki (wyglądały na sprawne, ale mechanik wspomniał że te nowe z aso są troszkę inne, więc może poprawione), oraz chyba najważniejsze to panewki główne (szczególnie dwie były dość znacznie wytarte na co mechanik od razu zwrócił uwagę). Na razie 1tys km i jest ok, ale będę informował gdy coś się zmieni.

 

Z ciekawości napisałem do firmy z Gdańska VAG BAUER Service, która to się chwali że potrafią wyeliminować wadę, ale nie zdradzają jak to naprawić. Napisali mi że naprawa to koszt 5-7 tys.

Jeszcze na jednym z ich filmików znalazłem gościa który pytał ich o pomoc bo wymienił pompę na tą zmodyfikowaną na mokry pasek i nic. Gość mi odpisał że wymienił panewki główne i już rok czasu jeździ i jest ok.

 

A jeszcze mam pytanie do osób które mają ten problem.... Na jakim oleju jeździcie, marka? U mnie leje  Motul 5w30

Edytowane przez matheo18w

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...