Spider005 Opublikowano 29 Czerwca 2020 Opublikowano 29 Czerwca 2020 Zawiozłem auto do mechanika, ściągnął mise olejowa, wyciągnął pompe. Stwierdził delikatny luz na pompie i te dysze olejowe spryskujące tłoki do wymiany. Jutro lece po nowe dysze, pompe odałem do regeneracji. Mam nadzieje że będzie już ok. Napisze pod koniec tygodnia czy wszystko jest już ok.
RALF76 Opublikowano 29 Czerwca 2020 Opublikowano 29 Czerwca 2020 te dysze mogą być przyczyną - daj znać jaki finał..
FUTURUM Opublikowano 7 Lipca 2020 Opublikowano 7 Lipca 2020 W dniu 29.06.2020 o 11:41, Spider005 napisał: ściągnął mise olejowa, wyciągnął pompe. Stwierdził delikatny luz na pompie To nie jest wina pompy olejowej jak i wałków balansowych...Wymienisz pół silnika i dalej zostanie to samo...
Spider005 Opublikowano 7 Lipca 2020 Opublikowano 7 Lipca 2020 Udało się, u mnie problem zniknoł, pojezdziłem kilka dni i jest ok. Testowałem po autostradzie, po loklnych doragach przy wysokiej temperaturze powietrza i jest LUX. Mechanik porównał te dysze NOWE ze starymi była znacząca różnica wiec myśle że w tym był problem, dysze w aso 360 brutto. Znajomy który kiedyś pracował w AUDI potwierdził, ludzie przyjezdzali z nowymi pompami itp a problem dalej był. Wymieniali te dysze i wszystko było już ok. 2
Spider005 Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 2 minuty temu, czachapll napisał: Masz może numer tych dysz? Wczoraj wróciłem z Chorwacji tym autem i wszystko lux, bez problemowo. Numer. 038103157C 1
Kodii Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 (edytowane) Panowie identyczny problem jak wyżej opisany, ktoś miał podobną sytuacje? Wymienił te dysze? Pomogło? Te dysze gdzie się znajdują jak wygląda wymiana takiej dyszy i koszt w waszym przypadku? Zamienili stosować czy tylko oryginał? Gdzie to kupić DYSZA NATRYSKU OLEJU AUDI VW SEAT 038103157C ASO 8683482156 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 89 zł - DYSZA NATRYSKU OLEJU AUDI VW SEAT 038103157C ASO (8683482156). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Mój usterka: Edytowane 13 Sierpnia 2020 przez Kodii
Spider005 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Witam ponowie, problem z ciśnieniem ponowienie wrócił, teraz to już nie mam pomysłu na naprawe.
Kodii Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 WAŁKI WAŁEK POMPA OLEJU 2.0 AUDI A4 B8 VW PASSAT 7684602111 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 599 zł - WAŁKI WAŁEK POMPA OLEJU 2.0 AUDI A4 B8 VW PASSAT (7684602111). Allegro.pl - Radość... U mnie niby jest wałek uszkodzony w tej części. W poniedzialek wymiana myslicie ze moze byc to powodem moich obiawów?
Koozly1 Opublikowano 27 Czerwca 2022 Opublikowano 27 Czerwca 2022 Zapytaniem i jak ktoś sobie poradził ten problem w lifcie ? Mam to samo czujnik wymieniony na nowy i błąd wrócił. Szukam tanich rozwiązań, słyszałem o wymiennie oleju na inna firmę. Aktualnie jest castrol 5w30 ll ale planuje wlać teraz przy 10 tys Valvolain
Koozly1 Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Na ta chwile pomogła wymiana czujnika albo nowego oleju na inna firmę Valvoline 5w30. Zrobiłem już ok 4 tysięcy km. Zrobiłem duża trasę nawet 1500km dbam o dpf aby wypalał się do końca.
miklass Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 W dniu 28.11.2019 o 19:17, marcelinho napisał(a): Witam wszystkich. Jak na wstępie .błąd P164D00... występuje tylko na rozgrzanym silniku i im cieplejszy tym coraz częściej piszczy ... Ciśnieniena pompie 0.8 na wolnych i 2.0 przy 2tys .. Pisze ludzie o wymianie polowy silnika i problemie ktory nie zniknął... ktoś tutaj wspominał iż miał problem taki u siebie i wymieniono mu jakąś cewke która się grzała i powodowała załączanie sie czujnika. Ale to stary post. POMOCY. 2.0 Tdi polift 2013 I jak kolego rozwiązałeś ten problem???
matheo18w Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) U mnie przy nagrzanym oleju, gdy się zatrzymałem na np. światłach to komunikat 'niskie ciśnienie oleju'. Wymieniłem od razu olej i czujnik, dalej to samo a nawet częściej. Następnie wymiana pompy oleju (delikatne luzy, wymiana na oryginalną), imbus (małe ślady zużycia), dysze natryskujące tłoki (wyglądały na sprawne, ale mechanik wspomniał że te nowe z aso są troszkę inne, więc może poprawione), oraz chyba najważniejsze to panewki główne (szczególnie dwie były dość znacznie wytarte na co mechanik od razu zwrócił uwagę). Na razie 1tys km i jest ok, ale będę informował gdy coś się zmieni. Z ciekawości napisałem do firmy z Gdańska VAG BAUER Service, która to się chwali że potrafią wyeliminować wadę, ale nie zdradzają jak to naprawić. Napisali mi że naprawa to koszt 5-7 tys. Jeszcze na jednym z ich filmików znalazłem gościa który pytał ich o pomoc bo wymienił pompę na tą zmodyfikowaną na mokry pasek i nic. Gość mi odpisał że wymienił panewki główne i już rok czasu jeździ i jest ok. A jeszcze mam pytanie do osób które mają ten problem.... Na jakim oleju jeździcie, marka? U mnie leje Motul 5w30 Edytowane 20 Kwietnia 2023 przez matheo18w
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się