Rabbi Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 (edytowane) Ja w B6 miałem 200koni na fabrycznym IC i turbo i wszystko ładnie śmigało ponad 3 lata. Poniżej masz link: Audi A4 B6 1.8T BFB 163km -> 202Km 329Nm GREGOR10.PL bfb, aum, ary, arx, arz, app, aqa, ajq, bam, aeb, ajl, avj, bex, chiptuning, soft, seria, downpipe, k03-029rs, wtryski bex, Edytowane 26 Grudnia 2019 przez Rabbi
Mariox37 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Mi na seryjnej k03 wyszło 208KM i 316Nm - a miałem tak : katalizator off, druga sonda wyprogramowana, tak samo sai wyleciało, wydech na 3 tłumikach przelotowych ( z tyłu wylot na 2 koncówkach) dobre świece , dolot duży grzybek simota, wtryski bex , IC był oryginalny 1 i oczywiście program. Tu masz jeszcze temat. Jak masz kasę to idz w hybrydę ok. 1450-1500zł przy zwrocie starej ( kaucja 200zł ) ( ja kupiłem z total turbo , i mam wtryski z bam IC centralny, tip może być silicon i celuj w 250/260KM. Oczywiście kat wycięty i najlepiej przerobiony wydech. Ja na dniach zakładam IC centralny + tip wtryski bam i w styczniu moze będzie strojenie wreszcie bo już nie mogę się doczekać jak to wszystko wyjdzie Jak wyjdzie 250 będę już zadowolony
Randor Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 (edytowane) 3 godziny temu, Rabbi napisał: Ja w B6 miałem 200koni na fabrycznym IC i turbo i wszystko ładnie śmigało ponad 3 lata. Poniżej masz link: Audi A4 B6 1.8T BFB 163km -> 202Km 329Nm GREGOR10.PL bfb, aum, ary, arx, arz, app, aqa, ajq, bam, aeb, ajl, avj, bex, chiptuning, soft, seria, downpipe, k03-029rs, wtryski bex, Jak to jeździło latem? Ja przy 180/270 i fabrycznym smic nie mogłem zrobić kompletu logów dynamicznych bo motor puchł i nie było jazdy. 2-3 depnięcia i zdechlak. Jaki sens ma taka moc? Chyba, że mieć tylko zapas do jednego dobrego wyprzedzania:) Drugie to już loteria. Po wrzuceniu fmic 550x180 i sofcie na 230km auto nie puchnie nawet w temp powyżej 30c na dworze. Różnice mega w jeździe. Każdy podchodzi do tematu inaczej. Ja wolałem wszystko ogarnąć tak jak trzeba. Edytowane 26 Grudnia 2019 przez Randor 1
Mariox37 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 (edytowane) Mi na te 208 KM jakoś to jeździło po kilku depnięciach było czuć że puchnie . Ale w porównaniu do serii była duża różnica na + jeśli chodzi o moc . Oczywiście jak ma trochę kasy może włożyć centralny IC na pewno będzie dużo lepiej . Po niedzieli mam nadzieję, że bede miał troche czasu i założe ten IC mam już kupiony kpl. 550/240 sai wywalone to trochę miejsca się zrobiło, tip też wpadnie i te wtryski . Mam zamiar jeszcze zaślepić w tip wejście na odmę a na górę założyć tylko mały filterek. Ogólnie mam sprawną odmę ale szkoda żeby mi na nowe turbo szedł jakiś syf w razie czego Wtedy zobaczę tep. w dolocie. mam nadzieję że będzie spora różnica Edytowane 26 Grudnia 2019 przez Mariox37
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Moim zdaniem jak już iść w te 200+ co co najmniej dsmic.
grubcio1980 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Pewnie że dsmic. Z B5 za 180 zł i gotowe. Grzech nie zrobić
michalek510 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Opublikowano 27 Grudnia 2019 W dniu 26.12.2019 o 15:06, Mariox37 napisał: Jak masz kasę to idz w hybrydę ok. 1450-1500zł przy zwrocie starej ( kaucja 200zł ) ( ja kupiłem z total turbo , i mam wtryski z bam IC centralny, tip może być silicon i celuj w 250/260KM. Daj znać jak ta hybryda się spisuje po wystrojeniu bo też myślę nad nią. Brałem swego czasu od nich turbo do tdi to goście byli strasznie pomocni i nie robili z niczym problemów. A i turbo spisywało się bdb.
ELLIOTT Opublikowano 1 Stycznia 2020 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Z hybrydami jest tak, że zależy kto robi, druga sprawa kto stroi, trzeci element to kierownik za kierownicą. Najlepsza opcja to hybryda na 270 p&p(rozsądny wybór względem ceny). Ganiam po DE i jakoś nie martwię się czy dojadę..
PaprykPatryk Opublikowano 1 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2020 Samochód będzie na prezent, Chciałbym się zmieścić do około 3k, tak żeby było pewnie i bezpieczne na daily.
tranduo Opublikowano 1 Stycznia 2020 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Jak do 3k to nawet sobie głowy nie zawracaj hybrydami.
PaprykPatryk Opublikowano 1 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2020 Dlatego właśnie chciałbym zrobić maksymalnie dobrze te "podstawowe rzeczy" Tak żeby autko się dobrze sprawowało i miało troszkę mocy bo będzie jeszcze zakładany gaz. Ale myślę że do 3k powinienem się zmieścić z modyfikacjami ?
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 1 Stycznia 2020 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Ja rok temu robiłem setup. Wtryski i turbo bex kupiłem używane za 530 PLN komplet. Dpdatkowo niecale 4 tyś zapłaciłem za: -montaż fmic sprawnego na aucie, -wymianę turbiny - wymiane wtryski. Doszły mi jeszcze świece do wymiany. Resztę podzespołów miałem sprawne. I na koniec program. Nie zakładałem dp. Ale to będę robił na wiosnę. Lacznie koszt na 213km/321Nm wyszedł mi około 4-4.5 tyś. Sprzedałem kilka części typu turbo smic to trochę sie zwrocilo.
PaprykPatryk Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2020 Mam nadzieję że temat nie umarł, dobre wieści są takie że udało się uciułać troszkę gotówki i ogólny budżet wzrasta do 5k. Pytanie do czego się opłaca dołożyć prócz wymiany smic na fmic.
Unf Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 (edytowane) Ale chyba wszystko już zostało powiedziane Skoro ma być 200 koni to: 1. Wtryski 320cc wystarczą 2. Downpipe mały koszt a odetka turbinę 3. Turbina - K03s idealna pod taką moc o ile znajdziesz porządnie zregenerowaną, jak nie znajdziesz K03s to zostaje wziąć hybrydę - będzie miała ogromny zapas mocy (chcesz 200 koni, a hybrydy obsługują 250-260) więc pojeździ długo 4. FMIC/SMIC żeby latem to też jechało jak należy 5. Trzeba komuś zapłacić za strojenie, można na hamowni za 1000-1200zł, można "zdalnie" z pomocą np @Łukasz13 taniej, a tak samo dobrze (jak nie lepiej...) I tyle jeśli chodzi o tuning. Co jeszcze? Fajnie dać większe hamulce ale to wymaga trochę poszukiwań, kupić zaciski, jarzma, tarcze, klocki, osłony. To kosztuje ale to bezpieczeństwo. Co jeszcze? Cała reszta standardowych niespodzianek pod szyldem 1.8T: a) świece 4 sztuki b) cewki 4 sztuki c) przepływomierz d) N75 e) DV f) smok pompy oleju O oczywistych oczywistościach jak rozrząd (przynajmniej pasek z osprzętem, jeśli łańcuch nie dzwoni) to już pisać nie trzeba Jeśli prezent ma być udany to wszystko musi być na tip-top. I 99% tych czynności, wymian, testów itd można zrobić samemu, niniejsze forum + google.com + youtube.com i można przeczytać i obejrzeć dosłownie wszystko! Ps: Jak kasa zostanie po tuningu to w tych autach jest na co wydawać: wielowahacz z przodu, amortyzatory często siedzą po kilkanaście lat oryginały i w rzeczywistości nie istnieją, półosie po 15-20 latach w środku to mają nie smar, a smalec... Opony można kupić jakieś nowe - to też bezpieczeństwo. Edytowane 3 Stycznia 2020 przez Unf 3
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Z tego co ludzie opowiadają na fb i forach to te seryjne hamulce przód 312 a 320 to przepaść. I warto zrobić swap chociaż na przód. Jak robić 230+ to moim zdaniem warto fmic wkładać już. Bo wiadomo. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Jak ja robiłem mody to mówiłem że wystarczy 200-210 km. teraz nie żałuję że włożyłem fmic bo w planach będą kolejne mody. Laga brak.
Randor Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Warto wrzucić 320. To zupełnie inny zacisk. Między 312 a 320 jest przepaść tak jak piszesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się