Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Zapalająca się kontrolka poziomu oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bagnet to tylko mydlenie oczu oni wiedza gdzie jest problem ale nie moga powiedziec ale my dojdziemy do tego ;d

---------- Post dopisany at 12:13 ---------- Poprzedni post napisany at 12:12 ----------

najlepiej sie spotkac z tymi co maja problem a z tymi co nie maja vag puscic w ruch i moze cos sie wymysli ;-)

Opublikowano

Może i mydlenie oczu, ale przecież tego nowego bagnetu za darmo nie dają. Przy okazji nadmiar oleju uszczelki wygmucha to klient znowu przyjedzie i interes się kręci.

Opublikowano
Może i mydlenie oczu, ale przecież tego nowego bagnetu za darmo nie dają. Przy okazji nadmiar oleju uszczelki wygmucha to klient znowu przyjedzie i interes się kręci.

O to to to :brawo:

Opublikowano

koledzy dzisiaj mineło ponad 500 km bez oil min i otwarłem maske żeby sprawdzić poziom oleju i na ciepłym po około godz stania było na połowie ale przy okazji zerkłem na kierownice powietrza i te opaski co zakładałem popękały i zmieniłem żona później odpaliła żeby sprawdzić czy działa trwało może to z 3 min i zgasiła później po 30 min znowu sprawdziłem i ku mojemu zaskoczeniu na miarce było min dolałem z 200ml i pokazywało połowe i teraz nie wiem co sie stało czy olej został gdzieś w silniku bo troche zgęstniał???

Opublikowano

Chłopaki ja mam do wymiany odmę,czy w naszych silnikach żeby ją wymienić muszę ściągać kolektor ? Bo troche jakiś słaby dostęp widzę:facepalm:

Opublikowano

nic nie musisz wyjmowac samo wejdzie i wyjdzie tylko musisz miec male rece ;p

Opublikowano
koledzy dzisiaj mineło ponad 500 km bez oil min i otwarłem maske żeby sprawdzić poziom oleju i na ciepłym po około godz stania było na połowie ale przy okazji zerkłem na kierownice powietrza i te opaski co zakładałem popękały i zmieniłem żona później odpaliła żeby sprawdzić czy działa trwało może to z 3 min i zgasiła później po 30 min znowu sprawdziłem i ku mojemu zaskoczeniu na miarce było min dolałem z 200ml i pokazywało połowe i teraz nie wiem co sie stało czy olej został gdzieś w silniku bo troche zgęstniał???

Mnie też to zastanawia. Rano sprawdzam poziom oleju -> więcej niż max.

Zrobię 100 km, godzinna przerwa, sprawdzam ponownie poziom -> nieco ponad min.

Dlaczego tak się dzieje? Czy z tego wynika, że mam pozapychane kanały olejowe i olej wolno spływa?

Nie pojmuje tego...

Opublikowano

ja wymieniam wszystko co gumowe i plastikowe związane z tym odpowietrzeniem. Rok temu wymieniłem odmę, a teraz te wężyki podciśnienia, które odchodzą od czwórnika. I odniosłem wrażenie jakby auto jest trochę żwawsze, ale to może sugestia. Co do poziomu oleju to w 80% sprawdzań ten poziom jest powtarzalny czyli prawie MAX, ale zdarza się że np godzinę po wyłączeniu silnika jest mniej niż połowa. Wolno spływa? Olej Motul x-cess 5W40.

Opublikowano

Kiko, ja też to wszystko wymieniłem.

I mam takie samo odczucie, że silnik zyskał więcej na mocy i przyspieszeniu.

Olej na jakim jeżdżę to Motul X-Clean 8100 5W40.

Albo jest problem w oleju, albo w zaworze wyoskiego ciśnienia oleju.

Bo dla mnie to jest dziwne, rano maks, po godzinie pracy ledwo pół na miarce....

Opublikowano

Mechanior kazał mi lać po 200ml, tak zrobiłem podczas przedostatniej dolewki. po sprawdzeniu poziomu na bagnecie: na zimnym silniku ok. 5-7mm powyżej poziomu max, na gorącym (po ok. 30min postoju) 3-5mm powyżej max. Na tej dolewce zrobiłem 1100km.

Po ostatnim piiip dolałem 70ml, po zrobieniu kilkunastu km i 30min postoju, sprawdziłem poziom - na bagnecie było max. Następnego dnia sprawdziłem poziom na zimnym silniku - było ok. 2mm ponad max. Na tej dolewce zrobiłem 380km.

Oczywiście po każdym sygnale "oil min" sprawdzam poziom na bagnecie - jest równo z kreską poziomu min.

Po ile dolewacie w swoich ALT-kach?

Opublikowano

Koledzy u mnie to samo z tym sprawdzaniem oleju; bardzo wolno chyba spływa. Wracam do domu wieczorem powiedzmy około 18 i sprawdzam olej np. o 20 i mam powiedzmy 1/3 czy tam połowę na bagnecie. Zostawiam auto bez dolewki- sprawdzam rano i jest praktycznie max :kox: Dodam, że u mnie raczej kanały olejowe są drożne bo w tamtym roku przy okazji remontu silnika wszystko było ładnie wyczyszczone/wymyte

Opublikowano

co najdziwniejsze, wcześniej lałem do silnika półsyntetyk Motul 6100 Synergie+ to takich jaj nie było, bo olej spływał po godzinie i na bagnecie poziom był jak zawsze. Przeszedłem na syntetyk i o co się dzieje. Co prawda oleju nie ubywa, ale te wahnięcia poziomu są trochę dziwne.

Nie dawno konsultowałem w ASO poprawę tego połączenia między czwórnikiem a rurą która leci przy grodzi. Majstrowali, ale na tym łączeniu nadal jest wilgotno. Porażka jakaś. Za to po wymianie tych przewodów podciśnienia auto faktycznie lepiej jeździ.

Opublikowano

Przemek wrzuć jakąś fotkę i zaznacz które konkretnie przewody wymieniałeś to może i ja u siebie przeprowadzę taki zabieg

---------- Post dopisany at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany at 08:35 ----------

Jakimi wężykami zastąpiłeś te oryginalne? Czy kupowałeś w ASO?

Opublikowano

Numer katalogowy 06B133751AT, cena w ASO 242 PLN po rabacie 18%:wink:

1400153965_06_B133751_AT.jpg

---------- Post dopisany at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany at 09:23 ----------

zdjęcie co prawda z sieci, ale zaznaczony element który miałem totalnie rozwalony, do kupienia tylko w pakiecie....:facepalm:

pobrane.jpg

Opublikowano

Się lekko cenią :kox: ja eżektor mam nowy, więc pozostawała by kwestia pozostałych elementów :facepalm:

Opublikowano

jak porównalem to co mi mechanik wypruł z nową częścią to odniosłem wrażenie, że jakość tych gumowych elementów się poprawiła. Oryginały, które miałem od nowości wyglądały inaczej, tzn. mniej solidnie

Opublikowano

Ja nie dopuszczam do tego sygnału :decayed: Szkoda wariatora,który i tak już mi trochę warczy przy odpaleniu :kwasny: Ja zaglądam jakoś raz na tydzień i po sprawdzeniu doleję ile potrzeba.Chyba że wiem że czeka mnie jakiś dłuższy i szybszy wyjazd to świeżo przed wyjazdem uzupełniam :wink:

Opublikowano

witam koledzy po wizycie u machera zrobiłem ponad 500km bez otwierania maski potem otworzyłem żeby sprawdzić ile jest oliwy i było na połowie oil min sie nie zaswiecił teraz po otwarciu zrobiłem jeszcze prawie 200km i dalej cisza to chyba temu mojemu macherowi udalo sie ogarnąć temat mam nadzieje że dalej tak będzie

Opublikowano

U mnie jakieś 200-300 ml od wymiany do wymiany

---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:05 ----------

Numer katalogowy 06B133751AT, cena w ASO 242 PLN po rabacie 18%:wink:

http://s28.postimg.org/3jsf8orah/1400153965_06_B133751_AT.jpg

---------- Post dopisany at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany at 09:23 ----------

zdjęcie co prawda z sieci, ale zaznaczony element który miałem totalnie rozwalony, do kupienia tylko w pakiecie....:facepalm:

http://s8.postimg.org/wvrusbxpt/pobrane.jpg

Kolego zależy wszystko od ASO mi rozkompletowali bez problemu, zapłaciłem coś koło 90 zł za sam ezektor

Opublikowano

pewnie tak...ja im sugerowałem żeby z tego panelu wyjęli to co mam popękane, ale się nie dało. Z drugiej strony, ciekawe komu wcisną i za ile to co zostało po Tobie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...