AndyN Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Logi: http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b7_brd_prosba_o_analize_logownie_jedzie-t72326.0.html;new
re4lity Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 Byłem dziś w salonie w ASO i ustosunkowali się do tego mimo że gwarancja minęła uznali że to błąd fabryki tym bardziej że nie mogą odszukać pomiaru gdy auto opuszczało fabrykę i nie ma punktu odniesienia .... Auto jutro będzie miło jeszcze jedno badanie na hamowni maha co ma potwierdzić że hamownia wskazała doby pomiar , ciekaw jestem jak oni sie do tego odniosą zostało napisane pismo (było wymagane ) że auto dnia tego i tego zostało zakupione nie było auta testowego dla porównania aby był jakikolwiek punkt odniesienia 2. auto nie trzyma żadnej normy ani 140 ani 170 , wszystko wskazuje na to że auto będzie rozebrane całe przez ASO i szukanie usterki po czym będą wyciągnięte konsekwencje jak auto mogło trafić w taki stanie do odbiorcy Dodam też że nikt w warsztacie nie miął pojęcia jak ten wykres się czyta jak i logi czarna magia same krzywe i cyferki zupełnie nikt :shock: :roll:
marewel Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Jak juz pisalem,byl pooobny przypadek na passat.pl Pomoglo czyszczenie czy wymiana pompowtryskow nie pamiatam dokladnie.
re4lity Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 marwel masz może ten temat bo ja znaleźć nie mogę
re4lity Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Opublikowano 27 Marca 2009 I wszystko jasne auto ma 190 km i 400 nm ale to nie zmienia faktu że na 35 salonów po których dzwonilem nikt nie wiedział jak sie uporać z usterką chodź jest opisana obszernie w audi jako usterka powszechnie znana od 2008 przy przebiegach około 30 tyś km jeden salon który ogarną temat był to salon szewczyka który serdecznie polecam nie pracuja tam ludzie z łapanki i zawodówki tylko ludzie którzy mają coś w głowie !!!!!!!!! pomogło czyszczenie wtrysków i auto lata ! a w auto vivie nie dość że nie potrafili nic powiedzieć to chieli wymienić pół auta co się wiązało z kosztami około 20 tyś zł
AndyN Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 I wszystko jasne auto ma 190 km i 400 nm Byłeś drugi raz na hamowni?
re4lity Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Opublikowano 27 Marca 2009 tak ale muszę zmartwić użytkowników owych silników silniki BRD konkretnie wtryski elektryczne siemensa są przygotowane na normę spalin euro 5 lecz niestety przy naszej jakości paliw będą się zapychały zależy od rodzaju ON wiec czyszczenia są nie do przeskoczenia po przebiegach 30 50 lub tez i 80 tyś tak jak wspomniałem zależy wszystko to co lejemy do auta ale nie jesteśmy wstanie tego sprawdzić
GRazny Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 tak ale muszę zmartwić użytkowników owych silników silniki BRD konkretnie wtryski elektryczne siemensa są przygotowane na normę spalin euro 5 lecz niestety przy naszej jakości paliw będą się zapychały zależy od rodzaju ON wiec czyszczenia są nie do przeskoczenia po przebiegach 30 50 lub tez i 80 tyś tak jak wspomniałem zależy wszystko to co lejemy do auta ale nie jesteśmy wstanie tego sprawdzić no już o tych siemensach nie raz czytałem... kolejny bonus w 2.0 TDI
jaro4444 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 no już o tych siemensach nie raz czytałem... kolejny bonus w 2.0 TDI Tylko BRD i BVA. Reszta ma Boscha pompki, które są bardziej trwałe, choć STP im się czasem przydaje
boseron Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 az sie nie chce wierzyc ze Audi wypuściło taki badziew
bogobojny Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 re4lity i pozostali Panowie, Niestety mam analogiczny przypadek. Przed 2 miesiącami kupiłem AR BRD 125KW. Autko było od pierwszego właściciela kupione pod koniec grudnia 2006 cały czas serwisowane w Auto VIVA (do końca 2010 jest na dodatkowej gwarancji). Po zmianie oponek na letnie (szersze) zauważyłem, że niestety coś słabo ciągnie (Wcześniej nie miałem negatywnych odczuć bo przesiadłem się z Mondeo 130km). Pojechałem na hamownie i okazało się, że auto ma 151km i 305 Nm, a do tego przebieg momentu jest fatalny (nie mam pod ręką scannera więc niestety nie wkleje). Pojechałem do serwisu Auto VIVA zostawiłem auto na 2 dni. Ponoć przegrzebali je dokładnie (robili też dynamiczne testy z VAG) i stwierdzili, że wszystko działa (tzn. nie wykryli żadnych błędów) a, że faktycznie nie trzyma mocy (co czuć) to nie wiedzą dlaczego i co najwyżej mogę napisać pismo w tej sprawie do importera. re4lity, Możesz proszę podzielić się szerzej szczegółami tego czyszczenia wtryskiwaczy w Szewczyku ? Tzn. jak wpadli, że to jest przyczyna, Ile to kosztowało ? Ew. jaki doradca cię obsługiwał (jeśli to nie problem powołałbym się na przypadek twojego samochodi)
smughos Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam, Audi A4 2007, BRD, 170PS Mialem ten sam problem,kupilem auto w salonie wszystko bylo ok, po 30.000km pojechalem zrobic program, okazalo sie ze nie trzyma mocy i kazdy z trzech wykresow jest inny, malo tego wyniki to miedzi 140km a 155km. Pojechalem do ASO wyszlo ze trzeba wyczyscic wtryski trwalo to chyba ze 3 tygodnie bo nie mieli w krakowie urzadzenia Pozniej bylo lepiej ale teraz po 52.000 znow zaczynam wyczuwac lekkie spadki. POzdrawiam
turdzi Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 nie wiedział jak sie uporać z usterką chodź jest opisana obszernie w audi jako usterka powszechnie znana od 2008 przy przebiegach około 30 tyś km Co masz na mysli piszac 2008.Chodzi ci o rok modelowy 2008 ( czyli koniec B7 ) czy od 2008 pojawialy sie w serwisach auta ( roczniki 2006 , 07 , 08 ) z ta usterka ?
RS Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 no już o tych siemensach nie raz czytałem... kolejny bonus w 2.0 TDI Tylko BRD i BVA. Reszta ma Boscha pompki, które są bardziej trwałe, choć STP im się czasem przydaje Jest jakas opcja zeby zmienic pompki na bardziej wydajne???
badboy Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 no już o tych siemensach nie raz czytałem... kolejny bonus w 2.0 TDI Tylko BRD i BVA. Reszta ma Boscha pompki, które są bardziej trwałe, choć STP im się czasem przydaje Jest jakas opcja zeby zmienic pompki na bardziej wydajne??? dołączam się do pytania, czy można w BRD zamontować wtryski boscha np. ? znacie jakiś dobry warsztat/serwis na śląsku który byłby w stanie przeczyścić pompowtrysk ? pozdrawiam badboy
jaro4444 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Mechanicznie zamontujesz bez najmniejszego problemu (trzeba tylko zmienić wiązkę pompek w głowicy), ale nie ma szans na sterowanie pompek Boscha za pomocą ECU Siemensa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się