Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ACK] Klocek nie "bierze" w dolnej części tarczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,

Problem jak w temcie . NIedawno wymieniłem tarcze i klocki (stare tarcze miały bicie i już były zbyt cienki).

Na nowych tarczach (na starych był ten sam objaw) klocek nie przylega w dolnej częci tarczy ( rdza po nocy pozostaje ).

przed wymianą , problem dotyczył lewej i prawej strony. Po wymianie tarcz problem występuje z jednej strony (prawe koło).

moze trzeba wymienic prowadnice zacisku? nie zauwazyłem na nich zuzycia.

Opublikowano

dużo przejechałeś na nowym komplecie, tarcze i klocki potrzebują kilkaset km żeby się ułożyć

Opublikowano

gdzieś czytałem ale nie pamiętam gdzie że nowy komplet układa się po przejechaniu ok 1000km w zależności od stylu jazdy

Opublikowano

dziwne jak na starych hamulcach też to miałeś :mysli: szukaj przyczyny w mocowaniu zacisku :cool1:

Opublikowano

kurczaki tez tak mam w swojej b5 arj i narazie nie znam pryzczyny tego problemu czekam na dopasowanie sie nowego kompletu.u mnie problem powstal po 2 tyg postoju auta i od tamtej pory nei mogłem sie pozbyc problemu pomimo tego ze tarcze i klocki miały jeszcze sluszną grubosc.zobacze po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow

Opublikowano

trzeba sprawdzic prowadzenie i mocowanie zacisku

prawdopodobnie gumy juz sie wytarły

Opublikowano

Poza wymianą gumek jak napisał devastation wato też przeczyścić szczotką drucianą/ewentualnie pilnikiem jarzma w miejscach gdzie stykają się one z klockami.

b2ea65a2ae460310m.jpg

Opublikowano

Podejrzewam że prowadniki są przyrdzewiałe (bądź zapieczone) , dlatego klocek bierze ze skosa.

Opublikowano

trzeba sprawdzic prowadzenie i mocowanie zacisku

prawdopodobnie gumy juz sie wytarły

Chodzi o gumki na prowadniczkach? niemam takich wogóel u siebie. przeglądałem na allegro i od rocznika 97 chyba była zmiana modelu zacisku , również wszystkie były bez gum.

Podejrzewam że prowadniki są przyrdzewiałe (bądź zapieczone) , dlatego klocek bierze ze skosa.

NIe są przypieczone.przy wymianie klocków wyczyszczone i nasmarowane.

Opublikowano

jakie masz u siebie zaciski?

Opublikowano

o własnie takiego zestawu nie mogłem znaleźć. dzięki :)

zakupie taki , niechce spie... nowych tarcz i klocków.

Opublikowano

Nie polecam czyszczenia jarzma pilnikiem bo powiększysz luzy i później takie jarzmo do wyrzucenia.

pośmigaj jesze miesiąc i zobaczymy co z tego będzie

Opublikowano

Nie polecam czyszczenia jarzma pilnikiem bo powiększysz luzy i później takie jarzmo do wyrzucenia.

pośmigaj jesze miesiąc i zobaczymy co z tego będzie

Czysciłem tylko szczotką drucianą.

Zakupiłem już i załozyłem komplet naprawczy :prowadniczi i tulejki gumowe (ATE). Jak narazie zrobiłem zbyt mało km , ale wydaje mi się że poprawia się ( "doszlifowuje powoli tą dolną część).

Opublikowano

Bardzo możliwe że to pomoże, a przy wymianie locków nie smarowałeś tych prowadniczek?

Opublikowano

zdjąlem cały zacisk , prowadniczki oczyściłem i smarowałem. Ale stare tarcze miały bicie, trochę jeździłem zanim wymieniłe. Możliwe że od wibracji gumki się wybiły . Nowe odrazu widać że ciasno wszystko wchodzi.

Opublikowano

Cóż teraz zostało przejeździć 200-500 km i obserwować jak pracują

Opublikowano

Czy można np samemu wyczyścić tą rdzę np lekkim papierem ściernym ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...