Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ile pali Wam gazu?


maniak66

Rekomendowane odpowiedzi

ale te ok 11 l/lpg to naprawdę b. mało jak na T a powiedzcie panowie jeszcze czy to są pomiary podczas normalnej jazdy ? czy raczej oszczędzania ?

moja na cugu bierze 15 lpg , na spokojnie 13 lpg

Bo u ciebie LPG ucieka bokiem zanim do silnika dotrze :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także myślę że dobrze założona instalka + sprawny motor 1.8T jest w stanie zmieścić sie w 12 litrach gazu :kox:

To znowu nie jest taki super wynik. Tu koledze pali poniżej 10 przy dynamicznym stylu jazdy. http://www.motostat.pl/vehicle-stats/10113/1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także myślę że dobrze założona instalka + sprawny motor 1.8T jest w stanie zmieścić sie w 12 litrach gazu :kox:

To znowu nie jest taki super wynik. Tu koledze pali poniżej 10 przy dynamicznym stylu jazdy. http://www.motostat.pl/vehicle-stats/10113/1

No nic tylko koledze pozazdrościć :gwizdanie:

W sumie jak pocwiczę to może na wiosnę taki wynik osiągnę bo zima to + 1literek trzeba doliczyć :naughty:

Tylko że od lutego zaczynają sie mody na 200 + to jak będzie 13-14 to będzie dobrze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także myślę że dobrze założona instalka + sprawny motor 1.8T jest w stanie zmieścić sie w 12 litrach gazu :kox:

To znowu nie jest taki super wynik. Tu koledze pali poniżej 10 przy dynamicznym stylu jazdy. http://www.motostat.pl/vehicle-stats/10113/1

No nic tylko koledze pozazdrościć :gwizdanie:

W sumie jak pocwiczę to może na wiosnę taki wynik osiągnę bo zima to + 1literek trzeba doliczyć :naughty:

Tylko że od lutego zaczynają sie mody na 200 + to jak będzie 13-14 to będzie dobrze :decayed:

:mysli: no to musze uszłupać parę klocków i zmieniam na 1.8T :kox: Patrikos co do tego spalania w zimie +1 literek to faktycznie ale do tego dochodzi sporo więcej benzynki, przez te mrozy to jeżdżąc po mieście na krótkich trasach to nieraz niezdąży mi sie przełączyć na eLPeGa :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Wy jeździcie, że wam nie zdązy sie na gaz przełączyć? Ja mam ustawioną temp na 30*C przy, której przełacza sie na gaz w lato to po 200-300m przełacza sie (zależnie czy załapie sie na zielonym i czy musze swoje odstać) w zimę ten dystans wzrasta do 500-600m.

Acha jeszcze jedno mam reduktor scorpion ST, który jest bardz wydajny termicznie - może w tym tkwi tajemnica.

Średnio jak jeżdze po wawie to spala mi 1l Pb 95 na 100km przy czym 100km robię na 4 odpalenia po 25km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Wy jeździcie, że wam nie zdązy sie na gaz przełączyć? Ja mam ustawioną temp na 30*C przy, której przełacza sie na gaz w lato to po 200-300m przełacza sie (zależnie czy załapie sie na zielonym i czy musze swoje odstać) w zimę ten dystans wzrasta do 500-600m.

Acha jeszcze jedno mam reduktor scorpion ST, który jest bardz wydajny termicznie - może w tym tkwi tajemnica.

Średnio jak jeżdze po wawie to spala mi 1l Pb 95 na 100km przy czym 100km robię na 4 odpalenia po 25km.

Moja instalka przełącza sie na LPG po ok. 400-500m w temp. dodatnich +10st , a podczas ostatnich mrozów -15st tak po ok 1000m

Więc zgadzam się, że korzyści z LPG w zimę spadają , ale i tak są na "+" :decayed:

Jednak przy każdej dłuższej trasie są łatwo zauważalne , po prostu śmigamy za pół ceny :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to jest z tym przełączaniem sie na lpg, bo mi przy ostatnich mrozach to przeskakuje na lpg po 4-5 km :wallbash:

jak macham krótkie trasy po mieście to praktycznie tylko na benzynie jeżdżę :wallbash:

da się to jakoś ustawić żeby przełączał się szybciej ? ? ?

mam instalację brc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że się da, musisz pojechać do warsztatu i podpiąć kompa. Ja mam 35 stopni, ale to nisko-bo robie krotkie trasy po miescie, jak w weekend ostro przymrozilo w 3miescie, to przy przelaczeniu na gaz (na jalowym po nocnym postoju na dworze jak grzalem auto, to mi zgasl). Dopiero odpalenie po raz 2 i po kolejnych 2-3 minutach na gaz-i ok. Nie wiem o ile wzrosnie temperatura przez ten okres-40 stopni? Dzisiaj bez problemu (temp. na zewnatrz -5 st.).

Nie wiem czy masz garaż-ale chyba na teraz to dobra bylaby temp. przelaczania 40 stopni?

Ps. Sorry za mały OT-wczoraj wracałem z kolacji firmowej i trafiła mi się taksówka: siódemka BMW, okazało się, że zagazowana-na liczniku ponad 400 tys km, z czego wlasciciel mial juz nalatane ponad 200 tys. Instalacja sekwencyjna BRC, wtryski cały czas od nowosci te same!!! :). Zero problemów-ale mówił, że pilnuje jak cholera filtrów LPG (lotny+ciekły) co 10 tys. km. Silnik 4 litry-pali mu 23 LPG/100, PB 16/100. Facet zadowolony jak cholera i u niego w korporacji śmiga sporo taxówek na LPG-zdecydowana większość BRC i trochę na Landi Renzo Omeagas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że się da, musisz pojechać do warsztatu i podpiąć kompa. Ja mam 35 stopni, ale to nisko-bo robie krotkie trasy po miescie, jak w weekend ostro przymrozilo w 3miescie, to przy przelaczeniu na gaz (na jalowym po nocnym postoju na dworze jak grzalem auto, to mi zgasl). Dopiero odpalenie po raz 2 i po kolejnych 2-3 minutach na gaz-i ok. Nie wiem o ile wzrosnie temperatura przez ten okres-40 stopni? Dzisiaj bez problemu (temp. na zewnatrz -5 st.).

Nie wiem czy masz garaż-ale chyba na teraz to dobra bylaby temp. przelaczania 40 stopni?

Ps. Sorry za mały OT-wczoraj wracałem z kolacji firmowej i trafiła mi się taksówka: siódemka BMW, okazało się, że zagazowana-na liczniku ponad 400 tys km, z czego wlasciciel mial juz nalatane ponad 200 tys. Instalacja sekwencyjna BRC, wtryski cały czas od nowosci te same!!! :). Zero problemów-ale mówił, że pilnuje jak cholera filtrów LPG (lotny+ciekły) co 10 tys. km. Silnik 4 litry-pali mu 23 LPG/100, PB 16/100. Facet zadowolony jak cholera i u niego w korporacji śmiga sporo taxówek na LPG-zdecydowana większość BRC i trochę na Landi Renzo Omeagas.

no ja właśnie robię dużo krótkich kursów, prawie jak taksówkarz :> więc podjadę do mojego gazmena i mu powiem rób żeby przełączał się szybciej :bicz3:

dzięki za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.6 ADP spalanie w miescie 12-14 /100km , spalanie w trasie 9-10 / 100km

oponki 225/45 R17, mapa lpg zestrojona na zwykłą jazdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.6 ADP spalanie w miescie 12-14 /100km , spalanie w trasie 9-10 / 100km

oponki 225/45 R17, mapa lpg zestrojona na zwykłą jazdę.

trzymając sie tematu spalania, tu właśnie nurtuje mnie kwestia, że 1.6 potrafi łyknąć tyle co np 1.8T, czy jest to związane z tym, że 1.6 trzeba mocniej nacisnąc niz 1.8 T żeby wykrzesać tyle samo, czyli lekkie wcisniecie gazu w 1.8 T to tak samo jak but w 1.6 mówie tu np o przyspieszaniu, że mniejszy silnik trzeba mocniej kręcić i bardziej sie męczy :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na początku mazdę 323 1,3 z gazem i po mieście paliła 13l/100km, natomiast moja niunia pali 11,5-12,5l/100km. Czyli różnicy praktycznie nie ma w spalaniu, a jest to raczej związane z przełożeniem mocy do masy - przy większej ilości koni łatwiej jest rozpędzić samochód (mniej obciąża się silnik i jest mniejsze spalanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.6 ADP spalanie w miescie 12-14 /100km , spalanie w trasie 9-10 / 100km

oponki 225/45 R17, mapa lpg zestrojona na zwykłą jazdę.

trzymając sie tematu spalania, tu właśnie nurtuje mnie kwestia, że 1.6 potrafi łyknąć tyle co np 1.8T, czy jest to związane z tym, że 1.6 trzeba mocniej nacisnąc niz 1.8 T żeby wykrzesać tyle samo, czyli lekkie wcisniecie gazu w 1.8 T to tak samo jak but w 1.6 mówie tu np o przyspieszaniu, że mniejszy silnik trzeba mocniej kręcić i bardziej sie męczy :mysli:

1,6 ma się ni jak do 1,8 T, dwie bajki: na 3 170, na 4 200 i dopiero zapinasz pięc[br]Dopisany: 26 Grudzień 2009, 23:19_________________________________________________1,6 nery by już wypluł :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.6 ADP spalanie w miescie 12-14 /100km , spalanie w trasie 9-10 / 100km

oponki 225/45 R17, mapa lpg zestrojona na zwykłą jazdę.

trzymając sie tematu spalania, tu właśnie nurtuje mnie kwestia, że 1.6 potrafi łyknąć tyle co np 1.8T, czy jest to związane z tym, że 1.6 trzeba mocniej nacisnąc niz 1.8 T żeby wykrzesać tyle samo, czyli lekkie wcisniecie gazu w 1.8 T to tak samo jak but w 1.6 mówie tu np o przyspieszaniu, że mniejszy silnik trzeba mocniej kręcić i bardziej sie męczy :mysli:

1,6 ma się ni jak do 1,8 T, dwie bajki: na 3 170, na 4 200 i dopiero zapinasz pięc[br]Dopisany: 26 Grudzień 2009, 23:19_________________________________________________1,6 nery by już wypluł :wink4:

Przecież nikt po mieście nie kreci na 3 biegu do 170km/h i nie o to tu chodzi :decayed:

Po prostu 1.8T ma przy ok. 1800 obr/min. jakieś 210 Nm i to powoduje ,że to auto ładnie jedzie w stosunku do zwykłego 1.6 - one żeby jako tako jechało trzeba kręcić powyżej 3500obr/ min i stad spalanie 1.6 i 1.8T może być porównywalne :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo spalanie jest porównywalne, ale efekt już nie :naughty:[br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 09:19_________________________________________________

Przecież nikt po mieście nie kreci na 3 biegu do 170km/h i nie o to tu chodzi :decayed

oj kręciłbyś jak by Ci jakiś zjebany hundaj coupe IV spitalał :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...