przem8 Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 4 minuty temu, larguss napisał: U mnie juz zostaly wylaczone fazy dzieki pomocy kolegi soul87 ale problem nadal wystepuje Masz wyłączone fazy i wywala błąd od napinacza? Jeśli tak to coś nie do końca pykło
camel669 Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Opublikowano 30 Lipca 2020 3 godziny temu, Łukasz13 napisał: Rozrząd jest ustawiony ok, napinacz nie działa , nie zmienia fazy dlatego błąd. To co wywalać ten napinacz FAI i zakładać nowy ?
Łukasz13 Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 9 godzin temu, camel669 napisał: To co wywalać ten napinacz FAI i zakładać nowy ? Nie wiem to To Twoja decyzja, jesli znowu chcesz przekładać napiancz i tracić kolejną kase ok to Twoje pieniądze, za ten napinacz dostaniesz zwrot czy dostaniesz drugi na gwarancji? Najprostszym wyjsciem z tej sytuacji to jest odłaczyć wtyczkę z tego napinacza, wyłaczyć fazy w sofcie i jezdzic, czyli wracamy do tego samego punktu na początku w którym mówiłem Ci żebyś założył napinacz bez zmiennych faz.
camel669 Opublikowano 31 Lipca 2020 Autor Opublikowano 31 Lipca 2020 Na zwrot raczej czy wymiane raczej nie ma co liczyć bo minął prawie miesiąc od zakupu no i jakby nie było jest używany. Spróbuje zrobić tak jak mówisz z tym odpięciem wtyczki i zobaczymy jaki da efekt.
Łukasz13 Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 Efekt będzie taki że będzie inny blad.
przem8 Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 10 godzin temu, camel669 napisał: Na zwrot raczej czy wymiane raczej nie ma co liczyć bo minął prawie miesiąc od zakupu no i jakby nie było jest używany. Spróbuje zrobić tak jak mówisz z tym odpięciem wtyczki i zobaczymy jaki da efekt. Przecież jest coś takiego jak gwarancja ale i tak na ten czas musisz kupić drugi więc bez sensu. Taki urok tego dziadostwa.
larguss Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Opublikowano 1 Sierpnia 2020 W dniu 30.07.2020 o 21:50, przem8 napisał: Masz wyłączone fazy i wywala błąd od napinacza? Jeśli tak to coś nie do końca pykło U mnie blad p1340 Brak korelacji pomiedzy g40 i g28
przem8 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 4 godziny temu, larguss napisał: U mnie blad p1340 Brak korelacji pomiedzy g40 i g28 No dobrze, a co pokazuje w gr 93?
larguss Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 3 godziny temu, przem8 napisał: No dobrze, a co pokazuje w gr 93? Pokazuje wartosc 18. Pisales tam ze napewno jest przestawiony rozrzad. Ale i pasek i lancuch ustawiony prawidlowo. Pozniej ponownie sprawdzany i jest wszystko dobrze poustawiane.
przem8 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 To spróbuj podmienić czujnik położenia wałka. Przerabiałem taką sytuację, że nowy przekłamywał o 14.
larguss Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 W dniu 2.08.2020 o 10:27, przem8 napisał: To spróbuj podmienić czujnik położenia wałka. Przerabiałem taką sytuację, że nowy przekłamywał o 14. Czujnik wymienialem juz. Myslisz zeby sprobowac jeszcze raz?
przem8 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 8 godzin temu, larguss napisał: Czujnik wymienialem juz. Myslisz zeby sprobowac jeszcze raz? Na ori czy jaki zamiennik? Skoro wszystko jest dobrze złożone to musi coś przekłamywać.
larguss Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 (edytowane) 7 godzin temu, przem8 napisał: Na ori czy jaki zamiennik? Skoro wszystko jest dobrze złożone to musi coś przekłamywać. Czujnik boscha Edytowane 4 Sierpnia 2020 przez larguss Blad
larguss Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Ostatnio na trasie padl mi czujnik G28. Kontrolka EPC, problem z obrotami, blad w komputerze i problem z odpaleniem. Pelen nadzieji ze to on byl przyczyna poprzednich problemow, wymienilem go ale nie pomoglo. Pozostaje wiec znalezc dobrego mechanika, ktory podejmie sie znalezienia przyczyny.
sebol.83 Opublikowano 27 Września 2020 Opublikowano 27 Września 2020 Witam i jak znalazłeś przyczynę tych wyskakujących błędów bo mam podobny problem.
camel669 Opublikowano 29 Września 2020 Autor Opublikowano 29 Września 2020 Tak. W moim przypadku okazał sie winny przewód od ukladu chłodzenia wpięty do parownika. Przewód za nagrzewnicą był zagięty tak że dosyć mocno ograniczał przepływ wody i gaz przy dużym obciążeniu zamarzał 1
larguss Opublikowano 4 Października 2020 Opublikowano 4 Października 2020 U mnie problemem okazaly sie zuzyte walki rozrządu.
pelonek1 Opublikowano 4 Października 2020 Opublikowano 4 Października 2020 5 minut temu, larguss napisał: U mnie problemem okazaly sie zuzyte walki rozrządu. Z czego te koła zębate są zrobione że tak się zużywają? Już nie pierwszy raz widzę tu na forum takie zdjęcia. Jaki przebieg auta?
pila24 Opublikowano 4 Października 2020 Opublikowano 4 Października 2020 Problem moim zdaniem leży w serwisowaniu olejowy LL u pierwszych właścicieli,napinacz nie napina się właściwie,łańcuch zaczyna wyciągać i uszkadza koła wałków.
Emejcz Opublikowano 4 Października 2020 Opublikowano 4 Października 2020 Niektórzy tak mówią, ja jednak się nie do końca z tym zgadzam, bo w b5 przy LL i znacznie większych przebiegach wałki zębatki wyglądały super. Ewidentnie problem jest w b6, a wygląda to tak, że szczególnie w b7.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się