Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 DTM 25th Anniversary QUATTRO 1 of 250


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, pelonek1 napisał:

Niedługo większość wątku nie będę w ogóle dotyczyć auta @HOLMATRO:wink:

Sprzedam Opla :kox:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem chwile czasu na powolne dopieszczanie samochodu. Wpadł komplet przycisków / przełączników / uchwytów które były porysowane, odbarwione. Na zdjęciach tylko drzwi kierowcy, nie chciało mi się robić zdjęć wszystkim wymienianych elementom. Zamówione nowe w ASO, w środku póki co nie mam się do czego przyczepić, wszystko działa, świeci jak należy, jest cicho i pachnąco skórą - wyszorowałem tapicerkę Colourlockiem i jest bardzo przyzwoicie. 

67170796-82AE-4044-AD84-627085AF7445.jpeg

130F7F4F-7866-4762-8728-C4B625AD9292.jpeg

71D00780-1339-4F75-96EB-D52752BCC12F.jpeg

983D8B83-FCDB-43AA-BB5C-2CFC0F5015ED.jpeg

3C6C06C0-292C-44FD-89A8-E02E0CC659E2.jpeg

D881DF55-BCAA-4CB2-A889-E684003A5D83.jpeg

 

Uporalem się też z bolączką wszystkich szyberdachów B6/B7 - telepiącą się na nierównościach metalową osłoną, która doprowadzała mnie do szewskiej pasji..:kwasny:

 

41040F32-EFBF-4FEA-B72C-2156C799BC1C.jpeg

A99F01A1-C07C-44E7-9940-564DA220A1E5.jpeg

 

 

Tu winowajca całej afery - plastikowy łącznik osłony z szyną prowadzącą. Wypada po obu stronach i migruje w tylną część dachu - jest zabawy żeby go wygrzebać, jest plastikowy więc magnesem sobie nie pomożemy. 

1F7AB18F-0D06-43E5-8E47-5E96B28C6ACF.jpeg
05090330-8900-474D-8B13-AD800A928EE9.jpeg

 

Podkleiłem też tylne fragmenty podsufitki bo zaczęła puszczać, jest dobrze, ale będzie perfekcyjnie - tu potrzeba lata i wolnego dnia żeby ściągnąć całość i zrobić zgodnie ze sztuką. 
 

8A9A7212-B941-4A6C-9565-479A7EA697A0.jpeg

 

stay tuned!

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób ogarnąłeś te plastiki w szyberdachu? Ten element nie występuje osobno z tego co mi wiadomo bo też z nimi walczyłem. Mi udało się podmienić z innego szybra, który miałem na podmianę ale znowu jedna strona puściła i brzęczy. ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, afroo. napisał:

W jaki sposób ogarnąłeś te plastiki w szyberdachu? Ten element nie występuje osobno z tego co mi wiadomo bo też z nimi walczyłem. Mi udało się podmienić z innego szybra, który miałem na podmianę ale znowu jedna strona puściła i brzęczy. ;/

Musisz je wyłowić z głębi wnętrza szyberdachu. To jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe rozwiązanie - w prowadnicach są rynienki pod trzpienie blachy a mimo to wsadzili kawałek plastiku na wcisk między nie, jaką to ma funkcje - nie mam pojęcia. Wyskakuje plastik z biegiem czasu i się chłopie wnerwiaj na brzęczącą osłonę.. 

 

Z aktualności wyczyściłem zegary bo było trochę kurzu, miałem wymieniać je kompletnie bo zawiesiła mi się wskazówka obrotomierza i myślałem ze po jabłkach, ale po wyciągnięciu i chwili grzebania wróciła do życia :thumbup1:

 

CDC736BD-7746-491E-95A4-E44B8FADA047.jpeg

 

Zakupiłem tez dwa mody, miało nic nie być ale surfowanie po Allegro w bezsenne noce nie pomaga w tym postanowieniu... :sarcastic:

  • Pomoc techniczna 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, marky2552 napisał:

ale tarczek na EU chyba nie zmieniałeś ? :eusathink:

Zmienione, mam drugie zegary USA też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawsze pojazd trzyma poziom. 
Bardzo szanuje za to, że znowu B7 (bo najładniejsze :P )
 

Pisałeś już, że S4 trochę wolniejsze od BULa. Finalnie duża różnica? (wiem, że inna charakterystyka itd.)
 

Wiem, że są już tematy na forum w tej kwestii, ale jak porównasz spalanie porobionego 2.0tfsi do 4.2? Oczywiście przy takim samym użyciu  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, LUKENSZ napisał:

Jak zawsze pojazd trzyma poziom. 
Bardzo szanuje za to, że znowu B7 (bo najładniejsze :P )
 

Pisałeś już, że S4 trochę wolniejsze od BULa. Finalnie duża różnica? (wiem, że inna charakterystyka itd.)
 

Wiem, że są już tematy na forum w tej kwestii, ale jak porównasz spalanie porobionego 2.0tfsi do 4.2? Oczywiście przy takim samym użyciu  :D

Użycie zostało bez zmian, bo przyzwyczajeń człowiek nie zmieni po zmianie samochodu. :wink:

 

Czy wolniejsze nie wiem, musiałbym się sprawdzić na prostej z jakimś stage 3 w tfsi w manualu. Odczucia są takie, ze wolniejszy, przyspieszenie bardzo liniowe, zupełnie inne niż przy K04. Tam wbijało w fotel na dzień dobry po wysprzęgleniu i docisk do fotela słabł wraz z obrotami, było dużo funu ale inna jazda. Tutaj przy ruszeniu mniej dociska w fotel ale przeciążenia się nie zmieniają wraz z obrotami, cały czas przez cały zakres zegara obrotów czujesz ten sam poziom przyspieszenia, to tez jest fajne bo masz wrażenie ze auto zaraz wskoczy na drugi krąg nad lotniskiem :thumbup1:

 

W BULu przelamywalem 6 sekund, ile dokładnie nie pamietam, w S4 ( mam sportowy filtr powietrza i odizolowany dolot i kolektor ssący JHM) udało mi się ( mierzone Vfizem..) uzyskać 5,5 sek. Wiec podejrzewam ze na 0-400 metrów dojechały by podobnie, ale przez wieksza kulturę przyspieszania na dłuższym odcinku, S4 wygrało by ten pojedynek. Inna jest tez skrzynia, lepiej mi się na niej jeździ, dużo lepiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W społeczeństwie panuje przekonanie, że V8 to zawsze więcej spali niż R4 o podobnej mocy i podobnym użyciu, chciałem zasięgnąć opinii osoby, która testowała to i to. Moim zdaniem to jedyna różnica jest taka, że jak musisz/potrzebujesz to R4 dasz radę jechać ekonomicznie. Jedak pojawia się pytanie po robić stage 3 i walczyć o spalanie :D

Zacząłeś temat skrzyni i mi się przypomniało, że podczas przeglądania forum w US przeczytałem, że ostatni wypust S4 B7 w manualu miał taki sam centralny mechanizm różnicowy jak RS4. Kojarzysz jaki masz u siebie kod skrzyni biegów? Na szybko jak sprawdziłem to RS4 ma JMH oraz HLD.

Ciekawy jestem czy z tym mechanizmem różnicowym w S4 to prawda i co siedzi u Ciebie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest opcja, żeby była skrzynia JMF w takim?
Według ETKI HVM oraz JMF mają taki sam centralny mechanizm różnicowy jak RS4 (oznaczenie T3 jeżeli mnie pamięć nie myli).

Edytowane przez LUKENSZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, LUKENSZ napisał:

A jest opcja, żeby była skrzynia JMF w takim?
Według ETKI HVM oraz JMF mają taki sam centralny mechanizm różnicowy jak RS4 (oznaczenie T3 jeżeli mnie pamięć nie myli).

0B7E54FF-748F-490F-87F1-D6AE15F63147.jpeg

 

Na Audizine i Audiworld czytałem, ze do 25quattro wsadzali jako pierwszej nowy Torsen, ten sam co w RS4. Na międzynarodowej grupie DTM jak wrzuciłem zdjęcia auta, to pierwsze o co pytali czy to ta edycja DTM co ma ten dyferencjał z RS4. 
 

Mam gdzieś papiery samochodu z salonu Audi po zakupie i tam poprzedni właściciel podkreślaczem zaznaczył w liście wyposażenia „RS4 diff”. Znajdę to wrzucę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By the way dotarła do mnie w zeszłym tyg kolejna 1of250  25QUATTRO, składam graty, serwis motory i do rejestracji :wink:

 

6F0E4513-F537-470E-ACB9-89AD619FFE0B.jpeg

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież widać, że to model w skali 1:43.. :decayed:

mocno uszkodzona z przodu? Lepsza/gorsza niż ta pierwsza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu,

Wystopuj chłopie bo wykupisz wszystkie S4 DTM które ocalały ?

Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...