Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 DTM 25th Anniversary QUATTRO 1 of 250


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, kamelus_ napisał:

 

Co to naciąg inwerso? Albo guma za szeroka albo felga za wąska...

 

6 minut temu, marcin_o23 napisał:

kolo fajne, ori jak ma być po prostu rozmiar gum, który tu być nie pownien, auto sztos :thumbup1:

Rozmiar kół seryjny zgodnie z tym co wyszło z fabryki, natomiast opony dobierał poprzedni właściciel który notabene walczył w mistrzostwach Słowacji w wyścigach torowych i uznał zgodnie z doświadczeniem, że do tej felgi i tego auta 245/40 z gwintem to set który sklei to auto.

Przyznaję, a jeździłem jak pisałem wyżej wieloma rodzajami rozmiarów i gum w B7 i tutaj te opony w tym rozmiarze szerokości po prostu fascynują.. Niepojęte jak to klei, z jakim marginesem jestem w stanie wchodzić w zakręty znane na pamięć i wiem, że mogę do nich podchodzić z coraz poźniejszym hamowaniem, szwagier @dayd_4 potwierdzi, co potrafi ta guma, a zjadł zęby w moto i jeżdzeniu.

 

Także jeżeli ktoś chce B7 ganiać bardziej wyczynowo, to polecam z całego serca ( a jak wspominałem przerobiłem od 17 do 20 cali w tej budzie) ten set - 18x8 245/40. Guma na te felgę za duża, ale sączy się z tego układu doświadczenie kierowcy wyścigowego od ktorego kupiłem to auto, a ktory ma w garażu z 30-40 tego typu samochodów.. :heat:

 

Naciągi przerabiałem i szczerze przy gwincie pewnie do nich wrócę.. Narazie napawam się klejeniem, jakiego nie zaznałem w B7 do tej pory. :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, kamelus_ napisał:

Auto mega ale te koła :facepalm:

Co to naciąg inwerso? Albo guma za szeroka albo felga za wąska...

Zgadzam sie z tobą @kamelus_, że słabo to wygląda, ale przyznam się też, że szczęka mi dosłownie opadła, jak przyczepny jest ten set. Motoryzacją zajmuje sie od dziecka i fascynuje rajdami, ale nie zdawałem sobie wcześniej sprawy, jak wielkie znaczenie ma dobór parametrów takich, jakie zaprojektowali i przetestowali inżynierowie z Ingolstadt. :hi:Nie zapominajmy, że to nie jest S4 B7, tylko DTM, więc, samochód skrupulartnie zestrojony do balansowania na granicy praw fizyki na torze. I takie zestrojenie uwierzcie mi, przesuwa granicę przyczepności znacznie dalej niż np. u mnie, na naciągu, nawet na Yokohama Advan Sport! Niebo a ziemia!

W temacie podpowiem wam, że podobnego odkrycia zaznał ostatnio kolega z pracy, gdzie do Clio F1, założył opony Michelin Sport Cup i pojechał na tor. :buhaha:Po założeniu nie dużego dystansu pod felgę, (żeby było bajerancko), samochód przestał się prowadzić! Wydawać by się mogło, że odsadzenie felgi zwiększy stabilność - nic z tych rzeczy.

Inżynierowie tak zestroili zawiechę, że na oryginalnym secie Clio trzyma się jak głupie (chociaż nie wygląda), podobnie jak DTM szwagra.

Także na pokazy polecam mój setup, do ścigania się, zdecydowanie większy balon, bez naciągu:wink:

P.S. clio jest do sprzedania:

WWW.OTOMOTO.PL

Renault Clio, Niebieski, Benzyna, 197 KM, 1 998 cm3

 

Edytowane przez dayd_4
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki sugerujecie zestaw z dobrą przyczepnością do BEXa Q? :eusathink:

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, george napisał:

Jaki sugerujecie zestaw z dobrą przyczepnością do BEXa Q? :eusathink:

Po pierwsze tylko Continenetal.:kawa:

Po drugie idealnego rozwiazania nikt ci nie poda, bo kazdy ma inny styl jazdy, warunki, itd.

Godzinami można na ten temat rozmawiać. Nie chcę zaśmiecać tego tematu szwagrowi:acute:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Ważna kwestia przy S4 to odpowiedni indeks nośności.

V8 z przodu swoje waży.

Z tego co pamiętam fabryka poleca indeks 95 a takiego nie ma żadna 235/35/19.

Pewnie dlatego Słowak 245 w 18" wsadził.

Można by coś pokombinować z indeksem 93 ale to już absolutne minimum.

Chyba 245/35/19 z takim wychodzą.

DTM aż się prosi o jakieś ładne, ultralekkie 19" motorsporty ?

Pozdrawiam

 

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC.NET.PL

DTM od lat prezentuje sport na najwyższym poziomie. Od przyszłego roku zaprezentuje...

Mały offtop.

Zmiany w serii DTM zapowiadają się b.ciekawie.

Jedną z klas ma być DTM Classics.

Także nie wykluczone, że wkrótce na torze znów zobaczymy A4 B7 DTM ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, black4 napisał:
WRC.NET.PL

DTM od lat prezentuje sport na najwyższym poziomie. Od przyszłego roku zaprezentuje...

Mały offtop.

Zmiany w serii DTM zapowiadają się b.ciekawie.

Jedną z klas ma być DTM Classics.

Także nie wykluczone, że wkrótce na torze znów zobaczymy A4 B7 DTM ?

Pozdrawiam

No to już by było coś przepięknego gdyby B7 DTM znów stanęło na linii startowej :heat:

 

DTM_Audi_A4 race.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, HOLMATRO napisał:

No to już by było coś przepięknego gdyby B7 DTM znów stanęło na linii startowej :heat:

 

DTM_Audi_A4 race.jpg

Cały czas powtarzam, szykuj oklejenie...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Homatro piszesz ze silnik to BBK a po mojemu to jest BHF, była przekładka ? :decayed:

brakuje czujników parkowania, sterowania głosowego, rolety przeciwsłonecznej i grzania tylnej kanapy

i do tego ma kaganiec :eusathink:

i zaś trzeba afto doposażyc :polew:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Dev napisał:

Homatro piszesz ze silnik to BBK a po mojemu to jest BHF, była przekładka ? :decayed:

BHF był montowany S4 B6/B7 na USA. Wcześniej osiąga maksymalny moment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, george napisał:

BHF był montowany S4 B6/B7 na USA. Wcześniej osiąga maksymalny moment.

no

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde tyle masz już to auto a ja goo ani razu nigdzie nie widziałem chyba rzadko jest upalany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev zanim kupiłem ją czytałem trochę i na Audizine wyczytałem, że do 25quattro wsadzano BBK mimo rynku docelowego US, teraz zerknąłem w papiery i faktycznie, wychodzi, że jest BHF, więc masz rację. :thankyou2:

Zrzut ekranu 2020-11-7 o 22.44.59.png

Jeżeli chodzi o PDC to byłaby profanacja ryć w zderzakach żeby je dokładać, bo nie taki był zamysł chłopców z Ingolstadt, auto honorujące wyścigi torowe nie miało ich przewidzianych nigdy wiec... :baseball:

Kaganiec ściągnięty jeśli chodzi Ci o te 210 :P

Grzania tylnej kanapy faktycznie nie ma, i rolety też tu się zgadzam.

Doposażyć? NIe ma opcji, auto zostaje w oryginale bo taki jest zamysł i nie będę rył, żeby mieć totalnie wszystko, a mam 98% możliwych pakietów, więc to bez sensu. 

Teraz mam drugą S4 DTM 25quattro i już o nią ludzie wypytują z całej Europy, Whatsupp nie stygnie - każdy pyta czy auto na pewno jest w oryginale :whistling:

 

Próbuj dalej motoryzacyjny ignorancie :lol1:

 

@marky2552

Masz 3 km do mnie, auto tak się składa jeździ ostatnio codziennie, wozi młodzież do przedszkola i szkoły, bo wszystko co miałem cywilne sprzedałem, a nowe jeszcze się nie pomalowało :D

Edytowane przez HOLMATRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, HOLMATRO napisał:

Masz 3 km do mnie, auto tak się składa jeździ ostatnio codziennie, wozi młodzież do przedszkola i szkoły, bo wszystko co miałem cywilne sprzedałem,

W Skodzie zasypiałeś w trakcie drogi? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, george napisał:

W Skodzie zasypiałeś w trakcie drogi? :decayed:

W skodzie nie dało sie zasnąć :kwasny: po ilus kilometrach wszystko tak ... ********* ze zapomnij o zaśnięciu :grin:

Zrobiłem w lato nad morze 600 km w jedna stronę, cały urlop spokojnie zupki nie mogłem zjeść, dostałem łokcia tenisisty od trzymania go na jakże porządnie wykończonym podłokietniku.. Nie mówiąc o bólu pleców..

 

:doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smycz miales na 250

Dopiero w poliftach B8/S4 zrobili 210

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Dev napisał:

Dopiero w poliftach B8/S4 zrobili 210

Tylko hameryka?

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał:

Homatro piszesz ze silnik to BBK a po mojemu to jest BHF, była przekładka ? :decayed:

brakuje czujników parkowania, sterowania głosowego, rolety przeciwsłonecznej i grzania tylnej kanapy

i do tego ma kaganiec :eusathink:

i zaś trzeba afto doposażyc :polew:

 

@Dev, jestem Twoim fanem..:pali:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, HOLMATRO napisał:

W skodzie nie dało sie zasnąć :kwasny: po ilus kilometrach wszystko tak ... ********* ze zapomnij o zaśnięciu :grin:

Zrobiłem w lato nad morze 600 km w jedna stronę, cały urlop spokojnie zupki nie mogłem zjeść, dostałem łokcia tenisisty od trzymania go na jakże porządnie wykończonym podłokietniku.. Nie mówiąc o bólu pleców..

 

:doh:

Ale darmo jeździła:nabijasie:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...