Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja nie daje rady po chipie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Audi po programie 200 koni, na benzynie elegancko płynnie jeździ a na gazie czasem wypadnie zapłon przy dynamicznej jeździe albo na autostradzie przy 180-200 czasem wypadnie zapłon też. Ogólnie to mam komputer Zenit pro obd 2, reduktor kme tur i wtryski nowe barracuda czarne bo tamte co były nie dawały rady tak powiedział gazownik ale albo nie może tego ustawić albo coś jest za słabe tak mi się wydaje. Co o tym sądzicie?

Opublikowano

Po pierwsze to pokaż jak to jest zamontowane pod maską i screeny z programu lpg. Jakie ciśnienie robocze reduktora, spadki przy pełnym bucie, pętli wtryski? Daj logi na benie, bo może program skopany i nie da się wystroić lpg. Jakie są korekty długoterminowe. Jak gaz był strojony, podczas jazdy na korekty czy dłubał mnoznikiem na postoju?

Opublikowano

barakuda nie ma wydatku na gorze , ktora 115 czy 130?

zasilone 6? 

 

 

Opublikowano

reduktor za słaby

Opublikowano (edytowane)

Miałem podobny problem po chipie. Zmieniałem faro z butli do reduktora z 6 na 8mm, reduktor na KME TWIN itp. ale najlepszym rozwiązaniem jest po prostu przy pewnym obciążeniu ustawienie w sterowniku lpg aby przełączał na benzyne. Od tamtej pory mam spokój i wiem że na benzynce nic temu silnikowi nie będzie. Podobno lpg spala się w wyższej ok. 50 stopni celsjusza temperaturze niż benzyna co zwiększa EGT. U mnie patrząc na wykres z hamowni to tam gdzie jest najwięcej niutów lpg nie wyrabia. Mam kolegę co też jest po chipie 200km+ i jest po przeróbkach u gazownika i problem z awaryjnym przełączaniem na pb występuje. Odpuścił sobie i jak chce ostro jeździć to przełącza na pb. Dla mnie gaz nadaje się tylko do delikatnej jazdy :P Są zbyt duże skoki ciśnienia w butli lpg ze względu na temperaturę zewnętrzną  choć wiem że są spece co by to wystroili na lpg do samego końca :P

Edytowane przez malukry122
Opublikowano

Porządna instalacja oraz strojenie i nie ma problemów z lpg i jedzie auto do odciny na lpg. Oczywiście upalać tylko na pb. Kupią ludzie gówno a potem płacz. 

Opublikowano
W dniu 24.08.2020 o 18:11, przem8 napisał:

Po pierwsze to pokaż jak to jest zamontowane pod maską i screeny z programu lpg. Jakie ciśnienie robocze reduktora, spadki przy pełnym bucie, pętli wtryski? Daj logi na benie, bo może program skopany i nie da się wystroić lpg. Jakie są korekty długoterminowe. Jak gaz był strojony, podczas jazdy na korekty czy dłubał mnoznikiem na postoju?

Załączam zdjęcia jak to jest zamontowane. Nie mam programu ani kabla do lpg. Gaz był strojony podczas jazdy.

 

W dniu 24.08.2020 o 18:23, elmo814 napisał:

barakuda nie ma wydatku na gorze , ktora 115 czy 130?

zasilone 6? 

 

 

Wtryski 130 i zasilane 6.

 

W dniu 24.08.2020 o 23:51, Dev napisał:

reduktor za słaby

Na jaki go wymienić proponujesz? 

 

W dniu 25.08.2020 o 07:44, malukry122 napisał:

Miałem podobny problem po chipie. Zmieniałem faro z butli do reduktora z 6 na 8mm, reduktor na KME TWIN itp. ale najlepszym rozwiązaniem jest po prostu przy pewnym obciążeniu ustawienie w sterowniku lpg aby przełączał na benzyne. Od tamtej pory mam spokój i wiem że na benzynce nic temu silnikowi nie będzie. Podobno lpg spala się w wyższej ok. 50 stopni celsjusza temperaturze niż benzyna co zwiększa EGT. U mnie patrząc na wykres z hamowni to tam gdzie jest najwięcej niutów lpg nie wyrabia. Mam kolegę co też jest po chipie 200km+ i jest po przeróbkach u gazownika i problem z awaryjnym przełączaniem na pb występuje. Odpuścił sobie i jak chce ostro jeździć to przełącza na pb. Dla mnie gaz nadaje się tylko do delikatnej jazdy :P Są zbyt duże skoki ciśnienia w butli lpg ze względu na temperaturę zewnętrzną  choć wiem że są spece co by to wystroili na lpg do samego końca :P

Ok. postaram się w najbliższym czasie zacząć od zmiany węży na 8mm i poszukam nowego reduktora.

20200826_162336.jpg

20200826_162348.jpg

Opublikowano

Ten zestaw powinien dać radę. Do poprawki montaż wtryskiwaczy. Lepiej żeby były w pionie i mapsensor ma być za filtrem fazy lotnej. 

U mnie na fi6 i acr01 do 150km obsługuje 210kuni i ponad 330niuta.

Opublikowano

Troszkę masz kibel pod maską 

Lepiej zasilić 8

Daj te wtryskiwacze pojedynczo . Troszkę podkręć ciśnienie bo nie mają wydatki na gorze

Opublikowano
15 minut temu, przem8 napisał:

Ten zestaw powinien dać radę. Do poprawki montaż wtryskiwaczy. Lepiej żeby były w pionie i mapsensor ma być za filtrem fazy lotnej. 

U mnie na fi6 i acr01 do 150km obsługuje 210kuni i ponad 330niuta.

Tak chyba już na styk ? turbinka większą?

Opublikowano
3 minuty temu, elmo814 napisał:

Tak chyba już na styk ? turbinka większą?

To mam akurat w a3 ale wsio seria w tym k03s. Jest jeszcze zapas, a przy pełnym bucie na piątym biegu do 220km/h jest spadek maksymalnie 0.2, czasem chwilowo 0,3b ale korekty wzór. 

Opublikowano
2 godziny temu, elmo814 napisał:

Troszkę masz kibel pod maską 

Lepiej zasilić 8

Daj te wtryskiwacze pojedynczo . Troszkę podkręć ciśnienie bo nie mają wydatki na gorze

Chodzi Ci, żeby zasilić 8 czyli od butli do zaworu omb tylko, że on ma wejście i wyjście na 6. I jak mam dać wtryskiwacze pojedyńczo? Przecież teraz są pojedyńczo pod kolektor podpięte.

 

2 godziny temu, przem8 napisał:

Ten zestaw powinien dać radę. Do poprawki montaż wtryskiwaczy. Lepiej żeby były w pionie i mapsensor ma być za filtrem fazy lotnej. 

U mnie na fi6 i acr01 do 150km obsługuje 210kuni i ponad 330niuta.

Mapsensor jak dam przed filtr to mi się rozreguluje cała mapa?

Opublikowano
48 minut temu, kamilm123 napisał:

Mapsensor jak dam przed filtr to mi się rozreguluje cała mapa?

Nie powinno ale pewnie i tak jest pewnie do poprawy.  Postaraj się zrobić logi, bo może program skopany i jak na benie kuleje to i gazu nie wystroisz.

Zostaw na razie przeróbki w spokoju i niech ktoś ogarnięty na to spojrzy.

Opublikowano
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

A reszta gdzie? Głównie zależy na 2+33 na obu paliwach. Widać, że turbo górą trochę nie daje rady pompować ale jak seryjne to nie ma się co dziwić.

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, przem8 napisał:

 

Tak pojedynczo skróč węże i zastosuj na wtryskiwaczach trójniki  będzie bardziej wydajnie szybko i estetycznie

Edytowane przez elmo814
.
Opublikowano
20 godzin temu, elmo814 napisał:

Tak pojedynczo skróč węże i zastosuj na wtryskiwaczach trójniki  będzie bardziej wydajnie szybko i estetycznie

Kurde nie wiem o co chodzi z tymi trójnikami. Możesz zapodać jakieś foto jak to ma wyglądać bo nie mogę sobie tego wyobrazić.

Opublikowano
W dniu 26.08.2020 o 17:47, przem8 napisał:

 

Prosze. Wtryski inne ale na trojnikach

SAVE_20200827_212248.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, kamilm123 napisał:

Kurde nie wiem o co chodzi z tymi trójnikami. Możesz zapodać jakieś foto jak to ma wyglądać bo nie mogę sobie tego wyobrazić.

Wejdź na stronę jacus.pl i tam kupisz co trzeba. Daj nowe węże do wody i lpg. Do tego opaski gbs przy wężach wodnych,widać jak reduktor przecieka.

Opublikowano
15 godzin temu, elmo814 napisał:

Prosze. Wtryski inne ale na trojnikach

SAVE_20200827_212248.jpg

slabo troche, wtryski nie powinny lezec, odbije się to na ich zywotnosci. 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...