kamilm123 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Witam. Audi po programie 200 koni, na benzynie elegancko płynnie jeździ a na gazie czasem wypadnie zapłon przy dynamicznej jeździe albo na autostradzie przy 180-200 czasem wypadnie zapłon też. Ogólnie to mam komputer Zenit pro obd 2, reduktor kme tur i wtryski nowe barracuda czarne bo tamte co były nie dawały rady tak powiedział gazownik ale albo nie może tego ustawić albo coś jest za słabe tak mi się wydaje. Co o tym sądzicie?
przem8 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Po pierwsze to pokaż jak to jest zamontowane pod maską i screeny z programu lpg. Jakie ciśnienie robocze reduktora, spadki przy pełnym bucie, pętli wtryski? Daj logi na benie, bo może program skopany i nie da się wystroić lpg. Jakie są korekty długoterminowe. Jak gaz był strojony, podczas jazdy na korekty czy dłubał mnoznikiem na postoju?
elmo814 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Opublikowano 24 Sierpnia 2020 barakuda nie ma wydatku na gorze , ktora 115 czy 130? zasilone 6?
malukry122 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Opublikowano 25 Sierpnia 2020 (edytowane) Miałem podobny problem po chipie. Zmieniałem faro z butli do reduktora z 6 na 8mm, reduktor na KME TWIN itp. ale najlepszym rozwiązaniem jest po prostu przy pewnym obciążeniu ustawienie w sterowniku lpg aby przełączał na benzyne. Od tamtej pory mam spokój i wiem że na benzynce nic temu silnikowi nie będzie. Podobno lpg spala się w wyższej ok. 50 stopni celsjusza temperaturze niż benzyna co zwiększa EGT. U mnie patrząc na wykres z hamowni to tam gdzie jest najwięcej niutów lpg nie wyrabia. Mam kolegę co też jest po chipie 200km+ i jest po przeróbkach u gazownika i problem z awaryjnym przełączaniem na pb występuje. Odpuścił sobie i jak chce ostro jeździć to przełącza na pb. Dla mnie gaz nadaje się tylko do delikatnej jazdy Są zbyt duże skoki ciśnienia w butli lpg ze względu na temperaturę zewnętrzną choć wiem że są spece co by to wystroili na lpg do samego końca Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez malukry122
ELLIOTT Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Porządna instalacja oraz strojenie i nie ma problemów z lpg i jedzie auto do odciny na lpg. Oczywiście upalać tylko na pb. Kupią ludzie gówno a potem płacz.
kamilm123 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2020 W dniu 24.08.2020 o 18:11, przem8 napisał: Po pierwsze to pokaż jak to jest zamontowane pod maską i screeny z programu lpg. Jakie ciśnienie robocze reduktora, spadki przy pełnym bucie, pętli wtryski? Daj logi na benie, bo może program skopany i nie da się wystroić lpg. Jakie są korekty długoterminowe. Jak gaz był strojony, podczas jazdy na korekty czy dłubał mnoznikiem na postoju? Załączam zdjęcia jak to jest zamontowane. Nie mam programu ani kabla do lpg. Gaz był strojony podczas jazdy. W dniu 24.08.2020 o 18:23, elmo814 napisał: barakuda nie ma wydatku na gorze , ktora 115 czy 130? zasilone 6? Wtryski 130 i zasilane 6. W dniu 24.08.2020 o 23:51, Dev napisał: reduktor za słaby Na jaki go wymienić proponujesz? W dniu 25.08.2020 o 07:44, malukry122 napisał: Miałem podobny problem po chipie. Zmieniałem faro z butli do reduktora z 6 na 8mm, reduktor na KME TWIN itp. ale najlepszym rozwiązaniem jest po prostu przy pewnym obciążeniu ustawienie w sterowniku lpg aby przełączał na benzyne. Od tamtej pory mam spokój i wiem że na benzynce nic temu silnikowi nie będzie. Podobno lpg spala się w wyższej ok. 50 stopni celsjusza temperaturze niż benzyna co zwiększa EGT. U mnie patrząc na wykres z hamowni to tam gdzie jest najwięcej niutów lpg nie wyrabia. Mam kolegę co też jest po chipie 200km+ i jest po przeróbkach u gazownika i problem z awaryjnym przełączaniem na pb występuje. Odpuścił sobie i jak chce ostro jeździć to przełącza na pb. Dla mnie gaz nadaje się tylko do delikatnej jazdy Są zbyt duże skoki ciśnienia w butli lpg ze względu na temperaturę zewnętrzną choć wiem że są spece co by to wystroili na lpg do samego końca Ok. postaram się w najbliższym czasie zacząć od zmiany węży na 8mm i poszukam nowego reduktora.
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Ten zestaw powinien dać radę. Do poprawki montaż wtryskiwaczy. Lepiej żeby były w pionie i mapsensor ma być za filtrem fazy lotnej. U mnie na fi6 i acr01 do 150km obsługuje 210kuni i ponad 330niuta.
elmo814 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Troszkę masz kibel pod maską Lepiej zasilić 8 Daj te wtryskiwacze pojedynczo . Troszkę podkręć ciśnienie bo nie mają wydatki na gorze
elmo814 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 15 minut temu, przem8 napisał: Ten zestaw powinien dać radę. Do poprawki montaż wtryskiwaczy. Lepiej żeby były w pionie i mapsensor ma być za filtrem fazy lotnej. U mnie na fi6 i acr01 do 150km obsługuje 210kuni i ponad 330niuta. Tak chyba już na styk ? turbinka większą?
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 3 minuty temu, elmo814 napisał: Tak chyba już na styk ? turbinka większą? To mam akurat w a3 ale wsio seria w tym k03s. Jest jeszcze zapas, a przy pełnym bucie na piątym biegu do 220km/h jest spadek maksymalnie 0.2, czasem chwilowo 0,3b ale korekty wzór.
kamilm123 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2020 2 godziny temu, elmo814 napisał: Troszkę masz kibel pod maską Lepiej zasilić 8 Daj te wtryskiwacze pojedynczo . Troszkę podkręć ciśnienie bo nie mają wydatki na gorze Chodzi Ci, żeby zasilić 8 czyli od butli do zaworu omb tylko, że on ma wejście i wyjście na 6. I jak mam dać wtryskiwacze pojedyńczo? Przecież teraz są pojedyńczo pod kolektor podpięte. 2 godziny temu, przem8 napisał: Ten zestaw powinien dać radę. Do poprawki montaż wtryskiwaczy. Lepiej żeby były w pionie i mapsensor ma być za filtrem fazy lotnej. U mnie na fi6 i acr01 do 150km obsługuje 210kuni i ponad 330niuta. Mapsensor jak dam przed filtr to mi się rozreguluje cała mapa?
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 48 minut temu, kamilm123 napisał: Mapsensor jak dam przed filtr to mi się rozreguluje cała mapa? Nie powinno ale pewnie i tak jest pewnie do poprawy. Postaraj się zrobić logi, bo może program skopany i jak na benie kuleje to i gazu nie wystroisz. Zostaw na razie przeróbki w spokoju i niech ktoś ogarnięty na to spojrzy.
kamilm123 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 A reszta gdzie? Głównie zależy na 2+33 na obu paliwach. Widać, że turbo górą trochę nie daje rady pompować ale jak seryjne to nie ma się co dziwić.
elmo814 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 (edytowane) 14 godzin temu, przem8 napisał: Tak pojedynczo skróč węże i zastosuj na wtryskiwaczach trójniki będzie bardziej wydajnie szybko i estetycznie Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez elmo814 .
kamilm123 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2020 20 godzin temu, elmo814 napisał: Tak pojedynczo skróč węże i zastosuj na wtryskiwaczach trójniki będzie bardziej wydajnie szybko i estetycznie Kurde nie wiem o co chodzi z tymi trójnikami. Możesz zapodać jakieś foto jak to ma wyglądać bo nie mogę sobie tego wyobrazić.
elmo814 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 W dniu 26.08.2020 o 17:47, przem8 napisał: Prosze. Wtryski inne ale na trojnikach
pila24 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Godzinę temu, kamilm123 napisał: Kurde nie wiem o co chodzi z tymi trójnikami. Możesz zapodać jakieś foto jak to ma wyglądać bo nie mogę sobie tego wyobrazić. Wejdź na stronę jacus.pl i tam kupisz co trzeba. Daj nowe węże do wody i lpg. Do tego opaski gbs przy wężach wodnych,widać jak reduktor przecieka.
soul87 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 15 godzin temu, elmo814 napisał: Prosze. Wtryski inne ale na trojnikach slabo troche, wtryski nie powinny lezec, odbije się to na ich zywotnosci. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się