Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i podłączenie lusterka fotochrom w A4 B6


mm.max

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do sprawy wymiany szkła: kupiłem lusterko za 4 dyszki z wysyłką (Gregorio wrzucił z 6 postów wyżej jego fotki) z zamiarem wymiany w moim. Ja miałem wersję bez guziczka tylko z czujnikiem.

Odechciało mi się wymiany szkła i wymieniłem całe lusterko (kabelki pasują bez konieczności jakiejkolwiek roboty). Gorzej z mocowaniem (widziałem, jak ludzie tu na forum chyba wymieniali je na szybie itp :D

Ja zachowałem mocowanie na szybie zamieniłem tylko w nowym lusterku zatrzask kulki obrotowej ze starego mocowania. Nowe wystarczy wykręcić, wyrwać ząbki i pod nim wystarcza spokojnie miejsca na wycięte z poprzedniej obudowy mocowanie (dociąć, dopasować i docisnąć poprzednim mocowaniem i dokręcić).

Może komuś przyda się to info.

PS. połączenia w starym lusterku miałem lutowane(oryginalnie), w nowym na spinkę jak wspomniał Gregorio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, panowie potrzebuję informacji zakupiłem a4 b7 mam lusterko z czujnikami deszczu i zmierzchu ale nie mam fotochromu dziś przy okazji montowania diod w lampce zajrzałem do wiązki i do lusterka dochodzi 9 kabli czy to możliwe czy ktoś coś rezał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowiem, utknołem w momencie, w którym trzeba zdemontować stopkę/uchwyt od tylnej obudowy lusterka, ktoś pomoże? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zsunąłeś zacisk w postaci obrączki metalowej?

teraz już tak :D wpadłem na to po 10 minutach.

Jak się to składał? Najpierw trzeba obrączkę metalowa wsadzić spowrotem na plastik i wtedy docisnąć kulkę z mocowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć koledzy.

Mam kilka pytań dotyczących lusterka fotochrom z czujnikiem zmierzchu i CLH.

Mam auto z modułem MCE z literką F czyli wersja HIGH z obsługą czujnika zmierzchu i CLH, do tego mam włącznik świateł z literką A czyli HIGH bez funkcji AUTO, dokupiłem przełącznik regulacji świateł oraz CLH (wcześniej miałem tylko regulację świateł) lusterko mam ...511 bez żadnej literki.

Sprawa wygląda tak że chcę mieć CLH, ale nie chcę zmieniać włącznika świateł na wersję z AUTO ponieważ jest to zbędny gadżet w sytuacji kiedy nie mam DRL, a na światłach mijania jeżdżę i tak cały dzień.

Czy podłączenie tego zestawu do obecnego włącznika świateł jest możliwe tak żeby CLH działało tylko po zmroku i czy PIN 1 z lustra łączę z pinem 1 włącznika i dalej mostkiem z MCE 32/18? czy muszę zrobić to jakoś inaczej?

Przeczytałem cały wątek, kilkadziesiąt stron wątku o MCE (tam jest 130stron do czytania) i nadal nie mam pojęcia czy takie połączenie będzie OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącznik AUTO jest do świateł, jego brak nie przeszkadza w aktywacji CLH bo one działają również gdy ten jest w pozycji 0.

Warunek to kodowanie( musisz aktywować w MCE) oraz poprawne lustro

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącznik AUTO jest do świateł, jego brak nie przeszkadza w aktywacji CLH bo one działają również gdy ten jest w pozycji 0.

Warunek to kodowanie( musisz aktywować w MCE) oraz poprawne lustro

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

fajnie że nie muszę zmieniać też włącznika świateł, a co z podłączeniem instalacji? Jest dokładnie tak samo jak dla włącznika z wersją AUTO? czyli odcinam czarny przewód z PINu 1 włącznika i podłączam tam pin1 lusterka i dalej mostkiem do MCE 32/18 czy coś jeszcze muszę zmienić przy samym włączniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacje mam ori w wersji HIGH z modułem MCE 8E0 907 279F, oryginalnie miałem zainstalowany przełącznik do regulacji wysokości reflektorów. Musze pociągnąć tylko instalację do nowego lusterka z czujnikiem światła i włącznika CLH.

Ponieważ pierwszy post w temacie ma dużo błędów/niedomówień, a reszta wątku nie bardzo wyjaśnia czy są jakiekolwiek różnice między instalacją z włącznikiem High bez AUTO a włącznikiem z AUTO stąd moje pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziwne że masz moduł F nie mając lusterka....

Sprawdź najpierw kody , jak auto wyjechało z fabryki. Bo może komuś sprzedał lustro i włącznik albo zachciało się modzić, ale z jakichś względów tego nie skończył.

Musisz również zanurkować pod kierownicę, tam gdzie masz wtyczki idące do modułu MCE.

Spisać kolory kabli, numery PINów i je porównać z pierwszą stroną wątku o MCE. Wtedy będziemy wiedzieć czy instalacja jest ORI, DOKŁADANA, czy być może musisz rzeźbić

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego tak jak pisałem potrzebuje tylko info o podłączeniu tego pod włącznik bez funkcji AUTO. Włącznik high z końcówka A. Instalacja jak i moduł są z fabryki na 1000% jedyne co dokładałem to wiazka pod pdc tyl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy właśnie informacja z Twojego samochodu jest tutaj najważniejsza.
To co piszą inni to tylko wskazówki jak powinna wyglądać poprawna instalacja.

Jeśli już, to musisz sprawdzić czy masz połączenie pomiędzy PIN24 MCE (biały) a PIN 7 pokrętła CLH

POCZYTAJ TEN WATEK, TAM masz poprawne i dokładne wyjaśnienia jak powinna wyglądać instalacja, porównaj ze swoją.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/100858-mce-09-modul-centralnej-elektryki-lusterko-wlacznik-swiatel-czujnik-swiatla-coming-leaving-home/

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne, też mam F a lustra i innych bajerów było brak.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że w końcowej fazie produkcji B6 wstawiali MCE z wyższej półki pomimo braku lustra i clh. Ale to tylko mój domysł czytając forum...

Dzięki kolego GreGoriO za próbę pomocy... nie zostaje mi nic innego jak przebrnąć przez kolejne 70 stron wątku który podlinkowałeś, około połowę już przebrnąłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba 70 stron. Zobacz z pierwszej, rozpiskę kabli. Porównaj sobie ze swoją instalacją i będzie wszystko wiadome....

Tak naprawdę , masz do sprawdzenia dwa przewody, czy masz wejście białego z CLH oraz fioletowy renundancy, PIN32 MCE....

jeszcze szybciej będzie, gdy to sprawdzisz na włącznikach.... Światła(pin7) i kostce CLH(pin7) /reg. wysokości

czy są tam już te przewody.

No i oczywiście później odpowiednie piny kur zasilają lustro,

Ale to już MUSISZ według schematu...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że w końcowej fazie produkcji B6 wstawiali MCE z wyższej półki pomimo braku lustra i clh. Ale to tylko mój domysł czytając forum...

Dzięki kolego GreGoriO za próbę pomocy... nie zostaje mi nic innego jak przebrnąć przez kolejne 70 stron wątku który podlinkowałeś, około połowę już przebrnąłem...

Bardzo dziwne że masz moduł F nie mając lusterka....

Sprawdź najpierw kody , jak auto wyjechało z fabryki. Bo może komuś sprzedał lustro i włącznik albo zachciało się modzić, ale z jakichś względów tego nie skończył.

Musisz również zanurkować pod kierownicę, tam gdzie masz wtyczki idące do modułu MCE.

Spisać kolory kabli, numery PINów i je porównać z pierwszą stroną wątku o MCE. Wtedy będziemy wiedzieć czy instalacja jest ORI, DOKŁADANA, czy być może musisz rzeźbić

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dlaczego dziwne? Ja również nie mam instalacji do lusterka fotochrom, mam xenon i spryski oryginalne i również moduł F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pozostaje tylko sprawdzić, czy fabryka dała też w gratisie instalację, jak to czasem się dzieje przy nie świecących kratkach...

Dopiero wtedy będzie wiadomo jakie prace należy wykonać by dokończyć to co chcemy.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety fabryka nie dała dodatkowej instalacji bo do lustra wiązki brak, do kostki przy włączniku CLH/regulacji świateł, piny od clh są nie obsadzone, a jak wygląda przy włączniku świateł to, sprawdzę na spokojnie.

Najważniejsze że kable, ori wtyczki i piny do wtyczek już zamówione i na dniach będę dłubał. W planie jest zrobić to tak żeby jak najwierniej odtworzyć fabrykę (chodzi o położenie kabli ect.) bo włącznika z funkcją AUTO jak z fabryki nie chcę montować gdyż jest to zbędny gadżet na dzień dzisiejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...