Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP uszkodzonego silnika BLB na BKD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja brałem od tego goscia jak nie bedziecie chcieli "paragonu " to cena do negocjacji ja kupiłem od niego za 2500 zł z 2010 roku z 8 tys km przebieg. Tylko nie mowcie ze szukacie do audi . bo cena moze byc wyzsza. http://allegro.pl/mitsubishi-outlander-2-0-did-140km-silnik-2008-i2177664735.html

Opublikowano
Mam taki problem Wysypał mi sie 2.0 BlB autko sprowadziłem z zagranicy jeżeli wsadzę BKD to nie wiem czy łatwo będzie auto sprzedać czy nie warto było 1.9 tid łatwo było by go sprzedać puzniej.

---------- Post dopisany 06-05-2012 at 10:09 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2012 at 19:10 ----------

słuchajcie mam pytanie czy ten silnik bkd z 2005 one miały jakieś wady czy nie??? mam taki na oku z przebiegiem 88 tysi.

---------- Post dopisany at 10:09 ---------- Poprzedni post napisany at 10:09 ----------

słuchajcie mam pytanie czy ten silnik bkd z 2005 one miały jakieś wady czy nie??? mam taki na oku z przebiegiem 88 tysi.

Jeżeli poinformujesz że jest nowszy z mniejszym przebiegiem silnik, to chyba zaleta?

BKD z 2005 roku 88000km? :decayed:

nie ma wad silnikow 8 zaworowych tj 1,9 tdi i 2,0 tdi BPW.

Opublikowano

kochani dziś wyciągnąłem silnik BLB ciekawośc mnie rozpierała wiec go rozebrałem i....

Pompa oleju.

Była wymieniona napinacz jest jak nowy tryba są nie ruszone i nie starte na pompie i na wale.

Głowica

są po przeskoczeniu paska uszkodzone zostały 2 rolki na popychaczach zaworów dolotowych dolotu

ale martwi mnie inna rzecz w silniku znalazłem 3 cieniutkie wałeczki jeden w cylindrze, proszę o pomoc co to jest czy nie są one od pompo wtrysków???

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/773d7730a6d1db5c.html

zdjecie powyrzej prosze o pomoc/

---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ----------

Opublikowano

a pompowtryski sa cale czy sie rozpadly? jezeli cale to niby jak moglby waleczek przeleciec przez dyszcze pompowtryskiwacza :decayed::wink:

a nie są to końcówki świec żarowych?

Opublikowano

nie to jest coś co było w głowicy, do cylindra sie dostało po wymontowaniu pompek, OK już mam nowy silnik w aucie zostało mi tylko ustawienie nowego rozrządu i kupno uszczelniaczy pompek i ich montaż, pytanie niema nikogo z okolic Katowic kto by miał blokady 2.0 tdi co się zapytam na spocie to wywalają mój temat do kosza:/

---------- Post dopisany 23-05-2012 at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany 20-05-2012 at 02:29 ----------

Po złożeniu wszystkiego do kupy i odpaleniu silnik tak pracuje: piszcie opinie to chyba pompo wtryski.

przyznam się bez bicia ze w pompkach nie został wymieniony komplet uszczelniaczy bo były całe. czy to wina pompek?? silnik dalej nie równo chodzi i częsie:/ i coś cinszko pali:/ mówiąc dalej mam namyśli tak samo czepie nim jak przed uszkodzeniem rozrządu.

filmik

---------- Post dopisany 23-05-2012 at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany 22-05-2012 at 20:41 ----------

kolejny filmik podejrzewam ze to pompowtryskiwacze:/

---------- Post dopisany at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany at 23:34 ----------

Opublikowano

wg mnie wine ponosza pompowtryskiwacze, to element odpowiadajacy za rownomiernosc pracy silnika. oczywiscie i ECU.

pominiecie wymiany uszczelnien, ze wzgledu jak to okresliles "byly cale" to zart. w ukladzie sa zasilajacym panuje wysokie cisnienie, ktore ma swoje reguly.

Rozumiem ze jestes ich pewien sprawnosci pompowtryskiwaczy.

Nie uruchamia sie silnika bez podlaczonego ukladu dolotowego.

Opublikowano

Mysle ze to pompa Tandemowa bo po podłaczeniu podcisnienia silnik zaczoł ciszej pracować i równiej ale piszczy coś okrutnie ...

---------- Post dopisany at 22:35 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ----------

powiem tak... mam tego Jebaneg... auta dość! po tym jak mi śruba poszła w rolce prowadzącej rozrządu to mam go dość zygam nim sram nie nawadzę gówniane , zasrane auto mam na szcześci b5 1.9 tdi Quattro z 2001, dawali mi za niego 17 tysi i dzięki bogu go nie sprzedałem pompo wtryski są po regeneracji... bo myślałem ze to przez nie telepie na biegu jałowym później myślałem ze to wałki wyrównawcze a to k**wa zaraz się okaże ze to pompa tandemowa no przecież mnie Pojebie. Objaw ciężko pali i kopci na biało. i odpala na dotyk 4-5 sekund po zgaszeniu po 5 minutach dalej mieli jak pojeba... auto ma 193 tysiące i się rozsypało.... Wsadzony BKD Zorbie i sprzedam w piz*u!

Opublikowano

podcisnienia tez nie podlaczyles? nie miej pretensji do silnika, jezeli nieprawidlowo przeprowadzasz naprawe...

lepiej sie zastanow co zrobiles nie tak... a bialy dym to objaw problemow z wtryskiem... np. uczeslnienia PD. sprawdziles kat synchro? obydwa walki sa ustawione prawidlowo?

ktory masz rocznik?

---------- Post dopisany at 09:07 ---------- Poprzedni post napisany at 08:49 ----------

i zapomnialem dopisac, BKD z 2006 roku z przebiegiem 100.000 km :wink:

---------- Post dopisany at 09:07 ---------- Poprzedni post napisany at 09:07 ----------

i zapomnialem dopisac, BKD z 2006 roku z przebiegiem 100.000 km :wink:

Opublikowano

Co oni mi zrobili z turbiną?????? może dlatego silnik tak nierówno pracuje??? rocznik auta 2005 przebieg 193tyś auto sprowadziłem z Włoch. Uszkodzeniu poszła śruba na rolce prowadzącej rozrząd przy 150 km/h . turbine oddałem do czyszczenia ew. naprawy.

---------- Post dopisany at 00:17 ---------- Poprzedni post napisany at 00:17 ----------

Co do turbiny to w sobote pojechałem z nią do gościa co ją robił i okazało się ze to uczeń zj**... robotę!! źle ustawił coś w środku. Zarządzałem zwrotu gotówki otrzymałem tylko 50 % poniesionych kosztów. Więcej mnie tam nie zobaczą:)

---------- Post dopisany 28-05-2012 at 01:01 ---------- Poprzedni post napisany 26-05-2012 at 00:17 ----------

Oto efekt mojej pracy jest duża różnica pomiędzy BLB a BKD po pierwsze niema trzepania na biegu jałowym! Dziś zrobiłem w cyklu mieszanym 100km i spadło spalanie 6.5 litra przy NORMALNEJ JEZDZIE:) wcześniej ciesz ko było mieć 7.5:/ ciszej pracuje silnik, ale nie wiem czy mi przypadkiem zawory nie klepią, albo to moja paranoja z tym autem już związana, aa i znikło nieprzyjemnie szarpanie na niskich obrotach np. 3 bieg dodanie gazu obroty od 1400 obrotów i dodanie gazu silniczek ładnie się wkręca, jednak zauważyłem ze jest mniej agresywny, znaczy się ze ma mniejszego powera.

i tak co jakiś czasz wyrycz jak się wsłuchać w filmiku to słychać.

---------- Post dopisany at 01:01 ---------- Poprzedni post napisany at 01:01 ----------

Opublikowano

Panowie tak krowie na rowie proszę wytłumaczyć mi czy Kupując cały słupek BKD i przekładając to co jest z BLB (pompowtryski ,turbo,dwumas ogólnie wszystko prócz słupa),będzie wszystko p&p ? i z tego co wiem BKD do 2006 roku pękały głowice , czyli szukać 2007 ? tak ?

Opublikowano
Panowie tak krowie na rowie proszę wytłumaczyć mi czy Kupując cały słupek BKD i przekładając to co jest z BLB (pompowtryski ,turbo,dwumas ogólnie wszystko prócz słupa),będzie wszystko p&p ? i z tego co wiem BKD do 2006 roku pękały głowice , czyli szukać 2007 ? tak ?

Pokrywę na zawory i miskę olejową dajesz z BLB reszta pasuję p&p

Możesz szukać też silnika BWC na pewno znajdziesz młodszy rocznik od BKD:wink:

Opublikowano

Dobra więc tak znalazłem BKD z 2006 roku z Audi A3 z przebiegiem 140 tysi w komplecie jest z wtryskami i Pompą wtryskową . cena 3klocki u mnie w mieście

---------- Post dopisany 07-08-2012 at 16:19 ---------- Poprzedni post napisany 06-08-2012 at 15:59 ----------

panowie pomocy , jak przerobić miskę od BLB aby pasowała do BKD , i sprawa z tym smokiem z BKD jak do up***dolić i zrobić aby pasował ??bo samego smoka od avx,ajm i innych nie ma nigdzie ..szał już mnie bierze

Opublikowano
Dobra więc tak znalazłem BKD z 2006 roku z Audi A3 z przebiegiem 140 tysi w komplecie jest z wtryskami i Pompą wtryskową . cena 3klocki u mnie w mieście

---------- Post dopisany 07-08-2012 at 16:19 ---------- Poprzedni post napisany 06-08-2012 at 15:59 ----------

panowie pomocy , jak przerobić miskę od BLB aby pasowała do BKD , i sprawa z tym smokiem z BKD jak do up***dolić i zrobić aby pasował ??bo samego smoka od avx,ajm i innych nie ma nigdzie ..szał już mnie bierze

Podcinasz smok i szlifujesz delikatnie miskę, wszystko jest w tym wątku opisane i foty też były, musisz szukać

Opublikowano

Panowie, Passat, silnik BMP - korba wyszla bokiem. Jakich silnikow (kodow) szukac? Zakladajac, ze kupujemy sam slupek, bez glowicy i osprzetu.

Z gory dzieki :hi:

Opublikowano
Panowie, Passat, silnik BMP - korba wyszla bokiem. Jakich silnikow (kodow) szukac? Zakladajac, ze kupujemy sam slupek, bez glowicy i osprzetu.

Z gory dzieki :hi:

Kolega zakładał BMM ze skody Octavi

Opublikowano

BMM ma juz kola zebate?

Opublikowano
BMM ma juz kola zebate?

BMM nie ma wałków wyrównoważających, dół silnika jest tak jak w BKD i silnikach AWX, AVF zwykła pompa oleju

pompa.jpg

<br /><br />

Opublikowano

jakie jeszcze 2.0TDI 8V podejda w miejsce BMP?

BMM jest bardzo malo na rynku :( trafilismy jak na razie jeden... oczywiscie mowa o ludzkich cenach, bo za 7k mozna kupic calego TIR'a silnikow.

Opublikowano
jakie jeszcze 2.0TDI 8V podejda w miejsce BMP?

BMM jest bardzo malo na rynku :( trafilismy jak na razie jeden... oczywiscie mowa o ludzkich cenach, bo za 7k mozna kupic calego TIR'a silnikow.

Kolego napisz do jaro4444 on na pewno będzie wiedział:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...