Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2021 (edytowane) Winowajca Ogólnie to kompresor już poskładany do kupy, jutro będę go zakładał. Czekam jeszcze na olej do kompresora i kilka uszczelek. Edytowane 21 Kwietnia 2021 przez Dev
Muskel1 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 46 minut temu, Dev napisał: Winowajca Ogólnie to kompresor już poskładany do kupy, jutro będę go zakładał. Czekam jeszcze na olej do kompresora i kilka uszczelek. może przy okazji pasek także wymień, jak już to wsio i będzie spokój. Nagar w dolocie jest? Może też przy okazji wyczyścić przed założeniem kompresora?
Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2021 1 minutę temu, Muskel1 napisał: może przy okazji pasek także wymień, jak już to wsio i będzie spokój. Nagar w dolocie jest? Może też przy okazji wyczyścić przed założeniem kompresora? Dwa nowe paski Conti, dwa nowe napinacze Ina, trzy rolki Ina i sprzęgło alternatora Ina w dolocie o dziwo czysto
Muskel1 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 (edytowane) To super Przy tej mocy kompresor nagar w komorę spalania popchał Edytowane 21 Kwietnia 2021 przez Muskel1
Dev Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2021 5 minut temu, Muskel1 napisał: To super Przy tej mocy kompresor nagar w komorę spalania popchał napisz do mnie na whatsappa, zmieniłem telefon i nie mam kontaktu do Ciebie mam jeden temat
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Uszczelki wymienione, olej do kompresora wlany, koszt oliwy 200zł za 150ml I jeszcze nowy skraplacz
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Idzie do przodu Skąd wiedziałeś jakie łojakio wsadzić? Były jakieś dane na starym?
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 34 minuty temu, Muskel1 napisał: Idzie do przodu Skąd wiedziałeś jakie łojakio wsadzić? Były jakieś dane na starym? Co ?
george Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 1 minutę temu, Dev napisał: Co ? Stawiam, że słownik wiedział lepiej co chce napisać i chodziło o łożysko.
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Teraz, george napisał: Stawiam, że słownik wiedział lepiej co chce napisać i chodziło o łożysko. łożysko oczywiście
MaTeo85 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 na fotce ze starym łożyskiem zerknij widać numery.
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Myślałem, że to fotka już nowego bo wygląda jak nowe.
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) 36 minut temu, Muskel1 napisał: Myślałem, że to fotka już nowego bo wygląda jak nowe. Nie, to stare łożysko, nowe kupiłem w ICarsie - 30zł Ogólnie to z tym łożyskiem jest mała ...ujnia, jest ono "zagniecione" w korpusie kompresora. Jak je wyprasowałem to lekko oderwał się taki pierscien aluminiowy z korpusu ale nie widać nic pod kołem pasowym. Mało tego, to łożysko nie jest smarowane olejem z kompresora. Wewnątrz jest jeszcze jedno łożysko na ośce ale tego łożyska nie da rady już zdjąć. Aaaaa... i najlepsze na koniec... Zużyty olej z kompresora śmierdzi jak odstraszacz na dziki, kto zna ten zapach to wie o czym pisze... Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez Dev
MaTeo85 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 a nowe łożysko wklejałeś w korpus czy wsadziłeś na sucho? bo jak było zagniecione, a teraz nie jes, to kto wie czy od temperatury nie pojawią się tam luzy?
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 57 minut temu, MaTeo85 napisał: a nowe łożysko wklejałeś w korpus czy wsadziłeś na sucho? bo jak było zagniecione, a teraz nie jes, to kto wie czy od temperatury nie pojawią się tam luzy? Łożysko jest wprasowane w korpus i na ciasno na ośkę, dodatkowo koło pasowe też jest prasowane na ciasno, pasowanie minus 0.1mm, Nie ma możliwości aby coś się poluzowało.
MaTeo85 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 dycha wcisku to dużo, ale amelinium ma większy współczynnik rozszerzalności niż stal. U mnie jak nie ma pewności czy będzie ok lub instrukcja wymaga często stosuje się np. loctite 620 lub 638 i podobne do tego. nie tylko na łożyska ale też na różnego rodzaju wałki, koła zębate itp.
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 48 minut temu, MaTeo85 napisał: dycha wcisku to dużo, ale amelinium ma większy współczynnik rozszerzalności niż stal. U mnie jak nie ma pewności czy będzie ok lub instrukcja wymaga często stosuje się np. loctite 620 lub 638 i podobne do tego. nie tylko na łożyska ale też na różnego rodzaju wałki, koła zębate itp. Dycha jest na walku i kole pasowym, nie na obudowie. Potrzeba prawie 20ton żeby to wcisnąć jedno w drugie
Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 2 godziny temu, Dev napisał: Nie, to stare łożysko, nowe kupiłem w ICarsie - 30zł Ogólnie to z tym łożyskiem jest mała ...ujnia, jest ono "zagniecione" w korpusie kompresora. Jak je wyprasowałem to lekko oderwał się taki pierscien aluminiowy z korpusu ale nie widać nic pod kołem pasowym. Mało tego, to łożysko nie jest smarowane olejem z kompresora. Wewnątrz jest jeszcze jedno łożysko na ośce ale tego łożyska nie da rady już zdjąć. Aaaaa... i najlepsze na koniec... Zużyty olej z kompresora śmierdzi jak odstraszacz na dziki, kto zna ten zapach to wie o czym pisze... Zawsze tak jest, jakieś niespodzianki muszą być bo bez by było za nudno
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 5 minut temu, Muskel1 napisał: Zawsze tak jest, jakieś niespodzianki muszą być bo bez by było za nudno Ale jak Ci yebnie tak łożysko jak u mnie to zawsze możesz sobie kupić nowy cały kompletny korpus, koszt ok 3000pln
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się