Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 Limo][S-line/3.0 ASN/Quattro/Gwint Bilstein B6/19" RS6 C5/Servotronic/CLH+DRL/Big Brake/Bi-Led/DeCat Xpipe aktywny wydech/RNS-E+BT+MF/Recaro S6C6


DarekS4

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, DarekS4 napisał:

nie mam avanta fuj fuj fuj :grin:

O kurde, pomeleło mi się :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie w maju rodzi się drugie więc odszczekam :tonguemad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami Avanti się przydaje ?

Jak tam postępy z fotelami z A5 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.01.2022 o 19:06, kamil-vag napisał:

Czasami Avanti się przydaje ?

Jeżeli miałbym się zdecydować na avanta to ma marzenie mieć S6 C5 . Tutaj jak będzie trzeba to trumna na dach i ogień. 

W dniu 5.01.2022 o 19:06, kamil-vag napisał:

Jak tam postępy z fotelami z A5 ?

No jak sam wiesz 50/50 

Można iśc na łatwiznę i wrzucić moduł 8K0 lub 8T0 i nawet taki zamówiłem na próbę. No i działa ale co z tego jak pamięć na tym nie zadziała ( tzn. tez tak nie do końca bo po schematach już widzę że szło by to może uruchomić z tą różnicą że wykorzystasz na przełączniku 8E0 tylko program 1 i 2 a 3 i 4 już nie będą mogły być wykorzystane bo B8 i A5 ma tylko 2 programy i 2 sloty so wykorzystania sygnału )

dla tego uparcie morduje ten moduł z S4 B6 8E0 

Jeżeli by ot ruszyło z pamięcią to chyba będzie trzeba jakieś DIY z tego zrobić. Ogólnie to co sprawdzałem na szybko Tj. Zasilania i piny wychodzące na silniki to wszystko działa. chwilowo sam wiesz że problem jest z ustaleniem jakie ja ma  w ogóle fotele. 4F0 juz wykluczyliśmy. Więc albo A5 albo B8. Tylko żaden pinout nie pasuje. Największą zagwozdkę mam z obsłużeniem przełączników na fotelach bo 8E0 wypuszcza napięcie a modół 8T0 wypuszcza mase . Ogólnie te moduły sa swoimi przeciwieństwami czyli tam gdzie w 8E0 jest napięcie to w 8T0 jest masa. I to nie do końca pasuje zamiennie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.. Teraz mam dwa dni luzu to prawie poświęcam go na to auto i byłoby mega gdyby to ożyło na modułach 8E0 bo dzisiaj juz spuchnołem przy tych fotelach. :co: :kawa::suicide_anim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.12.2021 o 15:53, DarekS4 napisał:

Sprawdzałem jeszcze teraz i po najeździ na policjanta wywala mi zwarcie do + na tylnym czujniku a po dłuższej jeździe taki sam do przedniego,. Jak gadaliśmy zamawiam nowe i tyle. Wszytskie te używki z neta sa gówno warte. 

Miałem podobną sytuację w B6. Nigdy nie znalazłem rozwiązania. Wymieniłem po kilka czujników. Jeden z fachowców na forum stwierdził że często zdarza się że moduł powoduje błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wandej może to problem gwintu i wychodzenia poza zakres ? Ale wątpię bo teraz mam rozkręconego na max na zimę więc wrócił gdzies +/- w granice wysokości BV może minimalnie ciut niżej. Wczoraj wymieniłem czujniki na takie co pracują lekko i płynnie i są na bank z działającego auta. Jeszcze raz zaryzykowałem używki. Zobaczymy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam BV + talerze z B5, więc poszło niżej i nic mi takiego się nie dzieje... więc to chyba nie kwestia gwintu będzie Darek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MaTeo85

Wydaje mi się że mam za gruby rygiel 

Badaj to nie jestem w stanie go w ręce zatrzasnąc 

Były róże grubości ? 

IMG_20220108_133509.jpg

IMG_20220108_133502.jpg

 

 

 

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że masz rozwalony zamek kanapy. W B6 ojca miałem podobnie, wysypało się coś w środku i nie dało się zamknąć tylko odskakiwało. Zobacz czy jak weźmiesz coś cieńszego (np. śrubokręt) to czy się zatrzaśnie.

Na szybko szukając po nr to jest tylko 1 typ sworznia dla A4 b6/b7 avant, limusine i recaro: 4B9 885 619 C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Skowrix napisał:

Zobacz czy jak weźmiesz coś cieńszego (np. śrubokręt) to czy się zatrzaśnie.

Na szybko szukając po nr to jest tylko 1 typ sworznia dla A4 b6/b7 avant, limusine i recaro: 4B9 885 619 C

Zatrzaskuje się sprawdziłem to od razu śrubokrętem. Problem  polega na tym że on dochodzi maxymalnie do tyłu i blokuje go już grzybek. Musze to rozebrać wszystko i zobaczyć jak nie pomoże to szlifneęgrzybek i tyle 

 

Patrzyłem też w etce i jest jeden nr. Dziwna akcja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w sumie z opisu Darka wychodzi, że ma oparcie z S6 C6 ? czy źle czytam ? ?

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie ja mam fotele przednie z innego auta trakcie montażu a knapę mam z S4 B6/7 Recaro. 

Teraz tak jeszcze myślę czy ten zaznaczony element nie powinien się wsunąć. Muszę na to zobaczyć jak będzie chwila. 

 

zamek.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem foty jak to u mnie wyglada. Ten element o którym piszesz wyżej jest nieruchomy i na oko w podobnej odległości co u Ciebie więc to raczej nie to. 

image.png.d3739b6f3680f4bbd50f811fe1bd3bcb.png

U mnie zamek ma taką pozcję 'przejściową' - przy zamykaniu wskakuje najpierw do połowy lekkim kliknięciem (foto po lewej) a później już na prawdę mocno trzeba nacisnąć aby się całkowicie zamknął:

image.png.18dcdf36f4e32a619762e016b022b6d5.png

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatrzaśnięte - Wypsikałem to całe smarem w sprayu .... Ale co nie zmienia faktu że trzeba napierdalać ta kanapą i czasem złapie za 2x a czasem za 8x . Ale nasmaorwanie całego tego zamka zdecydowanie pomogło. Dziwne bo ręcznie śrubą M8 zatrzaskuje to dwoma palcami i nic tam cięzko nie chodziło. A starą kanapę kładłem jak młodego do snu i też się zatrzaskiwała elegancko jednym palcem. :dontknow: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, DarekS4 napisał:

Zatrzaśnięte - Wypsikałem to całe smarem w sprayu .... Ale co nie zmienia faktu że trzeba napierdalać ta kanapą i czasem złapie za 2x a czasem za 8x . Ale nasmaorwanie całego tego zamka zdecydowanie pomogło. Dziwne bo ręcznie śrubą M8 zatrzaskuje to dwoma palcami i nic tam cięzko nie chodziło. A starą kanapę kładłem jak młodego do snu i też się zatrzaskiwała elegancko jednym palcem. :dontknow: 

Miałem podobny problem z oparciem recaro. W palcach było wszystko git i przy starej zwykłej kanapie a recaro z jednej strony za pasażerem nie chciało się zatrzasnąć. Kilka razy porządnie jebn... młotkiem w ten bolec wystający (chyba w dół z tego co pamiętam) i było o wiele lepiej. Tak jakby bolec był delikatnie źle ustawiony względem zapięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na moje to śrubę jeszcze musisz lekko wykręcić żeby łeb był delikatnie odsunięty od zapadki zamka. Do tego jeśli jeszcze masz możliwość regulacji to poluzuj nakrętkę (klucz 17mm) na tej śrubie (trzpieniu) i jeszcze przesuń trzpień w stronę kabiny i wtedy skręć. cały ten trzpień ma tam ogrom miejsca na ustawienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób poprawki ustawienia śruby jak kolega wyżej pisze. Następnie lekko skręć nakrętkę kontrującą tak by śruba mogła się jeszcze przesunąć przy użyciu niedużej siły, następnie zamknij kilka razy, wtedy pozycja śruby się dostosuje do zamka. Dokręć śrubę i masz to wszystko elegancko ustawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Patryk14 napisał:

Miałem podobny problem z oparciem recaro. W palcach było wszystko git i przy starej zwykłej kanapie a recaro z jednej strony za pasażerem nie chciało się zatrzasnąć.

Czyli nie wyssałem tego z palca 

@bobikos @MaTeo85 przecież piszemy o jednym tym samym 5x przecież robiłem to wszystko w każdą stronę świata . Wiem jak to się ma regulować problem polegał na tym jak pokazałem na zdjęciu że nawet jak wykręciłem całą śrubę to trzymając tą śrubę w ręce nie chciało się to zatrzasnąć . Śruba jest aktualnie dociągnięta na 100% do przodu żeby była jak najbliżej. 

I ta śruba chodzi tylko pod skosem nie chodzi we wszystkich kierunkach tak jak mówicie ;) chodzi tylko przód tył ale pod ukosem i to robi wrażenie ze chodzi w każdym kierunku.  Nic więcej z tym się nie da już zrobić trzeba dupnąć żeby się zamknęło może z czasem się poprawi. Poza tym mam tam fotelik więc nikt tego nie będzie otwierać. 

Co do wkręcania i wykręcania nic wam to nie da bo ta regulacja o której mówicie to jest tylko kwestia trafienia w zamek. To mm ustawione co do mm bo znaczyłem sobie farbką bolec i patrzyłem gdzie trafia. Tym sposobem wyregulowałem to na pikobelo. 

Będzie więcej czasu to zobaczymy,  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...