Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T po zmianie głowicy kręci do 5 tyś obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, pękła mi głowica w BEX-ie a więc wleciała druga, splanowana, zawory itp - komplet.

Używany,oryginalny, sprawny napinacz z nowymi slizgami, nowy lancuch - rozrząd ustawiony poprawnie.

Auto ładnie odpala, mocy jest jak by mniej (tak mi się wydaje) i dziwna rzecz bo auto nie chce wykręcić obrotów więcej niż 5000-5100 . Wcześniej podczas składania rozrządu  był problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu(check i ciężko odpalał), okazało się że nie wszedł dobrze na swoje miejsce , mechanik poprawił, Check zgasł i auto odpala prawidłowo lecz jest problem jak u góry.

Na tą chwile Check się żaden nie świeci.

 

Czyżby ten czujnik kwalifikował się do wymiany ? Czy Turbo ? Czy jakaś nieszczelność w dolocie ?

Opublikowano

Czego oczekujesz ze ktos po opisie rozwiąże problem? głowica jaka założona? Błedy z ecu i logi dynamiczne poprosimy.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

A więc wrzucam logi z 3 kanału i 11 tego.

1.8T BEX podciągniety na 210 km , przepływka nowa pół roku temu boscha ( po jej montażu ciągnął tak jak trzeba), gaz jest ale logi robiłem na benzynie z wyłączoną klimą.

Dochodzi do 5.8k obrotów i koniec jazdy, odcina, nie chce dalej kręcić.LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Czyżby przepływka siadała ? Nie za małe wartości ? LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

Nieszczelności na tą chwile nie ma ,był robiony test szczelności tą maszynką co dym wytwarza.

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Edytowane przez szydlos007
nie załadowały się logi
Opublikowano

Zrób logi poprawnych grup i wrzucaj to np. na vaglogi.pl

 

Opublikowano

Myślałem że 3 i 11 grupa to poprawna w przypadku tego silnika - jeśli nie to proszę mnie poprawić ;-)

A na tej stronie chciałem od razu wrzucić te logi ale w momencie kiedy chce załadować plik logu w formacie w CSV i klikam prześlij przechodzi do kolejnej strony i jest komunikat "

Nic tu nie ma!

Kliknij tutaj i załaduj jakieś pliki "

Opublikowano

zrób jeszcze 002+033 i 115 +118 z tych logów co zrobiłes nic nie wynika, oprócz tego ze przepływka pokazuje mniej niz w seryjnym bexie.

Opublikowano

Dobrze, w przeciągu godziny podeśle właściwe logi.

Opublikowano (edytowane)

A więc wrzucam właściwe logi, auto rozgrzane,na benzynie, wył.klima, trzeci bieg od 2 tyś. obrotów do odcięcia.

Od samego początku utraty mocy, towarzyszył błąd :

 

16683- Regulacja ciśnienia doładowania

              P0299-002 - Nieosiągnięta granica regulacji.

 

Otóż dziś pokazał się nowy błąd, do tej pory go nie było:

 

17522 - Zespół 1; sonda 2

              P1114 - 008 - rezystancja wewnętrzna za duża.

LOG-01-002-033-085.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV

Edytowane przez szydlos007
Opublikowano

Turbo późno wstaje i przepływka zaniża. Sprawdź dv.

Opublikowano

Niby mechanik sprawdzał i że niby jest ok ale co on tam sprawdził to bóg to wie.

Może kupię drugi zawór DV i się podłoży i sprawdzi wtedy ? Tylko pytanie jaki konkretny bo sporo tego widze jest.

Opublikowano

Lubisz w ciemno wydac oonad 200zl? Jego sprawdzenie to 5minut z denontazrm i montażem pod warunkiem braku osłony pod silnikiem. 

Opublikowano

Osłona dla mnie to nie problem, znajdę gdzieś na forum post z opisem sprawdzenia DV'ki ?

 

To nie tak że w ciemno chce wydać tylko już się tyle czasu człowiek z tym boryka ,że jeśli rozwiązaniem by była część za 200 zł to najmniejszy problem.

Opublikowano
13 minut temu, szydlos007 napisał:

znajdę gdzieś na forum post z opisem sprawdzenia DV'ki ?

Lupa :wink:

Opublikowano
Godzinę temu, szydlos007 napisał:

Osłona dla mnie to nie problem, znajdę gdzieś na forum post z opisem sprawdzenia DV'ki ?

Wciskasz tłoczek, zatykasz palcem u góry ten mały króciec, zwalniasz tłoczek. Jeśli opadnie albo opadając nie zassie palca to dv trup.

Opublikowano

Zawór DV wyciągniety i sprawdzony - jest sprawny. Tłoczek nie opada .

 

:thumbdown:

 

Jeśli bym chciał kupić drugą przepływkę to o jakich numerach z Boscha ? Aktualnie mam Bosch 0 280 218 063 (pół roku temu była wsadzona nowa), widzę że pasuje też Bosch 0 986 280 217 - czym one się różnią ?

 

Wczoraj przełożyłem wkładkę przepływki z 1.9 TDI 105 km (chińską) i włożyłem do swojej. O dziwo auto żywsze się zrobiło.

Opublikowano

Tu masz przepływke, kiedys od nich bralem, troche zakurzone ale sprawne

ALLEGRO.PL

Kup taniej Przepływomierz 06A906461N A6 C5 Passat Superb 1.8T z Kąty Wrocławskie na Allegro.pl, za 99 zł w kategorii Części...

 

Akurat ta obudowa jest do innego zastosowania, ale mozesz z niej wykrecic wklad mafa i przykrecic do swojej

Btw upewnij sie czy masz nasadke torx 5 ramienny z dziurka (awaryjnie nacinasz katowka i odkrecasz srubokretem plaskim xD )

Opublikowano
W dniu 18.08.2021 o 12:13, zionx napisał:

Tu masz przepływke, kiedys od nich bralem, troche zakurzone ale sprawne

ALLEGRO.PL

Kup taniej Przepływomierz 06A906461N A6 C5 Passat Superb 1.8T z Kąty Wrocławskie na Allegro.pl, za 99 zł w kategorii Części...

 

Akurat ta obudowa jest do innego zastosowania, ale mozesz z niej wykrecic wklad mafa i przykrecic do swojej

Btw upewnij sie czy masz nasadke torx 5 ramienny z dziurka (awaryjnie nacinasz katowka i odkrecasz srubokretem plaskim xD )

Założyłem dziś przepływomierz od tego człowieka z allegro, ale efektu to nie zrobiło niestety.

Pokasowałem błędy, zrobiłem logi ( 3 bieg, benzyna, bez klimy itp)

 

Po zrobieniu logów znów wyskoczył ten błąd:

 

16683- Regulacja ciśnienia doładowania

              P0299-002 - Nieosiągnięta granica regulacji.

LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-011-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV

Opublikowano

Dlaczego nie chcesz wrzucać log'ów na chociażby vaglogi.pl? To naprawdę znacznie ułatwia sprawę.

Opublikowano

W momencie kiedy chce załadować tam pliki po przejściu dalej, strona nie widzi wgl tych plików - naprawdę to nie jest problem dla mnie ale strona coś tworzy :-(

Opublikowano
1 minutę temu, szydlos007 napisał:

W momencie kiedy chce załadować tam pliki po przejściu dalej, strona nie widzi wgl tych plików - naprawdę to nie jest problem dla mnie ale strona coś tworzy :-(

Zarejestrowałeś się tam?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...