Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Parametry Dpf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli wina jest to że nie można zresetować masy zmierzonej i w tym cały problem? 

Opublikowano (edytowane)

Dlatego pytałem czy wartość popiółu masz na pewno zresetowaną. Niektóre sterowniki silnika mają tak jak kolega wyżej napisał, problemy z resetowaniem i należy zrobić flash sterownika z nowszym softem. W przeciwnym razie wartości popiołu nie zresetujesz.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
42 minuty temu, DamianQ97 napisał:

Czyli wina jest to że nie można zresetować masy zmierzonej i w tym cały problem? 

Czym resetujesz wartości czujnika różnicy ciśnienia i wartość zapełnienia DPF? VCDS?

Opublikowano
Godzinę temu, Muskel1 napisał:

Dlatego pytałem czy wartość popiółu masz na pewno zresetowaną. Niektóre sterowniki silnika mają tak jak kolega wyżej napisał, problemy z resetowaniem i należy zrobić flash sterownika z nowszym softem. W przeciwnym razie wartości popiołu nie zresetujesz.

Popiół był zerowany, robili adaptację Dpf 

Screenshot_2021-12-31-12-13-14-930_com.applagapp.vagdpf.jpg

Opublikowano
12 minut temu, Muskel1 napisał:

Wygląda na zresetowany. 

Bo resetowali, ale tak jak kolega wyżej pisze, problem jest z tą masa zmierzona po prostu. 

Opublikowano (edytowane)

On pisał o popiole. Problem dotyczy braku możliwości wyzerowania popiołu a nie sadzy. Sadzy nie da się zresetowć.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Sprawdz węzyki od czujnika różnicy ciśnienia może coś się przytyka.

Opublikowano
6 minut temu, Muskel1 napisał:

On pisał o popiole. Problem dotyczy braku możliwości wyzerowania popiołu a nie sadzy. Sadzy nie da się zresetowć.

Czyli zostaje flash sterownika? 

Opublikowano
5 minut temu, mazur1990 napisał:

Sprawdz węzyki od czujnika różnicy ciśnienia może coś się przytyka.

Sprawdzę jutro 

Opublikowano

Sprawdź jutro vcdsem ale skoro VAG DPF pokazuje 0,0 to vcds to samo pokaże. 

Flash sterownika musiałbyś przeprowadzić gdyby nie dało się wyzerować popiołu. U Ciebie go wyzerowali. 

Opublikowano
4 minuty temu, Muskel1 napisał:

Sprawdź jutro vcdsem ale skoro VAG DPF pokazuje 0,0 to vcds to samo pokaże. 

Flash sterownika musiałbyś przeprowadzić gdyby nie dało się wyzerować popiołu. U Ciebie go wyzerowali. 

Czyli problem jest z masą sadzy zmierzona i obliczona? 

Opublikowano

Nie wiem w czym jest problem.

Opublikowano
27 minut temu, Muskel1 napisał:

Nie wiem w czym jest problem.

Hm czyli to za wartość sadzy obliczonej wynosi 10g,a zmierzonej jest 30. Nie inicjuje to wypalania? Może gdyby zrobić adaptację tego czujnika różnicy ciśnień i wymienić go na nowy problem by ustal 

Opublikowano

Tak jak już kolega @Tomnik wyżej napisał, jeżeli wartość zmierzona osiąga wartość progową przed wartością obliczoną jest coś nie tak. 

Opublikowano
22 minuty temu, Muskel1 napisał:

Tak jak już kolega @Tomnik wyżej napisał, jeżeli wartość zmierzona osiąga wartość progową przed wartością obliczoną jest coś nie tak. 

Pytanie co :eusathink:

Opublikowano (edytowane)

Jednyą z możliwych przyczyn może być to, że produkuje nadmierną ilość sadzy. Inna możliwość, czujnik RC przekłamuje. Wartość zmierzona sadzy to wartość ustalana na podstawie wartości z czujnika RC.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
21 minut temu, Muskel1 napisał:

Jednyą z możliwych przyczyn może być to, że produkuje nadmierną ilość sadzy. Inna możliwość, czujnik RC przekłamuje. Wartość zmierzona sadzy to wartość ustalana na podstawie wartości z czujnika RC.

Tutaj znalazłem podobny problem, aczkolwiek samo czyszczenie pomogło 

Sprawdzę ten czujnik i po prostu wymienię i zrobię adaptację. Pytanie jakie powinny być wartości w hPA po stracie na wolnych obrotach, podczas jazdy na zimnym. Na wolnych na rozgrzanym silniku oraz podczas jazdy na rozgrzanym? 

WWW.BRISKODA.NET

Hello everyone. I think there might be a problem with my DPF system. It starts a regen almost every time I turn on the...

 

 

Opublikowano

Na wolnych obrotach na rozgrzanym nie powinno przekraczać 15-16 hPa.

Na luzie przy 2500 obr/min wynosić ok 50 hPa.

 

Opublikowano
1 minutę temu, Muskel1 napisał:

Na wolnych obrotach na rozgrzanym nie powinno przekraczać 15-16 hPa.

Na luzie przy 2500 obr/min wynosić ok 50 hPa.

 

A zimny? Czy jak sprawdzać to tylko na rozgrzanym? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...