DamianQ97 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2022 Czyli wina jest to że nie można zresetować masy zmierzonej i w tym cały problem?
Muskel1 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Opublikowano 10 Stycznia 2022 (edytowane) Dlatego pytałem czy wartość popiółu masz na pewno zresetowaną. Niektóre sterowniki silnika mają tak jak kolega wyżej napisał, problemy z resetowaniem i należy zrobić flash sterownika z nowszym softem. W przeciwnym razie wartości popiołu nie zresetujesz. Edytowane 10 Stycznia 2022 przez Muskel1
mazur1990 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Opublikowano 10 Stycznia 2022 42 minuty temu, DamianQ97 napisał: Czyli wina jest to że nie można zresetować masy zmierzonej i w tym cały problem? Czym resetujesz wartości czujnika różnicy ciśnienia i wartość zapełnienia DPF? VCDS?
DamianQ97 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2022 Godzinę temu, Muskel1 napisał: Dlatego pytałem czy wartość popiółu masz na pewno zresetowaną. Niektóre sterowniki silnika mają tak jak kolega wyżej napisał, problemy z resetowaniem i należy zrobić flash sterownika z nowszym softem. W przeciwnym razie wartości popiołu nie zresetujesz. Popiół był zerowany, robili adaptację Dpf
DamianQ97 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2022 12 minut temu, Muskel1 napisał: Wygląda na zresetowany. Bo resetowali, ale tak jak kolega wyżej pisze, problem jest z tą masa zmierzona po prostu.
Muskel1 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Opublikowano 10 Stycznia 2022 (edytowane) On pisał o popiole. Problem dotyczy braku możliwości wyzerowania popiołu a nie sadzy. Sadzy nie da się zresetowć. Edytowane 10 Stycznia 2022 przez Muskel1
mazur1990 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Sprawdz węzyki od czujnika różnicy ciśnienia może coś się przytyka.
DamianQ97 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2022 6 minut temu, Muskel1 napisał: On pisał o popiole. Problem dotyczy braku możliwości wyzerowania popiołu a nie sadzy. Sadzy nie da się zresetowć. Czyli zostaje flash sterownika?
DamianQ97 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2022 5 minut temu, mazur1990 napisał: Sprawdz węzyki od czujnika różnicy ciśnienia może coś się przytyka. Sprawdzę jutro
Muskel1 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Sprawdź jutro vcdsem ale skoro VAG DPF pokazuje 0,0 to vcds to samo pokaże. Flash sterownika musiałbyś przeprowadzić gdyby nie dało się wyzerować popiołu. U Ciebie go wyzerowali.
DamianQ97 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2022 4 minuty temu, Muskel1 napisał: Sprawdź jutro vcdsem ale skoro VAG DPF pokazuje 0,0 to vcds to samo pokaże. Flash sterownika musiałbyś przeprowadzić gdyby nie dało się wyzerować popiołu. U Ciebie go wyzerowali. Czyli problem jest z masą sadzy zmierzona i obliczona?
DamianQ97 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2022 27 minut temu, Muskel1 napisał: Nie wiem w czym jest problem. Hm czyli to za wartość sadzy obliczonej wynosi 10g,a zmierzonej jest 30. Nie inicjuje to wypalania? Może gdyby zrobić adaptację tego czujnika różnicy ciśnień i wymienić go na nowy problem by ustal
Muskel1 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Tak jak już kolega @Tomnik wyżej napisał, jeżeli wartość zmierzona osiąga wartość progową przed wartością obliczoną jest coś nie tak.
DamianQ97 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2022 22 minuty temu, Muskel1 napisał: Tak jak już kolega @Tomnik wyżej napisał, jeżeli wartość zmierzona osiąga wartość progową przed wartością obliczoną jest coś nie tak. Pytanie co
Muskel1 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Opublikowano 10 Stycznia 2022 (edytowane) Jednyą z możliwych przyczyn może być to, że produkuje nadmierną ilość sadzy. Inna możliwość, czujnik RC przekłamuje. Wartość zmierzona sadzy to wartość ustalana na podstawie wartości z czujnika RC. Edytowane 10 Stycznia 2022 przez Muskel1
DamianQ97 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2022 21 minut temu, Muskel1 napisał: Jednyą z możliwych przyczyn może być to, że produkuje nadmierną ilość sadzy. Inna możliwość, czujnik RC przekłamuje. Wartość zmierzona sadzy to wartość ustalana na podstawie wartości z czujnika RC. Tutaj znalazłem podobny problem, aczkolwiek samo czyszczenie pomogło Sprawdzę ten czujnik i po prostu wymienię i zrobię adaptację. Pytanie jakie powinny być wartości w hPA po stracie na wolnych obrotach, podczas jazdy na zimnym. Na wolnych na rozgrzanym silniku oraz podczas jazdy na rozgrzanym? DPF regens too often - Skoda Octavia Mk III (2013 - 2020) - BRISKODA WWW.BRISKODA.NET Hello everyone. I think there might be a problem with my DPF system. It starts a regen almost every time I turn on the... .
Muskel1 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Na wolnych obrotach na rozgrzanym nie powinno przekraczać 15-16 hPa. Na luzie przy 2500 obr/min wynosić ok 50 hPa.
DamianQ97 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2022 1 minutę temu, Muskel1 napisał: Na wolnych obrotach na rozgrzanym nie powinno przekraczać 15-16 hPa. Na luzie przy 2500 obr/min wynosić ok 50 hPa. A zimny? Czy jak sprawdzać to tylko na rozgrzanym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się