tical0 Opublikowano 6 Lipca Udostępnij Opublikowano 6 Lipca Oj daj się nacieszyć Z pomiarów nie wynika nic, wszystko działa i mierzy, tak jak wrzucałem wyżej, jedynie co to zmęczenie komponentów, które po 210tyś mogą słabiej działać, i które może teraz sterownik po adaptacjach wziął pod uwagę i się do nich dostosował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4B9 Opublikowano 6 Lipca Udostępnij Opublikowano 6 Lipca W dniu 5.07.2024 o 14:15, Muskel1 napisał(a): To czy dana nastawa podstawowa jest dostępna czy nie, zależy od danego sterownika. Ciśnienie w układzie AdBlu powinno wynosić ok. 5 Bar, niezależnie od obciążenia silnika. Chciałem tylko zwrócić uwagę, że jesteś w dziale poświęconym B9, a nie B8. Nie mieszajmy wszystkiego do kupy. Jest też dział B8 i tam powinieneś opisać problem. Nie są. Wszystko jest poprawnie opisane. Nawet w ETKA jest tak samo Adaptacja czujnika NOx zalecana jest nawet na stronie Ross-Tech. Na zrzucie z Elsa „13” oznaczona jest jako „sonda lambda” a jest to przecież sterownik sondy nox . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 6 Lipca Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 11 i 13 opisy są zamienione ale pozycje czujków są poprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
androv Opublikowano 28 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia Czy ktoś z forumowiczów ma i może wrzucić rysunek, w którym miejscu jest zamontowany wtryskiwacz Adblue w silniku DTPA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia widac go jak podniesiesz maske Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
androv Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia W 190 km jest na wierzchu, ale w 204 nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
androv Opublikowano 2 Września Udostępnij Opublikowano 2 Września (edytowane) Jak by ktoś szukał wtryskiwacza Adblue w silniku DTPA 204km to jeden jest dostępny z kanału na rurze. Widoczny na zdjęciach. Edytowane 2 Września przez androv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 2 Września Udostępnij Opublikowano 2 Września Rura = na rurze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekn Opublikowano 16 Września Udostępnij Opublikowano 16 Września Hej. U mnie również komunikat o awarii Adblue. Skan poniżej. co z tym fantem zrobić? dodam ze zaświecił się check engine. Usunąłem błędy ale odliczanie pozostało. membrana na sterownik adblue założona w zeszłym roku Monday,16,September,2024,17:54:49:46566 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 11 x64 VCDS Version: 24.7.0.0 (x64) HEX-V2 CB: 0.4643.4 Data version: 20240715 DS356.3 www.Ross-Tech.com VIN: WAUZZZF48GA023510 License Plate: YJ65 CDG Mileage: 220216km-136835mi Repair Order: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: F4-AU49 (4M1) Scan: 01 02 03 08 09 15 16 17 19 29 2B 39 42 44 46 52 5F 65 6C 6D 81 A5 AC BB BC D6 D7 VIN: WAUZZZF48GA023510 Mileage: 220216km-136835miles 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 02-Auto Trans -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 29-Left Light -- Status: OK 0000 2B-Steer. Col. Lock -- Status: OK 0000 39-Right Light -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 5F-Information Electr. -- Status: Malfunction 0010 65-Tire Pressure -- Status: OK 0000 6C-Back-up Cam. -- Status: OK 0000 6D-Trunk Elect. -- Status: OK 0000 81-Gear Shift -- Status: OK 0000 A5-Frt Sens. Drv. Assist -- Status: OK 0000 AC-Reductant Control -- Status: OK 0000 BB-Door Rear Drv -- Status: OK 0000 BC-Door Rear Pass -- Status: OK 0000 D6-Light Ctrl Left 2 -- Status: OK 0000 D7-Light Ctrl Right 2 -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-DETA) Labels:. 04L-907-309-V1.clb Part No SW: 04L 906 026 AG HW: 04L 907 309 L Component: R4 2.0l TDI H33 9970 Revision: B1H33--- CVN: 1AD666F54F8B6DFB31AEE350 Coding: 0A254032232605083408 Shop #: WSC 59332 005 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906026AG 005010 ROD: EV_ECM20TDI01104L906026AD_005.rod VCID: 6FBBD69977165212B69-803A VINID: 9D196AAAA58421744008314100DD891E76 3 Faults Found: 9583 - NOx Sensor 1 Bank 1 P2200 00 [01100000] - Electrical Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 219019 km Date: 2024.08.25 Time: 04:53:20 Engine RPM: 1644.50 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 63 km/h Coolant temperature: 87 C Intake air temperature: 60 C Ambient air pressure: 1010 mbar Voltage terminal 30: 14.800 V Unlearning counter according OBD: 4 Engine status: COENG_RUNNING Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 9879 - Sense Circuit for Heater for NOx Sensor 1 Bank 1 P2209 00 [01100000] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 28653 - Reductant System Performance Bank 1 P204F 00 [11101101] - Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 219334 km Date: 2024.08.28 Time: 04:35:44 Engine RPM: 1409.50 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 104 km/h Coolant temperature: 90 C Intake air temperature: 83 C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.500 V Unlearning counter according OBD: 40 Air mass at air mass meter 1: 24.0 kg/h Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 13.5 C Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Actual value: 99.55 % Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Actual value: 99.44 % NOx sensor before SCR cat conv: NOx emiss: 260 ppm NOx sensor before SCR cat conv: offset correction factor: 0 ppm Mean temperature of SCR catalyst: 371.5 C Readiness: 1 1 0 0 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 16 Września Udostępnij Opublikowano 16 Września Albo czujnik NOx albo wiązka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekn Opublikowano 16 Września Udostępnij Opublikowano 16 Września 1 minutę temu, Muskel1 napisał(a): Albo czujnik NOx albo wiązka. od czego proponujesz zacząć diagnozę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 16 Września Udostępnij Opublikowano 16 Września W pierwszej kolejności wiązkę/wtyczkę pod wzgleden optycznym i elektrycznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekn Opublikowano 16 Września Udostępnij Opublikowano 16 Września 14 minut temu, Muskel1 napisał(a): W pierwszej kolejności wiązkę/wtyczkę pod wzgleden optycznym i elektrycznym. Chodzi o wtyczkę do czujnika Nox? Możesz proszę podpowiedzieć gdzie szukać o na co zwrócić uwagę? Jak już znajdę można ją rozpiąć i ponownie podpiąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 16 Września Udostępnij Opublikowano 16 Września Tak, wtyczkę i wiązkę do czujnika NOx. Sprawdzić zasilanie, masę itp. zgodnie że schematem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekn Opublikowano 16 Września Udostępnij Opublikowano 16 Września 9 minut temu, Muskel1 napisał(a): Tak, wtyczkę i wiązkę do czujnika NOx. Sprawdzić zasilanie, masę itp. zgodnie że schematem. ok. dzięki. sprawdzę jutro za dnia. a czy te inne błędy towarzyszce usterce adblue są powiązane? bo zostały zarejestrowane 3 tygodnie temu ale adblue pojawił się dopiero dzisiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 16 Września Udostępnij Opublikowano 16 Września 8 minut temu, dymekn napisał(a): a czy te inne błędy towarzyszce usterce adblue są powiązane? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekn Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września 23 godziny temu, Muskel1 napisał(a): W pierwszej kolejności wiązkę/wtyczkę pod wzgleden optycznym i elektrycznym. Sam czujnik i wiązka wyglądają dobrze. Czujnik suchy na wiązce brak przetarć. Jak jeszcze można ja sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września Sprawdź pod względem elektrycznym, czy do stterownika czujnika NOx dochodzi napięcie i masa. Z doświadczenia mogę Cię tylko zmartwić, że przy tych błèdach które masz, będzie raczej drogi wydatek, bo najprawdopodbobniej czujnik/sterownik NOx padł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekn Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września 1 minutę temu, Muskel1 napisał(a): Sprawdź pod względem elektrycznym, czy do stterownika czujnika NOx dochodzi napięcie i masa. Z doświadczenia mogę Cię tylko zmartwić, że przy tych błèdach które masz, będzie raczej drogi wydatek, bo najprawdopodbobniej czujnik/sterownik NOx padł. Czy kupno zamiennika ma sens. no i czy po wymianie potrzebna będzie adaptacja? i jezeli tak to wykonalna VCDS em? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września Tylko oryginał. Trzeba po wymianie w nastawach podstawowych sterownika silnika skasować wartości wyuczone systemu SCR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się