kubicv10 Opublikowano 29 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2023 (edytowane) Pany problem z rozrusznikiem albo wieńcem na dwumasie. tzn. Tamtą zimę zregenerowałem rozrusznik, ponieważ w zimie przy -15 podczas odpalania (dodam, że rzwawo kręcił-aku ok) zakręcił raz albo dwa i brak rekacji zgrzyt, i tyle. Cofam kluczyk powtarzam i brak reakcji cisza. Załapywał dopiero za którymś razem 4-5... Cały rok spokój. Zregenerowałem go z polecenia i strasznie wolno zaczął kręcić na mrozach, zaczął strzelać i zgrzytać... Zima minęła, ten rok było spoko i znowu zima sytuacja się powtarza. Teraz przy -5 nawet zakręci rzwawo raz i zgrzyt, za drugim odpala zakręci raz czy dwa. W tym tygodniu było -2 rano i to samo.... Pisałem z chłopakami od alter gdzie regenerowałem alternator w dwóch samochodach i podesłałem im filmik. Twierdzą, że rozrusznik i żeby przywieźć. Zabieram się za to jak samochód nie będzie mi potrzebny pare dni ale wieniec na dwumasie został by wytarty przez bendix? Znam historie samochodu od 8 lat i nie bylo nigdy problemów żeby coś się działo z odpalaniem (jedynie mechanior zmienił mu dawke na ciepłym chyba bo dłuzej kręcił parę lat temu ). Z innego forum : Już było wiele razy o tym. Masz spracowane sprzęgiełko jednokierunkowe i choć wyrzuci elektromagnes zębatkę do przodu, to sprzęgiełko nie przekazuje obrotów rozrusznika na wieniec (ślizga się). Koszt sprzęgiełka ok. 80 zł + wymiana jesli sam nie potrafisz tego zrobić. Edytowane 29 Stycznia 2023 przez kubicv10
Arek8888 Opublikowano 30 Stycznia 2023 Opublikowano 30 Stycznia 2023 W dniu 1.09.2022 o 18:34, kubicv10 napisał(a): @K4rol81 Sorki, że tak późno ale przestały mi dochodzić powiadomienia... Zawsze jak odpowietrzałem to od najdlaszego zacisku. Wyczytałem tu na forum, że powinno się na krzyż... No nie wiem ale zakupiłem wakuometr i podłączyłem do vacum, i nie bardzo wiem czy jest sprawne. Wskazówka nie dość, że skacze to dopiero jak wejdzie na zielone pole (co jej długo schodzi) to się stabilizuje.. Po zgaszeniu widać, że serwo trzyma nie spada wskazówka. Prosiłbym o poradę bo nie mogę nic znaleźć.. Na necie są vacum z bosha regenerowane po ok 200-300zł. Tu link jak sprawdzam vacum: Witaj. Udało Ci się rozwiązać problem skaczącej wskazówki podciśnienia i tego, że tak długo się ono tworzy?
kubicv10 Opublikowano 30 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2023 (edytowane) W dniu 30.01.2023 o 20:30, Arek8888 napisał(a): Witaj. Udało Ci się rozwiązać problem skaczącej wskazówki podciśnienia i tego, że tak długo się ono tworzy? Tak, problemem była vacum, kupiłem regenerowaną na ryzyko. Starą rozebrałem i były opiłki w środku, wałek zaczął trzeć o obudowę.. Myśle, że ostatni gwizdek to był. Miałem też za małe ciśnienie paliwa. Po wymianie sprawdziłem tylko podciśnienie i duża różnica. Teraz pokazuje poprawnie. Sprawdziłem bipy i z -100 niektóre są teraz po w okolicach 20-40. Edytowane 6 Marca przez kubicv10
Arek8888 Opublikowano 31 Stycznia 2023 Opublikowano 31 Stycznia 2023 To super, że się udało, dzięki za info :-)
kubicv10 Opublikowano 31 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2023 4 godziny temu, Arek8888 napisał(a): To super, że się udało, dzięki za info :-) Powodzonka
kubicv10 Opublikowano 19 Marca 2023 Autor Opublikowano 19 Marca 2023 (edytowane) Niedziela to myju myju ?? Edytowane 20 Marca 2023 przez kubicv10
kubicv10 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2023 (edytowane) Dawno mnie nie było W międzyczasie zakupiłem jarzma i zaciski do swapu hamulców. Miałem brać bez zacisków ale moje były w stanie agonalnym... Przepiaskowałem, coś malnąłem i poszedł zestaw naprawczy, oprócz tłoczków bo były w bardzo dobrym stanie. Dalej była również walka z konćówką drązka bo nie szło ustawić zbieżności... Palnik pare minut i po robocie Zbieżność ----->>>> \ W końcu zmierzyłem ciśnienie paliwa (to nieszczęsne)... po wymianie vacum jest różnica teraz przy 4k/ obr jest 12b a nie 10...na jałowym 4b, Wpadła szybka modyfikacja blendy bagażnika bo już mnie szlak trafiał.. non stop coś nie łączyło.. przewierciłem na grubszą śrubę , uszczeleczka wleciała i spokój święty... Na razie tyle Edytowane 6 Marca przez kubicv10 1
Ivanek Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Jaka cena zbieżności? Tylko przód czy tył również?
kubicv10 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2023 (edytowane) 13 minut temu, Ivanek napisał(a): Jaka cena zbieżności? Tylko przód czy tył również? Tarnów 100zł za przód. Były dwa podejścia, za pierwszym chyba kierownica nie była idealnie równo i właściciel po jeździe próbnej kazał ustawiać jeszcze raz, wtedy sam kiere ułożył. Tyłu nawet nie ruszałem bo pewnie śruby by sie pourywały.. Nie tnie opon to nie ma tragedii z tyłu Wcześniej byłem w trzech innych miejscach i za każdym razem drożej i za każdym razem nie ustawione jak powinno być. Edytowane 7 Sierpnia 2023 przez kubicv10
A4b6quattro Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Ostatnio po wymianie kompletnego tylnego zawieszenia ,za ustawienie przodu i tyłu dałem 150ziko. w Tos-e Idealnie za pierwszym podejściem ustawił 1
kubicv10 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2023 1 minutę temu, A4b6quattro napisał(a): Jaki tam hebel szykujesz? Skromnie 312mm
A4b6quattro Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Szkoda że nie skusiłeś sie na 320mm ,bo różnica jest, i wizualna również 😉 1 1
kubicv10 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2023 32 minuty temu, A4b6quattro napisał(a): Szkoda że nie skusiłeś sie na 320mm ,bo różnica jest, i wizualna również 😉 Można było wsadzić coś większego ale myśle, że jak 288 wyrabiają przy mojej jeździe to 312 mi wystarczy
Ivanek Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 13 minut temu, kubicv10 napisał(a): Można było wsadzić coś większego ale myśle, że jak 288 wyrabiają przy mojej jeździe to 312 mi wystarczy Jak mi się kończyły heble 288 to szukałem swapu, jarzma 312mm 150zl a całe zaciski 320mm za 250. Wybrałem większe 1
kubicv10 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2023 2 minuty temu, Ivanek napisał(a): Jak mi się kończyły heble 288 to szukałem swapu, jarzma 312mm 150zl a całe zaciski 320mm za 250. Wybrałem większe Ja nawet nie myślalem swapie Przy okazji tak wyszło w sumie hah
kubicv10 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2023 29 minut temu, A4b6quattro napisał(a): No każdy, robi pod siebie😀 A jak, pozdrawiam 1
george Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Opublikowano 8 Sierpnia 2023 W dniu 7.08.2023 o 16:35, kubicv10 napisał(a): A jak, pozdrawiam Na zmiany nigdy nie jest za późno. Najpierw przód wymagał wymiany, więc wleciało 320 zamiast 312 (seria). Później stanął tylny zacisk i 288. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się