staniek Opublikowano 19 Lutego Opublikowano 19 Lutego 2 godziny temu, kubicv10 napisał(a): Btw macie jakiś patent oprócz wymiany węża dolotowego tego przy Egerze, który jest ta tą spinkę? Widzę że nie siedzi sztywno już, ząbki się wyrabiają pomału. Ktoś coś? Cienki o-ring (góra 1mm grubości, ale raczej mniej niż 1mm) założony na tą szybkozłączkę niweluje luz i ząbki nie wyrabia się, albo wyrabiają się zdecydowanie wolniej. Mam tak zrobione w swoim gnojowozie i polecam. Patent zapożyczony od kolegi @kamil-vag Pozdr 1
kubicv10 Opublikowano 22 Lutego Autor Opublikowano 22 Lutego (edytowane) 12zł i wrzuciłem nową uszczelkę. Numer 697.240 Idąc za ciosem, szukając nieszczelności w dolocie przez przypadek ułamałem ten malutki króciec na trójniku między vacum a serwo.... Udało się na szybko ogarnąć na szrocie ale niepotrzebne koszta. Dalej, pierwsze co rzucił mi się a oczy wąż między Turbo a ic.. jakiś taki zmęczony życiem. Trafiłem w dziesiątkę. Nie dość, że od strony turba uszczelka nie trzymała i był bardzo luźny to od spodu znalazłem dziurę... Tak samo udało się ogarnąć jeszcze dziś zamiennik ostatni na stanie w najbliższym sklepie motoryzacyjnym. Teraz wszystko śmiga i nie syczy Jak to się mówi, nie chwal dnia przed zachodem słońca. Po krótkiej trasie wydawało się, że jest ok. Wyjechałem do miasta chce mu dać po garach aż tu nagle huk i sowa. Jak się okazało spadł wąż z szybkozłączki. Myślałem, że źle założyłem ale zapinka siedziała na swoim miejscu, a węża wydarło... Szybka przeróbka: Wziąłem oryginalny ten "zawór" czy jak się to nazywa ze starego węża i przełożyłem do nowego. Widać, że oryginał wygląda dużo lepiej. Oczywiście jednorazowa opaska w chińczyku.. Rozciąłem opaskę, skróciłem węża, przełożyłem ten zawór i nowa opaska a pod nią było coś jakby taśma czy coś pewnie żeby się w węża nie wgryzała. Póki co dawałem po garach i nie wysunął się na milimetr.. dołożyłem jeszcze na niego stary kołnierz a co xd parę fotek wrzucam. Edytowane 6 Marca przez kubicv10
Ivanek Opublikowano 3 Marca Opublikowano 3 Marca Ta redukcja to żart. Normalnie dałbym silikon na gardziel, skręcić opaską t-clamp i będzie się trzymać jak cygan zasiłku 1
staniek Opublikowano 3 Marca Opublikowano 3 Marca To jest niby jakiś tłumik szmerów czy coś koło tego. Fakt, że restrykcja niezła
kubicv10 Opublikowano 3 Marca Autor Opublikowano 3 Marca (edytowane) Może jakąś funkcji to spełnia jak kolega piszę ale jeśli robi to tylko za redukuje to XDDD hah. 🫠 Edytowane 6 Marca przez kubicv10
Ivanek Opublikowano 3 Marca Opublikowano 3 Marca 1 minutę temu, staniek napisał(a): Ale może już nie róbmy Koledze bałaganu w temacie. Pozdr Konkluzja taka, wyrzucić to i założyć silikon na turbinę to wersja najprostsza. Jak turbinę zmieniłem na 1549 to gość przyspawał mi kawałek rurki właśnie żeby lepiej było nałożyć silikon, malutka warga na krawędzi i trzyma jak wściekłe...
kubicv10 Opublikowano 5 Marca Autor Opublikowano 5 Marca (edytowane) W międzyczasie wpadł mi pomysł żeby doświetlić sobię bagażnik bo jest tylko jedna lampka. Mogłem wrzucić sobie Leda ale po co chodzić można latać. Znalazłem w gratach stare lampki nawet udało się odszukać jedną wiązkę. Drugą musiałem dorobić. Szyba instrukcja xd Zwalamy boczki z bagażnika, U góry jest tyle miejsca na przewody, że można siłowy założyć xd, Najszybciej - ściągałem otulinę z kabelków od głównej lampki i tam się wpinalem, Puszczamy kabelki do lampek górą w otworach. Nic nie trzeba wiercić, idealne dziurki wychodzą za boczkami, Mierzymy gdzie chcemy wyciąć sobie dziurki i wycinamy. Ja delikatnie podkleilem sobie klejem na gorąco od tyłu ale tak żebym mógł w przyszłości ściągnąć. Kabelki z tyłu pozaczepiane w jakieś fabrycznie otwory. Sprawdzamy czy wszystko działa i składamy z powrotem. Edytowane 6 Marca przez kubicv10 1
Ivanek Opublikowano 5 Marca Opublikowano 5 Marca (edytowane) No i to jest praktyczny i tani mod. Jeszcze wrzuć żarówki LED ale nie za mocne i w ogóle będzie petarda 🥳 Ps: też bym tak zrobił ale mam avanta 😆 Edytowane 5 Marca przez Ivanek 1
KorteX Opublikowano 5 Marca Opublikowano 5 Marca Kurde chyba to podpatrzę bo czasem ciemno w bagażniku jest 1
kubicv10 Opublikowano 5 Marca Autor Opublikowano 5 Marca 58 minut temu, KorteX napisał(a): Kurde chyba to podpatrzę bo czasem ciemno w bagażniku jest Bierz moda bierz Wieczorem to jakaś masakra ciemno jak w...xd wrzucę fotę wieczorem jak wygląda.
afroo. Opublikowano 5 Marca Opublikowano 5 Marca 4 godziny temu, kubicv10 napisał(a): Mam nadzieję, że nie zostawiłeś tam ten kostki...
kubicv10 Opublikowano 5 Marca Autor Opublikowano 5 Marca (edytowane) 1 godzinę temu, afroo. napisał(a): Mam nadzieję, że nie zostawiłeś tam ten kostki... Jak to nie xd Kurde mogę to zalutować, złączyć cokolwiek ale czy jest sens xd A to taka fajna na wcisk z temu xdddd Edytowane 5 Marca przez kubicv10
kubicv10 Opublikowano 5 Marca Autor Opublikowano 5 Marca (edytowane) Zdjęcie nie oddaje xd Edytowane 6 Marca przez kubicv10 1
kubicv10 Opublikowano 10 Marca Autor Opublikowano 10 Marca Pany, będzie jakaś różnica jak wywalę środek z końcowych puszek??? Puszki zostawię.:D
Ivanek Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca 1 godzinę temu, kubicv10 napisał(a): Pany, będzie jakaś różnica jak wywalę środek z końcowych puszek??? Puszki zostawię.:D To ile masz tych puszek na środku? Z tego co wiem to jest jeden tłumik na środku i dwa końcowe po jednym na stronę.
kubicv10 Opublikowano 10 Marca Autor Opublikowano 10 Marca (edytowane) 5 minut temu, Ivanek napisał(a): To ile masz tych puszek na środku? Z tego co wiem to jest jeden tłumik na środku i dwa końcowe po jednym na stronę. Źle napisałem, chodziło o wnętrze puszek tych końcowych. Na środku nie mam tłumika tylko tak jak piszesz na końcu po jednym na stronę. Edytowane 10 Marca przez kubicv10
Ivanek Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca Godzinę temu, kubicv10 napisał(a): Źle napisałem, chodziło o wnętrze puszek tych końcowych. Na środku nie mam tłumika tylko tak jak piszesz na końcu po jednym na stronę. To masz teraz odwrotność tego co obecnie ja mam, ja mam środkowy tłumik ale brak końcowych i z zewnątrz gada to tak Obecnie jestem na etapie wyrzucania środkowego tłumika więc za tydzień mogę dać info jak to gada na full przelocie. Końcowe raczej i tak są przelotowe, pytanie co chcesz uzyskać? 1
kubicv10 Opublikowano 10 Marca Autor Opublikowano 10 Marca @Ivanek jak dla mnie u Ciebie gra w sam raz. Chcę uzyskać tylko żeby choć trochę było słychać ten wydech jakkolwiek . Nie jestem wybredny. Właśnie nie wiem czy w tych końcowych tłumikach jest coś upchane czy nie. PS1. Masz kata??? Chyba full przelot to nie xd (ja mam kata) PS2 strzały z wydechu to co masz wgrane?
Ivanek Opublikowano 10 Marca Opublikowano 10 Marca (edytowane) 9 minut temu, kubicv10 napisał(a): @Ivanek jak dla mnie u Ciebie gra w sam raz. Chcę uzyskać tylko żeby choć trochę było słychać ten wydech jakkolwiek . Nie jestem wybredny. Właśnie nie wiem czy w tych końcowych tłumikach jest coś upchane czy nie. PS1. Masz kata??? Chyba full przelot to nie xd (ja mam kata) PS2 strzały z wydechu to co masz wgrane? Nie mam katalizatora, dp 55mm, środkowy odcinek też jeszcze 55mm z tłumikiem, końcowe 2x 51mm (2") przelotowe rury. Obecnie auto stoi u znajomego i zmieni się to że zamiast odcinka środkowego 55mm wraz z tłumikiem będzie po prostu rura 51mm (2"). Zabieg wymusił u mnie awaria wieszaka środkowego odcinka, po drugie już tam pojawiała się jakaś nieszczelność, może tłumik zaczął się poddawać i pod obciążeniem był hałas pod d*pą. Nie zależy mi na głośności już, jest optymalnie jak jest, byle tylko ten dźwięk zostawał za mną a nie odbijał się od ziemi do podłogi auta. Strzały no to jest program zrobiony przez tunera 😛 Edytowane 10 Marca przez Ivanek
kubicv10 Opublikowano 10 Marca Autor Opublikowano 10 Marca @Ivanek czyli teoretycznie szkoda ciąć puchy tylko lepiej je wyciąć i wspawac rurę xd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się