Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana lamp soczewka h7 na xenon ds1


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam takie pytanie czy dużo jest przeróbek żeby założyć lampy xenon d1s obecnie mam zwykła soczewkę h7 na 6 pinów i spryskiwacze lamp mam.o poziomowaniu wiem że trzeba dokładać tylko czy jak ściągnę stare lampy i założę xenon d1s to będą świecić czy cza jakoś instalacje przerabiać? Wersja amerykańska 

Opublikowano

Obudowy ksenon czy bixenon? Do tych drugich musisz przedłużyć przewody. Halogeny mają wtyczki 3 pin, xenon 4 pin. Pozostaje jeszcze przekodowanie na ksenon.

Opublikowano

Zwykły xenon długie h7. Czyli do tych też muszę dołożyć kable? 

Opublikowano

pinout świateł jest ten sam, jedynie różni się ten od silniczkow, Xenon ma 4 piny na sterowanie silniczka, zwykła 3 piny, jak chcesz wsadzić Xenon to musisz przełożyć silniczki ze zwykłych lamp i zmienić pinout na tej małej wtyczce silniczków...

Opublikowano

Ok dzięki myślę że sobie poradzę a jak nie to będę pytał dalej. Dzięki wielkie 

Opublikowano
W dniu 24.02.2022 o 08:06, kamil-vag napisał:

pinout świateł jest ten sam, jedynie różni się ten od silniczkow, Xenon ma 4 piny na sterowanie silniczka, zwykła 3 piny, jak chcesz wsadzić Xenon to musisz przełożyć silniczki ze zwykłych lamp i zmienić pinout na tej małej wtyczce silniczków...

Witam , czy mógłbyś dokładniej opisać co trzeba, gdzie i jak przełożyć  żeby mieć ręczną regulacje lamp z kabiny , mowa oczywiście o przejściu z h7 na xenon lub bixenon

Opublikowano

Do ksenonu i bixenonu nie ma ręcznej regulacji tylko trzeba założyć samopoziom.

Opublikowano
6 minut temu, Fido napisał:

Do ksenonu i bixenonu nie ma ręcznej regulacji tylko trzeba założyć samopoziom.

Jeżeli podmieni się silniczki z obecnych lamp to będzie ręczna regulacja. Prawda @kamil-vag?

Opublikowano
6 minut temu, Fido napisał:

Do ksenonu i bixenonu nie ma ręcznej regulacji tylko trzeba założyć samopoziom.

Wiem o tym że  tak powinno być ale mamy tu takich kolegów na forum co zamiast lamp h7 wkładają oryginalne lampy xenon  i przekładają silniczki i coś tam jeszcze i mogą z kabiny rególowac  xenonem góra   dół 

Opublikowano
3 minuty temu, george napisał:

Jeżeli podmieni się silniczki z obecnych lamp to będzie ręczna regulacja. Prawda @kamil-vag?

Czekamy na mistrza  forum 

Opublikowano

Wiesz, że każdy minimalnie ogarnięty diagnosta nie przyklepie przeglądu, jak nie zauważy czujników a zorientuje się, że masz ksenony?

Opublikowano
19 minut temu, Langista napisał:

Wiesz, że każdy minimalnie ogarnięty diagnosta nie przyklepie przeglądu, jak nie zauważy czujników a zorientuje się, że masz ksenony?

Podobnie wygląda sprawa z LEDami... jeżeli kumaty to zauważy.

Opublikowano

Akurat przy ledach to już ktoś musi się znać, a jak widzą system poziomowania i spryskiwacze to nie drążą, przynajmniej ja problemów żadnych nie miałem, jeszcze pochwalił za wzorowo utrzymane światła ?

Opublikowano
22 godziny temu, Dbaluch napisał:

Witam , czy mógłbyś dokładniej opisać co trzeba, gdzie i jak przełożyć  żeby mieć ręczną regulacje lamp z kabiny , mowa oczywiście o przejściu z h7 na xenon lub bixenon

Koledzy ponawiam pytanie 

Opublikowano

Kolejny co ma gdzieś że będzie oślepiał.

Brawo TY.

Lubisz dostawać w nocy po oczach ?

Fajne to , no nie ?

Opublikowano
20 minut temu, Fido napisał:

Kolejny co ma gdzieś że będzie oślepiał.

Brawo TY.

Lubisz dostawać w nocy po oczach ?

Fajne to , no nie ?

Skoro światła będą ustawione prawidłowo to dlaczego miałbym niby oślepiać ?  Mam  myśl taką żeby dać oryginalne lampy xenon z ręczną regulacją góra dół z kabiny , zabieram jakieś bagaże lub pasażerów to wtedy światła obniżam z pozycji kierowcy i jade dalej 

Opublikowano

I obyś zawsze o tym pamiętał :hi: a co do podłączenia, masz poradnik, ktoś chyba nawet DIY zrobił w dziale z manualami, poszukaj a znajdziesz..

Opublikowano (edytowane)

Nie będzie pamiętał.

Xenon bije po oczach, na każdym dołku będzie walił po źrenicach.

Dlatego wymyślili samopoziom by to ograniczyć.

Na zachodzie takie rezadło by nie przeszło, daleko nam do tego.

Niestety.

Edytowane przez Fido
Opublikowano
4 minuty temu, Langista napisał:

I obyś zawsze o tym pamiętał :hi: a co do podłączenia, masz poradnik, ktoś chyba nawet DIY zrobił w dziale z manualami, poszukaj a znajdziesz..

Szukam już od kilku dni i nic , owszem temat na forum poruszany duzoooo razy ale nigdy nie dopięty do końca , jakieś tam ogólniki ale to chyba tylko dla tych co są lub co mają być tylko w temaćie , ogólnie kombinuje już kilka tygodni w temacie  moich łam h7 tzn  myślałem nad ledami h7  ale nad markowymi , cena nie istotna  byle prawidłowo oświetlały mi droge nie rażąc innych  później myśl na oryginalnym xenonem z ręczną rególacją góra dół z kabiny , sam już nie wiem, bo chce polepszyć sobie nie szkodząc innym uczestnikom  ruchu 

Opublikowano
4 minuty temu, Fido napisał:

Nie będzie pamiętał.

Xenon bije po oczach, na każdym dołku będzie walił po źrenicach.

Dlatego wymyślili samopoziom by to ograniczyć.

Na zachodzie takie rezadło by nie przeszło, daleko nam do tego.

Niestety.

Narazie jeżdżę na h7 i dużo rzeczy przewożę autem do siebie na budowe  i  jak narazie pamietam  żeby nie  walić po oczach innym 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...