andrzej25011 Opublikowano 5 Marca Opublikowano 5 Marca https://www.conrad.pl/pl/p/membrana-wyrownywania-cisnienia-b-b-thermo-technik-dam-ad17-specyfikacja-samoprzylepne-z-klejem-akrylowym-o-x-w-17-506342.html?&utm_source=Criteo&utm_medium=Remarketing&utm_campaign=506341_Criteo&vat=true&utm_content=506341_Czujniki&cto_pld=RfHj3LM1AABU1upoWQX1gA
puczyl1990 Opublikowano 7 Marca Opublikowano 7 Marca Jak widzę jestem drugim przypadkiem z padniętym sterownikiem z membrana. Membranę naklejałem jakieś dwa lata temu. Czasem trafił się jakiś sporadyczne błąd od adblue, aż w końcu sterownik padł całkowicie.
Koalakm Opublikowano 7 Marca Opublikowano 7 Marca Godzinę temu, puczyl1990 napisał(a): Jak widzę jestem drugim przypadkiem z padniętym sterownikiem z membrana. Membranę naklejałem jakieś dwa lata temu. Czasem trafił się jakiś sporadyczne błąd od adblue, aż w końcu sterownik padł całkowicie. ale mebrna sie odkleila czy cos ?
puczyl1990 Opublikowano 7 Marca Opublikowano 7 Marca (edytowane) Nie, membrana była na swoim miejscu, najwidoczniej przed przyklejeniem wilgoć weszła do środka albo membrana tak naprawdę nie pomaga i prędzej czy później tak będą problemy hmm? Edytowane 7 Marca przez puczyl1990
Muskel1 Opublikowano 7 Marca Autor Opublikowano 7 Marca Stwierdzenie, że membrana nie pomogła uważam za pochopne i niczym nie podparte. Skąd pewność, że sterownik przed uszczelnieniem nie miał już problemów z wtargnięciem wilgoci? Jest naprawdę bardzo dużo osób, u których po naklejeniu membrany do dziś probleblemy nie wysepuja. Ją też do nich należę.
puczyl1990 Opublikowano 7 Marca Opublikowano 7 Marca Może nie do końca jest to stwierdzenie, po prostu głośno myślę. Mówisz sterownik wytrzymałby jeszcze dwa lata po zawilgoceniu?
Muskel1 Opublikowano 7 Marca Autor Opublikowano 7 Marca Sam tutaj napisałeś, że sporadycznie pojawiały się w tym okresie jakieś błędy, więc najwidoczniej sterownik nie był 100% sprawny.
Darek N. Opublikowano 11 Marca Opublikowano 11 Marca (edytowane) Mi także wyświetliło błąd P20EE00.. Pierwszy raz w listopadzie,wczoraj po 4 miesiącach ponownie... Błąd usunięty ale chcę dotrzeć do usterki i ją definitywnie usunąć. Od czego zacząć? Podobno przyczyn może być wiele... Auto sprawuje się idealnie tzn. moc,spalanie,zero dymu itp wszystko okej. Jaka może być najbardziej prawdopodobna i najczęstsza przyczyna? Edytowane 11 Marca przez Darek N.
Muskel1 Opublikowano 11 Marca Autor Opublikowano 11 Marca Zacznij od wrzucenia pełnego auto-scanu a nie kodu błędu.
maxflo3 Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca Dzień dobry, jeżeli ktoś ma jeszcze na sprzedaż jakieś sztuki membrany to jestem zainteresowany. Pozdrawiam.
Ostry123 Opublikowano 17 Marca Opublikowano 17 Marca Witam, również byłbym chętny gdyby komuś zbywała
Darek N. Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja (edytowane) Pełny auto skan zrobiony. Diagnoza pompka adblu...Decyzja wymiana(w serwisie Audi koszt 8000zł plus sterownik 2000zł). W innych serwisach powiedziano mi,że sterownika nie potrzeba wymieniać. Zakupione 3 zbiorniki z pompką na allegro(sama pompka nie występuje lecz jest zintegrowana razem ze zbiornikiem adblu)...Jedna pomka okazała się sprawna(koszt 800zł). Dwie zostały zwrócone..Po skanie wyszedł jeszcze błąd tylnego czujnika Nox-a... W serwisie cena 3500zł.Ja kupiłem na allegro 4 sztuki(wszystkie niesprawne-zwrócone). Zakupiłem szczęśliwie nowy za 2000zł.Jutro wymiana i zobaczymy czy problem będzie rozwiązany. Edytowane 12 Maja przez Darek N.
Koalakm Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja 16 godzin temu, Darek N. napisał(a): Pełny auto skan zrobiony. Diagnoza pompka adblu...Decyzja wymiana(w serwisie Audi koszt 8000zł plus sterownik 2000zł). W innych serwisach powiedziano mi,że sterownika nie potrzeba wymieniać. Zakupione 3 zbiorniki z pompką na allegro(sama pompka nie występuje lecz jest zintegrowana razem ze zbiornikiem adblu)...Jedna pomka okazała się sprawna(koszt 800zł). Dwie zostały zwrócone..Po skanie wyszedł jeszcze błąd tylnego czujnika Nox-a... W serwisie cena 3500zł.Ja kupiłem na allegro 4 sztuki(wszystkie niesprawne-zwrócone). Zakupiłem szczęśliwie nowy za 2000zł.Jutro wymiana i zobaczymy czy problem będzie rozwiązany. mam nadzieje ze diagnoza ok, tzn. zeby nie okazalo sie ze jednak wystarczylo sterownik zmienic... Muskel pisal abys wrzucil pelny autoscan - pewnie by pomogl w diagnozie.
Darek N. Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja (edytowane) Tylny czujnik Nox ,,rozsypał się,, podczas demontażu.Na 100% był do wymiany... A pompa tzn. jej parametry również zmierzone i nie podawała równomiernie tylko ,,pluła,, ... Edytowane 13 Maja przez Darek N.
Muskel1 Opublikowano 3 Czerwca Autor Opublikowano 3 Czerwca Pozostało mi kilka membran do odstąpienia. Cena 3,20 € za sztukę wysyłką do PL. Każda kolejna + 1,90 € (czyli za dwie 3,20 € + 1,90 €). Płatność poprzez PayPal lub na konto w Euro.
Muskel1 Opublikowano Poniedziałek o 18:48 Autor Opublikowano Poniedziałek o 18:48 (edytowane) Zakupiłem (jako rezerwę) fabrycznie nowy, nigdy nie montowany sterownik z indxem G, który jest następcą sterowników z indexem D, a te z kolei zastąpiły index B. Oznacza to, że w pierwszych generacjach zbiorników, można wymienić tylko sam sterownik, bez konieczności wymiany także zbiornika wraz z zintegrowaną pompą. Sterownik został oczywiście od razu zabezpieczony membraną. Po podłączeniu do auta i sczytaniu danych sterownika okazało się, że sterownik nie posiada wgranego zestawu danych tak ja stary sterownik. Być może nie zostaje tylko sczytany. Na auto-scanie także widoczne, że brak zestawu danych. Postanowiłem jednak dalej przetestować działanie. Na VC nie pojawiil się żaden błąd czy komunikat. Po wykonaniu auto-scanu w sterowniku silnika (i także innych pozostałych) nie było także zapisanych błędów. Przyszedł czas na jazdę testową. W ciągu pokonania ok. 20 km mogłem stwierdzić, że układ AdBlue pracuje jak należy. Żadnych błędów czy komunikatów. W obserwowanych blokach pomiarowych wszystkie ważne wartości są takie, jak być powinny. IDE03129 Wysterowanie pompy AdBlue 50% (takie ma być) IDE03131 Wtryskiwacz AdBlue zostaje także cyklicznie uruchamiany IDE03132 Ciśnienie w układzie AdBlue stałe ok. 5 Bar (też tak jak ma być) IDE03144 Zużycia AdBlue od ostatniego serwisu także maleje, czyli zostaje wtryskiwany i zużywany. IDE05520 Prędkość obr. pompy AdBlue (też tak jak ma być) Moim zdaniem można tak pozostawić bez zestawu danych, ale może się mylę i należy go wgrać, gdyż jest specyficzny pod dany model (A4, Q5, Q7) lub silnik (2.0 TDI lub 3.0 TDI). Dlatego ponawiam prośbę do kolegi @dekiel 13, wrzuć proszę pełny auto-scan jak możesz, bo montowałeś sterownik w ASO i sprawdzimy, czy wgrywali Ci zestaw danych. Jeżeli tak, to będzie widniało jaki. Edytowane Poniedziałek o 19:23 przez Muskel1
turzol Opublikowano Poniedziałek o 20:17 Opublikowano Poniedziałek o 20:17 ZDC jaki potrzebuje ten sterownik. Mogę podesłać jeżeli posiadasz odisa
Muskel1 Opublikowano Poniedziałek o 20:29 Autor Opublikowano Poniedziałek o 20:29 Super, będę wdzięczny Mam VCP, ODISa nie mam, ale można czyba przerobić aby poszło na VCP?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się