przem8 Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 Participle filter difference pressure. 1
Muskel1 Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 Sprawdź też wartości ciśnień na wolnych obrotach i na biegu jałowym przy 2500 obr/min oraz je tutaj podaj. Tak jak kolega już wyżej napisał, dpf będzie niebawem do wymiany/czyszczenia. 1
czareq Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 Dzięki Jak wrócę z pracy podrzucę te parametry
przem8 Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 (edytowane) Ale to wyniki jeszcze przed wypaleniem i mniej wiecej stan rzeczy taki jak na screenach wczesniej? Edytowane 18 Lipca 2024 przez przem8
Muskel1 Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 (edytowane) Dpf już przytkany. Edytowane 18 Lipca 2024 przez Muskel1
czareq Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 (edytowane) 4 minuty temu, przem8 napisał(a): Ale to wyniki jeszcze przed wypaleniem i mniej wiecej stan rzeczy taki jak na screenach wczesniej? Tak już blisko wypalenia Przejechane 451km od ostatniej regeneracji Średnio wypala między 450-500km Edytowane 18 Lipca 2024 przez czareq
czareq Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 Czyli zaraz po wypaleniu wyniki będą takie same ? Po takim przebiegu w sumie nie ma się co dziwić że powoli się zatyka jedyny plus że nie za często się wypala
Muskel1 Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 Po ukończonej regeneracji nieco spadną. 1
czareq Opublikowano 21 Lipca 2024 Opublikowano 21 Lipca 2024 (edytowane) Po wypaleniu 14hpa na wolnych 35hpa przy 2.5tys Na drodze 3 bieg do oporu 257hpa Edytowane 21 Lipca 2024 przez czareq
Berserker Opublikowano 24 Lipca 2024 Opublikowano 24 Lipca 2024 (edytowane) Po czyszczeniu dpf różnica ciśnień jaka powinna być? Oczywiście po procedurze wypalania na biegu jałowym ? Edytowane 24 Lipca 2024 przez Berserker
Muskel1 Opublikowano 24 Lipca 2024 Opublikowano 24 Lipca 2024 Przy prawidłwo wyczyszczonym i sprawnym dpfie jest zazwyczaj 5-7 hPa
Berserker Opublikowano 24 Lipca 2024 Opublikowano 24 Lipca 2024 (edytowane) A tuż przed wypalaniem na biegu jałowym? Edytowane 24 Lipca 2024 przez Berserker
czareq Opublikowano 24 Lipca 2024 Opublikowano 24 Lipca 2024 Pomiar na wolnych obrotach tak naprawdę nie wiele mówi o kondycji DPFa. Moim zdaniem ważniejszy jest pomiar pod obciążeniem
przem8 Opublikowano 24 Lipca 2024 Opublikowano 24 Lipca 2024 Ale jak na jałowych masz powyżej 10 i przy 2,5tys obr. na postoju więcej jak 50 to już słabo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się