Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pęknięty pasek rozrządu 2.0 ALT a4b7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Niestety spotkałam mnie przykra sytuacja pęk mi pasek rozrządu podczas wyjazdu z pracy. Wymieniłem pasek pompę i napinacz z nadzieją że jest szansa na uratowanie. Ale niestety nie odpala. I tutaj jest moje pytanie Jak myślicie jeśli kupię nową głowice  kompletną i zamontuję jest szansa powodzenia ? Niestety nie mieszkam w Polsce i muszę sam podjąć się tej operacji 

Opublikowano

Pewnie że jest szansa, ale pierw rozebrać i zweryfikować.

Opublikowano

Pewnie była kolizja zaworów z tłokami. Po czymś takim, inna głowica, bez planowania to trochę wiara w cuda. Z resztą jak wszystko inne brane z używki.

Opublikowano

Niech kupi zrobioną o ile reszta warta tego zabiegu.

Opublikowano

Po założeniu nowego paska, nie czuć żadnego oporu kręcąc wałem napędowym. Nic pozostaje mi tylko rozebrać i zobaczyć co się dzieje w paszczy lwa. Jak to zrobię wrzucę zdjęcia pokaże jak to wygląda. I zobaczymy co tu zrobić dalej 

 

Opublikowano

Pokrzywione/połamane zawory nie trzymają ciśnienia, stąd łatwe obracanie.

Opublikowano (edytowane)

Dodatkowo tłoki mogły też oberwać.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

W tym silniku to nawet prawdopodobne bo nawet tłok w denku ma podcięcie dla jednego zaworu, więc raczej się tłokom dostało.

Opublikowano

Witam ponownie. Udało mi się dzisiaj rozebrać moją gwiazdę. I od środka prezentuje się tak 

IMG_20220604_162231.jpg

IMG_20220604_162258.jpg

IMG_20220604_162432.jpg

IMG_20220604_162445.jpg

IMG_20220604_162447.jpg

IMG_20220604_162450.jpg

IMG_20220604_162453.jpg

IMG_20220604_163429.jpg

IMG_20220604_163442.jpg

IMG_20220604_163446.jpg

Opublikowano

Jeden zawór widać miał kolizję, jak to wygląda od strony wałków?

Opublikowano

IMG_20220604_093325.jpg

Opublikowano

IMG_20220604_093338.jpg

Opublikowano

I teraz pytanie jeśli kupię nowa głowice po regeneracji, będzie chodzić ? Przydało by się pierścienie wymienić na tłokach ale nie nie mam możliwości tego zrobić będzie musiało tak zostać. Już przywykłem że trochę oleju trzeba dolewać 

Opublikowano

Silnik do kompletnego remontu. Jak już robić to raz a porządnie.

Opublikowano (edytowane)

Kup sobie środek do czyszczenia nagaru i zalej tłoki (ustaw wał tak, aby wszystkie były na równo). 

Pierścieni nie wymiania się od tak, przy wymianie należy honować cylindry bo nowe pierścienie inaczej się nie ułożą.

Co do głowicy, musiał byś zdjąć wałki i ocenić jak szklanki (popychacze hydrauliczne) wyglądają, czasami potrafią pęknąć przy kolizji.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Dzięki, jutro rozbiore głowice i pokaże jak wygląda wszystko z bliska.  Co do remontu całego silnika nie ma szans tu na miejscu  tego raczej zrobić. 

Opublikowano

Rozwalasz głowice a nie jesteś w stanie z dołu zdjąć miski i pompy oleju?

Opublikowano

Po jakim czasie od ostatniej wymiany rozrządu pękł pasek ?

Opublikowano

Robię to na parkingu przed pracą  i nie mam za bardzo jak wejść po samochód  żeby dostać się do wszystkich  śrub. 

Po 4 latach pękł  około 50 tys. 

IMG_20220604_164046.jpg

Opublikowano

Jakiego producenta był pasek rozrządu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...