Karlik3003 Opublikowano 1 Czerwca 2022 Opublikowano 1 Czerwca 2022 Witam Niestety spotkałam mnie przykra sytuacja pęk mi pasek rozrządu podczas wyjazdu z pracy. Wymieniłem pasek pompę i napinacz z nadzieją że jest szansa na uratowanie. Ale niestety nie odpala. I tutaj jest moje pytanie Jak myślicie jeśli kupię nową głowice kompletną i zamontuję jest szansa powodzenia ? Niestety nie mieszkam w Polsce i muszę sam podjąć się tej operacji
krzychuG Opublikowano 1 Czerwca 2022 Opublikowano 1 Czerwca 2022 Pewnie że jest szansa, ale pierw rozebrać i zweryfikować.
Langista Opublikowano 1 Czerwca 2022 Opublikowano 1 Czerwca 2022 Pewnie była kolizja zaworów z tłokami. Po czymś takim, inna głowica, bez planowania to trochę wiara w cuda. Z resztą jak wszystko inne brane z używki.
krzychuG Opublikowano 1 Czerwca 2022 Opublikowano 1 Czerwca 2022 Niech kupi zrobioną o ile reszta warta tego zabiegu.
Karlik3003 Opublikowano 1 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2022 Po założeniu nowego paska, nie czuć żadnego oporu kręcąc wałem napędowym. Nic pozostaje mi tylko rozebrać i zobaczyć co się dzieje w paszczy lwa. Jak to zrobię wrzucę zdjęcia pokaże jak to wygląda. I zobaczymy co tu zrobić dalej
Langista Opublikowano 1 Czerwca 2022 Opublikowano 1 Czerwca 2022 Pokrzywione/połamane zawory nie trzymają ciśnienia, stąd łatwe obracanie.
Muskel1 Opublikowano 2 Czerwca 2022 Opublikowano 2 Czerwca 2022 (edytowane) Dodatkowo tłoki mogły też oberwać. Edytowane 2 Czerwca 2022 przez Muskel1
MaTeo85 Opublikowano 2 Czerwca 2022 Opublikowano 2 Czerwca 2022 W tym silniku to nawet prawdopodobne bo nawet tłok w denku ma podcięcie dla jednego zaworu, więc raczej się tłokom dostało.
Karlik3003 Opublikowano 4 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2022 Witam ponownie. Udało mi się dzisiaj rozebrać moją gwiazdę. I od środka prezentuje się tak
Langista Opublikowano 4 Czerwca 2022 Opublikowano 4 Czerwca 2022 Jeden zawór widać miał kolizję, jak to wygląda od strony wałków?
Karlik3003 Opublikowano 4 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2022 I teraz pytanie jeśli kupię nowa głowice po regeneracji, będzie chodzić ? Przydało by się pierścienie wymienić na tłokach ale nie nie mam możliwości tego zrobić będzie musiało tak zostać. Już przywykłem że trochę oleju trzeba dolewać
Muskel1 Opublikowano 4 Czerwca 2022 Opublikowano 4 Czerwca 2022 Silnik do kompletnego remontu. Jak już robić to raz a porządnie.
Langista Opublikowano 4 Czerwca 2022 Opublikowano 4 Czerwca 2022 (edytowane) Kup sobie środek do czyszczenia nagaru i zalej tłoki (ustaw wał tak, aby wszystkie były na równo). Pierścieni nie wymiania się od tak, przy wymianie należy honować cylindry bo nowe pierścienie inaczej się nie ułożą. Co do głowicy, musiał byś zdjąć wałki i ocenić jak szklanki (popychacze hydrauliczne) wyglądają, czasami potrafią pęknąć przy kolizji. Edytowane 4 Czerwca 2022 przez Langista
Karlik3003 Opublikowano 4 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2022 Dzięki, jutro rozbiore głowice i pokaże jak wygląda wszystko z bliska. Co do remontu całego silnika nie ma szans tu na miejscu tego raczej zrobić.
Langista Opublikowano 4 Czerwca 2022 Opublikowano 4 Czerwca 2022 Rozwalasz głowice a nie jesteś w stanie z dołu zdjąć miski i pompy oleju?
dekiel 13 Opublikowano 4 Czerwca 2022 Opublikowano 4 Czerwca 2022 Po jakim czasie od ostatniej wymiany rozrządu pękł pasek ?
Karlik3003 Opublikowano 4 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2022 Robię to na parkingu przed pracą i nie mam za bardzo jak wejść po samochód żeby dostać się do wszystkich śrub. Po 4 latach pękł około 50 tys.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się