marcinnowy3 Opublikowano 24 Czerwca 2022 Opublikowano 24 Czerwca 2022 Witam wszystkich jestem tu nowy i potrzebuje pomocy z moim audi a4 b6 1.8t Bfb od jakiegoś czasu po nagrzaniu audi nie ma mocy turbo ładuje tak jakby falowało w vcds żadnych błędów ale jak silnik jest zimny to ciągnie aż miło bardzo był bym wdzięczny za pomoc dodaje linki do logów dynamicznych. Dynamiczny: Grupa 002: http://vaglogi.pl/log-002_IR3AbO.html Grupy 033, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-033_115_118_ua2hZ.html
Langista Opublikowano 24 Czerwca 2022 Opublikowano 24 Czerwca 2022 Jak powietrze w dolocie sięga Ci 85 stopni to nic dziwnego, że moc spada. Intercooler masz zasłonięty czymś, albo jest pełen oleju.. bo przepływka też skacze jak jej się podoba.
przem8 Opublikowano 24 Czerwca 2022 Opublikowano 24 Czerwca 2022 6 minut temu, Langista napisał: bo przepływka też skacze jak jej się podoba Skacze, bo doładowanie żyje wlasnym życiem. Przepływ zależy od doladowania więc co w tym dziwnego? Ic nir ma nic do tego w tym przypadku. Wygląda jakby było po lekkim sofcie. Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu, a jak nic nie znajdziesz to n75 do wymiany.
marcinnowy3 Opublikowano 24 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2022 Ostatnio intercooler był wymieniony i czyszczony bo jest to audi po swapie z 2.0 na 1.8t otwory w kratkatce halogenu są turbina po regeneracji zero luzów po dłuższej jeździe auto traci moc na 5 biegu jak wcisnę gaz w podłogę to auto ledwo co przyspiesza a turbo pracuje jak by falowało czyli 2sek ciągnie 2 sek muł i tak od około 2300 obr po przekładce silnika jeździło normalnie musiałem wyregulować zawór wg bo był źle ustawiony i nie doładowywał ustawiłem początek otwarcia na 0,5 bar i wszystko było ok teraz przy wyższych temperaturach pojawił się problem z mocą auto odpala na dotyk kompresja 9bar Ciśnienie oleju książkowe
przem8 Opublikowano 24 Czerwca 2022 Opublikowano 24 Czerwca 2022 2 minuty temu, marcinnowy3 napisał: ustawiłem początek otwarcia na 0,5 bar i w Powinno być 0,3bar, reszta jak wyżej.
marcinnowy3 Opublikowano 24 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2022 Jutro sprawdzę dolot jak będzie ok to wymienię zaworek n75. Mam nadzieję że pomoże
marcinnowy3 Opublikowano 24 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2022 Oleju nie ubywa więc IC musi być puste
marcinnowy3 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2022 Przyczyną usterki był zagięty wężyk między turbo a zaworem n75 po nagrzaniu silnika łamał się w pół
pelonek1 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Opublikowano 25 Czerwca 2022 17 minut temu, marcinnowy3 napisał: Przyczyną usterki był zagięty wężyk między turbo a zaworem n75 po nagrzaniu silnika łamał się w pół Zrób teraz logi dynamiczne, będzie widać czy wszystko ok 2+33 3+20 115+118
marcinnowy3 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2022 Ok jutro ogarnę logi i podeślę linki
marcinnowy3 Opublikowano 26 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2022 Logi dynamiczne temperatura zewnętrzna 33,5 Dynamiczny: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_ezqhrR7.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4EyIt.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_4PKceA4.html
przem8 Opublikowano 26 Czerwca 2022 Opublikowano 26 Czerwca 2022 Przepływka zaniża i wtryski pętlą. Poza tym jest jakiś soft jak pisałem.
marcinnowy3 Opublikowano 26 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2022 A o co chodzi z tymi wtryskami?
marcinnowy3 Opublikowano 26 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2022 Miło by było jak by ktoś doradził co z tym dalej robić
przem8 Opublikowano 26 Czerwca 2022 Opublikowano 26 Czerwca 2022 A ciezko sie domyslec? Ciśnienie paliwa do sprawdzenia i przeplywka do wymiany, o ile w ogóle masz właściwą jesli to po swapie jest.
marcinnowy3 Opublikowano 26 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2022 Ja całe auto kupiłem i wszystko przełożyłem tylko pompa paliwa z 2.0 alt została i może to jest przyczyną
marcinnowy3 Opublikowano 27 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2022 http://vaglogi.pl/log-003_002_XMUVseE.html witam proszę o pomoc w stwierdzeniu czy przepływomierz działa prawidłowo pokazuje wartości do 147,97g/s ale nie wiem jakie wartości są prawidłowe dla silnika BFB
przem8 Opublikowano 27 Czerwca 2022 Opublikowano 27 Czerwca 2022 (edytowane) 2+33 rob. Sprawdz cisnienie paliwa, bo jak tak bedziesz terax pałować to tloki spłyną. Wartosci są jakie są. To nie seria więc nikt Ci nie powie ile powinno być. Odpowiednio więcej Jesli cisnkenie paliwa bedzie ok to zacząłbym od wgrania seryjnego wsadu i ponowił logi. Edytowane 27 Czerwca 2022 przez przem8
marcinnowy3 Opublikowano 28 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2022 logi po wymianie świec i przepływomierza pojawia się błąd nie osiągnięta granica regulacji turbo Dynamiczny: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_4558Hp.html Grupy 003, 033: http://vaglogi.pl/log-003_033_mv8pEe.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_9PKi09.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się