MAPET Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 nie mam trzeba szukac po sklepach i dobierac
Leman Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Łukasz - tak mnie zapewniał gość chyba z best-performance z Czewy - mówił dokładnie odwrotnie - może używał socjotechniki :> - wyjaśniłeś i jest ok :good:
Polko_V Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 ja mam TA-Technixa (kompletny z odbojami itd) pol roQ i gumki 215/40 i nie narzekam na nie. Srednio-twardo...plomby sa na swoim miejscu i nawet mojej zonie, co nie trawi utwardzanych aut sie swietnie jezdzi
beemek88 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 przeczytałem cały temat i zamotałem się totalnie czyli jaki gwint najlepiej wybrać tak żeby było nie za twardo?? -ta technix piszecie że piszczy i nie ma odbojów w komplecie ale za to nie za twardy -mts maja odboje w komplecie i twardsze od ta technix - fk problem z gwarancja chcialbym sobie jakiś gwint na urodziny zafundować ale nie mam pojęcia na co się zdecydować
Polko_V Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 co wy opowiadacie ... co wam piszczy :?: ...u mnie nic nie piszczy, nawet w deszcz czy gdzies tam wyczytalem, ze przy duzej wilgotnosci powietrza(no chyba, ze nikt go nie zakonserwuje, tzn. nie popsika np. smarem silikonowym w okolicach gdzie odboje beda nachodzic na amor i gwintu regulacji nie psikniecie, to potem go nie odkrecicie, a tym bardziej po zimie jak nie ma odbojow :?: :!: ...to chyba jakis z przemytu kupywaliscie te wasze gwinty. Ja tam mam kompletne tzn. odboje 4szt, klucze 2szt, nakretki na amory 4szt i jakies 4 raczej jakies tworzylo twarde w ksztalcie duzych podkladek i wywnioskowalem, ze maja byc nalozone na nakretki regulacycje i moze tez dla tego mi nic nie piszczy :gwizdanie: i jest srednio twardy aQrat do codziennego bujania sie
K2 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 jak ci piszczy to przy montażu zakup kawałek węza na springi to zabezpieczy springi przed korozja i innymi nieprzyjemnymi dźwiękami. JA tak zrobię przy gwincie jak już go kupie a naprawdę znaczeni zmniejsza korodowanie spring udowodnione w 2 audi
Polko_V Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 no...to tez jest metoda "na gloda" te weze, lecz ja to psiknalem...poprawie sie nie smarem silikonowym tylko teflonowym i tez nic nie piszczy a tak swoja droga...jesli Ci co nie dostali w komplecie odboji do gwinta, to sie zastanawiam czy oni wogole dostali springi albo klucze czy cus
MAPET Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 doboje w kompletach sa prawie zawsze.. do kolumny gwintowanej w kazdym gwincie moze nie byc ew oslon jak w FK oslon i odbojów nie ma w kpl tylko w przypadku gdy z tylu jest amorek osobno sprezyna osobno bo wtedy pasuje seria lub nie ma oslon dla gwintowanej kolumny gdy pasuje seryjna - ale to bardzo zadkie
Polko_V Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 co wy opowiadacie ... co wam piszczy :?: ...u mnie nic nie piszczy, nawet w deszcz czy gdzies tam wyczytalem, ze przy duzej wilgotnosci powietrza(no chyba, ze nikt go nie zakonserwuje, tzn. nie popsika np. smarem silikonowym w okolicach gdzie odboje beda nachodzic na amor i gwintu regulacji nie psikniecie, to potem go nie odkrecicie, a tym bardziej po zimie jak nie ma odbojow :?: :!: ...to chyba jakis z przemytu kupywaliscie te wasze gwinty. Ja tam mam kompletne tzn. odboje 4szt, klucze 2szt, nakretki na amory 4szt i jakies 4 raczej jakies tworzylo twarde w ksztalcie duzych podkladek i wywnioskowalem, ze maja byc nalozone na nakretki regulacycje i moze tez dla tego mi nic nie piszczy :gwizdanie: i jest srednio twardy aQrat do codziennego bujania sie zapomnialem jeszcze dodac do tego ze oslony 4szt razem z odbojami przyszly (jak MAPET napisal, przypominajac mi o oslonach, ze tez sa), wiec jest tzw komplet niedowiarkom moge poslac nawet fotki, ze wszystko jest w przynajmniej moim TA-technixie :gwizdanie:
paput Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 panowie jak jest z tylnymi amorami w Q? trzeba ściągać boczek jak w ośce żęby wyciągnąć amor? bo słyszałem że nie. kupiłem ta technix i przymierzam się do wymiany. i jeszcze jedno co muszę przełożyć ze starej zawiechy? może jest jakiś temat dot wymiany?
Kowi87 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 panowie jak jest z tylnymi amorami w Q? trzeba ściągać boczek jak w ośce żęby wyciągnąć amor? bo słyszałem że nie. kupiłem ta technix i przymierzam się do wymiany. i jeszcze jedno co muszę przełożyć ze starej zawiechy? może jest jakiś temat dot wymiany? Amortyzatory odkręca sie od zewnatrz, do bagaznika nawet nie zaglądasz
Polko_V Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 to Wy sie macie zarabiscie ,bo nie musicie tych nieszczesnych boczkow sciagac sorry za
paput Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 panowie jak jest z tylnymi amorami w Q? trzeba ściągać boczek jak w ośce żęby wyciągnąć amor? bo słyszałem że nie. kupiłem ta technix i przymierzam się do wymiany. i jeszcze jedno co muszę przełożyć ze starej zawiechy? może jest jakiś temat dot wymiany? Amortyzatory odkręca sie od zewnatrz, do bagaznika nawet nie zaglądasz tak też własnie myślałem[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 17:51_________________________________________________a jak ze starej zawiechy wykręcam amor z tyłu w Q potrzebny mi ściągacz do sprężyn [br]Dopisany: 01 Lipiec 2011, 11:25_________________________________________________ mi już mineło 3000km na ty gwincie i jest okej co mnie mnie wkurza to jak popada deszcz to odbojnik po amortyzatorze wydaje przerażliwy misk i szuranie musze pewnie to jakos nasmarować kurde mam chyba to samo jak jest sucho to ok ale jak teraz leje codziennie to w jednym amorze mi coś skrzypi i nie moge zlokalizować co to. Pskiałem silikonem w sprayu i nic
FAFAL Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Panowie jak ustawić talerzyk żeby było -40 od serii? Ile od dołu gwintu 7cm?
MAPET Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 to sie tak nei da okreslic bo kazde auto inaczej siada wez sobie ustaw wg potrzeb niewazne cyz bedzie to -30 czy -50 wazne zeby dobrze stalo i nie obcieralo
Polko_V Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 dokladnie, kazdy ustawia wg swojego "widzi mi sie" :gwizdanie: mnie akurat pasuje -70, bo mi w miare drogi i wjazdy do znajomych pozwalaja no chyba ze sie pojawi dziwnej wysokosci prog zwalniajacy, to wtedy lubie sobie przypomniec "łacine"
aju Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 TA technix zakupiłem w sumie niedawno do golfa4 i to zdaje mi się od mapeta na allegro, co mogę powiedzieć, TANIO, TWARDO i czasem coś popiskuje na nierównościach ale za taką cenę H&R czy KW to nie jest ale polecam
MAPET Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 sprawdz czy odboj nie popiskuje czasem cos podejdzie i popiskuje u mnie w KW nawet trzeba bylo przez forum byloby taniej TA-technix jest wg wiekszosci opinii twardawy torche bardziej komfortowy jest MTS-technik a jaki nick?
paput Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 sprawdz czy odboj nie popiskuje czasem cos podejdzie i popiskuje u mnie w KW nawet trzeba bylo przez forum byloby taniej TA-technix jest wg wiekszosci opinii twardawy torche bardziej komfortowy jest MTS-technik a jaki nick? odbój własnie wyjałem dziada i nasmarowałem smarem grafitowym, psikanie od dołu silikonem w spreju nic nie dawało
aju Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 a jaki nick? allegro? aju1984 aukcja - przedmiot nr 1637192769
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się