Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Szarpanie w czasie ruszania, wysoki pedał sprzęgła


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Problem tego typu: Audi A4 1.9TDI 131 kucyków 2002r. Podczas ruszania autem szarpie, wysprzęgla dopiero na samej górze pedała. Jeszcze zaobserwowałem ostatnio, że podczas jazdy np. na czwórce przy prędkości 50km i obr. ok 2000 docisnąłem pedał gazu mocniej to silnik zaczął się zachowywać jak automat (obroty idą w górę po chwili spadają i auto zaczyna przyśpieszać). Robiłem doświadczenie: na hamulcu ręcznym ruszałem z jedynki i auto zachowywało się normalnie, nie ślizgało się. Jak myślicie czy jest tokwestia jakiejś regulacji czy też już się skończyło sprzęgło:(

Opublikowano

Na początku miałem takie same objawy, z wyjątkiem szarpania przy ruszaniu, po jakimś czasie było już tak ze po dodaniu gazu silnik wchodził na obroty a auto nie przyspieszało, po wymianie sprzęgła wszystko jest OK :)

Opublikowano

niestety Kolego czeka Cie wymiana

Opublikowano

no i najlepiej z dwumasem niestety żebyś za 5.000km nie musiał znowu robić tego samego...

Opublikowano

jaka cena jest takie sprzęgła?

to zalezy do jakiego chcesz silnika

Opublikowano

jaka cena jest takie sprzęgła?

to zalezy do jakiego chcesz silnika

wystarczy popatrzeć na jego profil i widać od razu ze do AWX :cool1:

Opublikowano

jaka cena jest takie sprzęgła?

to zalezy do jakiego chcesz silnika

wystarczy popatrzeć na jego profil i widać od razu ze do AWX :cool1:

bez kitu :wink4:

Opublikowano

czym sie rózni AWX o AVF wiem ze to głupie ale nie wiem które sprzęgło mam zamówić??

AVF jest 6 biegowe

Opublikowano

A czy przypadkiem do AVF nie idzie wieksze sprzegło niż do AWX ?

Opublikowano

No właśnie chyba się różni bo AWX ma 230mm a AVF ma 240 i kosztuje dużo więcej. CZyli jak mam 5 biegów to mam dobry opis na profilu czyli AWX?

Opublikowano

A czy przypadkiem do AVF nie idzie wieksze sprzegło niż do AWX ?

zgadza sie jest wieksza średnica minimalnie :wink4:[br]Dopisany: 11 Maj 2009, 11:09_________________________________________________

ak mam 5 biegów to mam dobry opis na profilu czyli AWX?

tak

Opublikowano

Czy ktoś może mi napisac czy z jego doświadczeń wynika że to sprzęgło. Chodzi tu lekkie szarpanie przy ruszaniu po przejechaniu np. 200 km bo takie objawy u siebie zauważyłem.

tak - na 100% docisk się już nie wyrabia ( pewnie w rozsypce ).

Ja do swojego AWXa kupiłem LUK dwumasa + sprzęgło + docisk + uszczelniacz wału + robocizna = 2500 pln

Opublikowano

Droga impreza!! :confused4:

ta firma -LUK- to chyba wyższa półka???

Opublikowano

CZy zawsze trzeba wymienić dwumas bo to bardzo drogie samo sprzęgło przeżyje ale dwumas!!!!!!

Opublikowano

Droga impreza!! :confused4:

ta firma -LUK- to chyba wyższa półka???

LUK t pierwszy montaż - nie ma co robić taniochy bo tzreba będzie robić 2 razy i wyjdzie i tak drożej

Audi zobowiązuje :decayed:

Opublikowano

objaw bardzo podobny do mojego, tylko u mnie w trakcie drogi do mechanika padło zupełnie i zostało holowanie.

Kompletne sprzęgło z dwumasem ma swoją cenę ( płaciłem 2700zł + 500zł robocizna =3200zł) i muszę powiedzieć, że gdybym nie przypalił pare razy sprzęgła (było kompletnie starte) to bym nie wymieniał bo chodziło tak samo jak nowe.

Opublikowano

Jednak to było padnięte sprzęgło. Koszt 800 pln. I teraz autko jeździ normalnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...